eldar vs tau
eldar vs tau
pelaan itte eldareilla ja kaveri taulla mulla on 12 guardianii,10 diree,2 swooping hawkii ja 1 warlock with singing spear and shuriken pistol sekä farseer with spear...
kaverilla on 10 firewarriorii 6 droonii 16 kroot carnivoree 1 piranha ja 6 stealth suittia ja xv8 crisis battlesuit sekä ethreal... no se pelaa mua vastaan vaan firewarrioreil 9krootil ja ethrealil sekä kahdella stealthsuitilla mut oon voittannu vaa yhellä taktiikalla maasto on seuraava...
------=seinä
...=firewarriorit/diret
,,,=krootit/guardit
___________=jotain ihme judxkaa esim mäkiä yms
j =1 stealthsuit/swooping hawk
k=warlock
l=farseer
tau
....
....
----___---------
,,,,,,, ______
----------------- --------
______--------------.....-------------------
------------------------------------------------._________-----------.______
....................._______-------------------------------------------------------------------------
__________________________________________----
-----------------------------------________________________------_-----------------------
..----------------------------------------------------------------------------________________
_____j____________________________l_______________________j___--------------------------
;,,k,,,,
,,,,,,,
...........
...........
eldar
pelaan kaverin kanssa aina samalla maastolla koska ei keksitä muuta :P
mutta asiaan... olen voittanut ainoastaan jättämällä guardit vartio asemiin näin
. . . . . . . . . . . .
ja aina laittanut diret asemiin ja jakanut kahteen ryhmään niin että toinen kiertää sivulta ja toinen etenee melko suoraan rauhassa ja swooping hawkit seisovat paikallaan ja ampuvat... warlock ei ole päässyt vielä hommiin :P ja kun krootit etenevät ja pääsivät mun omalle alueelle niin guardit rupesivat tulittamaan
olisiko mitään muita taktiikka ehdotuksia
kaverilla on 10 firewarriorii 6 droonii 16 kroot carnivoree 1 piranha ja 6 stealth suittia ja xv8 crisis battlesuit sekä ethreal... no se pelaa mua vastaan vaan firewarrioreil 9krootil ja ethrealil sekä kahdella stealthsuitilla mut oon voittannu vaa yhellä taktiikalla maasto on seuraava...
------=seinä
...=firewarriorit/diret
,,,=krootit/guardit
___________=jotain ihme judxkaa esim mäkiä yms
j =1 stealthsuit/swooping hawk
k=warlock
l=farseer
tau
....
....
----___---------
,,,,,,, ______
----------------- --------
______--------------.....-------------------
------------------------------------------------._________-----------.______
....................._______-------------------------------------------------------------------------
__________________________________________----
-----------------------------------________________________------_-----------------------
..----------------------------------------------------------------------------________________
_____j____________________________l_______________________j___--------------------------
;,,k,,,,
,,,,,,,
...........
...........
eldar
pelaan kaverin kanssa aina samalla maastolla koska ei keksitä muuta :P
mutta asiaan... olen voittanut ainoastaan jättämällä guardit vartio asemiin näin
. . . . . . . . . . . .
ja aina laittanut diret asemiin ja jakanut kahteen ryhmään niin että toinen kiertää sivulta ja toinen etenee melko suoraan rauhassa ja swooping hawkit seisovat paikallaan ja ampuvat... warlock ei ole päässyt vielä hommiin :P ja kun krootit etenevät ja pääsivät mun omalle alueelle niin guardit rupesivat tulittamaan
olisiko mitään muita taktiikka ehdotuksia
milk for the khorne flakes!!!
- Half-breed
Re: eldar vs tau
Ensinnäkin tuosta kuvastasi ei ota pirukaan selvää. Tee kuva uusiksi paintilla, niin sitten ehkä siitä ottaa selvää.
Kuitenkin. Listasi on ensinnäkin laiton, eikä siinä oikeasti ole mitään joka saisi jotain aikaan paitsi Diret, paitsi jos Guardianeilla on myös lavetti mukana. Käytännössä ainoa tapa jolla tuolla läjällä voi voittaa, on juosta vihollisen päälle asap ja toivoa, että selviät Taun tulituksesta iholle asti. Guardianit Direjen takana, ettei niitä ammuta alas ennen aikoja.
Parhaiten ongelmasi ratkeaa jos ostat tankkeja joukoillesi. Ne suojaavat joukkojasi ja antavat raskasta tulitukea josta on Eldareilla aina puutetta.
