"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB LIIGA (II)

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Half-breed

Re: PORI WHFB LIIGA (II)

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

gobliini kirjoitti:Niin... ja joku muu ratkasis mun pelin kohtalon? Ei oikein toimi. Ainoat jotka voi sen pelin pelata olisit Halffis sinä ja syrja ja omalla tavallaan voisi olla häviämismentaliteetti päällä, kun se vaan auttaisi itseänne. Tietysti joku pelaamaan nuubin puolesta olisi ehkä hyväksyttävää. Sen lista proxytettynä huomen illalla. Viimenen sauma saada peli hoitumaan.
No siksi ehdotinkin jotakuta ulkopuolista. Esmes Antonillahan ei ole mitään omaa lehmää ojassa tässä tilanteessa. Vai mitä rakas veli ketä minä olen kouluttanut ja suojellut viimeiset 21 vuotta?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Mulla on kyllä petoja sen verran kaapissa, ettei tarvi proksyillä
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Oih, teilläkö on oikein ikävä minnuu? Huomenna mulla on kuitenkin krapula kun juhlin Venäjän voittoa Suomesta. Ei pyge. Mulla on muuten ehdotus, joka on mahtava koskien Akin pisteitä. Heitetään ne D20:lla. Kohtalo päättäkööt miten meni peli!

Menipäs tämä kyllä rankaksi touhuksi. Mitähän Jarkolle on sattunut kun ei ole Sotuunkaan tullut mitään tekemään? Sen verta tunnollisesti kuitenkin tänne ajanut pelien takia, niin olisin kuvitellut tulevan ASAP ilmoittamaan kaikille, että miten toimitaan. Toivottavasti on poika kunnossa.

Kirjoitelkaa mitä kirjoitatte. Su ilta passaa minulle. Jarkko tuo fikuja, jos pääsee seuraan. Petoja minulta ei toistaiseksi vielä löydy itseltä...

Jarkko, meidän Jarkko, oletko soittanut Sampsalle? Mie nimittäin soitin hälle to ja pe pelattiin peli, jonka mää ouwnasin ihan 100-0 yber Death + Poison liskoillani. Kesäloma on miehellä alkanut(?) niin pitäisi aikaa löytyä pelille.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

En ole soittanut. Olen laittanut tekstareita miehen omasta pyynnöstä. Täytynee varmaan rimpauttaa. Mutta tärkeämpään asiaan. Onko kukaan kuullut parkanosta mitään?? No mutta miten on Aki jos tiukkapaikka tulee niin sopiikos jos minä pelaan pedoilla? Saisin revanssia edellisestä pelistä ja totaalisen nöyryytyksen kääpiöille. Eli saat voittaa mut ja pedot 19-1 ja mie sitten voitan joskus wocin 20-0. Jolloin saan selkeän liigavoiton :) No joo...mutta tuo mun pelaaminen pedoilla ei ollut vitsi. Mitä muut sanoo? Mikä aikataulu huomenna ois? ja missä? Jos nyt ei mitään kaimasta kuulu ja tälläinen järjestely sopii??
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Totuus on nyt se että todennäköisesti tätä liigaa ei tulla saamaan kokonaan pelattua, koska Gobliini VS nuuuubi pelin järjestäminen voi olla hankalaa jos kumpikaan osapuoli ei ole halukas ajamaan ~266km suuntaansa yhden pelin takia.

Hätäratkaisu: Syrjä pelaa beastmenien listalla nuuuubin sijaisena kyseisen pelin, tulos kirjataan toistaiseksi voimassa olevaksi liigaan. (Jos vain saatte tuon pelin pelattua).

Olkoon tämä sitten reilua tai ei niin Syrjä lienee meistä ainoa oikea sijainen tähän hommaan. Nuuubin veroinen pelaaja pitää petejen ohjaksiin kuitenkin saada, joten kenelläkään muulla meistä ei ole pedoista tarpeeksi kokemusta. Jos nyt joku ajattelee että Syrjällä on enemmän kokemusta pedoista kuin nuuuubilla niin huomioidaan myös että petolista ei ole Syrjän tekemä vaan nuuubin. Alle 24h on myös suhteellisen lyhyt aika opetelella vieraan listan pelitapa.
Tällä mennään toistaiseksi!
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

