"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

HypeConin Fantasy Battle -turnaus 1200 pst Hyvinkää 16.6.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
banzgo

Re: HypeConin Fantasy Battle -turnaus 1200 pst Hyvinkää 16.6

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Joo-o, kyl mul pitäs olla nyt iha nii ystävyysmielinen lista ku vaan aikaan voi saada. En taio enkä ammu delffeillä. Parempaan en pysty.
Kuisma

Viesti Kirjoittaja Kuisma »

jupu_ kirjoitti:Heinolan hurjat Juuso "juusto" Sipiläinen ja Veeti "ajoin mournfangeilla fanaticissa" Laine ja Santeri "tuut mä painan torvee" Kuisma mukaan karkeloihin. Listoja tänään.
"Heinolan hurjista" Santeri Kuisma peruu, kyydin kanssa ilmeni ongelma.
nikxa

Viesti Kirjoittaja nikxa »

banzgo kirjoitti:Joo-o, kyl mul pitäs olla nyt iha nii ystävyysmielinen lista ku vaan aikaan voi saada. En taio enkä ammu delffeillä. Parempaan en pysty.
Okei, friendlyllä ja luovuttamisella on hiuksen hieno ero, ja siitä erosta 10 kymmenen metrin päässä luovuttamisen puolella seisoo sun lista.(Pakko Pasila quote :))
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

No en edes ottanut härskeintä kaaoskyykkä nurkkaa vaan tuun reilulla rottanurkalla :P. Ja onko Niksalla vielä jotain hampaankolossa kun harjattiin porvoossa?
nikxa

Viime tapaamisesta on kyllä aikaa, ja finaali Veetin kanssa oli todella opettavainen, ja vieläpä todella hauska peli. Veeti on todella kova pelaaja, susta en kyllä tiedä, kaikki mitä tiedän on se että diggaat tosi paljon super -competiivisista listoista. Haluaisin kokeilla Veetiä tai sua vastaan pelata Hyvinkäällä.
Valkosipuli

Viesti Kirjoittaja Valkosipuli »

Vois tulla työntää liskoi.
Moi
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Yritin tehdä sellaisen semihyvän örkkilistan (kyllä, Ogret jäävät kotiin!), ja uskoakseni onnistuin jotenkuten. Lista on okei, mutta paljon härskimpejäkin juttuja olisi saanut aikaan jos olisi tahtonut. No, viimeistään paikan päällä selviää kuinka alakanttiin olen arvioinut listan kovuuden. ;)

Yksi käytännön kysymys olisi vielä järkkäreille: Ovatko turnauksessa pelattavat listat avoimia? Eli näytetäänkö vastustajalle pelin alussa oma armeijalista magic itemeineen, fanaatikkoineen ja sellaisineen, vai näytetäänkö vastustajalle "sensuroitu" versio, missä magic itemeitä kuvataan mundaaneilla esineillä ja fanaatikot yms. ninjat eivät näy?

Ja vielä kysymys muille pelaajille: Onko kukaan turnausaamuna liikkeellä junalla? Pari heinolalaista juippia pamahtavat yhdeksän aikoihin Rautatienkadulle ihmettelemään missä kaupungintalo on, ja jos joku paremman suuntavaiston/kaupungintuntemuksen omaava osaisi opastaa meidät pelipaikalle niin se olisi mainiota. Tai vaihtoehtoisesti jonkinlainen katujen nimistä tehty luettelo voisi olla jees.
nikxa

Asemalta pitäisi olla n. vartin kävely kankurinkatu kuutoseen. Voin auttaa miten itse osaan, elikkäs:

Lähette kävelemään hyvinkäänkatua, ja käännytte sieltä siltakadulle, eli vasemalle. Sitten uusi vasen kurvi, olette nyt uudenmaankadulla, jos olette seuranneet hyvin/mä olen neuvonut oikein, käännytte Cumulus-hotellista oikealle, ja sitten Taidemuseon kohdalta tulette puistoon. Olette nyt puiston länsi-etelä-kulmassa,
sieltä etenette läpi puiston itä-laidalle, missä pitäisi olla uloskäynti, kävelette sieltä suoraan, kunnes tulette nestorinkadulle, ja sitten käännytte seuraamaan nestorinkatua suoraan, ja tulette risteyksen jälkeen kankurinkadulle. Sitten vaan suoraan, n. puolessa matkassa tulee vastaan TechVilla, ohi vaan, sitten kävelette vaan suoraan, ja olette kaupungintalolla.

