"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ryhmien maalaus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Sopuli

ryhmien maalaus

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

täytyyks kaikki samat tyypit maalata samalla tavalla.esim toinen warrior rymä ruskeella ja toinen punasella
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Eihän se tietenkään mikään pakko ole, mutta varsinkin tiettyjen armeijoiden kohdalla ryhmien yhtenäisyys on komeata katseltavaa. Yleisesti pitäytyisin kyllä rivimiesten samankaltaisessa maalauksessa.
Mikä ei tapa, ärsyttää!
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Itse olen juuri tässä maalaillut kääpiöitäni ja oon kaikki maalaillu sellasella teemalla jossa on vihreää ja ruskeaa käytetty ja niin lis tarkotus maalata koko armeija, että kyllä itse niin maalaisin, mutta olis ihan kiva tietää mitä armeijaa sinä maalailet?

Meinaán Empirellä vois näyttää aika tyhmältä jos ois maalattu eri väreillä...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Ei ole pakko maalata samalla tavalla. Sehän olisi ihan tyhmää.
"Hei tuon hatun pitäaisi olla punainen, ei sininen. Ei noin saa
maalata. Ei luovuutta saa käyttää, figuissa ei saa olla omaperäisyyttä."
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Sopuli

LAndE kirjoitti:Itse olen juuri tässä maalaillut kääpiöitäni ja oon kaikki maalaillu sellasella teemalla jossa on vihreää ja ruskeaa käytetty ja niin lis tarkotus maalata koko armeija, että kyllä itse niin maalaisin, mutta olis ihan kiva tietää mitä armeijaa sinä maalailet?

Meinaán Empirellä vois näyttää aika tyhmältä jos ois maalattu eri väreillä...
kerään necroneja ja myös maalaan
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Golem

Viesti Kirjoittaja Golem »

Necronit kannattaa varmaan kaikki maalata samalla tyylillä, ainakin perus warriorit ihan selvyyden vuoksi. Jos ne on eri värisiä kaveri jota vastaan pelaat kysyy melko varmasti eroaako ne ryhmät jotenkin toisistaan, mutta ihan miten haluat tietenkin. Joillekin tuo eri värisyys voi taas olla ihan käytännölistäkin esim. ajattelin että voisin maalata tietyn spawnin saurukset tietyn värisiksi. Mutta korostan että ihan mikä omaan silmään mukavalta näyttää.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."

-Alivaltiosihteeri
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Kivä lisä on tietysti maalata armeija yhtenäisellä teemalla, mutta käyttää jonkin tietyn yksityiskohdan maalaamiseen eri värejä eri yksiköillä. Esimerkiksi tau-sedän taussa tämä toimii todella hyvin kun joka squadilla on oma värinsä joka toistuu squadin transportissa. Silti vaikutelma on yhtenäinen tumman vihreän ollessa joka figussa päävärinä.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Sopuli

eli esim.necronien olkasuojat maalais eri ryhmissä eri väreillä.oisko se teijän mielestä hieno
-HP
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Se ainakin olis sitten ihan harkitsemisen arvonen asia, siis noi olkasuojat.

Ainakin miun mielest.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

No kyllä se yhtenäisyys on hienoa esim. empirellä ja dwarffeilla mut ei niin välttämätöntä eim. örkeillä ja epäkuolleilla. Toi golemin ehotus noista spawningeista oli aika hyvä...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”