"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Maaston rakennusta

Joensuun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Sör-Skaven

Maaston rakennusta

Viesti Kirjoittaja Sör-Skaven »

Heehoo ja hou hou itse kullekkin säädylle.

Tässä kesäisenä paahdepäivänä sain aloitettua oman faba pelipöydän suunnittelun ja sain päätettyä minkälaisen tekasen. Sitten rupesin miettimään maastoa ja ryhdyinkin sitten selailemaan eri valmistajien tekeleitä.
Totesin, että noitahan voisi kokeilla itekkin väsätä. Mutta kun kokemusta maastojen teosta ei pahemmin, niin ajattelin kysyä teiltä kokeneilta hammeristeilta neuvoja.
Kiinnostaisiko ihmisiä rueta tekemään yhdessä jtn maastoa fabaan? Olisi kiva tehdä niitä porukalla kun yksin omasssa huoneessa. Itse olisin ainakin kiinnostunut moisesta, voisi rakennella niitä vaikka kerran viikossa jossain random kohteessa. (kuten meillä kenties)
Ilmotelkaa siis tähän, jos joitakin muita kiinnostaisi ryhtyä mun kanssa maastojen tekoon. :)

ps. tässä viel linkki tuohon mun pelipöydän rakennukseen: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 6&t=102114

- Joonas
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.

Palaa sivulle “Joensuu”