"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ketä tulossa JCL?

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Wazuuup

Ketä tulossa JCL?

Viesti Kirjoittaja Wazuuup »

Eli nyt kun tuo suuri päivä lähenee haluaisin suurella mielenkiinnolla tietää ketä teistä rakastettavista/vihattavista(saatte itse päätellä kumpaan kuulutte :wink:) keskustelukumppaneista on tulossa ja millä armeijalla taistelemaan vapaudesta. Itse, jos joku ei tiennyt, ajattelin tomb kingini ohjata suureen verilöylyyn :roll:
on se niin väärin :wallbash
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Kaaos on mut jo aikojen alussa valtaansa saanut. Ja sillä totisesti Jykylä vapautetaan!
Mikä ei tapa, ärsyttää!
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Noidanmetsästäjäkenraali Branagh Keg tulee vapauttamaan keisarikunnan maat kaikista kaaoksen iljetyksistä ja epäkuolleiden kauhistuksista. Armeijalla on jopa teemalaulu, joka menee näin:

"Missä paha henki kulkee, missä kuolleet eivät lepää, siellä yksi valo aina valaisee.
Missä pelko päätään nostaa, missä epätoivo herää, siellä kylmä teräs pahaa rankaisee!"

;)
Nuuttipukki

Viesti Kirjoittaja Nuuttipukki »

Minä olen tulossa High Elvesieni kanssa.
Nomen est omen.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Nuuttipukki kirjoitti:Minä olen tulossa High Elvesieni kanssa.
Minä myös.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Johdatan oman haltiaratsuväkeni Caledorin linnoituksista ottamaa osansa jaettavata kunniasta.
Stonetroll

Viesti Kirjoittaja Stonetroll »

Minä tuon oman suuren Pimentohaltia-lauman (yli 100 nappia,jippii) kunnian kentille.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Minä, kääpiöt, ja ainakin pakillinen Bugmania.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Minä tietysti maalamattomien ja melkein kokoamattomien tomb kingsieni kanssa.

Muistakaas fb pelaajat sitten että perjantaina suuntima otetaan bar 68:ia kohti.
Vieras123
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Vieras123 »

Juu tänään maksu näköjään oli viimein löytänyt perille ja viikkoja kestänyt jännitys laukesi. Tulen siis vapauttamaan Jyväskylää vampyyreillani.

Öö, onko se muuten joku trendi tulla "kokeilemaan" armeijalistoja maalaamattomalla figulösillä JCL:ään? Viimekerran palautteesta (paras oli paperimonoliitti, jonka joku kehtasi iskeä kentälle) ja nyt viimepäivien kommenteista saisi jotenkin sellaista kuvaa... Itse en tietenkään tähän sorru!

Kaikille onnea Turneeseen ja toivottovasti ehdin tutustua Sotulaisiin ihan oikeassa elämässäkin.
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

Jon Irenicus kirjoitti:Kaikille onnea Turneeseen ja toivottovasti ehdin tutustua Sotulaisiin ihan oikeassa elämässäkin.
Tähän liittyen pieni toive. Viime kerralla ainakin itseäni lämmitti kovasti kun näki tuttuja nickejä ihan oikeisiin ihmisiin liitettyinä. Eli mikäli ette välttämättä halua suojella netti-identiteettiänne, niin ottakaa ihmeessä joku nimilappu tms. maalarinteipinpätkä mukaan, johon tämän sotu-nickin voi sitten kirjoittaa.
Quintus

Viesti Kirjoittaja Quintus »

Tulen pelaamaan High Elveseilläni... Mikä siinä on kun porukka on tienny jo kuukauden että armaija pitää maalata mutta kaikki mun peliporukasta alottaa vasta kun on kaks päivää aikaa ja hyvää jälkeä tulee muuten... Miän mm. sorrun tähän... Mää tuskin mitään nimilappuja kaipaan. Kun näette suman pärstän, rasvasen letin ja huonosti maalatut Helffit olette löytäneet Quintuksen. ;)
Dice are my best weapons.
johannes
Valvoja

Viesti Kirjoittaja johannes »

Se on valitettavaa tietysti että esim itselläni ei ole maalattua armeijjaa. Tässä hieman jo ajattelinkin että onkos se nyt sitten "reilua" massacroida toisen x määrä työtunteja omalla pohjamaalimusta/metalliläjällä. Kyllähän siitä maalamattomuudesta sitten sakotetaan tosin.

Tarkotus oli maalata toki (niinku aina) mutta vuorotyö ja perhe on semmosia eriskummallisia asioita että aikaa tahtoo tuhraantua puolet enemmän mitä sitä on suunnitellut.

Toivon kaikille onnea turnaukseen! Ja mukava tavata taas uusia kasvoja sotavasarasta.

Over and out.

-Johannes
Mortai

Viesti Kirjoittaja Mortai »

Pohjoisen tuulet puhaltaa, kun Tzeentchin väki katoaa.
Empiren sydänmaille matka vie, vaan Sylvaniaan osu tie.
Portti auki hornaan ja muutos valtaa maan.

Runosuoli kukkii :o
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”