Katselin jälleen GW hintoja. 30€ boxi wolf ridereita. Kuten lähes jokainen O&G Pelaaja varmasti huomaa Bfsp boxissa tulleilla spider ridereilla ei pelillisesti tee juuri mitään. Joten figuurit jäävät enemmänkin hyllyn koristeeksi.
Ajattelin että varmasti moni muukin törmännyt ongelmaan ja varmaan todennut, että armeija tarvitsee Goblin WOLF ridereita ja ostanut suoraan sudet, mutta onko kellään tietoa yrityksistä irroittaa goblinit spidereiden selästä, sekä laittaa näille mounteiksi jotain muuta, joita voisi hyvällä omatunnolla proxyttää wolf ridereina. Ajattelin hyödyntää kuitenkin modeleita juuri rahan säästämiseksi (Halpaa vaihtoehtoa haetaan, mutta ei kuitenkaan maitotölkkipröxyjä!)
Löysin GW kaupasta chaos warhoundeja 20€ 10 kpl, joten jo goblinit siirtämällä näiden päälle säästäisin 10€.. yritin netistä googlettaa muiden valmistajien figuureja, mutta kaikki olivat poikkeuksetta kalliimpia. (Toki space wolfien fenris wolfeilla saisi 40€llä ehkä hienoimmat goblin riderit evah, mutta nyt haen itselleni "budjetti" ratkaisua.
Ideoita?
Goblin Spider rider converttaus -> Wolf ridereiksi
-
Puhnupetteri
Re: Goblin Spider rider converttaus -> Wolf ridereiksi
Miten ois nämä http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod770031a?
Olis suht halpoja ja olisi vähän erilaisia kuin on tottunu näkemään.
Hou hou hou!
30€=3€ kappale, jaetaan ratsun ja ratsastajan kesken 3/2=1,5€, eli hinta on sama per ukko kuin jalkaväki goblinin 30€/20=1,5€. Eli maksat goblinista normi hinnan ja sudesta toisen goblinin hinnan. Sitten sinulla on pistearvoltaan yli kolme kertaa suurempi ukko.
Mut joo, vaihtoehtoja on ainakin VCn undead wolfit, chaos warhoundit, edellä mainitut lotr wargit. Fenrisian wolfit on btw liian isoja kuulemma, yksittäisen sankarin ratsuksi sopii, mutta ränkkäytyminen viiden unittiin on kuulemma painajaista. En ole itse kokeillut, mutta näyttäisivät myös minun mielestäni liian isoille.
Ja forest goblin ridersit eivät oikein suden selkään istu, saa olla kyllä aikamoinen GS-ninja jos ne saa näyttämään hyvälle. Mä sijoittaisin sekä hämikset että forest goblinit unit fillereihin tai myisin ne.
Itse lähtisin keinolla night goblin(sulla varmaan on niitä siitä skull passista) ja chaos warhound. Sitten nappaat jalkojen välistä palan kaapua pois ja länttäät ukon sen warhoundin selkään. Sitten gsää kaavu ja suden selän väljyyden pois.
Mahtava unitti night goblin teema-armeijaan, itseltä jäi tekemättä kun oli jo boksi oikeita wolf ridereita.
Mut joo, vaihtoehtoja on ainakin VCn undead wolfit, chaos warhoundit, edellä mainitut lotr wargit. Fenrisian wolfit on btw liian isoja kuulemma, yksittäisen sankarin ratsuksi sopii, mutta ränkkäytyminen viiden unittiin on kuulemma painajaista. En ole itse kokeillut, mutta näyttäisivät myös minun mielestäni liian isoille.
Ja forest goblin ridersit eivät oikein suden selkään istu, saa olla kyllä aikamoinen GS-ninja jos ne saa näyttämään hyvälle. Mä sijoittaisin sekä hämikset että forest goblinit unit fillereihin tai myisin ne.
Itse lähtisin keinolla night goblin(sulla varmaan on niitä siitä skull passista) ja chaos warhound. Sitten nappaat jalkojen välistä palan kaapua pois ja länttäät ukon sen warhoundin selkään. Sitten gsää kaavu ja suden selän väljyyden pois.
Mahtava unitti night goblin teema-armeijaan, itseltä jäi tekemättä kun oli jo boksi oikeita wolf ridereita.
Furinji kirjoitti:Jos todella todella Todella TODELLA häviää maaston takia... Eikä omalla pelaamisella todella ole asiassa pienintäkään osaa... niin maasto on voittonsa ansainnut.
-
Puhnupetteri
Hei
Ehdottamasi figuurit ovat erittäin hienon näköisiä ja en tiennyt GW:n valmistavan tuollaisia, mutta...
Noita saa näköjään 6 kappaleen boxeissa. 13€ per boxi joten jos tarvitsen 10 kpl wolf ridereita maksaa tämä 26€ . Melkein sama ostaa suoraan 30 € boxin 10 kpl golbin wolfridereita.
-Puhnupetteri-
Kiitos nopeasta vastauksesta!Miten ois nämä http://www.games-workshop.com/gws/catal ... rod770031a?
Ehdottamasi figuurit ovat erittäin hienon näköisiä ja en tiennyt GW:n valmistavan tuollaisia, mutta...
Noita saa näköjään 6 kappaleen boxeissa. 13€ per boxi joten jos tarvitsen 10 kpl wolf ridereita maksaa tämä 26€ . Melkein sama ostaa suoraan 30 € boxin 10 kpl golbin wolfridereita.
Kiitos fixullekkin nopeasta vastauksesta. Juu päädyn varmaan itsekkin chaos warhound vaihtoehtoon ellei parempia ehdotuksia esiinny. Toivoin, että joku tietää jonkin maailmanlopun heppatyttöjen sivun missä myydään vaikka metallisia/muovisia karhu/susi/koira figuureita halvalla. Tosiaan itselle ei välttämättä niin väliä onko GW tuote vai ei. Yritin googletella koiria/susia/karhuja figuureja, mutta löysin itseni vain heppatyttö foorumeilta. Maelstormista näköjään sai vain GW hintojakin kalliimpia figu vaihtoehtoja (1 figuuri tyyliin 10€)30€=3€ kappale, jaetaan ratsun ja ratsastajan kesken 3/2=1,5€, eli hinta on sama per ukko kuin jalkaväki goblinin 30€/20=1,5€. Eli maksat goblinista normi hinnan ja sudesta toisen goblinin hinnan. Sitten sinulla on pistearvoltaan yli kolme kertaa suurempi ukko.
-Puhnupetteri-
-
Risto.Salonen
käyttämällä sotavasaran etsitoimintoa (oikealla ylälaidassa) löytyy ketju, jossa on haikailtu susifiguja, ja siellä melkoisen monta vaihtoehtoa on lueteltu niin leluja, kuin pelifigujakin.
Hakusanana voisi käyttää esim "susifigu" tai "susifiguja".
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... i#p1131671
Listalta puuttuu toki huomattava määrä lelu ja figuuri susia. Niitä on saatavilla satoja erilaisia. Ongelmaksi muodostuu lähinnä' mittakaava. Useimmat ovat kooltaan huomattavan isoja verrattuna esim gobling wolf rider figuihin. Toisaalta ongelmaksi tulee myöskin se, ettei kotimaassa, tai edes EU:n alueella, ole paljoakaan saatavuutta, vaan pitäisi tilailla japanista, USA:sta tai australiasta, jolloin postimaksut ja tullit muuttaa parinkin euron arvoiset ostokset jopa useiden kymppien hintaiseksi.
Jos siis oikeasti haluat säästää rahaa, niin nyt mainitsemasi keinot ovat varmaankin ainoat kunnolliset keinot.
Jos taas haluat vain hyvän näköisiä figuja, niin ei 10€ niin kovin kummoinen hinta ole siitä työmäärästä, mitä tarvitsee jotta spider rider ratsastajat saa millään muotoa hyvän näköisesti suden selkään.
Niin ja jos myyt ne 20 spider rideria minulle 10€, niin on wolf rider laatikko periaatteessa 20€ hintainen.
Hakusanana voisi käyttää esim "susifigu" tai "susifiguja".
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... i#p1131671
Listalta puuttuu toki huomattava määrä lelu ja figuuri susia. Niitä on saatavilla satoja erilaisia. Ongelmaksi muodostuu lähinnä' mittakaava. Useimmat ovat kooltaan huomattavan isoja verrattuna esim gobling wolf rider figuihin. Toisaalta ongelmaksi tulee myöskin se, ettei kotimaassa, tai edes EU:n alueella, ole paljoakaan saatavuutta, vaan pitäisi tilailla japanista, USA:sta tai australiasta, jolloin postimaksut ja tullit muuttaa parinkin euron arvoiset ostokset jopa useiden kymppien hintaiseksi.
Jos siis oikeasti haluat säästää rahaa, niin nyt mainitsemasi keinot ovat varmaankin ainoat kunnolliset keinot.
Jos taas haluat vain hyvän näköisiä figuja, niin ei 10€ niin kovin kummoinen hinta ole siitä työmäärästä, mitä tarvitsee jotta spider rider ratsastajat saa millään muotoa hyvän näköisesti suden selkään.
Niin ja jos myyt ne 20 spider rideria minulle 10€, niin on wolf rider laatikko periaatteessa 20€ hintainen.