PORI WHFB 3.LIIGA
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Re: PORI WHFB 3.LIIGA
Sori. Pelaan vain järkevillä listoilla, joilla tykkään pelata.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
Enkö mä ollu se natsi meistä? Tosin tuollaisia kirjotusvirheitä kyllä tapahtuu jos kattoo nettivideota, tsekkaa foorumia ja huuta sulle samanaikaisesti.El Capitan kirjoitti:Sori. Pelaan vain järkevillä listoilla, joilla tykkään pelata.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Half-breed kirjoitti:Enkö mä ollu se natsi meistä? Tosin tuollaisia kirjotusvirheitä kyllä tapahtuu jos kattoo nettivideota, tsekkaa foorumia ja huuta sulle samanaikaisesti.El Capitan kirjoitti:Sori. Pelaan vain järkevillä listoilla, joilla tykkään pelata.
huutaahuuta
Soi viulu
Ensi viikon luantaina tai sunnuntaina pelejä?
Edit: Lauantaille sovittu, ehtiikö joku sunnuntaina, 22 päivä, pelata?(juu haluan nää pelit pois alta niin ehtii herkutella 40K:llakin)
Edit: Lauantaille sovittu, ehtiikö joku sunnuntaina, 22 päivä, pelata?(juu haluan nää pelit pois alta niin ehtii herkutella 40K:llakin)
Viimeksi muokannut ManAtArm, Su 15.07.2012 02:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Jos Jarkon kanssa nähtiin mitä tämä magiasirkus on parhaimmillaan, niin nyt nähtiin mitä se on huonoimmillaan. 10 saurusta ja vielä enemmän skinkkejä ekan vuoron aikana kun kosahtaa pois pöydältä, niin kyllä sitä tuumaa, että iso kasa kirosanoja lentää ekan snake eyesin kohdalla.
Maasto tuli hyvin tehtyä, ei mitään valittamisen aihetta siitä, mutta mitähän ne pojjaat onkaan miettineet kun sitä Empire-kirjaa tekivät? Tiesin, että se on ehdottomasti varmaankin hirvein tekele koko 8th:n aikana armeijakirjojen kohdalla, mutta mitä pahaa sille ihmisparalle olikaan tapahtunut kun laittoi Outridereille 3x multiple shot BS4 pyssykän? Tuo 12 ratsastajaa on kyllä sellainen lasivasara, että huh huh. Joo, kuoleehan ne magic missileen ja kaikkeen muuhun S4 tykitykseen eivätkä voi liikkua kun ammuskelevat. Mutta herran jestas kun ne 12 tyyppiä ampuu 36 Bs4 S4 AP kutia päin 24" kantamalla, niin heikompaa ihan hirvittää. Mieti miltä mun skinkeistäni tuntuu? Minun skinkkini? Niin nuoria, voi teitä raukkoja.
Joo. Että sellainen depotus taas, että kun minun piti pelata sinut pois, niin pelasitkin minut pois. Puolet armeijani on nuolihelvetin kourissa ja kaikkea kivaa. Mitähän minäkin tuumasin kun jäin tuonkin noin kauas ideastani? En minä halua heittää 8" chargea, jonka epäonnistuminen tarkoittaa kuolemaa. Jooh. Keskity Anton keskity. Mitäs toisella rintamalla. Joo-o, sieltä ne ritarit tulloo päälle. Osuvat 3+:lla, ovat hatred ja S6 ei tarkoita kivaa. Mitähän se magia sanoo. Okei. 7:nkö noppaa sain. Jaah, mitähän mää näillä tekisin kun pitäisi heitellä koko lore kahteen kertaan. Noi tarttisi henkiin herätystä ja noi. Mää haluun +4T 24" kantamalla maagistani samaan tapaan kuin kaikki muut rodut. Oikeesti, miksi muut saavat kivaa niin pitkällä kantamalla ja mää en. Ihan paskaa.
Joo, heitän dwellerin sitten perkele. Oho, kenu kuoli. Jee. Kappas. Maagikin. Niin miksei me otettu LOSia käyttöön? Emmää haluu voittaa näin. Ai niin joo, voittaa. Iso nihti poppoo saapuu, 10 kuollutta saurusta ja onko mulla steadfast? Ei. Onko mulla Ld:tä? Ei. Onko mulla Bsb? No se on. Höh, ei tullut snake eyes. Höh, ei tullut nytkään. Joo, olikohan tää tässä. Mun Laitti heppu meni sin ja ollaan vasemmalta läpi, keskeltä kanssa ja kohta varmaan oikealtakin. Vai meinaatteko te skinkit voittaa ilman magiaa toisen ritaripoppoon?
Joo-oh, siinähän niitä poikia lentää kumoon. Jee. Miksi minun Kroxini eivät osu? Miksi Ville heittää niin hyvin saveja? Kenen idea oli pistää Kroxien perus-S vain 4:een? Mää haluun sen vitosen takaisin kiitos. Jooh, oonko steadfast? Jee, olen. Olenko kantamilla? En. *****. Ei voi juma. Oho. juma. Mitä ihmettä. Onnistuin. Valitanko? En. Ihmettelenkö? Kyllä. Ehkä mulla on mahiksia vielä.
Tästä sitten kaikki lähti. Tarvittiin pahin painajaiseni toteen, että peli lähti käymään. Stega oli suorittaja vaikka ei mitään tehnyt. Kesti 6 vuoroa tykkitulta ja ainoa näkyvä lämä oli se yksi urhea skinkki, joka hyppäsi kanuunankuulan eteen. Tiittekö, ensi kerralla kun katson Batman the Movien, sen oikean ja alkuperäisen -60l:ta kun Yön ritari oli vielä kool ja kova äijä, nauran eräälle kohdalla makeammin kuin koskaan. Dweller oli ihan kingi vaikka se tappoi säällittävän vähän normaaleja tyyppejä, se hoiti homman kotiin sankarien kanssa. Kummasti oli kivempaa pelata kun ei ollut vastapuolella +4:ää kaikkeen.