No niin. Nopeat pikapalaverit pidetty. Ja liiga isännän ja johtajan hyväksynnällä. Minä paikkaan huomenna nuuubia. Pelataan Akilla klo 16. Nyt olis sitten reilu 20t aikaa ihmetellä petojen listaa ja kerätä figut kasaan. Paha paha, lista on kuitenkin niin erilainen mitä itse tekisi. Mutta eiköhän tässä pari kikkakolmosta kehitellä. Ei kai tässäkohtaa oikein muutakaan järkevää ratkaisua ole. Luovutus voittoa Akikaan ei halua. Jos pokemon kouluttaja meinaa poistua suurempiin kuvioihin niin pitää se tapahtua pelaamalla :)
Ihmetellään tilannetta myöhemmin sitten tarkemmin. Kun selviää mikä kuvio/juttu tuossa perjantaissa oli. Ja jos herrat pystyykin pelaamaan niin otetaan sitten se tulos viralliseksi. Mutta näillä mennään ja saadaampa spekulointia ja jossitteluja, kävi sitten miten tahansa. Näin ei kuitenkaan ketään sorsita. Tietty jos mä häviän oman demonit woc pelin niin sitten halffis saattaa ehkä kärsiä. Toisaalta mulle riittää siitä woc pelistä 11p jolloin half ei voi enää mennä musta ohi.
Half-breed

syrja kirjoitti:Tietty jos mä häviän oman demonit woc pelin niin sitten halffis saattaa ehkä kärsiä. Toisaalta mulle riittää siitä woc pelistä 11p jolloin half ei voi enää mennä musta ohi.
No ei se kolmas sija ole minulle häpeä. Kuitenkin pari peliä on menny niin heikosti ja yksi täysi munaus, niin kolmas sijakin on voitto. Vähän kuin Suomen jäkiksessä nyt. Jos se pronssi sieltä saadaan, niin ollaan voiton puolella molemmissa tapauksissa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hehe, lohdutuspalkkio se pronssi sulle on Allu. Ne sun moat olivat isompia kuin pelkkä "parempi voitti" juttuja. Hyviä pisteitä mennyt keräämättä.

Mitenkäs muuten pojat uskalsi laittaa pelit tälle päivälle? Tehän missaattee niin tärkeitä pelejä Hartwall-areenalta!
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Ne jotka o Hartwalliila missaa paljon tärkeämmän pelin.

Tuli sitten parempi pelaaja vastukseksi, mutta onneksi ei omatekemällään listalla. Nyt mennään jännän äärelle. Ainakin saadaan vähän jännitystä tähän peliin.
syrja

Kohta lähdetään ihmettelemään miten käy. Toivottavasti Aki on tutustunut eilen tarpeeksi hartwallin tuotteisiin.........
gobliini

Viesti Kirjoittaja gobliini »

Gobliini - Syrjapedot 10-10

Battlestanun ja kenun yhteischare petojen kylkeen teki 1 haavan japedot teilas edestä crossareita ison läjän... Ei hyvä tämä.
syrja

Joo tasaista vääntöö. Ja mukava peli jossa noppa pyöri ja ei pyörinyt (molemmilla tasaisesti). Kääpiöt sai 1857 ja pedot 1752 tai suurinpiirtein joka tapauksessa 10-10 tasuri. Rapsaa ei osaa kirjoittaa, kun oli kokoajan hieman sekava fiilis oudollalistalla. Mutta mielenkiintoinen kokemus, itsekun olisin lähtenyt täysin erilaisella listalla. No pääasia on, että sain revittyä pisteitä ja helpotettua demoneita:)
Nyt saa aloittaa sitten huutaminen ja spekulaatio. Entä jos.........

EDIT: Sanotaan nyt sen verran vielä, että tuo 10p oli kyllä aikamoinen saavutus. Lähtökohta oli, että 20-0 peliä en anna. Ja kaikki pisteet 1 ylöspäin on pelkkää plussaa. Eli sitä plussaa tulikin sitten suht reippaasti. Tuohon 10-10 tulokseen oli kyllä ennakoon kohtuu hyvä fiilis. Voittoon en kauheasti uskonut. Toisaalta eipäs sekään sitten kaukana ollut. Harmi kun en saanut kellään tehtyä chargea juoksevaan kääpiöloordiin. Toisaalta pelissä oli monta tapahtumaa jotka olisi voinut heittää tulosta mihin suuntaan tahansa.....mm 15 S5 minotauri iskua tappaa vain yhden ironbreakkerin....että semmoista todennäköisyys laskelmaa.
Half-breed

syrja kirjoitti:EDIT: Sanotaan nyt sen verran vielä, että tuo 10p oli kyllä aikamoinen saavutus. Lähtökohta oli, että 20-0 peliä en anna. Ja kaikki pisteet 1 ylöspäin on pelkkää plussaa. Eli sitä plussaa tulikin sitten suht reippaasti. Tuohon 10-10 tulokseen oli kyllä ennakoon kohtuu hyvä fiilis. Voittoon en kauheasti uskonut. Toisaalta eipäs sekään sitten kaukana ollut. Harmi kun en saanut kellään tehtyä chargea juoksevaan kääpiöloordiin. Toisaalta pelissä oli monta tapahtumaa jotka olisi voinut heittää tulosta mihin suuntaan tahansa.....mm 15 S5 minotauri iskua tappaa vain yhden ironbreakkerin....että semmoista todennäköisyys laskelmaa.
No mitä nyt olen kuullut, niin ne minot ei ole oikein suorittaneet missään pelissä. Omassahan ne eivät saaneet kärryä rikottua kahessa klosisrundissa, ja breikkasivat toisessa klosisrundissa.
Runt

Tämänhetken tilannetta, jonka pohjalta voidaan lähteä spekuloimaan.

