Taas on kesä tulossa!
-
Baharroth
Taas on kesä tulossa!
No niin taas on kesä jo ovella vaikka juurihan äsken paistateltiin auringossa vuonna 2002. Uusi kesä ja uudet kujeet, miten olisi jos järjestettäisiin jokin warhammerien (ja muidenkin figuurien sekä korttipelien) massatapahtuma vaikkapa Helsingissä. Ja sinne saisi tulla kaikki aiheesta kiinnostuneet peliammattilaisesta amatööreihin asti.
Itse en ole hyvä jäejestämään turnauksia, mutta jos joku porukka ottaisi asian hoidettavakseen kaikkien muiden avustuksella nii se voisi toimia.
Eipä sitten muuta.
Itse en ole hyvä jäejestämään turnauksia, mutta jos joku porukka ottaisi asian hoidettavakseen kaikkien muiden avustuksella nii se voisi toimia.
Eipä sitten muuta.
- Teonanacatl
-
Skaven Lord
Ropecon viikonloppu on 3. viikonloppu väessä, joten silloin on aika varmasti lomaa, vähän osastosta riippuen tosin. FB turnaukseen riittää osallistuminen lauantaina ja mahd. sunnuntaina, joten olen ainakin vielä toiveikas ropeconin suhteen intistä huolimatta.Peace kirjoitti:Ennen sitä - tarkemin ottaen ennen heinäkuun puoltaväliä jolloin tulee monelle lähtö...VonCarstein kirjoitti:Ropecon?
Ei se oo niin justiinsa
Ite ainakin pääsin ropeconiin vaikka suoritin palvelustani isänmaalle 
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
Puolijohdediodi
Eka loma väestä ja heti painutaan pelaamaan...McJukkis kirjoitti:Ropecon viikonloppu on 3. viikonloppu väessä, joten silloin on aika varmasti lomaa, vähän osastosta riippuen tosin. FB turnaukseen riittää osallistuminen lauantaina ja mahd. sunnuntaina, joten olen ainakin vielä toiveikas ropeconin suhteen intistä huolimatta.
Kajaanista Hesaan vaan on ihana pikku matka.
Eikös se menny niin, että ensimmäinen viikonloppu on väkisinkin kiinni?McJukkis kirjoitti: Ropecon viikonloppu on 3. viikonloppu väessä, joten silloin on aika varmasti lomaa, vähän osastosta riippuen tosin. FB turnaukseen riittää osallistuminen lauantaina ja mahd. sunnuntaina, joten olen ainakin vielä toiveikas ropeconin suhteen intistä huolimatta.
Jos näyttää pahasti siltä että joutuu olee kiinni ton coni viikonlopun, ni yrittää vaihtaa jonkun kanssa lomia tai ääritapauksessa käyttää pari HL:ää
Miten tämä liittyy aiheeseen? en mä vaan tiedä