Katoin että mulla on viis tesla destructor-alustaa hyllyllä/laatikossa, aattelin yrittää mahduttaa ne mukaan miun edelliseen turnaussettiin. Tappeluvoima tässä katosi kyllä melkein kokonaan, wraithien menetys sattuu, mutta:
HQ:
overlord: scythe=100
+barge (Tesla)=80
overlord: scythe=100
+barge (Tesla)=80
Royal court: 3 lance-crypteks, 1 lance+solar pulse-cryptek=160
Royal court: 3 lance-crypteks, 1 lance+solar pulse-cryptek=160
Troops:
5 warriors=65 (2 lancee joka warruryhmään obviously)
5 warriors=65
5 warriors=65
5 warriors=65
5 immortals: tesla=85
+night scythe=100
5 immortals: tesla=85
+night scythe=100
Fast:
8 scarabs=120
5 tomb blades: particle beamers=150
Heavy support:
annihilation barge: tesla=90
=1850
Mitäs mieltä? Tartteeko 6 wraithia (240), mitä pois niiden tieltä?
1850 uudet lelut+pyssyjä-necrot
- Haizelhoff
- Valvoja
Re: 1850 uudet lelut+pyssyjä-necrot
Mun mielest aika solidi. Vaihtaisin ite kaikki warrut teslamortaleiks, varmaan tiputtamal tomb skobat. Ylimääräsil pisteil sais vaik tokat scarabit.
Juu, vähän mietteitä tosta warru vs immortalit-jutusta: tosiaan tässä vaiheessa siirto ois 80 pinnaa, teslamortalit on selvästi parempia toki kun warrut ja mieli tekis, mutta figuraja tulee vastaan. Mulla on vaan ne 10 immortalia mitkä ostin kun codex tuli. Tietty vois ettiä ne pisteet johonkin muuhun mieluummin warruista ku immortaleista kun scythen saa molemmille ryhmille. Pääasiassa rooliristiriitojen takia noi on nyt tolleen, teslat ampuu jv:tä, gaussilla _voi_ ampua myös autoja, siispä AT-lancet mukana. Jos vaihtaisin warrut immortaleihin, olis sekä AT että AI-pyssyt samalla squadilla (ja toiset menis hukkaan, lascannon+fleikka-syndroomaa havaittavissa), toisaalta immortalien kanssa kaikki aseet ois ees assault...
Eli mieli ei kauheesti tee antaa AT:ta immortaleille, ja ne loppuu muutenkin kesken jos tästä koittaa lisätä.
Tomb bladet ei oo vielä kertaakaan käyny kentällä (vielä!), pelaan niillä minkä pystyn ennen seuraavaa "virallista" näytöstä, en siis oo ekana niistä luopumassa. + 5 s6 lättyy lämmittää silleen jännästi... Toiset scarabitkin ois toki jees, oon ollu tosi tyytyväinen tohon miun 8+8 scarabii 6 wraithia-settiin. Siihen voi aina palata, mut eka pitää fiilistellä tällä. Ehkä, joskus. Menee varmaan siihen, että fiilistelen eri elementtejä tästä (scythet, bladet) ja niillä kokemuksilla sitten rakentelee tota edustuslistaa... Hirveesti ole mieltä lähtä tällä koittaan, tulee vaan paha mieli.
Eli mieli ei kauheesti tee antaa AT:ta immortaleille, ja ne loppuu muutenkin kesken jos tästä koittaa lisätä.
Tomb bladet ei oo vielä kertaakaan käyny kentällä (vielä!), pelaan niillä minkä pystyn ennen seuraavaa "virallista" näytöstä, en siis oo ekana niistä luopumassa. + 5 s6 lättyy lämmittää silleen jännästi... Toiset scarabitkin ois toki jees, oon ollu tosi tyytyväinen tohon miun 8+8 scarabii 6 wraithia-settiin. Siihen voi aina palata, mut eka pitää fiilistellä tällä. Ehkä, joskus. Menee varmaan siihen, että fiilistelen eri elementtejä tästä (scythet, bladet) ja niillä kokemuksilla sitten rakentelee tota edustuslistaa... Hirveesti ole mieltä lähtä tällä koittaan, tulee vaan paha mieli.
