No, siis, jos preferoit kesän perheen kanssa niin ketään tuskin haittaa jos droppaat vielä tässä vaiheessa. :) Tämä nyt oli tarkoitus olla niille jotka tahtoo pelata enemmän kuin muuta! Mistään sen ihmeellisemmästä ei ole kysymys. Ei ole häpeä jättää pikku-ukkoilua välistä jos siltä tuntuu.I Ride in a Dragon kirjoitti:Ai saakeli, tääkin oli vielä! Olin aatellut olla RopeConiin asti Pohjanmaalla, mut kai sitten pitää lähteä takaisin... :D
Toi Provinssin jälkeinen viikko kuulostaa hyvältä. Mikä tahansa päivä käy. Viel pitäis lista saada kasaan, ei kellään oisi lainata 8 Dragon Prinssiä kampanjan ajaksi? Budjetti ei anna itellä nyt oikein myöten uuden muovin ostamiselle, ellette sitten osta multa figuja pois : )Rune kirjoitti: Tontuuuut, milloin leikitään! :D Ensiviikolla kun tulen Provinssirokista!
Jos taas tuntuu pikku-ukoilta, niin eikuvaa. ;)
Ei ole minulla esim. mitään sitä vastaan. Rukataan sillai. Voidaan sitten peluuttaa se sinun ykköspelisi joskus neloskiekan aikaan tai jotain sen pelaajan kanssa joka jaksaa ja joutaa. :)IRIADedit: Tietysti, jos ihmisillä ei ole mitään sitä vastaan, niin voin napata byen (olettaen että pelaajamäärä pysyy tuollaisena) ja autolosen itelleni ekalla kiekalla, ja pompata mukaan toisella. Preferoisin rehellisesti sitä kahta lisäviikkoa perheen kanssa yhteen FaBapeliin, kun tuntuu että nää vierailut on jääneet kaikki viime aikoina aika lyhyeksi...
Rukkaanpa listat, ja pelaan itse Jeren kanssa. Samaa aikaa ehdotan kaaoksellekin.