WM/H turnaukset Ropeconiin 2012
Re: WM/H turnaukset Ropeconiin 2012
Jep. Katsellaan missä voi auttaa. Ropeconin figupelivastaavalle lähti jo ilmoitus, mutta eiköhän me jotain nakkia sekalaisille ihmisille aina löydetä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ohjelma vähän tarkentunut ensimmäiseen viestiin.
Lauantain pääturnauksessa siis kolme listaa ja maalattu armeija voittaa tasapisteissä.
Lauantai-iltana Teemu vetää vielä tuosta tarkentuvan setin, mutta lähtökohtaisesti huhujen mukaan 25 p Mangled Metal normiaikarajoilla ja ehkä tolla 2 pisteen vapaavalintaisella optiolla.
Lauantain pääturnauksessa siis kolme listaa ja maalattu armeija voittaa tasapisteissä.
Lauantai-iltana Teemu vetää vielä tuosta tarkentuvan setin, mutta lähtökohtaisesti huhujen mukaan 25 p Mangled Metal normiaikarajoilla ja ehkä tolla 2 pisteen vapaavalintaisella optiolla.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mä vähän pelkään pahoin, että klo 16 aloitus perjantaina on aika paha monelle potentiaaliselle osallistujalle. Vai onko? Kai tota vois ennemmin jatkaa myöhempään yöhön ja vaikka finaali ois vasta puolen yön jälkeen, niin siinä ei tartte skarppina olla enää kuin 2 pelaajaa ja sitäkään ei välttämättä tartte.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Niin. Hyvä pointti. Jokuhan tosiaan tulee tonne töiden jälkeen.Celebdae kirjoitti:Mä vähän pelkään pahoin, että klo 16 aloitus perjantaina on aika paha monelle potentiaaliselle osallistujalle. Vai onko? Kai tota vois ennemmin jatkaa myöhempään yöhön ja vaikka finaali ois vasta puolen yön jälkeen, niin siinä ei tartte skarppina olla enää kuin 2 pelaajaa ja sitäkään ei välttämättä tartte.
Mielipiteitä ihmiset. Onko hyvä vai olisiko parempi myöhempään? Vaikka on ihan jees niin haittaako jos siirretään myöhemmäksi?
Itse ainakin olen töissä perjantaina joten pitäisi säätää jos meinaan ehtiä klo 16 otaniemeen. Puhumattakaan jos tulee vähänkään kauempaa (esim vaikka Turusta) niin jää työpäivä aika lyhyeksi yhden läppäturnauksen takia. Joten kannata aloituksen myöhäistämista ainakin tunnilla.
Kuudelta aloitus tais toimia suht hyvin viime vuonna, vaikka silloinkin väkeä oli muistaakseni myöhässä.
Skenuja olis kiva nähdä ennen turnauksia
5 x battleline. Eiku tää olikin joku fiksu peli.-Emppu- kirjoitti:Skenuja olis kiva nähdä ennen turnauksia
Toisaalta ohan siinä SR2012-paketissa 18 skenua ja lähtökohtaisesti skenu arvotaan aina ennen kierrosta.
Kannatan perjantain aloitusta siirrettäväksi myöhemmäksi. Joku 17.30-18 vois olla hyvä.
Perstuntumalta töitten lomasta eka drafti la-illan/yön setiksi:
- 25p Modified Mangled Metal eli 2p saa käyttää non-warjack/warbeasteihin
- Timed turns normaalein rajoin (ts. 5min vuoro ja kertakäyttönen 2min lisäaika) tai sitten vastaava deathclockina. Ei pitäis olla liian tiukka aika kun nappeja on kuitenkin vähän? Vielä ehtii vaikuttaa huutelemalla deathclock vs timed turnsiin.
- Maalauspakko vähän houkuttais (niinku vähä aina)
- Aloitus about tunti pääturnauksen päättymisen jälkeen, että kerkee vähän vetää henkeä? Odotetaanko mahdollista finaaliparia? Vähän houkuttaisi seurata vierestä ultimaattista finalumia, eiku öhöm mähän pelaan toki siinä.:
16:00 aloitus kuulostaa aika vaikeelta Turusta lähtiessä. Viime kerralla meni tosi tiukoilla (eli myöhästyttiin) 18:00 aloituksesta, eli 19:00 aloituskaan ei tuntuis ihan väärältä. Ei tosin mitään käryä mihin aikaan voitais päästä liikkeelle, kun tuohon on vielä kovasti aikaa.
- 25p Modified Mangled Metal eli 2p saa käyttää non-warjack/warbeasteihin
- Timed turns normaalein rajoin (ts. 5min vuoro ja kertakäyttönen 2min lisäaika) tai sitten vastaava deathclockina. Ei pitäis olla liian tiukka aika kun nappeja on kuitenkin vähän? Vielä ehtii vaikuttaa huutelemalla deathclock vs timed turnsiin.