- Haizelhoff
- Valvoja
Onhan lancet+immortalit vähän ristiriitasii. Toisaalt ite muutenki mieluummin pelaisin 3 lancetekii+1 chrono per courti ja pitäisin vaan yhes. Pari pulsee pitää aluks turvassa ja sit vielki reanimaatio auttaa varmaan ettei niit viel 3 vuorol wipetetä. Samal voi teslaimmortalit ampuu rauhassa infantryy koko matsin. Jotenki vaan ite joutunu harmikseni toteamaan et teslamortalit on sata kertaa parempii ku warrut (mulki on figuongelmii, varsinki ku oli jaksanu vääntää gauss effektit jokaseen warrupyssyyn ja nyt pitäis korvaa ne jollain suljetuilla tesloilla).
Juu, siul oli aika hyvät gaussiefektit pyssyissä, peukut sille. Mie tykkäsin kyl noista rakettimiehistä ryhmissä.
A: käytännössä +2 scoring modelia niihin squadeihin
B: enempi suojaa ku courtissa pysymällä
C: pystyy jakamaan tulta 4 paikkaan jos käy tuuri
Epäilemättä teslamortalit on jees, pyrin jatkossa ottamaan niitä ennen warruja, courttijätkät ei tosin muuttune. Olis se pari lättycryptekkiä tossa kanssa, mut mulla alkaa olla jo niin paljon leluja, ettei oo ylimääräsiä pisteitä semmosiin.
A: käytännössä +2 scoring modelia niihin squadeihin
B: enempi suojaa ku courtissa pysymällä
C: pystyy jakamaan tulta 4 paikkaan jos käy tuuri
Epäilemättä teslamortalit on jees, pyrin jatkossa ottamaan niitä ennen warruja, courttijätkät ei tosin muuttune. Olis se pari lättycryptekkiä tossa kanssa, mut mulla alkaa olla jo niin paljon leluja, ettei oo ylimääräsiä pisteitä semmosiin.
Jeps, pääsin tänään pelailemaan osalla uusista leluista, c'tan oli ihan jees kun osasin invuilla yhen vuoron ja pääsin rikkoon sillä trygon primen, tyranid primen, pari hive guardia ja mawlocin. :) pelattiin jännää skenua missä mie olin keskellä ja nidit tuli reunoilta, ctan pääs siis suorittamaan kakkosvuorosta alkaen tms.
Tomb bladet suoritti ihan ilman apuja, 5 lättyy tekee hulluja määriä vahinkoa, tykkäsin kovasti. Tekee toki vähän samaa mitä tesla destructorit, mutta noiden potentiaali on <---------> näin paljon isompi, ap5 oli kanssa jees. 20 hormaganttia kerralla, olin \0/.
Night scythet oli ok, tesla destructorit ei oo koskaan huonoja, toisen pelin vikalla vuorolla heittivät 10+8 hittiä, olin :) Kerran heitin vaan 3 hittiä, rikki ne kyllä meni vauhikkaasti, pari onnekasta ykköstä piti pelissä kii. Varmaan toimisivat vieläkin paremmin annibargejen yms kaverina, oli vähän pienempi peli ja ainoot autot kentällä tms...
Ghost ark ei vakuuttanut, mutta pääsin ekaa kertaa 15 pelissä ampumaan 2 yksikköä yhtä aikaa sillä! Warrujen korjaaminen on vielä kokematta...
Tomb bladet suoritti ihan ilman apuja, 5 lättyy tekee hulluja määriä vahinkoa, tykkäsin kovasti. Tekee toki vähän samaa mitä tesla destructorit, mutta noiden potentiaali on <---------> näin paljon isompi, ap5 oli kanssa jees. 20 hormaganttia kerralla, olin \0/.
Night scythet oli ok, tesla destructorit ei oo koskaan huonoja, toisen pelin vikalla vuorolla heittivät 10+8 hittiä, olin :) Kerran heitin vaan 3 hittiä, rikki ne kyllä meni vauhikkaasti, pari onnekasta ykköstä piti pelissä kii. Varmaan toimisivat vieläkin paremmin annibargejen yms kaverina, oli vähän pienempi peli ja ainoot autot kentällä tms...
Ghost ark ei vakuuttanut, mutta pääsin ekaa kertaa 15 pelissä ampumaan 2 yksikköä yhtä aikaa sillä! Warrujen korjaaminen on vielä kokematta...