Figutori
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: Figutori
Jos kiinnostaa OG:ltä kärryjä, pump wagon ja läjä niin common kuin ngobbojakin, niin voidaan kattoa noiden Nidien kanssa. Onko myös kiinnostusta 6th:n metallisiin borkkeihin?
Lotrista mulla löytyy kääpiöitä ja morannon örkkejä. Varmaan se boksillinen, 24 kipaletta.
Lotrista mulla löytyy kääpiöitä ja morannon örkkejä. Varmaan se boksillinen, 24 kipaletta.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
äh! Alkanut ahdistamaan tuo figurojun paljous. Tuntuu niin turhalta hoardata tuota matskua aina vaan. Ajattelinkin, että saattaisin sopivaan hintaan hankkiutua eroon kaikesta 28mm kamasta, ainakin melkein. Saatan säästää infinityn ukot ja jonkun blood bowl tiimin ehkä, sekään ei ole varmaa. Mutta oletetaan nyt, ettei infnity ja ihan kaikki blood bowl kuulu mukaan.
Mutta joo, ehdotankin seuraavaa. Ostakaa joku pois kaikki mun 28mm kama. Ihan vitusti bizejä, sprueja ja muuta. Todellinen konvertoijan unelmaläjä. Fabamatskua on reilusti enemmän kuin 40k:ta, mutta on sitäkin jotain. Mukana todellisia harvinaisuuksiakin, kuten chaos dwarf tai pari, halfling tai pari ja muuta turhaa mutta siistiä paskaa. Jos figuhommailu oikeasti innostaa, niin nyt saa piateetilla keräillyn setin halvalla, ehkei tarvi miettiä löytyykö jotain sopivaa osaa konversioon, löytyy! Tavaraa tuossa on varmaan jonkun tonnin edestä, ehkä enemmän, ehkä vähemmän, vaikea arvioida. Mutta voisin luopua siitä kaikesta, sanotaanko 200€ hintaan? Saa toki tarjotakkin jotain.
mukana mm.(Mitä nyt muistan)
-Täysmetallinen tiimi örkkejä bloodbowliin
-3 khadorin Warjackia
-Best miniature of Pori 2008?? :D
-Jotain kirjojakin voi olla, en muista.
-no... ihan pimeesti kaikkea, oikeesti. Ostakaa vaikka kimppaan ja jaatte "sulle, mulle, sulle, mulle" -periaatteella.
Jos joku täysi-ikäinen tulee tän hakeen pois, niin tarjoan vielä saunan ja kaljat päälle kotona, en baarissa enää :)
Mutta joo, ehdotankin seuraavaa. Ostakaa joku pois kaikki mun 28mm kama. Ihan vitusti bizejä, sprueja ja muuta. Todellinen konvertoijan unelmaläjä. Fabamatskua on reilusti enemmän kuin 40k:ta, mutta on sitäkin jotain. Mukana todellisia harvinaisuuksiakin, kuten chaos dwarf tai pari, halfling tai pari ja muuta turhaa mutta siistiä paskaa. Jos figuhommailu oikeasti innostaa, niin nyt saa piateetilla keräillyn setin halvalla, ehkei tarvi miettiä löytyykö jotain sopivaa osaa konversioon, löytyy! Tavaraa tuossa on varmaan jonkun tonnin edestä, ehkä enemmän, ehkä vähemmän, vaikea arvioida. Mutta voisin luopua siitä kaikesta, sanotaanko 200€ hintaan? Saa toki tarjotakkin jotain.
mukana mm.(Mitä nyt muistan)
-Täysmetallinen tiimi örkkejä bloodbowliin
-3 khadorin Warjackia
-Best miniature of Pori 2008?? :D
-Jotain kirjojakin voi olla, en muista.
-no... ihan pimeesti kaikkea, oikeesti. Ostakaa vaikka kimppaan ja jaatte "sulle, mulle, sulle, mulle" -periaatteella.
