ryhmien maalaus
ryhmien maalaus
täytyyks kaikki samat tyypit maalata samalla tavalla.esim toinen warrior rymä ruskeella ja toinen punasella
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Itse olen juuri tässä maalaillut kääpiöitäni ja oon kaikki maalaillu sellasella teemalla jossa on vihreää ja ruskeaa käytetty ja niin lis tarkotus maalata koko armeija, että kyllä itse niin maalaisin, mutta olis ihan kiva tietää mitä armeijaa sinä maalailet?
Meinaán Empirellä vois näyttää aika tyhmältä jos ois maalattu eri väreillä...
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
- Teonanacatl
Ei ole pakko maalata samalla tavalla. Sehän olisi ihan tyhmää.
"Hei tuon hatun pitäaisi olla punainen, ei sininen. Ei noin saa
maalata. Ei luovuutta saa käyttää, figuissa ei saa olla omaperäisyyttä."
"Hei tuon hatun pitäaisi olla punainen, ei sininen. Ei noin saa
maalata. Ei luovuutta saa käyttää, figuissa ei saa olla omaperäisyyttä."
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
kerään necroneja ja myös maalaanLAndE kirjoitti:Itse olen juuri tässä maalaillut kääpiöitäni ja oon kaikki maalaillu sellasella teemalla jossa on vihreää ja ruskeaa käytetty ja niin lis tarkotus maalata koko armeija, että kyllä itse niin maalaisin, mutta olis ihan kiva tietää mitä armeijaa sinä maalailet?
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Necronit kannattaa varmaan kaikki maalata samalla tyylillä, ainakin perus warriorit ihan selvyyden vuoksi. Jos ne on eri värisiä kaveri jota vastaan pelaat kysyy melko varmasti eroaako ne ryhmät jotenkin toisistaan, mutta ihan miten haluat tietenkin. Joillekin tuo eri värisyys voi taas olla ihan käytännölistäkin esim. ajattelin että voisin maalata tietyn spawnin saurukset tietyn värisiksi. Mutta korostan että ihan mikä omaan silmään mukavalta näyttää.
"Taivas yksin tietää, miksi
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
linnut eivät elä maan alla, vaikka siellä on enemmän matoja."
-Alivaltiosihteeri
Kivä lisä on tietysti maalata armeija yhtenäisellä teemalla, mutta käyttää jonkin tietyn yksityiskohdan maalaamiseen eri värejä eri yksiköillä. Esimerkiksi tau-sedän taussa tämä toimii todella hyvin kun joka squadilla on oma värinsä joka toistuu squadin transportissa. Silti vaikutelma on yhtenäinen tumman vihreän ollessa joka figussa päävärinä.
And they wonder how he dealt with stress so well..