Utelua opetuksesta
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Utelua opetuksesta
En oikein löytänyt mitään ketjua jonka jatkoksi tämän olisin iskenyt, joten joudun näköjään tekemän uude. Kysymykseni siis liittyy mielenkiintoiseen (ja ainoaaseen) tapahtumaan, jonka löysinfantasiapelejen kalenterista, nimittäin "maalauskouluun". Kysymys onkin: mitä, kelle, miten ja miksi?
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Re: Utelua opetuksesta
Paras mennä kysymään Fantsulan tädiltä ja sediltä. :) Sen verta olen kuullut että joku Suomen luokan figumaalaaja alkaa pitää maalausopetusta. Kuulostaa päheältä kyllä.player 0 kirjoitti:En oikein löytänyt mitään ketjua jonka jatkoksi tämän olisin iskenyt, joten joudun näköjään tekemän uude. Kysymykseni siis liittyy mielenkiintoiseen (ja ainoaaseen) tapahtumaan, jonka löysinfantasiapelejen kalenterista, nimittäin "maalauskouluun". Kysymys onkin: mitä, kelle, miten ja miksi?
Joo, kyseessä on siis ihan maalausopetusta. Opetusta tarjoaa täällä foorumilla nimimerkillä Jarva pyörivä herra.
Siinä muutama miehen taidonnäyte:
http://www.coolminiornot.com/300068?browseid=1466706
http://www.coolminiornot.com/298922?browseid=1466706
Maalauskoulusta muuten:
Opetus on siis ensisijaisesti tarkoitettu aloittelijoille, mutta harjaantuneemmillekin löytyy varmaan vinkkejä. Yhden testifigun tarjoaa Fantasiapelit, mutta muuten tarkoituksena olisi maalailla oppilaiden omia figuja. Maalit tarjoaa myös Fantasiapelit, omaa pensseliä kannattaa varmaan harkita, sillä Fantasiapelien pensselit ovat kovan käytön jäljiltä hiukan heikossa kunnossa.
Opetusta siis tarjolla tiistaisin klo 17.00 eteenpäin täällä Joensuun Fantasiapelien tiloissa.
Tervetuloa kaikille!
T: Fantsun setä.
PS. Tietysti siksi, että hienot figut on kivoja ja maalaamaan oppii kunhan treenaa ja saa opetusta.
Siinä muutama miehen taidonnäyte:
http://www.coolminiornot.com/300068?browseid=1466706
http://www.coolminiornot.com/298922?browseid=1466706
Maalauskoulusta muuten:
Opetus on siis ensisijaisesti tarkoitettu aloittelijoille, mutta harjaantuneemmillekin löytyy varmaan vinkkejä. Yhden testifigun tarjoaa Fantasiapelit, mutta muuten tarkoituksena olisi maalailla oppilaiden omia figuja. Maalit tarjoaa myös Fantasiapelit, omaa pensseliä kannattaa varmaan harkita, sillä Fantasiapelien pensselit ovat kovan käytön jäljiltä hiukan heikossa kunnossa.
Opetusta siis tarjolla tiistaisin klo 17.00 eteenpäin täällä Joensuun Fantasiapelien tiloissa.
Tervetuloa kaikille!
T: Fantsun setä.
PS. Tietysti siksi, että hienot figut on kivoja ja maalaamaan oppii kunhan treenaa ja saa opetusta.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Aloittelia mainittu, enköhän joskus sinne ilmesty...
EDIT: ei varmaan ole ongelma, jos paikalle ilmestyy myöhemmin? Ja kyllä, en vain voi hoitaa näitä asioita "face to face".
EDIT: ei varmaan ole ongelma, jos paikalle ilmestyy myöhemmin? Ja kyllä, en vain voi hoitaa näitä asioita "face to face".
Tanan kirjoitti:Sähkölaitteiden käyttöohjeiden lisäksi minulla ei tule heti mieleen dokumentteja, jota kannattaisi seurata kirjaimellisesti ja ylhäältä annettuna totuutena.
Hei tarvitsisin opetusta itse pelin kanssa koska olisi kiva oppia pelaamaan Warhammer fantasya jos jolla kulla olisi aikaa opettaa pelaamaan niin suur kiitos. Armeija minulla jo onkin koossa n.1500 pojon armeija että jos joku jaksais opettaa niin kirjottaa tähän vaa vastausta. Opetus tietty joensuun fantsussa
HeippaheiOgreman kirjoitti:Hei tarvitsisin opetusta itse pelin kanssa koska olisi kiva oppia pelaamaan Warhammer fantasya jos jolla kulla olisi aikaa opettaa pelaamaan niin suur kiitos. Armeija minulla jo onkin koossa n.1500 pojon armeija että jos joku jaksais opettaa niin kirjottaa tähän vaa vastausta. Opetus tietty joensuun fantsussa
Opetusta pelaamiseen kannattanee kysellä joko "Matsien sopiminen" -ketjussa tai omassa ketjussaan, kun tämä nyt näytti keskittyvän siihen Maalauskouluun. Jos kaipaat ihan oikeaa Warhammer Fantasy Battlen opetusta, niin minä itse olen väärä mies. Työn puolesta voin toki demotella Fantasy Battleakin, mutta osaan ne säännöt vain Island of Blood -tasolla.
"Payment accepted in radioactive matter, esoteric tomes or human souls."
Kah, täällähän oli tällainenkin ketju - olen taas erittäinen havainnointikykyinen fooruminkäyttäjä. Mutta juups, itse olen tosiaan puikoissa ja saa toki tulla kysymään asiasta kuin asiasta, vaikka välillä vaikutankin isolta ja epäilyttävältä ihmehyypiöltä.
Maalausopetus jatkuu kesän ajan toistaiseksi torstaisin klo 17-19. Eli tokkos mukahan vaa!
Maalausopetus jatkuu kesän ajan toistaiseksi torstaisin klo 17-19. Eli tokkos mukahan vaa!