Mutta aivan kuten aikaisemminkin. Skinkit. juma te ootta äijiä. Tasoittavan 3:lta lähtien aina pelin viimeiseen vuoroon te hakasitte toista nihti poppoota käytännössä ilman magian avustusta. Kun meillä oli T6, unohdettiin molemmat se ja lisättiin vain pari hassua skinkiä sekaan mukaan. Jooh, laitetaan sinne kolme kuollutta takaisin, niin ollaan sujut. Ohan sulla kuitenkin re-rollit haavoittamiseen ja kaikkea. Kerran myös herätin henkiin 7 kaiffaria ja yhden dwellerin heitin avuksi ja loppusaldona oli 25% skinkkuja ja vain Warrior Priest, joka ei suostunut kuolemaan lukuisista yrityksistäni huolimatta. Hävisin joka rundi ja heitin kahdesti Ld9:iä. Mutta me pysyttiin. Ai saakuli kun mää olen ylpeä teistä pienet paskiaiset.
Ekan Dwellerin jälkeen tokaisin, että tää peli päättyy niukkaan voittoon jommalle kummalle. 15-5 oli arvaukseni ja päättyipäs peli <20p arvauksestani. 14-6 enkä muuten kerro kummalle. Saatte arvata tai katsoa pistetaulukosta kun Ville sen päivittää. Villehän ei sitten spoilaa.
Maasto tuli hyvin tehtyä, ei mitään valittamisen aihetta siitä, mutta mitähän ne pojjaat onkaan miettineet kun sitä Empire-kirjaa tekivät? Tiesin, että se on ehdottomasti varmaankin hirvein tekele koko 8th:n aikana armeijakirjojen kohdalla, mutta mitä pahaa sille ihmisparalle olikaan tapahtunut kun laittoi Outridereille 3x multiple shot BS4 pyssykän? Tuo 12 ratsastajaa on kyllä sellainen lasivasara, että huh huh. Joo, kuoleehan ne magic missileen ja kaikkeen muuhun S4 tykitykseen eivätkä voi liikkua kun ammuskelevat. Mutta herran jestas kun ne 12 tyyppiä ampuu 36 Bs4 S4 AP kutia päin 24" kantamalla, niin heikompaa ihan hirvittää. Mieti miltä mun skinkeistäni tuntuu? Minun skinkkini? Niin nuoria, voi teitä raukkoja.
Joo. Että sellainen depotus taas, että kun minun piti pelata sinut pois, niin pelasitkin minut pois. Puolet armeijani on nuolihelvetin kourissa ja kaikkea kivaa. Mitähän minäkin tuumasin kun jäin tuonkin noin kauas ideastani? En minä halua heittää 8" chargea, jonka epäonnistuminen tarkoittaa kuolemaa. Jooh. Keskity Anton keskity. Mitäs toisella rintamalla. Joo-o, sieltä ne ritarit tulloo päälle. Osuvat 3+:lla, ovat hatred ja S6 ei tarkoita kivaa. Mitähän se magia sanoo. Okei. 7:nkö noppaa sain. Jaah, mitähän mää näillä tekisin kun pitäisi heitellä koko lore kahteen kertaan. Noi tarttisi henkiin herätystä ja noi. Mää haluun +4T 24" kantamalla maagistani samaan tapaan kuin kaikki muut rodut. Oikeesti, miksi muut saavat kivaa niin pitkällä kantamalla ja mää en. Ihan paskaa.
Joo, heitän dwellerin sitten perkele. Oho, kenu kuoli. Jee. Kappas. Maagikin. Niin miksei me otettu LOSia käyttöön? Emmää haluu voittaa näin. Ai niin joo, voittaa. Iso nihti poppoo saapuu, 10 kuollutta saurusta ja onko mulla steadfast? Ei. Onko mulla Ld:tä? Ei. Onko mulla Bsb? No se on. Höh, ei tullut snake eyes. Höh, ei tullut nytkään. Joo, olikohan tää tässä. Mun Laitti heppu meni sin ja ollaan vasemmalta läpi, keskeltä kanssa ja kohta varmaan oikealtakin. Vai meinaatteko te skinkit voittaa ilman magiaa toisen ritaripoppoon?
Joo-oh, siinähän niitä poikia lentää kumoon. Jee. Miksi minun Kroxini eivät osu? Miksi Ville heittää niin hyvin saveja? Kenen idea oli pistää Kroxien perus-S vain 4:een? Mää haluun sen vitosen takaisin kiitos. Jooh, oonko steadfast? Jee, olen. Olenko kantamilla? En. *****. Ei voi juma. Oho. juma. Mitä ihmettä. Onnistuin. Valitanko? En. Ihmettelenkö? Kyllä. Ehkä mulla on mahiksia vielä.
Tästä sitten kaikki lähti. Tarvittiin pahin painajaiseni toteen, että peli lähti käymään. Stega oli suorittaja vaikka ei mitään tehnyt. Kesti 6 vuoroa tykkitulta ja ainoa näkyvä lämä oli se yksi urhea skinkki, joka hyppäsi kanuunankuulan eteen. Tiittekö, ensi kerralla kun katson Batman the Movien, sen oikean ja alkuperäisen -60l:ta kun Yön ritari oli vielä kool ja kova äijä, nauran eräälle kohdalla makeammin kuin koskaan. Dweller oli ihan kingi vaikka se tappoi säällittävän vähän normaaleja tyyppejä, se hoiti homman kotiin sankarien kanssa. Kummasti oli kivempaa pelata kun ei ollut vastapuolella +4:ää kaikkeen.
Mutta aivan kuten aikaisemminkin. Skinkit. juma te ootta äijiä. Tasoittavan 3:lta lähtien aina pelin viimeiseen vuoroon te hakasitte toista nihti poppoota käytännössä ilman magian avustusta. Kun meillä oli T6, unohdettiin molemmat se ja lisättiin vain pari hassua skinkiä sekaan mukaan. Jooh, laitetaan sinne kolme kuollutta takaisin, niin ollaan sujut. Ohan sulla kuitenkin re-rollit haavoittamiseen ja kaikkea. Kerran myös herätin henkiin 7 kaiffaria ja yhden dwellerin heitin avuksi ja loppusaldona oli 25% skinkkuja ja vain Warrior Priest, joka ei suostunut kuolemaan lukuisista yrityksistäni huolimatta. Hävisin joka rundi ja heitin kahdesti Ld9:iä. Mutta me pysyttiin. Ai saakuli kun mää olen ylpeä teistä pienet paskiaiset.