- Maalauspakko vähän houkuttais (niinku vähä aina)
- Aloitus about tunti pääturnauksen päättymisen jälkeen, että kerkee vähän vetää henkeä? Odotetaanko mahdollista finaaliparia? Vähän houkuttaisi seurata vierestä ultimaattista finalumia, eiku öhöm mähän pelaan toki siinä.:
16:00 aloitus kuulostaa aika vaikeelta Turusta lähtiessä. Viime kerralla meni tosi tiukoilla (eli myöhästyttiin) 18:00 aloituksesta, eli 19:00 aloituskaan ei tuntuis ihan väärältä. Ei tosin mitään käryä mihin aikaan voitais päästä liikkeelle, kun tuohon on vielä kovasti aikaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Komppaan 19.00 aloituista kanssa. Paikallisen ryhmittymän järjestämä bussikyyti (jos sitä nyt tänä vuonna edes järjestetään) pääsee paikalla vasta likipitäen kuuden aikoihin, eikä oisi kiva missata turnausta sen takia ettei ole varaa omaan nelipyöräiseen.TheEmu kirjoitti: 16:00 aloitus kuulostaa aika vaikeelta Turusta lähtiessä. Viime kerralla meni tosi tiukoilla (eli myöhästyttiin) 18:00 aloituksesta, eli 19:00 aloituskaan ei tuntuis ihan väärältä. Ei tosin mitään käryä mihin aikaan voitais päästä liikkeelle, kun tuohon on vielä kovasti aikaa.
edit// Celebdaen alla oleva aikataulu on kanssa jees.
Viimeksi muokannut IRiaD, Ke 20.06.2012 22:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Diogenes kirjoitti:Mutta on ne ajat muuttuneet ... muistan sen ketjun missä IRIAD oli ketjun huonoin vitsi, ja nyt kaikki muut ovat niitä vitsejä IRIADiin verrattuna :P
Tällainen aikataulu ois suht mahdollinen:
18:30 1. kierros
19:45 2. kierros
21:00 3. kierros
22:30 4. kierros
23:45 5. kierros (tarvittaessa)
3. kierroksen jälkeen (ja muidenkin jos peli päättyy nopsaan) mahis käydä nopeasti jostain kojusta hakemassa ruokaa. Tai sit varautuu eväillä. Periaatteessa tunti kierrokseen riittää + vähän organisointiaikaa. Hmm.. mähän taidan olla tätä turnausta jopa vetämässä jos oikein muistan luvanneeni.
18:30 1. kierros
19:45 2. kierros
21:00 3. kierros
22:30 4. kierros
23:45 5. kierros (tarvittaessa)
3. kierroksen jälkeen (ja muidenkin jos peli päättyy nopsaan) mahis käydä nopeasti jostain kojusta hakemassa ruokaa. Tai sit varautuu eväillä. Periaatteessa tunti kierrokseen riittää + vähän organisointiaikaa. Hmm.. mähän taidan olla tätä turnausta jopa vetämässä jos oikein muistan luvanneeni.
Jaakko laitettu pe-turnauksen vetäjäksi, aikataulu muutettu Jaakon ehdotuksen mukaiseksi ja merceille sallittu yksi character, että pärjäävät.
Teemu voi miettiä omat komppinsa kuntoon ja laittaa mulle niin päivitän ne tuohon la-illan kohdalle.
Teemu voi miettiä omat komppinsa kuntoon ja laittaa mulle niin päivitän ne tuohon la-illan kohdalle.
jee nyt voi tohonki osallistua(highlander) ku 1 charru sallittu! joo tosiaan täältä sjoelta hieman kämmästä ehtii neljäksi espooseen ku töissäki pitäis muka käydä....joten myöhempi on parempi
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
- Ihme_apina
mestareitten turnaus: Kuin monta osanottajaa? Normi 4 ison turnauksen voittajaa vaiko siihen rankingistä kärkisijoja lisää?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
- Ihme_apina
http://privateerpressforums.com/showthr ... ming-board
Onko tähän kaveriin oltu yhteydessä ja käsketty ottaa pöytä messiin, demopöydäksi tai ihan vaan näytille koska kiesus et näyttää hienolta.
Joku tuolla sitä kyseli mut noista PPfoorumien nickeistä ny ota selvää :P
Onko tähän kaveriin oltu yhteydessä ja käsketty ottaa pöytä messiin, demopöydäksi tai ihan vaan näytille koska kiesus et näyttää hienolta.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Merta edemmäs kalaan?Ihme_apina kirjoitti:http://privateerpressforums.com/showthr ... ming-board
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
50 pisteen turnaukseen ja 35 pisteen turnaukseen oli merkitty että max 2/3 listaa, tarkoittaako tämä sitä että voin halutessani ilmoittautua yhdellä listalla ja pelata sillä kaikki pelit? Character rajoitusten kanssa ei ole mitenkään mahdollista että ehtisin kolmeen 50 pisteen listaan maalata figut, mutta jos yksi riittää niin on mahdollista että saan maalattua tarpeeksi kaikkiin turnauksiin. :)
Onko reinforcementteihin varauduttava myös?
Onko reinforcementteihin varauduttava myös?
Puhutaanko politiikkaa?
Kyl se tarkoitus on, että lauantain turnauksessa pitää olla kolme eri listaa. Ja reinforcementit. Maalaamattomalla listalla saa pelata, mutta se vaikuttaa luultavasti lopputuloksiin paitsi jos voittaa kaikki pelit =)
Sunnuntain aloittelijaystävällisessä turnauksessa saa varmasti pelata yhdellä listalla halutessaan.
Sunnuntain aloittelijaystävällisessä turnauksessa saa varmasti pelata yhdellä listalla halutessaan.