Noniin, toi on ihan selvä, eli vitosella mennään. Tai mikä sitten tomb kingillä/princellä onkaan ilman kamoja.Henkka1986 kirjoitti:Itellä on kirjassa näin ;
My will be done : Any unit of nehekharan undead accompanied by a model whit this rule uses the character´s UNMODIFIED weapon skill in place of its own ( use the highest weapons kill if the unit is joined by several characters whit this rule ) if all charackter whit the my willbe done rule in the unit are killed , the unit immediatelly reverts to using its own weapons kill . this special rule has no effect on mounts or any other character - these always use their own weapons skill .
PORI WHFB 3.LIIGA
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: PORI WHFB 3.LIIGA
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Joo Jarkko. Kun niin motivoivasti puhuin siitä, että usko hyvään pelihenkeen on suuri, niin minunhan pitäisi olla esimerkkinä teille kaikille. Pelätä en saa, koska Jumala on paimeneni synkissäkin luolissa jne. Kansa uskoo kun näkee johtajansa mallikkaan esimerkin.
Henrik Raybrant
Bretonnian Lord 175p + 200p
Mounted on Hippogryph
Sword of Striking
Great Gromlin Helm, Shield, Heavy Armour
Talisman of 4+ Ward
Vincent Price
Paladin Bsb 137p + 50p
Mounted on Pegasus
Biting Blade
Shield, Dragon Helm
Talisman of 5+ Ward
Monica Raybrant
Paladin 107p + 50p
Mounted on Pegasus
Shriek Sword
Armour of Fortune, Shield
Eiko Carol
Damsel of the Lady 130p
Lv2 Life
Dispel Scroll
Amy Rose
Damsel of the Lady 120p
Lv2 Life
Channeling Staff
24 Men at Arms 147p
Full Command
24 Men at Arms 147p
Full Command
12 Bowmen 132p
Braziers
12 Bowmen 132p
Braziers
6 Knights of the Realm 168p
Full Command
Full Command
5 Mounted Yeomen 87p
Shield, Musician
5 Mounted Yeomen 87p
Shield, Musician
3 Pegasus Knights 165p
6 Grail Knights 258p
Full Command
Armeijan kokonaispistemäärä: 2460p
Tällääne ois mun cool-listani, jolla nöyryyttäisin teitä kaikkia. Mutta kun Jarkolla on kaksi hydraa, niin. Jooh. Ja 100 nuolta per vuoro, kaksi kaskettia niin. Jooh. Hmm.. Sitten sieltä saapuu 2+:lla osuvat ja 2+:lla haavoittava Empire ja -3 haarniskaan, niin jooh. Hmm... Hapidin tykistötuli, jooh. Noh. Hmm...
Ja ennen kuin joku sanoo, että toi on vajaa lista, niin se ei oo. Kunkku on ahne paska ja vetää välistä omaan taskuunsa verorahoja värväystä varten.
Henrik Raybrant
Bretonnian Lord 175p + 200p
Mounted on Hippogryph
Sword of Striking
Great Gromlin Helm, Shield, Heavy Armour
Talisman of 4+ Ward
Vincent Price
Paladin Bsb 137p + 50p
Mounted on Pegasus
Biting Blade
Shield, Dragon Helm
Talisman of 5+ Ward
Monica Raybrant
Paladin 107p + 50p
Mounted on Pegasus
Shriek Sword
Armour of Fortune, Shield
Eiko Carol
Damsel of the Lady 130p
Lv2 Life
Dispel Scroll
Amy Rose
Damsel of the Lady 120p
Lv2 Life
Channeling Staff
24 Men at Arms 147p
Full Command
24 Men at Arms 147p
Full Command
12 Bowmen 132p
Braziers
12 Bowmen 132p
Braziers
Full Command
Full Command
5 Mounted Yeomen 87p
Shield, Musician
5 Mounted Yeomen 87p
Shield, Musician
3 Pegasus Knights 165p
6 Grail Knights 258p
Full Command
Armeijan kokonaispistemäärä: 2460p
Tällääne ois mun cool-listani, jolla nöyryyttäisin teitä kaikkia. Mutta kun Jarkolla on kaksi hydraa, niin. Jooh. Ja 100 nuolta per vuoro, kaksi kaskettia niin. Jooh. Hmm.. Sitten sieltä saapuu 2+:lla osuvat ja 2+:lla haavoittava Empire ja -3 haarniskaan, niin jooh. Hmm... Hapidin tykistötuli, jooh. Noh. Hmm...