Ekan Dwellerin jälkeen tokaisin, että tää peli päättyy niukkaan voittoon jommalle kummalle. 15-5 oli arvaukseni ja päättyipäs peli <20p arvauksestani. 14-6 enkä muuten kerro kummalle. Saatte arvata tai katsoa pistetaulukosta kun Ville sen päivittää. Villehän ei sitten spoilaa.
- Sinitähti
- Sinitähti
Niin, arvaa vaan kaatuko peksuja niihin... Alkaa kuulostaa siltä että sustakin tulee vannoutunut 8n pelaaja(just ennen 9 edikaa)
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Joo, kun 9 aikanaan ilmestyy niin saamme kuulla pitkää vuodatusta Anttonilta "kasissa oli vaan kaikki paljon paremmin..." Ja tähän suuri hymiö!
Mutta hienosti kerrottua tarinaa pelistä. Ilkeästi kierrellen muttei kuitenkaan paljastaen voittajaa. Mut haistelen rivien välistä pettymystä ja veikkaan, et ville meni parilla pisteellä kärkeen.
Edit. Jaahas Villekin haluu pitää hullui jännitykses, kun ei päivittäny pisteitä. Kävi vaan kurkkimas....
Mutta hienosti kerrottua tarinaa pelistä. Ilkeästi kierrellen muttei kuitenkaan paljastaen voittajaa. Mut haistelen rivien välistä pettymystä ja veikkaan, et ville meni parilla pisteellä kärkeen.
Edit. Jaahas Villekin haluu pitää hullui jännitykses, kun ei päivittäny pisteitä. Kävi vaan kurkkimas....
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Juu ei viellä viittinyt päivittää kun Anton kielsi spoilaamisen. Muutoin olisin jo kertonut tuloksen.
Kaiken kaikkiaan ihan hieno peli oli kyseessä, tiukkoja vääntöjä ja tilanteet vaihtuivat useaan otteeseen. Helppoa ei kummallakaan ollut ja molemmat sortuivat pieniin virheisiin, virheet eivät kuitenkaan pilanneet kummankaan peliä.
Pakkohan se on myöntää että on se liskojen magia pahaa, vaikka tällä kertaa liskojen magia olikin todella heikkoa sai se silti nostettua omat niskavillani pystyyn pariin otteeseen. Katsotaan jos pudotuspelikierroksella kohtaan liskot uudelleen niin mitä magia tuo silloin tullessaan, muutaman kikan jätin vielä omaankin hihaan odottelemaan ;)
Kaiken kaikkiaan ihan hieno peli oli kyseessä, tiukkoja vääntöjä ja tilanteet vaihtuivat useaan otteeseen. Helppoa ei kummallakaan ollut ja molemmat sortuivat pieniin virheisiin, virheet eivät kuitenkaan pilanneet kummankaan peliä.
Pakkohan se on myöntää että on se liskojen magia pahaa, vaikka tällä kertaa liskojen magia olikin todella heikkoa sai se silti nostettua omat niskavillani pystyyn pariin otteeseen. Katsotaan jos pudotuspelikierroksella kohtaan liskot uudelleen niin mitä magia tuo silloin tullessaan, muutaman kikan jätin vielä omaankin hihaan odottelemaan ;)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
- Half-breed
Outriderit tuli jo edellisessä kirjassa. Ei ne oikein hyviä ole tuon move-or-firen takia, mutta Vanguard auttaa näitä mukavasti. Tosin edelleen ne tippuu niin helposti tulitukseen, että ihan rauhassa. Lisäksi Cruddance ei osaisi kirjoittaa itseään pois märästä paperipussista vaikka sen henki olisi kyseessä. Empiren kirja on tosi heikkotasoinen, eikä mikään "Hirvein tekele kasissa".El Capitan kirjoitti:Tiesin, että se on ehdottomasti varmaankin hirvein tekele koko 8th:n aikana armeijakirjojen kohdalla, mutta mitä pahaa sille ihmisparalle olikaan tapahtunut kun laittoi Outridereille 3x multiple shot BS4 pyssykän?
Eli nyt on kahdesti käynyt niin, että Dwellerillä on sniputettu läjä sankareita pois. Noh näettekö te nyt miksi se (ja ne muut myös) pitää komppia kuntoon? Jos ei, niin saisinko kuulla järkevän selityksen tälle, ja "sääntiksessä lukee niin" ei lasketa järkeväksi syyksi.El Capitan kirjoitti:Joo, heitän dwellerin sitten perkele. Oho, kenu kuoli. Jee. Kappas. Maagikin. Niin miksei me otettu LOSia käyttöön?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Njaa, emmää nyt uskoisi, että niistä skinkeistä on mihinkään. Niidenhän ainoa tehtävä on maksaa pisteitä paljon ja olla 66% ampumasuojana kroxeille. Lähiksessäkin ne pojat on ihan onnettomia kun on Ws2 T2 hw + shield. Kyllähän ne kroxit siellä takana pelottaa, mutta ei nekään ihmeisiin pysty kun pikkuisia lentää +10 joka rundi. Blowpipe nyt on vähän eri juttu, mutta kyllä sun pitäisi lennolla päässä pois kantamalta ja emmää usko, että pellistäkään läpi päässään.ManAtArm kirjoitti:Niin, arvaa vaan kaatuko peksuja niihin... Alkaa kuulostaa siltä että sustakin tulee vannoutunut 8n pelaaja(just ennen 9 edikaa)
Mitäs puheita tästä vannoutuneesta täällä liikkuu? Mist sie sellaasta päättelet oikein? 8th voi saada pisteitä kyllä 9th:n saapuessa, mutta ei se muuta kuitenkaan sitä tosiasiaa, että silloin kun minä olin nuori ja karvaton, kaikki olivat parempaa. Jos 9th on vielä roskempi kuin tämä, niin ei se muuta yhtään 8th:n huonoutta. Uutta edikkaa odotellaan kuitenkin mielenkiinnolla.