Jos joku täysi-ikäinen tulee tän hakeen pois, niin tarjoan vielä saunan ja kaljat päälle kotona, en baarissa enää :)
Kalat meni kotio...
Jos sul on sm-scoutteja, terminaattoreita, assault cannon tai 1 sinko mies ni voisin sellaset tradettaa :)
Soi viulu
Niin tosiaan, en tiedä jaksanko alkaa kauheasti myymään mitään sieltä täältä. Ei taida olla scoutteja tai muutakaan sm kamaa kauheesti. Jos on, niin saat. Jos ei, niin et. Mieluusti vaan antaisin koko paskan pois kerralla. Kerään nuo nyt jokatapauksessa laatikoihin kaikki ja laitan jonnekkin varastoon.
Haluutko muuten sakke sen yhden pelipöydän meiltä? Missä on toisella puolella nurmi ja toisella se kaupunkialusta? Olisi varmaan just passeli masiinaan.
Haluutko muuten sakke sen yhden pelipöydän meiltä? Missä on toisella puolella nurmi ja toisella se kaupunkialusta? Olisi varmaan just passeli masiinaan.
Kalat meni kotio...
Tekisitkös Harri yksityiskohtaisen luettelon mitä faba bitsejä jne löytyy....No joo. Mutta onko heittää hieman tarkennusta noista faba roippeista. Rotua, onkopelkkiä aseita vai muutakin jännää. Mitäs pelkät faba sälät maksaa?
Ei ole katsos innostusta kerätä nurkkiin sellaisia mitä ei edes pelaa. Et erittele nyt edes hieman...jookos
Ei ole katsos innostusta kerätä nurkkiin sellaisia mitä ei edes pelaa. Et erittele nyt edes hieman...jookos
Viimeksi muokannut syrja, La 07.07.2012 11:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
En ole varmaan nähnyt, voisin kurkata millanen joku pv. Poimin sitten mukaan jos tyydyttää mut.
Soi viulu
Joo, minä vähän erittelen jahka saan aikaiseksi. Yritän huomenna tai ehkä jo tänään tsekkailla.
Kalat meni kotio...
-
Poison Elf
Siivoilin tos päivänä muutamana kaappeja, ja olihan siellä edelleen käyttämätöntä figukamaa laatikkokaupalla.
Eli seuraavista oli tarkotus päästä eroon:
- Tzeentch chaos, warrioreita ja demoneita siinä bouttia 2 000 pisteen edestä
- Ulthwé eldar, enimmäkseen guardian/konepainotteinen, noin 2 000 pistettä nekin
Kaikki on maalattuja ihan muutamaa eldaria lukuunottamatta. Ei ne ny mitään heavy metal-tasoa ole, mut enemmän ko pohjamaalattu.
jos kiinnostaa ni senkos heittää viestillä.
Eli seuraavista oli tarkotus päästä eroon:
- Tzeentch chaos, warrioreita ja demoneita siinä bouttia 2 000 pisteen edestä
- Ulthwé eldar, enimmäkseen guardian/konepainotteinen, noin 2 000 pistettä nekin
Kaikki on maalattuja ihan muutamaa eldaria lukuunottamatta. Ei ne ny mitään heavy metal-tasoa ole, mut enemmän ko pohjamaalattu.
jos kiinnostaa ni senkos heittää viestillä.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Tarkoittaako tämä hyvästejä Harrille? Pelikentällä siis.
Jarkon kanssa olen kyllä samaa mieltä, että olisi mukavaa saada joku lista roduista. Kasvattaa ruokahalua. Sen verta kuitenkin on pakko sanoa, että kyllähän tuon satsin aina kimpassa voi ostaa. Tulee mieleen se yksi ostolista Figunarkille, jossa kuusi ihmistä pläräsi bitsilootan läpi kahmien ja työntäen hotteja wantteja sinne tänne pöydän päältä.
200e ei ainakaan itsellä loju laatikoissa, mutta jos meitä vaikka 4 kappaletta löytyy, niin voin olla yksi heistä.