Ja ennen kuin joku sanoo, että toi on vajaa lista, niin se ei oo. Kunkku on ahne paska ja vetää välistä omaan taskuunsa verorahoja värväystä varten.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
No niin siihen vaan lisää loputkin pojot ja homma on sinunkin osalta paketissa. Ei sinun kunkku mikään veroriistäjä ole. Se sotii sinun periaatteitasi vastaan. Että heitäs nyt siihen ne 2 trebua mukaan:) Niin ja miksi noilla pegasus jampoilla on 5 wardi jutut? Eikös ne saa sen ihan kumartamalla allahia vai mitä nyt sitten palvookaan.
Mutta Henkka piti jo aiemmin kysyä noista casketeista. Miksi kaksi? Et kuitenkaan saa kuin yhden D3 lisää power noppia ja sillä boundilla et voi iskeä samaan yksikköön kahtakertaa/vuoro. Tietty kahdella varmistaa, että osumia tulee useampaan yksikköön varsinkin jos vastustaja on levittynyt ja saa niillä syötyä dispelliä.
Mutta Henkka piti jo aiemmin kysyä noista casketeista. Miksi kaksi? Et kuitenkaan saa kuin yhden D3 lisää power noppia ja sillä boundilla et voi iskeä samaan yksikköön kahtakertaa/vuoro. Tietty kahdella varmistaa, että osumia tulee useampaan yksikköön varsinkin jos vastustaja on levittynyt ja saa niillä syötyä dispelliä.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Ai niin, mulla oli rukouskin. Ihan unohdin. Niin tottunut spämmimään kaikkien armeijoiden jätkille ne samat kamat. Kai ne sitten on siellä vain periaatteiden vuoksi.
Kappas vaan muuten. Saa vain kerran +D3 PD. Mää jo hetken aikaa tuumasinkin, että voi juma mikä magia saadaan aikaan kahdella kasketilla ja kahdella Hierotitaanilla. Casketin voi kuitenkin aina dispelloida, niin sitten on varalla kaksi kappaletta. Niilä muutenkin haetaan enemmän sotakoneita, koska siellä ne pari hassua haavaa tekee enemmän kuin sinne 50:n gobon poppooseen. Harvemmin ne myös ovat lähellä toisiaan, joten kaksi on ihan jees. Siis anteeksi. Sikaa. Tuhma Henkka. n0b0.
Kappas vaan muuten. Saa vain kerran +D3 PD. Mää jo hetken aikaa tuumasinkin, että voi juma mikä magia saadaan aikaan kahdella kasketilla ja kahdella Hierotitaanilla. Casketin voi kuitenkin aina dispelloida, niin sitten on varalla kaksi kappaletta. Niilä muutenkin haetaan enemmän sotakoneita, koska siellä ne pari hassua haavaa tekee enemmän kuin sinne 50:n gobon poppooseen. Harvemmin ne myös ovat lähellä toisiaan, joten kaksi on ihan jees. Siis anteeksi. Sikaa. Tuhma Henkka. n0b0.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Henkka1986
oon laskenut kasketin hyödyn kun se maksaa 135pst niin se yli määräinen kasketti maksaa monen kertaisena ittensä takaisin . (eipä ole enää joukkojen jakamisestakaan hyötyä yli 6 tuuman päähän kun on 2 kaskettii =)
WTF? Täällä tapahtuu heti kun selkänsä kääntää, hetken jo mietein että mahtaako 3.liigasta tulla todella lyhyt mutta nyt suunta näyttää oikealta.
