Missä on figupelaamisen ydin ja pihvi -voitto vai hauskuus ?
Re: Missä on figupelaamisen ydin ja pihvi -voitto vai hausku
tosi ärsyttäviä semmoset jotka suuttuu häviöstä
milk for the khorne flakes!!!
jupu_:"Kuullostaa muuten siltä että kaveri ei oikeasti osaa pelata, ja on korkeintaan 12 vuotias."
se on 12v
se on 12v
Viimeksi muokannut v4s4r4, Ma 23.07.2012 16:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
smaxx:"Täytyypä katsoa kartalta missäpäin Miehikkälä on, että tietää varoa :)"
e]ei hätää tää miehikkälä on maailman syrjin nurkkaus :)
v4s4r4 : Kokoa tarinat jatkossa yhteen viestiin usean lyhyen peräkkäisen sijaan.v4s4r4 kirjoitti:smaxx:"Täytyypä katsoa kartalta missäpäin Miehikkälä on, että tietää varoa :)"
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
anteeks :P
- jupu_pupu_mies
Tahtoisin pyörittää tollassia skitsomuksuja turnauksissa :P. Olis hyvää viihdettä kattoa kilareita.
hah ja meillä kattoo sun skitsahtamista ku ne vie sua :Djupu_ kirjoitti:Tahtoisin pyörittää tollassia skitsomuksuja turnauksissa :P. Olis hyvää viihdettä kattoa kilareita.
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
Saisivatpa perus turnauspelaajan figut edes jotain maalia niskaansa, kun hävinnyt osapuoli sotkee niitä mustalla.santso kirjoitti:hah ja meillä kattoo sun skitsahtamista ku ne vie sua :Djupu_ kirjoitti:Tahtoisin pyörittää tollassia skitsomuksuja turnauksissa :P. Olis hyvää viihdettä kattoa kilareita.
- jupu_pupu_mies
Repesin Morzen kommentille niin totaalisesti :D. Mut oikeesti siinä vaiheessa kun joku sotkee figujani maaleilla on selkäsauna melko lähellä. Mut mikäs tämä lumijoki juttu on? Itse olen ollut "vasta" reilut neljä vuotta foorumilla ja lumijokelaiset vissiin mua ennen.
on se kyllä tosiaan hyvää viihdettä kattoa häviäjien raivareita :)
v4s4r4 kirjoitti:on se kyllä tosiaan hyvää viihdettä kattoa häviäjien raivareita :)
tässä olis sit se figupelaamisen ydin?:D
Omenapiirakka on tietäjien ruokaa.
joo nii on :)
- jupu_pupu_mies
Vastaus perimmäiseen kysymykseen on löytynyt! Nyt tämän ketjun voi laittaa lukkoon :)santso kirjoitti:v4s4r4 kirjoitti:on se kyllä tosiaan hyvää viihdettä kattoa häviäjien raivareita :)
tässä olis sit se figupelaamisen ydin?:D
- Half-breed
Jokunen vuosi sitten sotuun tuli joukko Lumijokelaisia, jotka...noh rikko kaikki oletukset ihmisten typeryydestä. Esmes tällasta schaibaa ne suolsi.jupu_ kirjoitti:Mut mikäs tämä lumijoki juttu on? Itse olen ollut "vasta" reilut neljä vuotta foorumilla ja lumijokelaiset vissiin mua ennen.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Scumboogie
Ja vieläkin Sotavasaraan tulee näitä "Sotavasaran taso laskussa?" -ketjuja... Pohjakosketus tuli jo melkein viisi vuotta sitten, tuosta voi onneksi vain parantaa. :)Half-breed kirjoitti:Jokunen vuosi sitten sotuun tuli joukko Lumijokelaisia, jotka...noh rikko kaikki oletukset ihmisten typeryydestä. Esmes tällasta schaibaa ne suolsi.jupu_ kirjoitti:Mut mikäs tämä lumijoki juttu on? Itse olen ollut "vasta" reilut neljä vuotta foorumilla ja lumijokelaiset vissiin mua ennen.
EDIT:
Tarkoitatko tätä? :DHalf-breed kirjoitti:Tuossa oli nyt pari pahinta jotka muistin vielä, mutta en ikävä kyllä löytänyt millään niiden yhtä taisteluraporttia. Se oli sellaista tajunnanvirtaa, että huhhuh.
Viimeksi muokannut Scumboogie, Ti 24.07.2012 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hienoa materiaalia, kiitos linkeistä ! Nyt sattuu kyllä mahaan :DHalf-breed kirjoitti:Jokunen vuosi sitten sotuun tuli joukko Lumijokelaisia, jotka...noh rikko kaikki oletukset ihmisten typeryydestä. Esmes tällasta schaibaa ne suolsi.jupu_ kirjoitti:Mut mikäs tämä lumijoki juttu on? Itse olen ollut "vasta" reilut neljä vuotta foorumilla ja lumijokelaiset vissiin mua ennen.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mitäköhän tällekkin ketjulle oikein tapahtui....
Okei siis onko noi lumijokilaiset oikeasti noin tyhmiä? :D
Okei siis onko noi lumijokilaiset oikeasti noin tyhmiä? :D
Sattuu päähän enemmän nyt kyllä....smaxx kirjoitti:Hienoa materiaalia, kiitos linkeistä ! Nyt sattuu kyllä mahaan :DHalf-breed kirjoitti:Jokunen vuosi sitten sotuun tuli joukko Lumijokelaisia, jotka...noh rikko kaikki oletukset ihmisten typeryydestä. Esmes tällasta schaibaa ne suolsi.jupu_ kirjoitti:Mut mikäs tämä lumijoki juttu on? Itse olen ollut "vasta" reilut neljä vuotta foorumilla ja lumijokelaiset vissiin mua ennen.
- Half-breed
Kiva kun pidätte. Sentään nyt noille voi nauraa, mutta silloin vuosia sitten...
Olivat. Tuossa oli nyt pari pahinta jotka muistin vielä, mutta en ikävä kyllä löytänyt millään niiden yhtä taisteluraporttia. Se oli sellaista tajunnanvirtaa, että huhhuh.Tömplar kirjoitti:Okei siis onko noi lumijokilaiset oikeasti noin tyhmiä? :D
Okei okei.... Uskon asian kyllä noiden perusteella jo.
Jätä se tappelureportti hakematta tulee liian isot myötähäpeät sen jälkeen ettei kehtaa enää käydä täällä.
Jätä se tappelureportti hakematta tulee liian isot myötähäpeät sen jälkeen ettei kehtaa enää käydä täällä.
- Half-breed
Too late. Ehdin jo löytää sen. Suosittelen paria ennen tuon lukemista.Tömplar kirjoitti:Jätä se tappelureportti hakematta tulee liian isot myötähäpeät sen jälkeen ettei kehtaa enää käydä täällä.