[Pori]Warmachine/Hordes -yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: Warmachine/Hordes Liigaa loppvuodeksi 2011
Mitäs, koskas pelataan?
Näyttäis menevän ensvuoden tuohikuulle.Geratsu kirjoitti:Mitäs, koskas pelataan?
Vois kyl ehkä viritellä tossa lomalla vähä pelejä. Koska sulle kävisi?
Meinasin siis tota mistä jeijo puhui tuosta pelipäivästä.Kuutsa kirjoitti:Näyttäis menevän ensvuoden tuohikuulle.Geratsu kirjoitti:Mitäs, koskas pelataan?
Vois kyl ehkä viritellä tossa lomalla vähä pelejä. Koska sulle kävisi?
Kyllä ensiviikolla jonain päivänä kerkeää pari voittoa ottaa kun on Mulg ;)
Olisko ensiviikolla ihmisillä aikaa Warmachine/Hordes pelailuun? Porukalla vedettäis muutamat erät vaikka.
Soi viulu
Itsellä riippuu pitkälti päivästä ja kellonajasta. Maanantain ja Tiistai on itselleni huonoimmat päivät, muuten pitäisikin suht hyvin onnistua aina klo:16.00 jälkeen. Tosin itse en tiedä pelaanko itse mutta mukaan voisin länttäytyä opettelemaan pelimekaniikkaa...
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Djooh no mulle saattais kanssa käydä huomenna siinä iltapäivällä. Kaikilla tässä taitaa tuo tsydeemi olla hakusessa, itse en ees muista koska viimeksi pelailin :D...
Runtille siis ei käynyt ma-ti, niin et voi kuutsa sanoa että sulle käy kanssa. Mites Gerbiili?
Soi viulu
Kaikki päivät oikeestaan vapaana ainakin tällä hetkellä.
Juu tänään on tosiaan huono päivä, nyt parit salibandy pelit jo takana ja yksi viellä edessä. Huomenna meno jatkuu joten...
Mutta jäädään seurailemaan mitä päätätte, katson sitten itse pääsenkö pelipaikalla (todennäköisesti pääsen).
Sitten pitäisi varmaan jonkin lainen listakin yrittää vääntää. Mennäänkö perus 15.p listoilla näin alkuun vai katsotaanko paikanpäällä minkä kokoisia pelejä otetaan?
Toki jos omaa listaa en saa tehtyä niin laina armeijan varmaankin saa käyttöön.
Mutta jäädään seurailemaan mitä päätätte, katson sitten itse pääsenkö pelipaikalla (todennäköisesti pääsen).
Sitten pitäisi varmaan jonkin lainen listakin yrittää vääntää. Mennäänkö perus 15.p listoilla näin alkuun vai katsotaanko paikanpäällä minkä kokoisia pelejä otetaan?
Toki jos omaa listaa en saa tehtyä niin laina armeijan varmaankin saa käyttöön.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Milleen toi perjantai kävisi?
Hetken jo harkitsin ~50.p kokoelman myymistä mutta päätin yrittää sitä ennen aktivointia Warmachine/Hordes linjalla.
Mikäs on porukoiden mielenkiinto tällä hetkellä kyseisiä pelejä kohtaan?
Jos kiinnostusta löytyy niin olen valmis tarjoamaan pelitilat käyttöön. Mitään säännöllistä peli-iltaa en nyt tarkoita mutta jotain epäsäännöllisen säännöllistä toimintaa kuitenkin.
Mikäs on porukoiden mielenkiinto tällä hetkellä kyseisiä pelejä kohtaan?
Jos kiinnostusta löytyy niin olen valmis tarjoamaan pelitilat käyttöön. Mitään säännöllistä peli-iltaa en nyt tarkoita mutta jotain epäsäännöllisen säännöllistä toimintaa kuitenkin.
Joo, kunhan kamat saapuu boostepistä.
Meillä voi kans pelailla Porin keskustassa, kunhan sovitaan. Itse pelaan myös, mutta porin poikia kiinnostanut viimeaikoina lähinnä GW-kikkelöinnit.
PS. Inifinity onnaa myös.
PS. Inifinity onnaa myös.
