Ensimmäinen modeli jonka maalaan 5 vuoden tauon jälkeen.
carapace kohtia tosin vielä pitää siistiä monesta kohtaa =)
Mielipiteitä otetaan vastaan. =)

Pähkäilin sitä asiaa että ruoska ois eri värinen kuin käsi mutta selailin netistä ja vanhasta codexista kuvia niin tulin siihen päätökseen että se on tavallaan osa sitä kättä se ruoska joten maalasin sen myösJasekr kirjoitti: Ainut asia mistä en pidä on tuo tuoskan väri, koska nyt sitä ei erota kunnolla kädestä, koska sekä käsi, että ruoska ovat punaisia.

Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
Krhm. Oletkos huomannut että se vesi haihtuu pois siitä? Ei ainakaan normaali vesi mitään kiiltävää pintaa jätä, muutenhan kylppäritkin kiiltäisivät. Gloss varnish sen sijaan toimii.Pelkkä vesikin saattaa riittää (laitat kevyesti kerroksen vettä jonka jälkeen vielä toinen). Vaihtoehtoisesti gloss varnish
Eikä tämäkään kovin kiiltävää pintaa jätä, ainakaan GWn maaleilla.Paras tapa on käyttää tosi vetistä vihreää ihan siihen päälle.
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Taitaa omat maalit sit olla erilaisiaFixu kirjoitti:Krhm. Oletkos huomannut että se vesi haihtuu pois siitä? Ei ainakaan normaali vesi mitään kiiltävää pintaa jätä, muutenhan kylppäritkin kiiltäisivät. Gloss varnish sen sijaan toimii.Pelkkä vesikin saattaa riittää (laitat kevyesti kerroksen vettä jonka jälkeen vielä toinen). Vaihtoehtoisesti gloss varnish
FixuEDIT:Eikä tämäkään kovin kiiltävää pintaa jätä, ainakaan GWn maaleilla.Paras tapa on käyttää tosi vetistä vihreää ihan siihen päälle.
Myyra kirjoitti:pari muutaman kymmenen minerin yksikköä suorittaa anaali-insertaation
tuosta sen verran että en oikeen pääse niitä nytkyttelleen irti ku olen GW:n muoviliimalla laittanut ne kiinni elikkäs ne on syöpynyt yhteen =D varmaan jollain saksilla ois paras katkasta ja sit poran terällä tai jollain kaivertaa uudet reijjät uusille käsille =DIzmo Laitela kirjoitti:Vaihtoehto 2 on terävä kapistus ujuttaa kehon ja olkapään väliin ja nytkytellä osa irti.
Ootko käyttäny water effectiä gw:ltä? Jos et, en suosittele. Jos olet ja saat tehtyä vastaavaa effektiä sillä, lupaan maalata figun tänään.Eskoleipa kirjoitti:Jos haluaisin Hive tyrantin kielen kiiltämään itse varmaan käyttäsin GW:n water effectiä sekoitettuna jonkinverran vihreeseen maaliin.
tuosta sen verran että en oikeen pääse niitä nytkyttelleen irti ku olen GW:n muoviliimalla laittanut ne kiinni elikkäs ne on syöpynyt yhteen =D varmaan jollain saksilla ois paras katkasta ja sit poran terällä tai jollain kaivertaa uudet reijjät uusille käsille =DIzmo Laitela kirjoitti:Vaihtoehto 2 on terävä kapistus ujuttaa kehon ja olkapään väliin ja nytkytellä osa irti.
Jep, tuo onnistuu kyllä, itse irrotin wolf riderien wolfien päät tuolla keinolla.Saat sen silti nytkyteltyä irti terveisin käytettyjen figujen ehostamisen superammattilainen ;)
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Olen käyttänyt. ja ei se minun mielestäni ole mitenkään ei suositeltavaa. jotain IG base lätäköitä sillä oon väsänny =DIzmo Laitela kirjoitti:Ootko käyttäny water effectiä gw:ltä?)