Mutta jaahas, ensi viikolla Tomi ja viimeiseksi sitten Henkka. Nopeasti kyllä nämäkin pelit tuli pelattua. Nyt vähän kuitenkin mietityttää, että onko pahin ohitse kun on ne parhaimmat pelaajat edellisten liigojen sijoitusten perusteella takana. Tuplahydristä ei tartte kärsiä kuten ei 1+ pellistäkään yhdistettynä ampumasirkukseen. Mutta onkohan nekään kaksi yhtään sen pahempia kuin suurempi ampumasirkus tai ritarikarnevaali?
Empirekirjan hyvyydestä ja huonoudesta en ala tässä nyt puhumaan sitten tippaakaan vaikka miten sitä väki toivoisi. Tehdään se joskus pelien merkeissä. Outtiksien saapumisen tiesin kyllä, mutta sitä en tii, miksi tuota vehjettä ei korjattu vaikka se sitä vaatikin. Mennäänpä myös laskemaan kuinka moni armeija tässä pelissä omaa jotain, jolla ne voisi ampua pois, niin aikalailla 50-50 päässään. WOC, Beast, Liskot, kyllä näitä löytyy, jotka on vähän voimattomia niiden poistamiseen. Joo, on mulla magic missileitä, mutta kun pitäisi heittää välissä se koko lore kahteen kertaan, niin niin.
"Jos sääntiksessä lukee niin", ei ole riittävä syy, niin panee miettimään mikä sitten on? Pelataanko me Warhammeria vai Lassipalloa? Liigat aina pelataan niin miten osallistujat sen haluaa äännestysperiaatteella. Jos haluat pelata Lassipalloa, pysy Turussa. Kun osallistuu meidän liigoihin, jossa turkulaisiakin nöyryytetään, tietää etukäteen hyvin säännöt ja sen, miten tätä peliä pelataan.
Paskaahan se voi olla joo, mutta se tiedettiin etukäteen. Heittäytyisit nyt edes kunnolla 5-vuotiaaksi ja antaisit meille hauskoja kissojen ja koirien kuvia noiden omien tyhmiesi sijasta, niin voitaisiin ottaa edes läppänä sun kommentit. Ei me vielä toistaiseksi olla pakottamassa ketään pelaamaan. Ainakaan niin, että myönnettäisiin.
Tappelun syntyessä palkataan siivoja.
- Sinitähti
- Sinitähti
- Half-breed
WoC nyt on niin kiinnostunut loppupelissä niistä panssarinsa vuoksi. Lisäksi WoCin magia on käytännössä missileä, niin sieltä vaan tulta ja tappuraa taioilla päälle ja avot. Beastit on sitten lukumääräisesti niin iso jengi, että myös he ovat niin kiinnostuneita niistä. Ok jantterien tappaminen on hankalaa, mutta noin yleensä niistä ei pitäisi olla nyt niin ikävää ongelmaa. Liskot taas omaa vaikka kuinka paljon keinoja tappaa ne. Terradonit pudottaa kiviä, Ancient Stega omaa puhallusputket, Skinkit heiluu myös puhallusputkilla. "Mutta kun ne skinkit ammutaan pois". Voi kyynel. Jos sun kymmenen Skinkin läjä tapetaan niin profit, jos ne jää paikalleen ampuun jotain muuta, profit, ja jos ne häipyy paikalta ne ei ammu, eli profit.El Capitan kirjoitti:Mennäänpä myös laskemaan kuinka moni armeija tässä pelissä omaa jotain, jolla ne voisi ampua pois, niin aikalailla 50-50 päässään. WOC, Beast, Liskot, kyllä näitä löytyy, jotka on vähän voimattomia niiden poistamiseen. Joo, on mulla magic missileitä, mutta kun pitäisi heittää välissä se koko lore kahteen kertaan, niin niin.
Muistatko sen futistarinoiden jakson jossa määriteltiin montako pelaajaa saa olla kentällä? Oli ihan selvää, että 40 vs. 11 on vähän liian ylivoimainen, mutta kun sääntiksessä ei määritelty joukkueiden kokoa niin herp derp. On ihan selvää, että nuo spellit vaatii LOSsin, joten on ihan järkevää komppia ne niin. Muu on vain Wild Wild Westin tasoista paskaa.El Capitan kirjoitti:"Jos sääntiksessä lukee niin", ei ole riittävä syy, niin panee miettimään mikä sitten on? Pelataanko me Warhammeria vai Lassipalloa? Liigat aina pelataan niin miten osallistujat sen haluaa äännestysperiaatteella. Jos haluat pelata Lassipalloa, pysy Turussa. Kun osallistuu meidän liigoihin, jossa turkulaisiakin nöyryytetään, tietää etukäteen hyvin säännöt ja sen, miten tätä peliä pelataan.
Ei voi taas muutakuin nauraa ja sanoo, "höpö höpö". Vai ei säännöt ole riittävä peruste....Mikä sitten on? Onnistunut suoritusko? Pitäiskö aina alkaa muuttamaan sääntöjä sitä mukaa, kun joku onnistuu jossakin hyvin? Mitäs jos hero sattuisi feilaamaan sen lossin. Sitten varmaan vaaditaan, et ne pitää saada rerollata. Miksi muuten liigaan osallistumaton jaksaa vaahdota asiasta, kun osallistuneille homma on ok?
Edit: veikkasin siis väärin tuon lissu vs empire pelin. Nyt on näköjään liskoilla kova putki.
Terveiset muuten Orivedeltä. Ite sijoituin kolmanneksi ja Antti kiilasi hienosti hopealle. Itsellä oli lähellä turnee voitto mutta Antin manaus ennen viimeistä peliä pudotti mut siis pronssille :) Ei vaan, hyvä me rookiet.
Edit: veikkasin siis väärin tuon lissu vs empire pelin. Nyt on näköjään liskoilla kova putki.
Terveiset muuten Orivedeltä. Ite sijoituin kolmanneksi ja Antti kiilasi hienosti hopealle. Itsellä oli lähellä turnee voitto mutta Antin manaus ennen viimeistä peliä pudotti mut siis pronssille :) Ei vaan, hyvä me rookiet.
