WM/H turnaukset Ropeconissa 2012
Re: WM/H turnaukset Ropeconissa 2012
Jos Teemu lainaat mulle 10 kpl sword knighteja Mestarien turneeseen, niin voin tehä sulle oikein kivan armeijan vaikka skornesta.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Turnauksesta jaetaan ihan normiturnauksen mukaiset rankingpisteet. Tosin alle 20 pelaajan turnauksessa tulee kyseeseen tuo turnauksen kokovähennys, eli siitä ei voi "täysiä" pisteitä rankingissä saada toisin kuin esim. pääturnauksesta. Mestareiden turnaus on ainoa poikkeus rankingsäännöissä, eli siinä ei tule kokorajoituksia.TheEmu kirjoitti:Sunnuntain fairplayturnauksesta ei kai jaeta ranking-pisteitä (tai niitä jaetaan jollain pienellä' kertoimella?), että peli pysyy aloittelijaystävällisenä, vai?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
asdasdasda
Viimeksi muokannut Arctico, Pe 14.03.2014 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pääturnaus täynnä. Muissa vielä tilaa. Varasijoille saa ilmoittautua, mutta silloin (ja muutenkin) kannattaa pitää huolen että on paikalla ilmoittautumisaikaan conissa, tai muuten menettää paikkansa.
Jos tiedät jo nyt että et pääse ilmoittautumaasi turnaukseen tms. niin peru mieluummin ajoissa, ettei tule ihan kaikki perumiset yllätyksenä vasta paikan päällä.
Edit. Taas on tilaa pääturnauksessa.
Jos tiedät jo nyt että et pääse ilmoittautumaasi turnaukseen tms. niin peru mieluummin ajoissa, ettei tule ihan kaikki perumiset yllätyksenä vasta paikan päällä.
Edit. Taas on tilaa pääturnauksessa.
Viimeksi muokannut Prkl, Ti 24.07.2012 15:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Ei mul oo SKita :(Celebdae kirjoitti:Jos Teemu lainaat mulle 10 kpl sword knighteja Mestarien turneeseen, niin voin tehä sulle oikein kivan armeijan vaikka skornesta.
Mut jos sunnuntain aloittelijaturnauksesta saa normisti rankingpisteitä, voisin tulla rokkailemaan (sinnekin) tuplakolossaleilla. Lällislää. Tai sit ei.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
No piru. Kellä ois?TheEmu kirjoitti:Ei mul oo SKita :(Celebdae kirjoitti:Jos Teemu lainaat mulle 10 kpl sword knighteja Mestarien turneeseen, niin voin tehä sulle oikein kivan armeijan vaikka skornesta.
Jos nuo turnaukset menevät täyteen, mutta pelaaminen kiinnostaa, niin kannattaa ehdottomasti ilmoittautua varasijoille. Meillä saattaa olla mahdollisuus mahduttaa muutama ylimääräinenkin turnauksiin, vaikka poisjääntejä ei tulisikaan. Yritetään saada kaikki innokkaat mukaan!
Havaitsin että lauantaina pelataan Epiciä, niin jospa Lasse Kuikka vaihtaa pääturnauksesta perjantain highlanderiin...
-
SpartanMk1
Semmosta tässä turnauksen alla että kuinka kirjaimellisesti tuota steamrolleria seurataan.
Kun minun mangled metal lista jää kolme pistettä rajan alle ja säännöt sanoo että saa jäädä vain kaksi.
Kun minun mangled metal lista jää kolme pistettä rajan alle ja säännöt sanoo että saa jäädä vain kaksi.
Mangledin tuoman lisähaasteen armeijanrakennukseen vuoksi sallitaan vähän isompi pistevaje. Joillain faktioilla esim tuota 3p vajetta ei edes pysty täyttämään millään jakkelilla.SpartanMk1 kirjoitti:Semmosta tässä turnauksen alla että kuinka kirjaimellisesti tuota steamrolleria seurataan.
Pidetään kuitenkin listavaje mahdollisimman pienenä, eikä abusoida tätä jookoskookos?
(Tämä ruling ei päde muihin turnauksiin, ellei toisin ilmoiteta).
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Varmaan lienee hyvä tarkentaa onko Mangled metal -turneessa käytössä Mangled metalin normisääntö, jossa pelin voittaa tappamalla kaikki vihollisen warjackit. Viimeistään tolla säännöllä alipisteisestä listasta ei takuulla saa mitään etua.
