"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

SM telion

Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
jasadude

SM telion

Viesti Kirjoittaja jasadude »

Saako telion päättää ainoastaan omasta ammunnastaan että kenet poistaa vai saako päättää koko ryhmän ammunoista että kenet poistaa?

Esim. Telion on woundannut 1....saa päättää kenet poistaa
muut scoutit woundannut 4......saako päättää myös näistä että ketkä poistaa
Oberon

Re: SM telion

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Telion ampuu vain yhellä pyssyllä, omallaan.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Fixu

Viesti Kirjoittaja Fixu »

40k aloittelijan pienet kysymykset.
Halffis on jäämässä kesälomalle kuutosen kirjan ilmestyessä, joten harjoittelen nyt tuurausta... en minä oikeasti jaksa häntä tuurata, linkkasin tuon vain, sillä minulla ei ole mitään tekemistä.
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Fixu kirjoitti:40k aloittelijan pienet kysymykset.
Halffis on jäämässä kesälomalle kuutosen kirjan ilmestyessä, joten harjoittelen nyt tuurausta...
Jääpähän mulle enemmän aikaa _vastata_ näille kyselijöille, ilman lähteitä tai lainauksia mutta usein muuten oikein.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Halffis on jäämässä kesälomalle kuutosen kirjan ilmestyessä, joten harjoittelen nyt tuurausta... en minä oikeasti jaksa häntä tuurata, linkkasin tuon vain, sillä minulla ei ole mitään tekemistä.
Ja tämä auttaa aloittajaa miten?
Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji »

Kaapelikala kirjoitti:
Ja tämä auttaa aloittajaa miten?
Auttaa kysymään oikeassa paikassa.
Remos

Viesti Kirjoittaja Remos »

Kaapelikala kirjoitti:Ja tämä auttaa aloittajaa miten?
Sitä vartenhan se alue on, jotta sitä käytettäisiin. Syy siihen on käsittääkseni foorumin siisteys ja helppolukuisuus, kun jokaisella neljän sanan kysymyksell ei ole omaa ketjuaan.
Teidän ei-aloittelijoiden pitäisi kylmästi olla vastaamatta näihin väärään paikkaan asetettuihin kysymyksiin. Tämäkin kun kuitenkin on melko simppeli kysymys, jolla on vain yksi mahdollinen vastaus, ei ongelmaa, pikkukysymysketjuun vain. Jos pitää enemmän pohtia kuten se pirun tankin kääntely -topikki minkä vikoista sivuista en edes ymmärtänyt mitään, sitten kuuluu omaan aiheeseensa. Tämän verran kaikki varmaankin tietävät. Jos on jatkokysymyksia vastauksesta riippumatta, oma aihe. Jos ei, niin kysymyspalstalle. Pitää tämänkin osion hieman siistimpänä ja niitä pitkiä selityksiä vaativia mietteitä on helpompi etsiä täältä.

Näin tämä auttaa aloittelijaa siinä missä muitakin foorumin käyttäjiä. Vastaukset aloitteleva-pelaaja kuitenkin saa, kunhan kirjoittaa kysymyksen oikeaan paikkaan.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Yleiset keskustelut”