- Half-breed
Kuinka monesti tästä pitää sanoa. Ne spellit ei ole sniputusspellejä, vaan joukkotuhospellejä. Sniputusloitsut on sitten asia erikseen, mutta koska niiden pointti on juuri sniputus, niin silloin se LOSsi ei sovi niihin. Mutta spelli jonka tarkoitus on tehdä massatuhoa vaatii sen LOSsin, ihan kuten aseilla joiden duuni on massatuho on LOSsi mukana. Kuka täällä haluaisi, ettei tykkiin tai kivilinkoon saisi LOSsia? Ei kukaan, ja sama homma noissa spelleissä. On retardia, että spelliin jonka tarkoitus ei ole snipata voi käyttää snipaamiseen ilman, että vastaanottavassa päässä olisi mahdollista välttää sitä. Tämän vuoksi se LOS on niihin tarpeellinen, kun GW:n idiootit eivät sitä itse huomanneet lisätä (Tekivät tietty loitsulistat just ennen työajan loppumista).syrja kirjoitti:Ei voi taas muutakuin nauraa ja sanoo, "höpö höpö". Vai ei säännöt ole riittävä peruste....Mikä sitten on? Onnistunut suoritusko? Pitäiskö aina alkaa muuttamaan sääntöjä sitä mukaa, kun joku onnistuu jossakin hyvin? Mitäs jos hero sattuisi feilaamaan sen lossin. Sitten varmaan vaaditaan, et ne pitää saada rerollata. Miksi muuten liigaan osallistumaton jaksaa vaahdota asiasta, kun osallistuneille homma on ok?
Asiasta pitää keskustella, sillä se vaikuttaa seuraaviin liigoihin, ja koska ihmiselle jonka mielestä Will Smithin "komediat" on hyvää pitää potkia päähän, ettei asia ole näin.
Ja mikä vika Will Smithissäkin muka nyt on ja miten liittyy liigaamme.
Voitas ainakin alustavasti sopia.ManAtArm kirjoitti:ehtiikö joku sunnuntaina, 22 päivä, pelata?
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Hei, kohta menee henkilökohtaiseksi kun otetaan Fresh Prince aka Big Willie aka Will Smith mukaan. Jätä hänet pois tästä keskustelusta. Hieno mies.
Olipas siinä teillä pojilla turnaus. Ja Allu väittää, että me Porilaiset ei osata pelata. Ensin hävii surkeasti mitalipaikan meille vaikka on turkulainen, kova pelaaja ja vielä kovempi lista. Haukkuu meidät ja keksii kaikkia tekosyitä häviölleen pelistä, jossa on pitti ja metallilore vs tankki ja ritarit. Sitten me surkimukset lähdetään omasta nurkastamme pois ja otetaan melkein tuplavoitto. Voittaja tietenkin oli joku Suomen kovin ja tunnetuin hirveällä juustolistalla.
Seuraavat viestit poistan. Ihan sama mitä ne sisältää. Yksikin sana tähän sivuaiheeseen ja pim. Var är det?
Joo, liskoilla meni liigan alkupuoli lujaa. Sellainen tunne kuitenkin, että kohta poksahtaa kupla. Vaikka siellä onkin seuraavaksi vain 2+ pelti, niin väkeä on enemmän ja vaikka Villen nuolikuurosta selvittiin, on vielä pahempi edessä. Huh huh. Noh, ihan sama. Mää sanoin itselleni nauravani jokaiselle, joka hävvii mulle tässä liigassa. Voitin puolet pelaajista, joista yksi on vielä tämän mestan kovin pelaaja ja melkeinpä kiistaton voittaja. Kelle nää Jarkko oletkaan liigoissamme hävinnyt tähän mennessä? Akille ja mulle? Ja aattele, mie voitin sinut vielä uudestaankin. Höhöö.
n00b
Olipas siinä teillä pojilla turnaus. Ja Allu väittää, että me Porilaiset ei osata pelata. Ensin hävii surkeasti mitalipaikan meille vaikka on turkulainen, kova pelaaja ja vielä kovempi lista. Haukkuu meidät ja keksii kaikkia tekosyitä häviölleen pelistä, jossa on pitti ja metallilore vs tankki ja ritarit. Sitten me surkimukset lähdetään omasta nurkastamme pois ja otetaan melkein tuplavoitto. Voittaja tietenkin oli joku Suomen kovin ja tunnetuin hirveällä juustolistalla.
Seuraavat viestit poistan. Ihan sama mitä ne sisältää. Yksikin sana tähän sivuaiheeseen ja pim. Var är det?
Joo, liskoilla meni liigan alkupuoli lujaa. Sellainen tunne kuitenkin, että kohta poksahtaa kupla. Vaikka siellä onkin seuraavaksi vain 2+ pelti, niin väkeä on enemmän ja vaikka Villen nuolikuurosta selvittiin, on vielä pahempi edessä. Huh huh. Noh, ihan sama. Mää sanoin itselleni nauravani jokaiselle, joka hävvii mulle tässä liigassa. Voitin puolet pelaajista, joista yksi on vielä tämän mestan kovin pelaaja ja melkeinpä kiistaton voittaja. Kelle nää Jarkko oletkaan liigoissamme hävinnyt tähän mennessä? Akille ja mulle? Ja aattele, mie voitin sinut vielä uudestaankin. Höhöö.
n00b
- Sinitähti
- Sinitähti
Joo, kuten Anton aiemmin jo totesin. Sinä taidat olla mulle se suurin kryptoniitti tällä hetkellä. Ei silti mitä muitakin "meitä" tässä seurannut niin kyllä täällä tulee olemaan jatkossa kovia vastuksia. Huimaa ja hienoa kehitystä pelaajissa tapahtunut. Hyvä hyvä!!
Uhmataan nyt hieman siivoojaa ja jos ihan vähän kerron turneesta. Varmasti kuitenkin joitain kiinnostaa. Eli jos siivooja pitäisi vaikka kahvitauon ennen kuin alkaa märkärätti heilumaan. Jooko? Eikö? Pliis?