Joojuu, on käytössä. Tero vois editoida ekaanki viestiin jahka kerkee.Celebdae kirjoitti:Varmaan lienee hyvä tarkentaa onko Mangled metal -turneessa käytössä Mangled metalin normisääntö, jossa pelin voittaa tappamalla kaikki vihollisen warjackit. Viimeistään tolla säännöllä alipisteisestä listasta ei takuulla saa mitään etua.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Äh petskules, laittakaa meikäläinenkin mangled metalliin. Ehtii sitä aamuyölläkin kotiin ajaa, ja kukaan sukulaisista huomaa mitään, jos vähän nuokun sunnuntaina ;)
(Samu Järvinen)
(Samu Järvinen)
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
Der Dexter
Oikea asenneSopuli kirjoitti:Äh petskules, laittakaa meikäläinenkin mangled metalliin. Ehtii sitä aamuyölläkin kotiin ajaa, ja kukaan sukulaisista huomaa mitään, jos vähän nuokun sunnuntaina ;)
(Samu Järvinen)
Aliquando Insanire Iucundum Est
Eipä tule mitään khadoreiden kasaan saamisesta ja maalaamisesta parissa päivässä, saisko joltain lainaan 25p listoja trollbloodeja/khadoreita/legioonaa? Voin tarjota juomia conin aikana jos saan lainaan.
- Ihme_apina
khadorii löytyy yks faktio, kirjottele mitä haluut vai valittenko ite?Gerazu kirjoitti:Eipä tule mitään khadoreiden kasaan saamisesta ja maalaamisesta parissa päivässä, saisko joltain lainaan 25p listoja trollbloodeja/khadoreita/legioonaa? Voin tarjota juomia conin aikana jos saan lainaan.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mun puolesta voit ite valita, mitä uskallat antaa :D Manglediin ja highlanderiin olisin menossa, heittelen YV:llä numeroni vaikka.Ihme_apina kirjoitti:khadorii löytyy yks faktio, kirjottele mitä haluut vai valittenko ite?Gerazu kirjoitti:Eipä tule mitään khadoreiden kasaan saamisesta ja maalaamisesta parissa päivässä, saisko joltain lainaan 25p listoja trollbloodeja/khadoreita/legioonaa? Voin tarjota juomia conin aikana jos saan lainaan.
Highlander v2 feat no characters KORJATUT tulokset:
1. Teemu Aro
2. Juho Auer
3. Eetu Jokinen
4. Mikko Kulmala
5. Valtteri Laivamaa
6. Matias Väätäinen
7. Mikko&Jesse
8. Mikke Ketola
9. Sami Suikki
10.-14. Janne Mikkola
Toni Korlee
Samu Järvinen
Teemu Salo
Niko Lintula
15. Hermanni Raatevaara
16.-19. Mikko Posio
Henry Hyttinen
Antti Ramstadius
Santeri Salminen
20. Lasse Kuikka
21. Teppo Aro
DQ Jaakko Uusitupa
1. Teemu Aro
2. Juho Auer
3. Eetu Jokinen
4. Mikko Kulmala
5. Valtteri Laivamaa
6. Matias Väätäinen
7. Mikko&Jesse
8. Mikke Ketola
9. Sami Suikki
10.-14. Janne Mikkola
Toni Korlee
Samu Järvinen
Teemu Salo
Niko Lintula
15. Hermanni Raatevaara
16.-19. Mikko Posio
Henry Hyttinen
Antti Ramstadius
Santeri Salminen
20. Lasse Kuikka
21. Teppo Aro
DQ Jaakko Uusitupa
Oi voi, hännillä taas. :) Yhden voitin \o/ parissa pantiin kampoihin.
Toki voitto tuli sillä, että turoilin liikkeet niin hienosti, ettei musta ollut vastustajan silmissä enää mitään uskottavaa uhkaa. Sitten casteri chargaa casteria ja noppa lentää.
Toki voitto tuli sillä, että turoilin liikkeet niin hienosti, ettei musta ollut vastustajan silmissä enää mitään uskottavaa uhkaa. Sitten casteri chargaa casteria ja noppa lentää.
-
Der Dexter
kuis kävi pääturnauksessa?
Nousiko Tero viimein suomen parhaaksi Circleksi?
Aliquando Insanire Iucundum Est
En usko, Circle kyllä voitti, mutta meikäläisen ohjaksissa. Pääsi muilla käymään vahinko, ja antoivat mun tulla ja voittaa. Celestial Fuclrum ja eBaldur olivat hullua tavaraa. Ja kun pelaa teema-listaa, pitäis varmaan muistaa käyttää kaikkia teema-bonuksia hyväksi. eBaldurin heavy beasteilla, kun olis ollu ekalla kiekalla +2spd. Pikku juttuja.Der Dexter kirjoitti:kuis kävi pääturnauksessa?
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi