"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vuoron tapahtumajärjestys

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Valaisuaine

Vuoron tapahtumajärjestys

Viesti Kirjoittaja Valaisuaine »

Ongelma näkyy otsikossa.
Otetaan näin esimerkkinä: Örkkien sotahuuto Waaagh! julistetaan shooting phasen alussa, eli ennen ampumista yms. Mutta Weirdboyn psyykkerintesti heitetään myös vuoron alussa, kuten myös sen jälkeinen taidon taulukosta heittäminen ja saadun kyvyn käyttäminen.
Yksi Outopojan kyvyistä on Waaagh!, joten kysymys kuuluu: kumpi tehdään ensin, vai saanko itse päättää järjestyksen?
Päivä alkaa kahvin jälkeen

Aeldari - Drukhari - Harlequins - Ynnari

Myyn MTG-kortteja!
Half-breed

Re: Vuoron tapahtumajärjestys

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Näissä tilanteissa yleisin käytäntö GW:llä on ollut, että vuorossa olija päättää kumpi tulee ensin. Tosin en omista örkkien dexiä, niin en voi sanoa josko tuosta sanotaan tarkemmin jossain sen sivulla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
nice2beatU

Viesti Kirjoittaja nice2beatU »

Mun örkki codekis WAAGH! oli vaa shooting phasen aikana, eikä alussa, joten weirdboy tulee ensin ku se on shootingin alus.
Skorne is love, Skorne is life.
Valaisuaine

Viesti Kirjoittaja Valaisuaine »

nice2beatU kirjoitti:Mun örkki codekis WAAGH! oli vaa shooting phasen aikana, eikä alussa, joten weirdboy tulee ensin ku se on shootingin alus.
Lue poikaseni errata
Päivä alkaa kahvin jälkeen

Aeldari - Drukhari - Harlequins - Ynnari

Myyn MTG-kortteja!
nice2beatU

Viesti Kirjoittaja nice2beatU »

Badrukk kirjoitti:
nice2beatU kirjoitti:Mun örkki codekis WAAGH! oli vaa shooting phasen aikana, eikä alussa, joten weirdboy tulee ensin ku se on shootingin alus.
Lue poikaseni errata
jaa, tossa tapauksessa saa itse päättää (niinkuin halffis sanoikin) , kun ei voi samaan aikaankaan tapahtua.
Skorne is love, Skorne is life.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”