Sitä en tiedä onko voittaja huipputurneekingi, koska en ole aiemmin turnauksessa ollut. Enkä ole niiden tuloksia tms juuri seurannut. Vesa Laurila oli miehen nimi (ja mitä keskusteltiin niin jonkin verran kyllä turnauksia kiertänyt ja näytti kyllä asiansa osaavan) ja pelasi kaaos kääpiöillä. Lista oli suunnilleen tälläinen:
lev2 demonsmith velho(death) charmed shieldillä kenraalina. Tuki myös kivasti sotakonetta rerolleillaan.
castellan hero jolla oli ainakin ruby ring, oisko ollu myös bsb
coressa: 16 blunderbussia fc:lla (heitteli sitten jokakerta multishot määräksi 3)
spessuina: 3 bullcentauria ja magma cannon( 24" range + artillery bounce,pisara template,S5, D3 multi wound ja tietty flaming...Hyi olkoon mikä kone)
raressa: 5 hobgoblin wolfrideria boweilla ja hellcannon
Että oli kyllä huonoin mahdollinen vastus minun porukalleni. Alkuun näytti et oisin saamassa vikaanpeliin weedyt vastaan. Mutta lopulta he päätyikin Antin murjottaviksi. Oli kyllä hieno welf porukka(ulkonäöltäänkin) 2x12dryadia, 2x3 treekiniä, isopuu ja ratsastava pikkuvelho. Eli metsähaltia armeija missä oli vain yksi haltija:) Tuo lista olisi ollut paljon mukavampi vastus kuin T4, 3+ as kääpiöt jotka sylki ilkeästi tulta ja tappuraa. Toisaalta mulla oli kyllä hyvät saumat tasuriin(olisi riittänyt voittoon) tai voittoonkin mutta kahdella ratkaisevalla magiavuorollani sain ensin huimat 2 noppaa ja toisella 4(ois ollu käytössä pari hyvää no AS loitsua) . Vastustaja heitti lähes jokakerta yli 9 noppaa itselleen. Ja lisäksi hänen casting heitot olivat keskimääräistä paremmat kun taas mun dispellit oli keskimääräistä huonommat. Ja saumat meni kun vastustaja sai tiputettua velhoni tulipallolla....sillä oli kuitenkin 2+ tuliwardi!!! Ja vastaavasti onnistui ylihyvin save heitoissa hydraa vastaan. No kyllä sitä tuuria oli mullakin nopissa ja paljon, ne olivat vain merkityksettömmissä paikoissa.
Oli muuten hauska sattuma. Antti ei saanut kertaakaan vastaansa sotakoneita. Mulla oli joka kerta. Ensin skavenkanuuna, doomwheel (ok ei varsinaisesti sotakone) +myrkky mortar ja liekkipyssy (weapon tiimeinä). Toisessapelissä oli onneksi vain 1 helf boltteri. Sitten tuli woc ja hellcannon. Ja viimeisessä tosiaan taas hellcannon ja magmacannon. Et ei helppoo ollut T3 delffeillä.
Että semmoista ja anteeksi.
Nyt jännittää mitä siivooja sanoo tästä OT:sta. Ja joo keskitytään taas jatkossa liigahöpinään.
Edit: niin lisätään nyt vielä omakin lista tähän:
lev2 velho(dark magic): pegasus,lifetaker,tome of furion, dragonbane gem (kenraali ja tuttu liiga armeijasta, lore vaan eri)
2x10 repetercrossaria muusikoilla ja kilvillä
5 dark raideria repetereillä
5 harpy
6 shade
18 black guard: fc, whip of agony, gleaming pennant
hydra
Eli tasaisesti kaikkea. Mobiili ja hyvää magiaa, ampumista mukavasti (31/62 kutia+lifetakerin 3), häröilijät ja pari nyrkkiä antamaan piiskaa kun tullaan iholle.
Ps Antilla oli oikein mainio lista...........:)
Uhmataan nyt hieman siivoojaa ja jos ihan vähän kerron turneesta. Varmasti kuitenkin joitain kiinnostaa. Eli jos siivooja pitäisi vaikka kahvitauon ennen kuin alkaa märkärätti heilumaan. Jooko? Eikö? Pliis?
Sitä en tiedä onko voittaja huipputurneekingi, koska en ole aiemmin turnauksessa ollut. Enkä ole niiden tuloksia tms juuri seurannut. Vesa Laurila oli miehen nimi (ja mitä keskusteltiin niin jonkin verran kyllä turnauksia kiertänyt ja näytti kyllä asiansa osaavan) ja pelasi kaaos kääpiöillä. Lista oli suunnilleen tälläinen:
lev2 demonsmith velho(death) charmed shieldillä kenraalina. Tuki myös kivasti sotakonetta rerolleillaan.
castellan hero jolla oli ainakin ruby ring, oisko ollu myös bsb
coressa: 16 blunderbussia fc:lla (heitteli sitten jokakerta multishot määräksi 3)
spessuina: 3 bullcentauria ja magma cannon( 24" range + artillery bounce,pisara template,S5, D3 multi wound ja tietty flaming...Hyi olkoon mikä kone)
raressa: 5 hobgoblin wolfrideria boweilla ja hellcannon
Että oli kyllä huonoin mahdollinen vastus minun porukalleni. Alkuun näytti et oisin saamassa vikaanpeliin weedyt vastaan. Mutta lopulta he päätyikin Antin murjottaviksi. Oli kyllä hieno welf porukka(ulkonäöltäänkin) 2x12dryadia, 2x3 treekiniä, isopuu ja ratsastava pikkuvelho. Eli metsähaltia armeija missä oli vain yksi haltija:) Tuo lista olisi ollut paljon mukavampi vastus kuin T4, 3+ as kääpiöt jotka sylki ilkeästi tulta ja tappuraa. Toisaalta mulla oli kyllä hyvät saumat tasuriin(olisi riittänyt voittoon) tai voittoonkin mutta kahdella ratkaisevalla magiavuorollani sain ensin huimat 2 noppaa ja toisella 4(ois ollu käytössä pari hyvää no AS loitsua) . Vastustaja heitti lähes jokakerta yli 9 noppaa itselleen. Ja lisäksi hänen casting heitot olivat keskimääräistä paremmat kun taas mun dispellit oli keskimääräistä huonommat. Ja saumat meni kun vastustaja sai tiputettua velhoni tulipallolla....sillä oli kuitenkin 2+ tuliwardi!!! Ja vastaavasti onnistui ylihyvin save heitoissa hydraa vastaan. No kyllä sitä tuuria oli mullakin nopissa ja paljon, ne olivat vain merkityksettömmissä paikoissa.