Mitäs se Anton huhuili empiren Hit 2+/Wound 2+? Taisit unohtaa WP:n joka antaa hatredin sekä boundin onnistuessa re-rollin vielä wound heittoihinkin ;) Eli Re-Roll 2+:lla hit / Re-Roll 2+:lla Wound. Että semmoista sikaa. No kerrottakoon ettei nyt ainakaan tällä hetkellä vielä ole tuollaista tulossa mutta se on toki vielä mahdollinen vaihtoehto kun tässä listoja läpi pyörittelen.
Mutta mitenkäs Henkan ja Antonin listat, joko nämä saa laittaa ylös tuonne armeijalistoihin vai tehdäänkö vielä muutoksia?
Mitäs se Anton huhuili empiren Hit 2+/Wound 2+? Taisit unohtaa WP:n joka antaa hatredin sekä boundin onnistuessa re-rollin vielä wound heittoihinkin ;) Eli Re-Roll 2+:lla hit / Re-Roll 2+:lla Wound. Että semmoista sikaa. No kerrottakoon ettei nyt ainakaan tällä hetkellä vielä ole tuollaista tulossa mutta se on toki vielä mahdollinen vaihtoehto kun tässä listoja läpi pyörittelen.
Mutta mitenkäs Henkan ja Antonin listat, joko nämä saa laittaa ylös tuonne armeijalistoihin vai tehdäänkö vielä muutoksia?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Anton petskules yritä nyt edes listojen kanssa. Millä sä ajattelit kestää lähikseen asti ja siellä päästä blokeista läpi? Ja ne sankareiden aseetkin nyt kuntoon.
Joku roti oikeasti.
Joku roti oikeasti.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
-
Henkka1986
itellä voi pieni muutos tulla , kun jos sitä ws 10 ei saakaan koko poppoolle )=
... okei toi bretti turnaus olis nopeasti ohi. Nyt sinne ne loput pisteet vaikka trebuihin, tai jos ei ne kiinnosta niin lisää ritareita! 6 Realmia ei riitä mihinkään, hyvä koko sivusta iskuun mutta menettävät kyvyn viedä rankit poin jo ekan nuoli sateen, maagisen pommin tai muun vastaavan seurauksena. Eikä ne empiren ritarit kovin pahoja ole, tai olisi jos viitsisivät olla muuta kuin jääräpäitä breikkaamisen suhteen, ja ei ne woundaa 2+ ellei niitä päästä chargeamaan.
Ja hei mäkin annoin periksi ja peluutin hordea, joten yhdistä nyt herranjumala noi man at armit, ja älä väitä ettet olis ihastunut 4 maagin voimaan.
Ei sillä sen väliä se ritarillisempi Bretti lista on täs:
Lord: warhorse, grail vow, Virtue of Heroism, Grail shield, Wyrmlance, Luckstone 259
Prophetes: lv4, ratsu, Dispell scroll 265
BSB: warhorse, Gromril Great helm, sword of might 124
Paladin: Pegasus, Virtue of joust, Lance of Artois, kilpi 162
12 Knights Errant, FC, Errantry banner 281
12 Knights of the Realm, FC, Banner of chalons 322
11 Knights of the Realm, FC 281
3 Pegasus Knights 165
3 Pegasus Knights 165
9 Grail Knights, FC, Banner of Swiftness 387
trebuchet 90
trebuchet 90
totaali 2598
Houkutti laittaa Mantle of damsel elena jollekkulle, ja katsoen jo laitettuja listoja se ei olis ollut huono ajatus.
Ja hei mäkin annoin periksi ja peluutin hordea, joten yhdistä nyt herranjumala noi man at armit, ja älä väitä ettet olis ihastunut 4 maagin voimaan.