Kuitenkin. Listasi on ensinnäkin laiton, eikä siinä oikeasti ole mitään joka saisi jotain aikaan paitsi Diret, paitsi jos Guardianeilla on myös lavetti mukana. Käytännössä ainoa tapa jolla tuolla läjällä voi voittaa, on juosta vihollisen päälle asap ja toivoa, että selviät Taun tulituksesta iholle asti. Guardianit Direjen takana, ettei niitä ammuta alas ennen aikoja.
Parhaiten ongelmasi ratkeaa jos ostat tankkeja joukoillesi. Ne suojaavat joukkojasi ja antavat raskasta tulitukea josta on Eldareilla aina puutetta.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
kyllä mä ainakin saan kuvasta selvää ja tässä ei oo painttia :P ja kykin aina seinien takana ni ei taunkaan tulivoima läpäse sitä ja miten laiton mulla on 2 trooppii + hq sekä pari fast attackii ei voi olla laiton
että kyllä tästä pommisuojasta jotakin löytyy :) (pommisuoja = pää)
- Half-breed
Sittenpä vaan koneelle jossa on Paint. Ja katoppa codexista mikä on Hawkkien minimikoko.v4s4r4 kirjoitti:kyllä mä ainakin saan kuvasta selvää ja tässä ei oo painttia :P ja kykin aina seinien takana ni ei taunkaan tulivoima läpäse sitä ja miten laiton mulla on 2 trooppii + hq sekä pari fast attackii ei voi olla laiton
Sitten taktiikastasi. Jos istut talon takana piilossa, niin miten muka voit voittaa, jos et voi tehdä mitään?
kyllä mä läimäsin kovaa omalle naamalle ku sanoit ton "miten voit voittaa-.... ku se kaveri on vähä alotteleva pelaaja ja sil o pulse carbinet firewarrioreil ni se eteni koska olin siellä seinän takana kykin ja just tuli siihe sopivastii ni pääs mun eldarit tulittamaan. nii ja joo myö kaverin kaa vähä mukautettiin et se saa pitää stealtit ja mä swooping hawkit sillai jännäst. nii pien juttu ettei voi paljoo haitata
- Half-breed
Eli kuten sanoit, niin vastustajasi pitää mokata, että voisit voittaa pelin. Huomaatko mikä on ongelmasi?v4s4r4 kirjoitti:kyllä mä läimäsin kovaa omalle naamalle ku sanoit ton "miten voit voittaa-.... ku se kaveri on vähä alotteleva pelaaja ja sil o pulse carbinet firewarrioreil ni se eteni koska olin siellä seinän takana kykin ja just tuli siihe sopivastii ni pääs mun eldarit tulittamaan. nii ja joo myö kaverin kaa vähä mukautettiin et se saa pitää stealtit ja mä swooping hawkit sillai jännäst. nii pien juttu ettei voi paljoo haitata
Ja jos ette pelaa samaa peliä kuin muut, niin miksi tulet tänne edes kysymään neuvoja? Oletus on, että väki pelaa ihan oikeilla säännöillä, eikä millään omalla sääntöpaketillaan.
no iha sama otan ne swooping hawkit sittee pois ni se kaverikii ottaa ne steathit pois ja pari fire warriorii
- Half-breed
Mitä nyt äkkiseltään laskin, niin ei tuo siltikään riitä. Et mainitse tarkkaan minkälaisilla listoilla pelaatte, mutta omien laskujeni mukaan pelkästään Krootit, palomiehet ja Stealth Suitit maksavat enemmän minimissään kuin koko armeijasi minimissään.v4s4r4 kirjoitti:no iha sama otan ne swooping hawkit sittee pois ni se kaverikii ottaa ne steathit pois ja pari fire warriorii
-
Dark Servant
Molemmilla pitää olla yhtä suuret armeijat pistehinnoissa. Pelkkä figujen listaus ei paljoa auta meitä, jos ei tiedetä mitä varustuksia/upgradeja joukoilla on. Halffis tarkoitti sitä, että sinun armeijasi on (käytettävissä olevien tietojen perusteella) pistehinnassa selkeästi pienempi kuin vastustajasi. Tässä esimerkiksi yksi syy siihen, että et pärjää omalla armeijallasi.v4s4r4 kirjoitti:en tajunnu :P
"Victory or Death! Or if we're lucky, both."
v4s4r4 : Viimeisen kerran, ei peräkkäisten viestien postaamista, se on epäsuotavaa spämmäämistä.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/