Jos joku nyt keksii, että olen täysin väärässä, tulkaa itse neuvomaan, jotta Heinola pääsee paikalle. Jos musta oli apua, olkaa hyvät.
jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

En todellakaan muista tuota wall of textiä lauantai aamuna. Musta tuntuu että etin sieltä jonkun söpön minihametytön an cafe paita päällä ja kysyn siltä tietä. Lupaan vaikka palkaks näyttää pikku-ukkoni.
Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

jupu_ kirjoitti:En todellakaan muista tuota wall of textiä lauantai aamuna...
Sen takia on olemassa printteri? Kiitokset Nikxalle vastauksesta, noita kun seurataan niin uskon että päästään johonkin lähimaastoon vähän huonommallakin suuntavaistolla. :)
Eris

Viesti Kirjoittaja Eris »

nikxa kirjoitti:Asemalta pitäisi olla n. vartin kävely kankurinkatu kuutoseen. Voin auttaa miten itse osaan, elikkäs:

Lähette kävelemään hyvinkäänkatua, ja käännytte sieltä siltakadulle, eli vasemalle. Sitten uusi vasen kurvi, olette nyt uudenmaankadulla, jos olette seuranneet hyvin/mä olen neuvonut oikein, käännytte Cumulus-hotellista oikealle, ja sitten Taidemuseon kohdalta tulette puistoon. Olette nyt puiston länsi-etelä-kulmassa,
sieltä etenette läpi puiston itä-laidalle, missä pitäisi olla uloskäynti, kävelette sieltä suoraan, kunnes tulette nestorinkadulle, ja sitten käännytte seuraamaan nestorinkatua suoraan, ja tulette risteyksen jälkeen kankurinkadulle. Sitten vaan suoraan, n. puolessa matkassa tulee vastaan TechVilla, ohi vaan, sitten kävelette vaan suoraan, ja olette kaupungintalolla.

Jos joku nyt keksii, että olen täysin väärässä, tulkaa itse neuvomaan, jotta Heinola pääsee paikalle. Jos musta oli apua, olkaa hyvät.
Tota reittiä voi ihmetellä alustavaksi vaikka https://maps.google.fi/ avulla. Mä ilmottauduin muuten eilen spostitse.
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

nikxa kirjoitti:ei vaan sitten millään voinut olla alle 15-v x'(, mutjoo, sinne muihin vaan
Enintään 14-vuotias on sama asia kuin alle 15-v. Tähän siis ajattelimme, että 15-vuotiailla pysyy pensseli jo hieman paremmin hallinnassa kuin alueen nuorimmilla harrastajilla, joten pääsevät jo isojen setien kanssa kisaamaan :)

t. Mika / Hyvinkään Nuorisopalvelut
Eris

Viesti Kirjoittaja Eris »

Eris kirjoitti:
nikxa kirjoitti:Asemalta pitäisi olla n. vartin kävely kankurinkatu kuutoseen. Voin auttaa miten itse osaan, elikkäs:

Tota reittiä voi ihmetellä alustavaksi vaikka https://maps.google.fi/ avulla. Mä ilmottauduin muuten eilen spostitse.
Toi googlemaps näyttää "hyvinkää kaupungitalo" haulla aika hyvin minne pitää mennä. Pari korttelia matkaa. Luulen, että yritän unohtaa lukeneeni tuon pitkän ohjeen. Puistolle (itäpuolella rataa) -> puiston itäkulmasta läpi -> seuraa mangatyttöjä. Tsek.
nikxa

mä koetin vastata mahollisimman yx.kohtasesti ;)
nikxa

okEi, nyt sitten pelkistetyin versio reitistä: te tulette löytämään vähintään 20x anime-tyttöä siellä rautatieasemalla, ja seuraatte niitä ;)
ExoCowboy
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja ExoCowboy »

Suurin osa animetytöistä tulee Hyvinkäältä, joten isompien conien kaltaista joukkoliikehdintää asemalta kaupungintalolle tuskin kannattaa odottaa. Paitsi jos kaikki odotuksemme kävijämääristä ylittyvät ja paljon. Sen varaan en itse laskisi :).

Huomaattehan, että kaupungintalon osoite on Kankurinkatu 4-6. Katsokaa se googlemapsista, ainakin osa karttasivustoista näyttää kaupungintalon sinne missä se oli ennen. Samalla suunnalla, mutta noin puolivälissä matkaa (muistaakseni Kutomokadulla, mutta varmaksi en muista). Nykyisin sillä kohtaa on kauppakeskus Willa.
Morrigan

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Tein minimaalisia muutoksia meikäläisen listan magiaesine osastoon (mihinkään muuhun en koskenut), lähetänkö listan vielä sähköpostilla järkkäreille vai riittääkö meikläisen sana siitä etten ottanut Teclistä listaani?
Euroopan mukavin mies
TinyDragon

Viesti Kirjoittaja TinyDragon »

No jos sanot että et ottanut, niin sitten et ottanut. Huomennahan tuo viimeistään selviää.
Warchef

Viesti Kirjoittaja Warchef »

kiitti turnauksesta, oli hauskaa kattoo ku sub par listat möyhens. heinola tuli ehk hieman kovemmil listoil ku muut mut pelisilmää ja noppakättä ei näem niin paljoo sit vastapainoks ollu varattu matkaan ;) pehmeet haltiat oli pehmeit nii oma tulos jäi vähän vaisuks

mut hyvinkää on kivan lähellä tulla näin eteläst joten jos saatte enemmän turnauksii tulevaisuudes järkättyy niin kuhan jos sopii aikatauluihin niin aina sinne vois tulla
Morrigan

Viesti Kirjoittaja Morrigan »

Samaa mieltä. Hauska turnaus kyllä, ja Hyvinkää oli lähellä (=awesome), joten lisää vaan. Kiitos kaikille meikäläisen vastustajille, hauskaa oli joka pelissä vaikka vika peli päättykin kakkosvuoroon.
Euroopan mukavin mies
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”