Battlewagon konvaus
- Son of Russ
Battlewagon konvaus
Elikkä tahtoisin örkki armeijan missä näitä wagoneit olis paljon, mutta ne on melko hintavii enkä periaateen vuoksi tahtois maksaa yli viittäkymppii GW wagonist. Ajattelin ite konvata muutaman wagonin leman russ tankeis, mutta en oikein tiedä onko russi tarkoitukseen tarpeeksi iso?
Erilaisia muitakin neuvoja ja ideoita otetaan ilolla vastaan.
Erilaisia muitakin neuvoja ja ideoita otetaan ilolla vastaan.
Re: Battlewagon konvaus
Ostat minulta vanhan land raiderin raadon? =P Russiin saa lätkiä jonkin verran tavaraa päälle, niin on IMO aika uskottava battlewagen.
"Assassins do it from behind"
Scratch built battlewagoneita olen itse nähnyt hienoja Internetissä surffailessani paljonkin, mutten nyt löytänyt kovin sopivaa linnkiä mistään, on se kumma... Isekkin meinasin scratch buildata tuollaisen, mutta gwn oma on hieno, en sitä voi kieltää, joten sorruin ostamaan sen. Toista ei ole tullut itse tehtyä, vaikka olisi kyllä huvittanut, muttei örkit minun varsinainen armeijani olekkaan.
Btw, itse tekisin mieluummin jostain muusta kuin marine/ig tankin raadosta, rekka-tyylinen olisi kyllä siisti "vinkki".
Tussa olisi kyllä yksi, "rekka"-tyylinen. Google auttaa sinua varmasti, vaikken pikaselauksella hirveästi löytänytkään. Tuo on tehty kokonaan plasticardista, joten jos taidot, välineet ja materiaalit joustaa, niin tee perässä =D.
http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 47386.page
Pistäthän kuvaa kun saat valmiiksi?
Btw, itse tekisin mieluummin jostain muusta kuin marine/ig tankin raadosta, rekka-tyylinen olisi kyllä siisti "vinkki".
Tussa olisi kyllä yksi, "rekka"-tyylinen. Google auttaa sinua varmasti, vaikken pikaselauksella hirveästi löytänytkään. Tuo on tehty kokonaan plasticardista, joten jos taidot, välineet ja materiaalit joustaa, niin tee perässä =D.
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
- Son of Russ
Juu oon itsekkin katellu googlesta wagonien kuvia, mutta erilaisiin plasticardista konvattuihin wagoneihin ei oikeen riitä taidot( ja hermot).
Ite teen Death skull tyylisen armeijan joten siihen tulee aika paljon Örkkien "lainaamia" tankkei.Btw, itse tekisin mieluummin jostain muusta kuin marine/ig tankin raadosta
-
Risto.Salonen
Ainakaan ei ole halvaksi tullut tuo conversio: whirlwind, zzzapgun, battlewagon ja pari muuta boxia kun on osiaan menettänyt. Tokihan puhutaan vaihtoehtoisista osista vaunun ja whirlwindin suhteen, joten eiköhän ne ole itsekin ehjinä käytössä.Fixu kirjoitti:Scratch built battlewagoneita olen itse nähnyt hienoja Internetissä surffailessani paljonkin, mutten nyt löytänyt kovin sopivaa linnkiä mistään, on se kumma... Isekkin meinasin scratch buildata tuollaisen, mutta gwn oma on hieno, en sitä voi kieltää, joten sorruin ostamaan sen. Toista ei ole tullut itse tehtyä, vaikka olisi kyllä huvittanut, muttei örkit minun varsinainen armeijani olekkaan.
Taidokas lopputulos yhtä kaikki.
Tee samalla tavoin kun minä osta 1-2 wagoni ja korvaa puolet osista plasticardilla ja saat 2 kertaa enemmän;)
Tai ostat vain tarvittavat osat ja loput cardista.
Ne oli minusta aika kapeita olin pettynyt oikeastaan kun makso 50 euroa(no en tietysti makasanu 50).
Laskin että 30 eurolla sais 2 tehtyä noin suunnilleen kun oikein kikkailee.
Pari jo tein itelleni ja pari yhelle toiselle.
Tai ostat vain tarvittavat osat ja loput cardista.
Ne oli minusta aika kapeita olin pettynyt oikeastaan kun makso 50 euroa(no en tietysti makasanu 50).
Laskin että 30 eurolla sais 2 tehtyä noin suunnilleen kun oikein kikkailee.
Pari jo tein itelleni ja pari yhelle toiselle.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.
joo, ei siis ihan plasticardista ole, kuten ensin sanoin, vaan runko on scratch buildattu, yksityiskohdat(marine,missilet,orkit ja gretchinit) eivät ole itse sculptattuja :)Risto.Salonen kirjoitti: Ainakaan ei ole halvaksi tullut tuo conversio: whirlwind, zzzapgun, battlewagon ja pari muuta boxia kun on osiaan menettänyt. Tokihan puhutaan vaihtoehtoisista osista vaunun ja whirlwindin suhteen, joten eiköhän ne ole itsekin ehjinä käytössä.
Taidokas lopputulos yhtä kaikki.
Tällaisten juttujen takia örkit ovatkin niin siisti armeija, loputtomasti mahdollisuuksia vaikkei olisikaan niin taitava tankin rakentaja, eivät örkitkän ole;)
Lisäksi apocalypsessä tulee lisää mahdollisuuksia, olen nähnyt siistejä stompia, battlefortresseja sekä squiggotheja. Hienoimpia näistä ovat squiggothit, propsit niille, jotka uskaltavat jotain niin isoa skulptata.
Noniin, off-topiciksi meni... Huoh
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
- Son of Russ
Laitampa tähän sellasenkin kysymyksen että käytättekö looted wagonei vai battlewagonei, jos haluutte ihan kokonaan ampumiseen tarkoitetun kärryn?
Se vähän riippuu mistä roikkuu. Jos pisteet riittää niin ehdottomasti battlewagon, heavy slotteja on vain kolme. Yksi vaihtoehto looted wagon tietysti on, mutta killakaneistakin saa ihan hyvän ampuja vehiclen, ei tosin kärryä, mutta walkerihan on ampumiseen parempi. Riippuu tietenkin muusta listasta, mutta itse menisin battlewagonilla.Son of Russ kirjoitti:Laitampa tähän sellasenkin kysymyksen että käytättekö looted wagonei vai battlewagonei, jos haluutte ihan kokonaan ampumiseen tarkoitetun kärryn?
- Warboss Fatmorkka
Battle wagoneita kyllä minäkin ottaisin. Paitsi looted wagon on kyllä massa tappaja.
Ja muuten jos et jaksa konvata hommaa maelstromesta. Saa 36.90€.
Noup. Se on punnissa 36,90, euroissa (googlen mukaan) n. 46€Warboss Fatmorkka kirjoitti:Battle wagoneita kyllä minäkin ottaisin. Paitsi looted wagon on kyllä massa tappaja.