Ei sillä sen väliä se ritarillisempi Bretti lista on täs:
Lord: warhorse, grail vow, Virtue of Heroism, Grail shield, Wyrmlance, Luckstone 259
Prophetes: lv4, ratsu, Dispell scroll 265
BSB: warhorse, Gromril Great helm, sword of might 124
Paladin: Pegasus, Virtue of joust, Lance of Artois, kilpi 162
12 Knights Errant, FC, Errantry banner 281
12 Knights of the Realm, FC, Banner of chalons 322
11 Knights of the Realm, FC 281
3 Pegasus Knights 165
3 Pegasus Knights 165
9 Grail Knights, FC, Banner of Swiftness 387
trebuchet 90
trebuchet 90
totaali 2598
Houkutti laittaa Mantle of damsel elena jollekkulle, ja katsoen jo laitettuja listoja se ei olis ollut huono ajatus.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Mikä vika mun listassani on?Half-breed kirjoitti:Anton petskules yritä nyt edes listojen kanssa. Millä sä ajattelit kestää lähikseen asti ja siellä päästä blokeista läpi? Ja ne sankareiden aseetkin nyt kuntoon.
Joku roti oikeasti.
Miten mää ajattelin kestää lähikseen saakka? Ihan hyvin. Ota toi lista mirrorina. Miten mun ritarit kuolee noihin 24:ään nuoleen? Siis muutenkin, jos en heitä ihan surkeasti. Blokeista päästään helposti lävitse. Eihän se mitään muuta vaadi kuin Menit eteen ja ritarit kylkeen, niin son siinä sitten. Edestä en mene noilla ritareillani yksin, mutta on se kyllä ihme ja kumma, jos en tuollaisella lentosirkuksella pääse kahden blokin kanssa samaan lähikseen.
Sankareiden aseetkin on juuri hyvät. Ehkä ja kenties voisin vähän hiffata tuon Shriek Swordin ja Bitingin vaihtoa. Vincent on kuitenkin paljon pelottavempi äijä kuin Monica vaikka onkin kuninkaan tytär. Sword of Striking puolestaan onkin sitten paras ase for ever. Ainoastaan vanhan örkkikirjan re-roll, +1S kirves hakkaa sen. Se on vaan niin vitutattavaa, että niistä sankarin 4:stä iskusta 2 menee aina huti ja haavoituksessa on aina se yksi ykkönen. Nyt kun osuu 2+:lla melkein kaikkeen ja miehekkäässä challengessakin 3+:lla vähintään, niin hyvä hyvä. Anton tykkää.
+ Ukkopula. Tossa on about kaikki what I got.
[omahyväinen trollaus pönkittämään omaa epäkypsyyttäni]En jaksa kirjoittaa tähän mitään. Kuvittele tähän jotain halveksuvaa koskien teidän listojenne juustoisuuttanne ja minun omani mahtavuutta ja reiluutta.[/omahyväinen trollaus pönkittämään omaa epäkypsyyttäni]
Hörr hörr prhmh. Hohhoijakkaa. Jooh. Laita vaan toi mun lista sinne liigaan mukaan. Kun mie lupasin Jarkon mielestä, niin mitä minä voin silloin tehdä? Lupaus on lupaus. Anton pelaa jälleen kerran Porin liigassa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Lisääs nyt kuitenkin jotain listaasi. Ei ole kiva jos lähdet pelaamaan melkeen 200p pienemmällä porukalla. Vaikka haluat olla kuinka reilu tai herrasmies. Muut ei kuitenkaan ole:) Mutta mutta ei silti A voi kyllä yllättää noilla valinnoilla......Ainakin jonkun.
Jos figut loppuu kesken niin uppaa nyt edes itemeillä/lipuilla porukan hintaa ylöspäin.
Jos figut loppuu kesken niin uppaa nyt edes itemeillä/lipuilla porukan hintaa ylöspäin.
Antonin lista on ihan oman näköinen ja täten varmasti toimiva myös hänelle.
Nyt laittelin listoja tuonne lisää, eli Antonin ja Tomin listat on nyt tuolla. Huudelkaahan jos tulee muutoksia.
Itsellä lista ongelmat jatkuvat... Puolet armeijan figuista ovat kaupanhyllyllä eikä tietoa koska ne sieltä saapuisivat, taitaa siis lista mennä uusiksi.
Nyt laittelin listoja tuonne lisää, eli Antonin ja Tomin listat on nyt tuolla. Huudelkaahan jos tulee muutoksia.
Itsellä lista ongelmat jatkuvat... Puolet armeijan figuista ovat kaupanhyllyllä eikä tietoa koska ne sieltä saapuisivat, taitaa siis lista mennä uusiksi.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Jaa että mitäkö vikaa?El Capitan kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=2FmQMNg3HZc
Joo mirroria vastaan pärjää kun on paska armeija vastaan paska armeija, mutta mites sitten kun siellä vastassa on paska armeija jossa on hyvät ampujat. Esmes yksikin delffien ampujapoppoo pistää nuo ritarit siihen kuntoon, ettei ne tee enää mitään edes sivustasta, johon niillä kestää mennä vähintään kolme vuoroa, eli mahiksia raiskata ne nihdit on enemmän kuin tarpeeksi. Juoksemalla taas päin et saa mitään aikaan, ja jämähdät vain Steadfastin eteen ja kituutat itsesi hengilltä. Se että pääset yhteischargella läpi ei tarkoita, että se toimisi. Jos vastustajasi osaa ajatella, niin hän ei päästä tätä tapahtumaan, tai sitten hän päästää sen tapahtumaan yksikköön jolla ei ole väliä, tai joka kestää sen.
Sankareidesi aseet on paskoja. ***** sama jos osut, jos et tee mitään lämää, ja edes se yksi haava läpi on parempi kuin ei mitään. Ja kiljuva miekka on about retardeimpia aseita pelissä hyödyttömyytensä tähden.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
No niin. Nyt muistinkin miksi en ole pelannut yhtään pelejä New Latveriallani. Eihän mulla olekkaan peksuja saati ylimääräisiä heppoja, joille kyhätä etäisesti muistuttavia siipiä. Tomi. My main man in the war. Onko sulla viittä ylimääräistä hyllyssä? Onko kellään yhtään lojumassa? Villellä on ainakin kaksi. Et laita niitä listaasi! Mitä liigan säännöt sanoivat proxyttämisestä? Kelpaako Rat Ogret peksuiksi?
Jarkko, eihän toi 140p alakanttiin ole mittää. Oletko kuullut Kangasalalla olleesta 7th:n ETC-turneesta, johon menin 2k örkkilistalla? Silloin mulla oli 600p vajakki ja pelisaldoksi tuli Massavoitto, -häviö ja tasuri. Häviökin tuli Suomen kovaa turneepelaajaa vastaan. Että nih. Mää en tarvi mitään superia voittaakseni. Vain vähän säkää, niin ette mahda mitään!
Toiseenkin asiaan olen pettynyt. Minä niin odotin, että Allu olisi tullut tänne höpisemään jotain, mutta missä on mies? Kaippa huomenna sitten...
Jarkko, eihän toi 140p alakanttiin ole mittää. Oletko kuullut Kangasalalla olleesta 7th:n ETC-turneesta, johon menin 2k örkkilistalla? Silloin mulla oli 600p vajakki ja pelisaldoksi tuli Massavoitto, -häviö ja tasuri. Häviökin tuli Suomen kovaa turneepelaajaa vastaan. Että nih. Mää en tarvi mitään superia voittaakseni. Vain vähän säkää, niin ette mahda mitään!
