Ensinnäkin, en ole hiffannut Heavy Weaponeita. Mikä niiden juju on?
Toiseksi: Saako Power Weaponista mitään avuja tankkeja vastaan?
Pari kysymystä
Re: Pari kysymystä
Heavyt ampuu yleensä lujempaa ja/tai enemmän kuin assault tai rapidit.
Ei saa pw:stä etuja
Ei saa pw:stä etuja
katoppa tätä
Re: Pari kysymystä
Heavyt ovat käyttötarkoitukseltaan varsin erilaisia kuin rapid/assault aseet. Asettelu on kaikki kaikessa; tarvitset pelin aluksi paikan, josta saat coverin, mutta näet laajalle. Et myöskään halua liikkua heavyjen kanssa, jolloin alkuasettelusta(deploymisestä) tulee yhä tärkeämpi.
Itse suosin tankkeja heavy aseiden kantoon, niin mobilisointi ei ole ongelma. Paitsi että taisitkin pelata nideillä...
Power weaponeista ei saa plussia tankkeihin, se ei ole ap 1, vaikkei armoria annakkaan. Vai meinasitko jotain toista erikoissääntöä?
Ja koska tykkään käyttäjämoderoida ja rikkoa sääntöjä... Eikun siis antaa neuvoja, niin eikö nämä kysymykset olisi voinut laittaa 40k aloittelijan pieniin kysymyksiin? Löytyy tuolta perusteiden puolelta. Usko pois, maineesi ei mene, vaikka kysymyksen sinne kirjoittaisitkin. Tai ei minun mennyt... tietääkseni...
Itse suosin tankkeja heavy aseiden kantoon, niin mobilisointi ei ole ongelma. Paitsi että taisitkin pelata nideillä...
Power weaponeista ei saa plussia tankkeihin, se ei ole ap 1, vaikkei armoria annakkaan. Vai meinasitko jotain toista erikoissääntöä?
Ja koska tykkään käyttäjämoderoida ja rikkoa sääntöjä... Eikun siis antaa neuvoja, niin eikö nämä kysymykset olisi voinut laittaa 40k aloittelijan pieniin kysymyksiin? Löytyy tuolta perusteiden puolelta. Usko pois, maineesi ei mene, vaikka kysymyksen sinne kirjoittaisitkin. Tai ei minun mennyt... tietääkseni...
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.