Oli muuten hauska sattuma. Antti ei saanut kertaakaan vastaansa sotakoneita. Mulla oli joka kerta. Ensin skavenkanuuna, doomwheel (ok ei varsinaisesti sotakone) +myrkky mortar ja liekkipyssy (weapon tiimeinä). Toisessapelissä oli onneksi vain 1 helf boltteri. Sitten tuli woc ja hellcannon. Ja viimeisessä tosiaan taas hellcannon ja magmacannon. Et ei helppoo ollut T3 delffeillä.
Että semmoista ja anteeksi.
Nyt jännittää mitä siivooja sanoo tästä OT:sta. Ja joo keskitytään taas jatkossa liigahöpinään.
Edit: niin lisätään nyt vielä omakin lista tähän:
lev2 velho(dark magic): pegasus,lifetaker,tome of furion, dragonbane gem (kenraali ja tuttu liiga armeijasta, lore vaan eri)
2x10 repetercrossaria muusikoilla ja kilvillä
5 dark raideria repetereillä
5 harpy
6 shade
18 black guard: fc, whip of agony, gleaming pennant
hydra
Eli tasaisesti kaikkea. Mobiili ja hyvää magiaa, ampumista mukavasti (31/62 kutia+lifetakerin 3), häröilijät ja pari nyrkkiä antamaan piiskaa kun tullaan iholle.
Ps Antilla oli oikein mainio lista...........:)
Viimeksi muokannut syrja, Su 15.07.2012 13:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minäkin haluan satuilla!
Joo, toinen sija tuli, ekana nuo Syrjan kohtaamat chaos dwarfit.
Ekassa pelissä vastassa Demonit joissa
Tzeentch Heraldi
Khorne Heraldi
2x 27 Letteriä
10 Horroria
10-10 oli lopputulos, kovaa ne löi, vaan ei ne lyönyt kuin niitä joita niile syötettiin (Heraldin letterit) 2x kissa, leadbelcherit, toiset letterit kaatu kun chargesin ogreilla, mournfangeilla ja ironblasterilla. Sitten vaan pakoiltiin pari vuoroa toista porukkaa.
Toisessa pelissä Lizardmenit
Cold one Sankari
Cold one BSB
Stegadon
3 Terradonia
Paljon skinkejä
13-7 lopputulos mun hyväks, en kyllä ihan täysin tajunnu tän listan pointtia mutno, stegadon deplottiin oikeelle ja sankarit sen taakse, kivasti sillain et ironblaster pääs ampumaan varmalla osumalla oikeestaan. Tokalla vuorolla se sit tipahti, loppupeli tapettiin skinkkei ja jumitettiin sankareit. Lopussa liskoille jäi bsb kentälle.
Kolmannessa pelissä Skavenit
Velho lvl2
Mättösankari
BSB
2x 20 Clanrat
20(tai 30 en oo ihan varma) Stormvermin
Abomination
20-0 mulle tätä peliä ennen sanoin syrjalle et tätä vastaan kun pääsis pelaamaan ni olis jees, kentällä ei ollu oikeen mitään losiblokkia, tais siinä joku muuri olla. Abominaatiolle kävi samalla lailla kun stegadoille viime pelissä, sit juoksin vaan läpi rotista kaikella. Oli tässä pelis vissiin joku objektiivikin mitä olis pitäny pitää...
Viimeses pelis syrjan mainitsemat wood elfit eli
Ratsastava lvl2 velho
2x 12 Dryad
2x 3 Treekin
Puumies
20-0 mulle, tää oli vähä kinkkine siihe asti kunnes pääsin chargeemaan kärryllä treekineihin ja et mournfangit pakeni puumiehest eikä se saanut niitä kiinni. Peli loppu siis wipeouttiin 5. vuorolla kun sain kärry + mournfangit chargen puumieheen ja ne tarvittavat 5 woundia siihen.
ja lista jolla pelasin siis oli:
3lvl Slaughtermaster
-Ironcurse icon
-Ironfist
BSB Bruiser
-Ironfist
-+1 LD lippu
-Heavyarmor
9 Ogre
-Ironfist
-Musician
-SB
2 Sabrecat
Ironblaster
3 Leadbelcher
2 Mournfang
-Ironfist + HA
Ihan mukavaa turnauspelaamista oli ekaa kertaa.
Joo, toinen sija tuli, ekana nuo Syrjan kohtaamat chaos dwarfit.
Ekassa pelissä vastassa Demonit joissa
Tzeentch Heraldi
Khorne Heraldi
2x 27 Letteriä
10 Horroria
10-10 oli lopputulos, kovaa ne löi, vaan ei ne lyönyt kuin niitä joita niile syötettiin (Heraldin letterit) 2x kissa, leadbelcherit, toiset letterit kaatu kun chargesin ogreilla, mournfangeilla ja ironblasterilla. Sitten vaan pakoiltiin pari vuoroa toista porukkaa.
Toisessa pelissä Lizardmenit
Cold one Sankari
Cold one BSB
Stegadon
3 Terradonia
Paljon skinkejä
13-7 lopputulos mun hyväks, en kyllä ihan täysin tajunnu tän listan pointtia mutno, stegadon deplottiin oikeelle ja sankarit sen taakse, kivasti sillain et ironblaster pääs ampumaan varmalla osumalla oikeestaan. Tokalla vuorolla se sit tipahti, loppupeli tapettiin skinkkei ja jumitettiin sankareit. Lopussa liskoille jäi bsb kentälle.