Jarkon kanssa olen kyllä samaa mieltä, että olisi mukavaa saada joku lista roduista. Kasvattaa ruokahalua. Sen verta kuitenkin on pakko sanoa, että kyllähän tuon satsin aina kimpassa voi ostaa. Tulee mieleen se yksi ostolista Figunarkille, jossa kuusi ihmistä pläräsi bitsilootan läpi kahmien ja työntäen hotteja wantteja sinne tänne pöydän päältä.
200e ei ainakaan itsellä loju laatikoissa, mutta jos meitä vaikka 4 kappaletta löytyy, niin voin olla yksi heistä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Keskityn tohon 15mm skaalaan nyt enempi, tai kokonaan. Se on vaan minusta niin paljon kivempi. Jotenkin tuo rojumäärä vaan tympii. Mulla ei mitään kokonaisuutta noissa ole, vaan tosi random kamaa, nimenomaan konvertoijana olen itseäni pitänyt ja se näkyy rojuissa. Joskus ostanut jonkun regimentin esim. Jonkun bizin takia vaan. Että näkee minua pelipöydillä, mutta harvemmin olen sitä tähänkään asti el capitanin kanssa jakanut. Ja toki saatan pitää tuon infinityn nappulat ja bowlikamat kanssa. Mutta toi kaikki muu on turhaa tuon mordheimtouhun lopahdettua jo monta vuotta sitten.
Peleinä aion jatkaa siis FoWia ja aloitella tuota Sagaa 15 mm skaalassa. Ehkä Snufan kanssa jossain vaiheessa force on forcea sitten kaiketi Afganistanissa.
Peleinä aion jatkaa siis FoWia ja aloitella tuota Sagaa 15 mm skaalassa. Ehkä Snufan kanssa jossain vaiheessa force on forcea sitten kaiketi Afganistanissa.
Kalat meni kotio...
Toistaiseksi itse karsastan hieman tuollaista bitsien kimppaostosta. Mites ne sitten ratkaistaan kuka saa mitä ja meneekö reilusti tasan. Mutta eikai sekään täysin pois suljettua ole. Katotaan nyt millaista inventaariota sieltä tulee
GW:n vanhaa Enchanted Blue maalia kaipailen suuresti, mahtaisiko joltain löytyä?
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Mulla on ainakin yksi. Tosin, en ole varma mikä on kyseisen purkin status tällä hetkellä, koska vanha toki on. Mutta tsekataan.
Kalat meni kotio...
Tuossa jo yhden täysinäisen purkin löysinkin laatikkojeni kätköistä, mutta eiköhän toiselle purkillekkin käyttöä löydy kun jokunen Cygnarin nappula tässä pöydällä odottaa tällä hetkellä maalia pintaansa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
itteä ainakin kiinnostaisi kaikki mahdolliset 40k bizit mitä sattuu löytymään, mahdollisesti tietyt faba kikkareetkin kelpaa.
kuinkas suuri porukka olis jo kiinnostunut tonkimaan sitä kasaa?
kuinkas suuri porukka olis jo kiinnostunut tonkimaan sitä kasaa?
Ostetaan TAU / IG / CHAOS
Kaappien kätköistä paljastui seuraavia paketteja; 2X Tyranid Hormagaunt brood, 1X Eldar Dire Avengers
paketit muoveissaan
paketit muoveissaan
Ensiviikolla Saattaisitte jopa saada jonkinlaista inventaarioo minun rojuista. Onhan tässä taas aikaa mennyt. Suhtautukaa silti tavallisen skeptisesti.
Kalat meni kotio...
ketkäs kaikki on innostuneita penkomaan harkkarin biz röykkiöitä?
Itellä olis tarvetta kaikenlaisille 40k hiluille ainakin
Itellä olis tarvetta kaikenlaisille 40k hiluille ainakin
Kyllähän tuota inventaariota on hiukan jo odoteltu :)
kuola poskella odotellaan mahdollista listaa osista, taitaa tulla kova kilpailu mitenkä osat ja palaset jaetaan xD