Coni-csm 1500 :/ ensi viritelmä
Coni-csm 1500 :/ ensi viritelmä
Slaanesh prince, wings, lash = 155
10 murines, 2x plasma, rhino: pintle combiplasma = 225
5 daemons = 65
2 obliterator = 150
2 obliterator = 150
2 obliterator = 150
Mitäpä mieltä. Demonit saisi vähällä vaivalla 7. obliksi? Sain justiinsa kasan figuja, eikös csm-listat ole yleensä tällaisia? Olen vähän pihalla, kun on uusi armeija.
5 daemons = 65
2 obliterator = 150
2 obliterator = 150
2 obliterator = 150
Mitäpä mieltä. Demonit saisi vähällä vaivalla 7. obliksi? Sain justiinsa kasan figuja, eikös csm-listat ole yleensä tällaisia? Olen vähän pihalla, kun on uusi armeija.
Re: Coni-csm 1500 :/
Demonit tarvii jotain mistä se voi summonoida. Siis ikonin.
There isn't a God to save you, if you don't save yourself
Re: Coni-csm 1500 :/ ensi viritelmä
No just... en minä niitä kyllä niin kovaa halua, kunhan täytin jämäpisteitä. Jospa ottaisi ld-rerollimerkit ryhmille demonien sijaan ja 35 jämällä vaikka yhden aspan ja sille pwepa ja meltapommi?
Joo, kuulostaa kyllä paremmalta. Itse tosin suosin aspalle fistiä, juuri koska power swordin kanssa tarvitaan yleensä se meltapommi joten hinta ei ole hirveästi isompi. Ja ap2 on kanssa kiva. On vähän vaikea sanoa onko listassa tarpeeksi kestoa, itse yleensä olen pelannut saman tapaisia trooppeja, mutta kiitos pienemmän coverin niin viime pelissä vastustaja ampui lähes yksikön vuorossa pois pöydältä. Terminaattoreita voisi harkita, 2+ seivi on nykyään aika kova kun ap2 aseet on kiven alla, ja vielä yleensä inikka ykkösen aseita jotka voi haastaa pois.
Kyllä kyllä. Termiksille saisi myös kasattua combiplasmaa ja fistejä. Kaverit vaan väitti, että pitää olla yli kaksi trooppia. Oblit on kai vähän niinkuin termiksiä?
Kyllä tuo aivan peruspahalta vaikuttaa ainakin minun silmiini. Ruoskaprinssit ovat ruoskaprinssejä tässä uudessa laitoksessa vieläkin, mutta saattavat ottaa helpommin osumaa kun noita rapid fire-aseiden kantamia on rukattu. Testipeleissähän se selviää. :)
Jos listasta poistaa rhinojen combi-plasmat, lesser demonit ja yhden obliparin, niin sillä saisi termoryhmän. Tosin kahden oblin menetys kirpaisee. Itse olen pelannut neljää oblia ja yhtä lashiprinssiä, mutta se on johtunut enemmänkin figujen puutteesta. Mutta terminaattorin olen itse todennut (etenkin) tässä edikassa toimivan yllättävän hyvin.
Tuossa on ihan hyvää scoringia, näin pieneen peliin, mutta kauheen riippuvainen tää kyllä on siitä kestääkö Rhinot. Ne kun on rikki, niin armeijan liikkuvuus putoaa lähelle nollaa. Tosin sun ongelma on enemmän kuin mikään muu se että codex on vanha kuin taivas ja kaikki on ylihintaista. Jos haluat monipuolisuutta lisää, niin vois ehkä vaihtaa yhden troopin pikkuryhmään termiksiä reaper cannonilla ja combi-aseilla. Sitten ikoni jollekin toiselle troopille ja esim. kasvattaa tota demoniryhmää isommaksi.
Oho, hups, melkein korjasin sun listan identtiseksi mun listan kanssa. Itse tosin sain shoehornattua sinne myös lantikan, ihan vaan koska lantikat on cool. ;)
Oho, hups, melkein korjasin sun listan identtiseksi mun listan kanssa. Itse tosin sain shoehornattua sinne myös lantikan, ihan vaan koska lantikat on cool. ;)