Kolmannessa pelissä Skavenit
Velho lvl2
Mättösankari
BSB
2x 20 Clanrat
20(tai 30 en oo ihan varma) Stormvermin
Abomination
20-0 mulle tätä peliä ennen sanoin syrjalle et tätä vastaan kun pääsis pelaamaan ni olis jees, kentällä ei ollu oikeen mitään losiblokkia, tais siinä joku muuri olla. Abominaatiolle kävi samalla lailla kun stegadoille viime pelissä, sit juoksin vaan läpi rotista kaikella. Oli tässä pelis vissiin joku objektiivikin mitä olis pitäny pitää...
Viimeses pelis syrjan mainitsemat wood elfit eli
Ratsastava lvl2 velho
2x 12 Dryad
2x 3 Treekin
Puumies
20-0 mulle, tää oli vähä kinkkine siihe asti kunnes pääsin chargeemaan kärryllä treekineihin ja et mournfangit pakeni puumiehest eikä se saanut niitä kiinni. Peli loppu siis wipeouttiin 5. vuorolla kun sain kärry + mournfangit chargen puumieheen ja ne tarvittavat 5 woundia siihen.
ja lista jolla pelasin siis oli:
3lvl Slaughtermaster
-Ironcurse icon
-Ironfist
BSB Bruiser
-Ironfist
-+1 LD lippu
-Heavyarmor
9 Ogre
-Ironfist
-Musician
-SB
2 Sabrecat
Ironblaster
3 Leadbelcher
2 Mournfang
-Ironfist + HA
Ihan mukavaa turnauspelaamista oli ekaa kertaa.
Oon se lisko pelaaja, Stegaa ei saa piiloon TLOS:lla, varsinkin ku kentällä ei oo yhtään losblokkia. Noppa kyl otti tässäkin, joku T5 1+/4+ oldbloodi vaan kuolee johonkin random S5 atakkeihin :D. mut huimaa parannusta ekasta pelistä, siinä se meinas kuolla tulipalloihin (joita vastaan oli 2+/2+ savet).
Mut ihan hyvä peli oli, ogret on
Mut ihan hyvä peli oli, ogret on
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Jatketaampas sitten liiga höpinöitä.
Tänään kohtasin Tomp Kingit, mielenkiintoinen peli saatiin taas kerran aikaiseksi vaikkei siltä välttämättä lopputulos näytäkkään. Joku oli käynyt kusemassa minun taktiikka pakkiini ennen peliä ja voi jumaliste mitä säätöä. Että oikein hävettää 20-0 Tomp Kingeille. No katsotaan jos pudotuspeleihin jotenkin vielä päästään niin mahdollisesti saan revanssin.
Pitkälti pelini kaatui siihen että aliarvioin täysin "serpenttiini käärmeet". Toinen ritari boxini jämähti näihin ja killing blow edesauttoi vastustajaa vähän liikaakin, ekalla combat vuorolla maagini tippui joka tarkoitti etten boostia saanut enään combattiin. No olihan siellä viellä wp tuomassa boostia mutta kun kaikki disspellattiin melkein niin ei sitä boostia ollut. Toinen ritariboxi puolestaan sai loitsun niskaan mikä hidasti liikkumista, en siten halunnut heitellä dangerousterrain testejä joten jumitin paikallani ja katapulttit ampuivat 4* unittiin ikävin seurauksin. Casketti hoiteli puolestaan loput ritarin jämät joita oli jäljellä.
Pelin lopputtua itselläni oli kentällä kenraali ja sekin vain yhden woundin turvin. Tiivistettynä pelini kaatui aliarvioimiseen, killing blowin huomioimiseen, Outridereiden huonoon liikutteluun sekä ritari boxin seisottamiseen. Ei siis mitään totaalista virhettä mutta kun pieniä virheitä tekee paljon on iso soppa katettuna. Noin tulivoimaista armeijaa vastaan ei vain saisi seisoskella liikaa. Pisteet menivät jotain 2575 ja 700.
Tänään kohtasin Tomp Kingit, mielenkiintoinen peli saatiin taas kerran aikaiseksi vaikkei siltä välttämättä lopputulos näytäkkään. Joku oli käynyt kusemassa minun taktiikka pakkiini ennen peliä ja voi jumaliste mitä säätöä. Että oikein hävettää 20-0 Tomp Kingeille. No katsotaan jos pudotuspeleihin jotenkin vielä päästään niin mahdollisesti saan revanssin.
Pitkälti pelini kaatui siihen että aliarvioin täysin "serpenttiini käärmeet". Toinen ritari boxini jämähti näihin ja killing blow edesauttoi vastustajaa vähän liikaakin, ekalla combat vuorolla maagini tippui joka tarkoitti etten boostia saanut enään combattiin. No olihan siellä viellä wp tuomassa boostia mutta kun kaikki disspellattiin melkein niin ei sitä boostia ollut. Toinen ritariboxi puolestaan sai loitsun niskaan mikä hidasti liikkumista, en siten halunnut heitellä dangerousterrain testejä joten jumitin paikallani ja katapulttit ampuivat 4* unittiin ikävin seurauksin. Casketti hoiteli puolestaan loput ritarin jämät joita oli jäljellä.
Pelin lopputtua itselläni oli kentällä kenraali ja sekin vain yhden woundin turvin. Tiivistettynä pelini kaatui aliarvioimiseen, killing blowin huomioimiseen, Outridereiden huonoon liikutteluun sekä ritari boxin seisottamiseen. Ei siis mitään totaalista virhettä mutta kun pieniä virheitä tekee paljon on iso soppa katettuna. Noin tulivoimaista armeijaa vastaan ei vain saisi seisoskella liikaa. Pisteet menivät jotain 2575 ja 700.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
-
Henkka1986
Juu serpenttiini käärmeet , ja ampuminen toi voiton , omalta taionnalta olisin odottanut enemmän mut eiköhän 20 - 0 kerro jo jotain =) ajattelin jo ennen liigaa et mahtaako tombbareilla voittaa mut näin siinä vaan kävi.Kaikista kummallisinta oli että ville ei juurikaan tehnyt virheitä pelissä mutta silti pelistä tuli näinkin hauska (köh köh mulle =)