Ketä tulossa JCL?
Ketä tulossa JCL?
Eli nyt kun tuo suuri päivä lähenee haluaisin suurella mielenkiinnolla tietää ketä teistä rakastettavista/vihattavista(saatte itse päätellä kumpaan kuulutte
) keskustelukumppaneista on tulossa ja millä armeijalla taistelemaan vapaudesta. Itse, jos joku ei tiennyt, ajattelin tomb kingini ohjata suureen verilöylyyn 
on se niin väärin :wallbash
- minisaarnaaja
Noidanmetsästäjäkenraali Branagh Keg tulee vapauttamaan keisarikunnan maat kaikista kaaoksen iljetyksistä ja epäkuolleiden kauhistuksista. Armeijalla on jopa teemalaulu, joka menee näin:
"Missä paha henki kulkee, missä kuolleet eivät lepää, siellä yksi valo aina valaisee.
Missä pelko päätään nostaa, missä epätoivo herää, siellä kylmä teräs pahaa rankaisee!"

"Missä paha henki kulkee, missä kuolleet eivät lepää, siellä yksi valo aina valaisee.
Missä pelko päätään nostaa, missä epätoivo herää, siellä kylmä teräs pahaa rankaisee!"
-
Nuuttipukki
- The Captain
- Valvoja
-
Stonetroll
Juu tänään maksu näköjään oli viimein löytänyt perille ja viikkoja kestänyt jännitys laukesi. Tulen siis vapauttamaan Jyväskylää vampyyreillani.
Öö, onko se muuten joku trendi tulla "kokeilemaan" armeijalistoja maalaamattomalla figulösillä JCL:ään? Viimekerran palautteesta (paras oli paperimonoliitti, jonka joku kehtasi iskeä kentälle) ja nyt viimepäivien kommenteista saisi jotenkin sellaista kuvaa... Itse en tietenkään tähän sorru!
Kaikille onnea Turneeseen ja toivottovasti ehdin tutustua Sotulaisiin ihan oikeassa elämässäkin.
Öö, onko se muuten joku trendi tulla "kokeilemaan" armeijalistoja maalaamattomalla figulösillä JCL:ään? Viimekerran palautteesta (paras oli paperimonoliitti, jonka joku kehtasi iskeä kentälle) ja nyt viimepäivien kommenteista saisi jotenkin sellaista kuvaa... Itse en tietenkään tähän sorru!
Kaikille onnea Turneeseen ja toivottovasti ehdin tutustua Sotulaisiin ihan oikeassa elämässäkin.
- minisaarnaaja
Tähän liittyen pieni toive. Viime kerralla ainakin itseäni lämmitti kovasti kun näki tuttuja nickejä ihan oikeisiin ihmisiin liitettyinä. Eli mikäli ette välttämättä halua suojella netti-identiteettiänne, niin ottakaa ihmeessä joku nimilappu tms. maalarinteipinpätkä mukaan, johon tämän sotu-nickin voi sitten kirjoittaa.Jon Irenicus kirjoitti:Kaikille onnea Turneeseen ja toivottovasti ehdin tutustua Sotulaisiin ihan oikeassa elämässäkin.
Tulen pelaamaan High Elveseilläni... Mikä siinä on kun porukka on tienny jo kuukauden että armaija pitää maalata mutta kaikki mun peliporukasta alottaa vasta kun on kaks päivää aikaa ja hyvää jälkeä tulee muuten... Miän mm. sorrun tähän... Mää tuskin mitään nimilappuja kaipaan. Kun näette suman pärstän, rasvasen letin ja huonosti maalatut Helffit olette löytäneet Quintuksen. 
Dice are my best weapons.
Se on valitettavaa tietysti että esim itselläni ei ole maalattua armeijjaa. Tässä hieman jo ajattelinkin että onkos se nyt sitten "reilua" massacroida toisen x määrä työtunteja omalla pohjamaalimusta/metalliläjällä. Kyllähän siitä maalamattomuudesta sitten sakotetaan tosin.
Tarkotus oli maalata toki (niinku aina) mutta vuorotyö ja perhe on semmosia eriskummallisia asioita että aikaa tahtoo tuhraantua puolet enemmän mitä sitä on suunnitellut.
Toivon kaikille onnea turnaukseen! Ja mukava tavata taas uusia kasvoja sotavasarasta.
Over and out.
-Johannes
Tarkotus oli maalata toki (niinku aina) mutta vuorotyö ja perhe on semmosia eriskummallisia asioita että aikaa tahtoo tuhraantua puolet enemmän mitä sitä on suunnitellut.
Toivon kaikille onnea turnaukseen! Ja mukava tavata taas uusia kasvoja sotavasarasta.
Over and out.
-Johannes