Sarjataulukko
Dwarfs (G) 9/138
Demon 8/128
Dark Elf 8/116
Empire 9/108
Beastmen 8/99
Lizardmen 9/77
Ogres 8/57
Warriors of Chaos 6/41
Bretonnia 9/26
Dwarfs (H) 8/26

Yrittäkääs saada Warriors of Chaos VS Demon peli vielä pelatuksi, saadaan liigalle sitten ainakin epävirallinen voittaja.
Sitten muut pelaajat, kuinka innoissanne odotatte viimeisen pelin pelaamista?
Pelit jotka vaikuttavat Top-3 sijoituksiin ovat: Beastmen VS Warriors of Chaos & Dark Elf VS Dwarfs (H)

Itselläni ainakin pelihalut ovat olleet kasvussa jo pidemmän aikaa, etenkin tulevien liigapelien muodossa. Uskon myös että Bretit ja Liskot janoavat verta uuden liigan merkeissä joten saataisiinko tämä liiga päätökseen. Vaikka liigaa ollaankin pelattu ajatuksella "pelataan rauhassa omaan tahtiin" niin 7kk/9peliä alkaa olemaan pitkä aika (Armeijalistat julkistettiin 31.10.11), varsinkin kun muutaman kk odottelee että muut pelaa pelejään kun omat pelit on pelattuna. Pitäisikö liigallemme julistaa jokin takaraja, vai startata kolmas liiga päällekkäin (liiga ei ala heti vaan ensiksi julkaistaan armeijalistat jne. joka ottaa aikaa 2-4.viikko)?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Juu kyl vois inasen lisätä nopeutta peleihin . Mielenkiintoinen loppu saadaan liigalle demonit vai dwarffit siinäpä vasta kysymys .Itse uskon demonien voittavan chaos pelin 18 - 2 ja vievän potin =) Ja juu liskot janoovat verta tällä kertaa tomb kingien muodossa =)
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Ja bretit on teroittamassa peitsiä seuraavaa taistoa varten, eikä tarvitse välttämättä olla edes liiga peli.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Half-breed

Henkka1986 kirjoitti:Juu kyl vois inasen lisätä nopeutta peleihin . Mielenkiintoinen loppu saadaan liigalle demonit vai dwarffit siinäpä vasta kysymys .Itse uskon demonien voittavan chaos pelin 18 - 2 ja vievän potin =) Ja juu liskot janoovat verta tällä kertaa tomb kingien muodossa =)
Hei kyllähän allekirjoittaneellakin on mahis voittoon vielä. Joo ei se kummoinen ole, mutta mahis silti.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Aikas pienet on mahdollisuudet sulla on allu voittaa liiga =) hah hah, itte oon 150% varma et demonit vie liigan , ilman huonoja pelejä olisit luultavasti voittanu liigan =) (empire ymm.)
Viimeksi muokannut Henkka1986, Ma 21.05.2012 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runt

Eiköhän ne Delffien mahdollisuudet menneet Beastmen VS Dwarfs (G) pelin yhteydessä. Dark Elffeillä kun on yksi peli jäljellä ja pisteitä 116, seuraavasta pelistä 20-0 voitto niin pisteitä olisi kasassa 136 kun taas Gobliinilla on 138 pistettä.
syrja

Joo valitettavasti delffit on pudonnut voitto taistelusta. Akia et enää voi ohittaa ja toiseksi voit nousta jos kyykkään totaalisesti woccia vastaan.
Runt kirjoitti: Yrittäkääs saada Warriors of Chaos VS Demon peli vielä pelatuksi, saadaan liigalle sitten ainakin epävirallinen voittaja.
Heti kun herra vaan vastaa mulle jotain. Pitänee potkia uudelleen.
Runt kirjoitti:Sitten muut pelaajat, kuinka innoissanne odotatte viimeisen pelin pelaamista?
Dark Elf VS Dwarfs (H)
Tämän matsin haluaisin kyllä oikeesti nähdä livenä! Että sopikaas tekin nyt aika ja paikka pian....mä voin tuoda poppareita:)

Niin mitäs siellä huudeltiin jo seuraavasta liigasta? Jos ei sitä nyt kuitenkaan päällekkäin aloiteta. Mutta koskas olisi mahdollinen aloitus ajankohta? Heinä-elokuu?? Vai mikä....tai katotaan nyt mihin asti tämä venyy. Mitenköhän woc-beastman peli onnistuu??
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”