Soi viulu
Kaipa noita vois koittaa sutata jossain kohtaa ihan maaliinkin. Ehkä ostaakkin pari nappulaa, kun ei ole tullut juuri figuja hankittua viime aikoina. Saapi nähdä kuinka helmeksi tuo Saga viikinki Skirmish osoittautuu, jos on liian kivaa, niin voi olla että tiputan machinen pois. Periaatteellisesti inhottaa liialliset sääntökikkailupelit vaan. Liian vähän perinteitä GW:n junassa siis.
Mutta pelataan vaan tätäkin. Kyllähän sitä tosissaan olisi kiva taas koittaa ja muistella vähän sääntöjä. 15 pojoo muistaakseni on aika passeli alkuun, siinäkin tulee jo ihan tarpeeksi, "ai tällänen erikoissääntö?!" tilanteita vastaan.
Mutta pelataan vaan tätäkin. Kyllähän sitä tosissaan olisi kiva taas koittaa ja muistella vähän sääntöjä. 15 pojoo muistaakseni on aika passeli alkuun, siinäkin tulee jo ihan tarpeeksi, "ai tällänen erikoissääntö?!" tilanteita vastaan.
Kalat meni kotio...
Warmachine on se kylmä ja laskelmoitavissa oleva peli (mikäli tosissaan haluaa), jossa on jänniä erikoiskykyjä. GW on melko random nopanpyöritystä, listoja voit ietenkin vekslata, mutta niin voi kaikissa peleissä. En siis vertaisi warmahordea GW:n peleihin.
Soi viulu
Morjestaa, olen kiinnostunut aloittamaan warmachine/hordes minittelyn. Koska pääsis katsomaan pelejä, omia figuja ei ole, ostan varmaan sitten vasta kun peliporukka löytynyt.
[email protected]
[email protected]
Vähän huonoon ajankohtaan osuit, sillä pelasimme juuri tänään Gerazun, Kuutsan ja Jeijon kanssa pelit. Jos ajankohdasta hyvää haetaan niin pelejä meistä kenelläkään ei ole alla neljää enempää, itsellenikin tämän päivän peli oli ensinmäinen laatuaan. Joten ehdit hyvin päästä mukaan wh/h:n sääntöihin kiinni. Uteliaisuudessa kysyttävä onko valintaa armeijan suhteen jo tehty?
Uskoisin että tässä kesän aikana vielä tullaan pelaamaan useaan otteeseen, mikäli warmachine/hordes innostus tämän päivän pelieistä pientä kipinää sai. Pitäisikö siis kysyä koska otamme seuraavan pelisession?
Antti nyt voi proxyttaa vielä parit pelit, ei ne sieltä boostepista kuitenkaan mitään postita ennen joulua ;) Itsekkin mielelläni pelin tai kaksi ottaisin ennen kuin lähden lomareissulle itäsuomeen.
Uskoisin että tässä kesän aikana vielä tullaan pelaamaan useaan otteeseen, mikäli warmachine/hordes innostus tämän päivän pelieistä pientä kipinää sai. Pitäisikö siis kysyä koska otamme seuraavan pelisession?
Antti nyt voi proxyttaa vielä parit pelit, ei ne sieltä boostepista kuitenkaan mitään postita ennen joulua ;) Itsekkin mielelläni pelin tai kaksi ottaisin ennen kuin lähden lomareissulle itäsuomeen.
Jees, mäkin voin taas aktivoitua tän pelin parissa. Eli luultavasti pääsen paikalle jos demotusta/pelailua. Sama porukka pelaa tai alottelee myös Infinityä ja muitakin pelejä.
Soi viulu
No toki voidaan pelata mutta ei proksyillä oo kiva pelata :D Tosiaan jyri, jos olet menotista kiinnostunut niin voitais ostaa tuo 2 pelaajan boksi puoliksi niin vien khadorit ;)
Nopeasti tulee mutta, uudelle pelipäivälle olisi mahdollisuus 14.6 torstaina?
Kellonaikoja toki saa ehdoitella myös ihan vapaasti tuolle päivälle, mutta oletetaan että 16.00 jälkeen koska osa ihmisistä on varmaankin töissä kun kyseessä on arkipäivä.
Kellonaikoja toki saa ehdoitella myös ihan vapaasti tuolle päivälle, mutta oletetaan että 16.00 jälkeen koska osa ihmisistä on varmaankin töissä kun kyseessä on arkipäivä.