GW:n uusista maaleista...
GW:n uusista maaleista...
Moi,
Onko teillä tietoa että myydäänkö noita GW:n maaleja missään halvemmalla, kun 3e per purkki on aikas kova hinta. Olen kuullut paljon hyvää noista uusista maaleista, joten ajattelin kokeilla....ainoa este on vain tuo hinta. Kun jos ostan esim. 10 eri maalia niin se maksaa jo 30E!!!! Ryöstöhinta...kuten gwllä muutenkin...
Onko teillä tietoa että myydäänkö noita GW:n maaleja missään halvemmalla, kun 3e per purkki on aikas kova hinta. Olen kuullut paljon hyvää noista uusista maaleista, joten ajattelin kokeilla....ainoa este on vain tuo hinta. Kun jos ostan esim. 10 eri maalia niin se maksaa jo 30E!!!! Ryöstöhinta...kuten gwllä muutenkin...
- Half-breed
Re: GW:n uusista maaleista...
Nettikaupoista saa ehkä halvemmalla. Tosin epäilen. Maalien hinnat on about kiveen hakatut. Jos 3€ on paljon, niin sitten johonkin toiseen merkkiin kannattaa siirtyä. Maalinvalmistajia on paljon.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Vallejolta saa kanssa hyviä maaleja, fantsussa 2,5€ purkki tai jtn
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
-
Sami Jumppanen
Nyt taitaa olla ainakin joissakin fantasiapeleissä GW:n vanhemmat maalit tarjouksessa, kun nämä uudemmat maalit ovat tulleet myyntiin.
-
Risto.Salonen
GW on ainakin pääosin ostanut kaikilta jälleenmyyjiltä vanhat purkit pois myynnistä, joten kohtuu harvinaisuuksista puhutaan, jos niitä jostain onnistuu löytämään, ja samaa hintaahan niillä on ollut jo monta aikaa ??
Pienoismallimaalit ovat kaikilla valmistajilla kohtuullisen kalliita, ainakin kun litrahintaa lähdetään miettimään.
Mutta kun taas miettii, jotta esim minun High Light värisarja on ostettu vuonna 1994, niin ei ne ihan heti lopu.
Dry Brush värit sen sijaan on "vaan" 6 vuotta vanhoja, ja loput värit on 2-4 vuotta iältään.
Nuorempana huomasin, jotta jos ostaa sen 10 purkkia, niin niistä 2-4 on sellaisia, mitkä on aina lopussa, kun kaikki on pakko maalata samoilla väreillä.
Nykyisin kun hyllyssä on tuhoton määrä värejä, ja useammaltakin eri valmistajalta, niin ei ne värit oikeastaan kulu.
Itse pohjamaalaan spray:llä ja suuret alueet maalaan välillä jollain öljyväreillä tai akryyliväreillä, ja sitten loput pienoismalli väreillä.
Pienoismalli öljyvärit on vielä kalliimpia, mutta laatu on yleensä parempaa. Itse suosin kuitenkin perus akryylipohjaisia pienoismalli värejä, kun ovat nopeampia käyttää. Vähän kärsimätön olen.
Pienoismallimaalit ovat kaikilla valmistajilla kohtuullisen kalliita, ainakin kun litrahintaa lähdetään miettimään.
Mutta kun taas miettii, jotta esim minun High Light värisarja on ostettu vuonna 1994, niin ei ne ihan heti lopu.
Dry Brush värit sen sijaan on "vaan" 6 vuotta vanhoja, ja loput värit on 2-4 vuotta iältään.
Nuorempana huomasin, jotta jos ostaa sen 10 purkkia, niin niistä 2-4 on sellaisia, mitkä on aina lopussa, kun kaikki on pakko maalata samoilla väreillä.
Nykyisin kun hyllyssä on tuhoton määrä värejä, ja useammaltakin eri valmistajalta, niin ei ne värit oikeastaan kulu.
Itse pohjamaalaan spray:llä ja suuret alueet maalaan välillä jollain öljyväreillä tai akryyliväreillä, ja sitten loput pienoismalli väreillä.
Pienoismalli öljyvärit on vielä kalliimpia, mutta laatu on yleensä parempaa. Itse suosin kuitenkin perus akryylipohjaisia pienoismalli värejä, kun ovat nopeampia käyttää. Vähän kärsimätön olen.
Kotkan fantsussa on ainakin rwilusti vanhoja maaleja jäljellä.
FolkArt maksaa tossa pikkuliikkeessä 3,5€ purkki ja ovat jotakuinkin 2 kertaa isompia kuin GW:n maalit. Suosittelen.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Missä?Remos kirjoitti:tossa pikkuliikkeessä
Ja minkälaisia on noin muuten, lähteekö fairy power spraylla pois, voiko ohentaa vedellä hyvin, miten hyvin peittää(etenkin kirkkaat värit).
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Tervakosken Coconutissa. Eli ei sano sinulle yhtikäs mitään, viittasinkin lähinnä siihen, että askarteluliikkeistä varmaan löytyy näitä muutenkin.Fixu kirjoitti: Missä?
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Kiitos Remos.Tervakosken Coconutissa
Onko muilla esiintynyt dry maalien kanssa sellaista, että vesi on tiivistynyt kanteen? Kannessa on siis vesi pisaroita, läpinäkyvässä huipussa siis. Kuuluu kai asiaan, ei maalin rakenne mitenkään huono ole. Päivän hauska fakta: Lisäksi siellä on ilmakuoppa pohjassa! :O
- Haizelhoff
- Valvoja
Mistä noit figuille tarkoitettuja öljyvärejä saa? Rupes kiinnostaan.