Peli-illat Lauttasaaressa
- GreenMeanie
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Älkää nyt oikeesti pakottako mua menee kattoo illal lätkää. Kannatan kuitenki vahingos väärää ja saan turpaani.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
petskules, meinaatko että tarhat on auki pyhäpäivänä? Itse en taida kyllä päästä bileisiin mukaan, vaikka isompi peli kyllä kiinnostaisi.
JArrow kirjoitti:petskules, meinaatko että tarhat on auki pyhäpäivänä? Itse en taida kyllä päästä bileisiin mukaan, vaikka isompi peli kyllä kiinnostaisi.

Joo eli unohtakaa koko juttu! Vietän torstain kotona lasten kanssa. Siivoan jos siltä kaaokselta ehdin!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Hieman vaisulta näyttää kiinnostus muuten, mutta matsataan me vaikka sitten klo 11 alkaen. Ehtiihän tuossa useammankin pelin sit pelata!GreenMeanie kirjoitti:Mä oon ainakin ihan mukana jostai 11-12 eteenpäin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
MINÄ, joo just minä oon vissiin tulossa joskus huomenna, henryki vissiin uhotteli jotain?
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Tervetuloa! Jos tuutte klo 11, niin voidaan mun puolesta pelata vaikka joku isompi 2vs2 mättö.
Joo, oli ajatuksena tulla. Vaik yheltätoista.
Mites huomenna? Ehtisin itse varmaan poikkeuksellisesti jo viideksi.
Viideltä siis mennään!JArrow kirjoitti:Mites huomenna? Ehtisin itse varmaan poikkeuksellisesti jo viideksi.
-
Der Dexter
määki yritän pitkästä aikaa selvitä mestoille, on jääny masiinaa liikaa väliin viime aikoina...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Saadaan ilmeisesti huomenna muutama yllätysvahvistus pelaamaan kanssa.
- GreenMeanie
itse en pääse valitettavasti vahvistuksia tsekkaamaan, mutta kun noita no quartereita nyt kaksi postiluukusta kilahti niin jos joku haluaa sörnäisistä napata lehden kerholle tai kaljalla vaikka itselleen niin tervetuloa.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
En mä ainakaan uskalla tulla noin vaaralliselle alueelle. Mut voi olla et tuun kertsille pogoilee ja testaa NOT listoja, jos vaikka vaimo päästäis sinnekin.GreenMeanie kirjoitti:itse en pääse valitettavasti vahvistuksia tsekkaamaan, mutta kun noita no quartereita nyt kaksi postiluukusta kilahti niin jos joku haluaa sörnäisistä napata lehden kerholle tai kaljalla vaikka itselleen niin tervetuloa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
En pääse tulee tänään, pitää myydä keikkalippuja.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Jou. Haluisko joku pelailla vaikka huomenna johonkin aikaan? Päivälläkin käy oikein hyvin. Mulla on nyt viikko vapaata ja pelihaluja olis. Avaimet sais varmaan joltain jos pelikaveria löytyy.
"Söpö sixpackmonsteri!" -kauneinta mitä Nightbringeristä on koskaan sanottu
-
Der Dexter
oon aamut töissä, mutta periaatteessa voisin kyllä iltapäivisin pelailla, ja mulla on tällä hetkellä teron avaimetkin kertsille...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä taidan mennä torstaina kattomaan futista, mut mites muut? Tuleeko Tatu avaamaan ovet, jos sulla kerta avain on? Meidän uusi jenkkivahvistus Arie kaipaili ainakin peliseuraa ja erityisesti vähän nyypiömmät käy.
- GreenMeanie
Otan tän kyl suoraan käskynä. Onneks oon joka tapauksessa tulossa.Celebdae kirjoitti:Mä taidan mennä torstaina kattomaan futista, mut mites muut? Tuleeko Tatu avaamaan ovet, jos sulla kerta avain on? Meidän uusi jenkkivahvistus Arie kaipaili ainakin peliseuraa ja erityisesti vähän nyypiömmät käy.
Mä voisin kyllä tulla testaamaan uusia leluja, jos vaan suinkin saan jotain kasattua tänään. Scoutit nyt varmaan ainakin saa kasaan, mutta magneettitrollista en ole varma.
Joo, mäkin yritän päästä. Joskus 17.30->
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell