40k megabattle (alustavasti 7.7. alkaen klo 10)

Humppilan peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Tupsu

40k megabattle (alustavasti 7.7. alkaen klo 10)

Viesti Kirjoittaja Tupsu »

Alkaa olla aika jokakesäiselle megabattlelle.

Päätettiin että pelataan 5 edikan säännöillä, pelaajamäärää ei rajata sen tarkemmin, katsotaan paljonko porukkaa ilmoittautuu.

Ilmoittaudu siis tähän ketjuun ja ilmoita mitkä tulevien viikkojen lauantait kävisivät sinulle ja ilmoita samalla armeija, jolla aikoisit pelata.

2500p listat
FOC ei niin tarkka, reilusti trooppeja
mielellään mahdollisimman paljon maalattuja figuja
ei mielellään paljoa proxyä
apocci vehicleistä voidaan keskustella
Reservit 2. vuorolla 3+, 3. vuorolla 2+ ja 4. vuorolla automaattisesti.
Armeijoiden säännöt vaikuttavat vain omaan armeijaan, esim. BA:n papit. Friend or foe efektit toimii normaalisti.
Erikoissäännöt, jotka vaikuttaisivat kaikkiin vihollisarmeijoihin vaikuttavat vain yhteen vihollisarmeijaan, esim. kaartin -1 reserveihin vihulle.
Challenge: IC voi julistaa challengea toiselle IC:lle samassa closiksessa, mikäli tämä ei ota haastetta vastaan, haasteen hylännyt IC ei saa lyödä, mikäli ottaa vastaan IC:t siirretään b2b ja tappelevat keskenään, muut eivät saa lyödä niitä.
Joukkueet jaetaan pelipäivänä mahdollisimman tasaisesti.
Paikalle olisi suotavaa saapua siinä kymmenen aikoihin.

Ilmoittautuneet:

Tapio - Sisters of Battle - mikä vain lauantai
Aki - DA tai demonit - mikä vain lauantai
Santeri - CSM - mikä vain lauantai
Tuure - BA - mikä vain lauantai
Janne - Tau - mikä vain lauantai
Jiska - BT tai IG - mikä vain lauantai
Lauri - Deldar - mikä vain lauantai
Joonas - armeija ei tiedossa - 7.7. lauantai
Karri - armeija ei tiedossa - 7.7. lauantai
Tero - SM tai deldar - mikä vain lauantai
Viimeksi muokannut Tupsu, Su 01.07.2012 11:50. Yhteensä muokattu 17 kertaa.
anteeksiantamaton

Re: 40k megabattle

Viesti Kirjoittaja anteeksiantamaton »

Kyl mä varmaan tähän mukaan tuun. Lauantailla ei pitäs, ainakaan vielä, olla väliä. Varmaan DA:lla pelaisin. Ehkä demoneilla.
Thrall Master

Viesti Kirjoittaja Thrall Master »

Mä voisin tulla ja csm:llä haluisin pelaa, jos vaikka jiskalta sais lainaan, jos se ei niitä ite tarvii.

Edit: mulle käy kans todennäköisesti mikä vaan lauantai, kun ei mulla mitään muutakaan elämää oo:)
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
- Malcolm X, 1965
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Voin tuoda vahvistetun komppaniallisen verienkeleitä taistelukentälle.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vaul

Viesti Kirjoittaja Vaul »

Voin pelata mitä vaan ja kaikkea koska tahansa.
Tömplar

Viesti Kirjoittaja Tömplar »

Mukana templareilla tai kriegillä jos saan ne tohon mennessä. Joo Santeri saa kyllä CSMää lainaan
Tupsu

Ellei joku karri nyt kohta tuu huuteleen tänne niin voitais valita päivämääräksi 30.6.2012, jolloin saadaan sopivasti pelattua tää pois ennen ku kukaan oppii 6 edikan sääntöi. Vastustaako joku?
Thrall Master

Mulle ainakin käy.
"Nobody can give you freedom. Nobody can give you equality or justice or anything. If you're a man, you take it."
- Malcolm X, 1965
ParanormaaliMursu

Viesti Kirjoittaja ParanormaaliMursu »

Voin tulla kanss mukaa jos saisin deldareit tai eldareit lainaa. En omista ite kauheita määriä enää 40k figui ja haluisin tulla mukaa jommil kummil. Eli oon mukana jos joku lainaa figuja :DD
"Make us whole again"

Dead space
Tömplar

Late_XD kirjoitti:Voin tulla kanss mukaa jos saisin deldareit tai eldareit lainaa. En omista ite kauheita määriä enää 40k figui ja haluisin tulla mukaa jommil kummil. Eli oon mukana jos joku lainaa figuja :DD
nii oliko järkeä myydä ne figut pois nii ?
straviax

Viesti Kirjoittaja straviax »

Mulle ei käy ens viikon lauantai eli 30 päivä koska olen rippileirillä piiskaamassa 97 mutta seuraavan viikon lauantai, eli 7 päivä ensi kuuta?
Että jos kaikille muille käy mikä vaan lauantai niin oitaisiinko se pitää tuolloin 7 päivä?
Pahoittelen että ilmoitan näin myöhässä, mutta kun olen ollut espoossa vajaan viikon niin en ole oikein perillä peliporukan menoista...
Banon

Viesti Kirjoittaja Banon »

Jos pääsen tuleen niin 7.7 ainut mahdollinen päivä mulla. En siis sano vielä varmaksi että pääsenkö ottaa selvitän asiaa.
ParanormaaliMursu

Tömplar kirjoitti:
Late_XD kirjoitti:Voin tulla kanss mukaa jos saisin deldareit tai eldareit lainaa. En omista ite kauheita määriä enää 40k figui ja haluisin tulla mukaa jommil kummil. Eli oon mukana jos joku lainaa figuja :DD
No oli :). En sillee enää pelaa 40k mut ois siihe megabattleen kiva päästä :P en kyl kuole vaik en pääsiskää mukaa
"Make us whole again"

Dead space
Thrall Master

Late_XD kirjoitti:En sillee enää pelaa 40k
Niin ku faba on niin ihq, ettei voi enää ees 40k:ta pelaa...
- Malcolm X, 1965
Tömplar

Late_XD kirjoitti:
Tömplar kirjoitti:
No oli :). En sillee enää pelaa 40k mut ois siihe megabattleen kiva päästä :P en kyl kuole vaik en pääsiskää mukaa
no mitä järkeä on tulla sit tähän jos et muutenkaa pelaa 40kta? Ei se megabattle sen ihmeellisempi ole.
Tupsu

Re: 40k megabattle (alustavasti 7.7.)

TIetysti kaikki haluaa megabattleen mukaan, ihan eri ku normi 40k. Lauri voi pelata kummilla eldareilla vaan, kyllä kait molemmista saadaan armeija kasaan.

Nyt näyttäis siltä että toi 7.7. on se todennäköisin pelipäivä, muutetaan mikäli tarpeen. Mikäli tämän hetkistä listaa on uskominen niin saataisiin 5 pelaajaa per puoli, jos otetaan 2k listat niin 10k per puoli (Janne vois antaa tähän jonkun kommentin, riittääkö pöytätila, onko liian iso/pieni pistemäärä.) Armeijalistojen kanssa voitaisiin ottaa kohtuu vapaa käytäntö, eli FOC ei ole niin justiinsa, mutta trooppeja olisi suotava olla reilusti, eikä äärimmäinen juustoilu ole suotavaa. Spessujen kanssa saa käyttää omaa järkeä, etten joudu niitä bannimaan (en aio katsoa necronien dangerous terrain pelleilyä tämmösessä pelissä.) Halutaanko sallia apocci vehiclet? IMO ei ole tarvetta, ovat loppupeleissä kohtuu huonoja, mutta huvinvuoksihan tätä pelataan, huudelkaa jos haluatte niitä.

Armeijat jaettaneen pelipäivänä sen mukaan millaisia listoja pelaajat ovat tehneet: koitetaan jakaa psyykkereitä, closista ja dakkaa kohtuu tasan molemmille puolille.
Tömplar

Joo joo, anteeksi kiusasin Lauria vähän vaan:P
Armeijani tulee olemaan BT ,koska krieggi ei tohon mennessä ole mulle vielä tullut.
Apocci vehkeet voisi jättää pois mun puolesta.
Thrall Master

Mut entäs noi apocci jutut missä otat tietyt yksiköt ja sit saat niille jonkun bonuksen? Ja ei mua ainakaan noi apocci vehicletkään haittais, kun kumminkin tää on vaan tämmönen hupipeli.
Edit: Ja jiska, kai sulla on abaddonin figu?;)
- Malcolm X, 1965
ParanormaaliMursu

Näillä näkymin pelaan deldareilla. Santulta saan sen jäljellä olevat figut mut ei oikee riitä eli tarvisin sunki figuja tapsa :)
"Make us whole again"

Dead space
Tömplar

Thrall Master kirjoitti:Mut entäs noi apocci jutut missä otat tietyt yksiköt ja sit saat niille jonkun bonuksen? Ja ei mua ainakaan noi apocci vehicletkään haittais, kun kumminkin tää on vaan tämmönen hupipeli.
Edit: Ja jiska, kai sulla on abaddonin figu?;)
Hyi olkoon! Abaddonnin jos otat listaas niin saat lainata muulta kyllä ne figut sit:D Sen pitää olla Kharni yksin lantikassa mitä kuuluu pelata.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Humppila”