Toiseenkin asiaan olen pettynyt. Minä niin odotin, että Allu olisi tullut tänne höpisemään jotain, mutta missä on mies? Kaippa huomenna sitten...
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Säkä ei ole taktiikka, eikä osoitus hyvästä pelaamisesta. Retardein retardikin voi voittaa maailman parhaimman pelaajan jos vain on säkää, mutta se ei tarkoita, että se retardi on parempi pelaaja.El Capitan kirjoitti:Vain vähän säkää, niin ette mahda mitään!
Lisäksi fuck you.
Liigan säännöt proxyttamisen osalta sanooEl Capitan kirjoitti:No niin. Nyt muistinkin miksi en ole pelannut yhtään pelejä New Latveriallani. Eihän mulla olekkaan peksuja saati ylimääräisiä heppoja, joille kyhätä etäisesti muistuttavia siipiä. Tomi. My main man in the war. Onko sulla viittä ylimääräistä hyllyssä? Onko kellään yhtään lojumassa? Villellä on ainakin kaksi. Et laita niitä listaasi! Mitä liigan säännöt sanoivat proxyttämisestä? Kelpaako Rat Ogret peksuiksi?
Eli -1 aloitusheittoon, tosin breteillä kun pelaat niin rukoilet mitä todennäköisemmin joten et kärsi -1 aloitusheitosta mitenkään.Maalaus/Proxytys
- Unitissa saa olla max:25% maalaamattomia modeleita.
- Proxyttaessa modeleita, tulee modelien olla: likimain oikean kokoisia alkuperäiseen nähden (True lossin takkia), sekä selkeästi alkuperäistä kuvaava (Tree Kin ei kuvaa kotkaa, puolestaan talonpoika keihäällä kuvaa talonpoikaa GW:llä riittävän hyvin).
Mikäli yllä olevat kriteerit eivät täyty armeijan osalta, vastustaja saa +1 aloitusheittoon.
Itseltäni löytyy kolme pegasusta ratsastajineen, joista kaksi on lakattuna ja kolmas odottaa dippiä/mattaa pintaansa pienen viimeistelyn kera. Lainaus toki onnistuu kunhan figuja kohdellaan hellävaroen. Olettaen että haluat voittaa aloituksen. Eikös Rat Ogret kuitenkin ole kutakuinkin pegsujen kokoisia, joten itse ainakin antaisin peluuttaa niitä. True lossiin kun ei kuitenkaan pegsujen siipiä lasketa edes.
EDIT:Pääasia proxytyssessä on kuitenkin se että modelit ovat selkeästi erotettavissa muusta armeijasta, ettei ketään luule yksikköä joksikin muuksi. Ajatellaan että jos welffeillä pelaisin ja peluuttaisin skoutteja ja waywatchereita. Proxyttäisin waywatcherit wardancereillä, niin luulisin että suht moni erehtyisi yksikkö tyypistä varsinkin silloin jos aiempaa kokemusta welffeistä ei vastustajalla olisi.
Unittien osalta pitkälti riittänee kun eturivi on kunnossa jne... Maalaisjärjellä pääsee pitkälle =)
Ei ole, mulla on pegasuksia tasan 7 ja kaikki listassa kiinni.El Capitan kirjoitti:Tomi. My main man in the war. Onko sulla viittä ylimääräistä hyllyssä?
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Mulla ois pegasuksia, On vaan delf ukoilla ja poneille on liimattu sarvet ottaan. Voin tarvittaessa lainata. Eikä mee niin proksyiks, on kuitenkin bretti pegsuja alunperin. 3 pystyn lainaamaan tarviin itte yhden
-
Henkka1986
.
Viimeksi muokannut Henkka1986, Pe 29.06.2012 10:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyl maar prinssi ihan lailliselta näyttää. Ei ole mitään kiellettyy itemiä eikä kahta saman kategorian itemiä tms. Ja pisteetkin on sallituissa puitteissa. Oiskos se nyt susta sitten hyvä?