"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB 3.LIIGA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hapid

Re: PORI WHFB 3.LIIGA

Viesti Kirjoittaja Hapid »

joo anttoni makseli ainaki siinä dark elffi pelissä kaikki vuosien kalavelat kerralla...eks vaa :D
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Juu ja samat on nykyisellä empirelläkin. Olin lähellä saada yhden murtumaan, mutta bösbin pentele oli liian lähellä onnistui sitten siinä re-rollissa.

3d6 ja suurin pois on ilkein sääntö ikinä, tarvitsee alkaa peluuttaa sitä brettien samaa banneria itsekkin useammin.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Hapid kirjoitti:no kapun kirja oli varmaan .pdf tiedostona läppärissä, mutta tunnetustihan anton on rehellisin mies tällä pallonpuoliskolla mitä mä tunnen.
<3 + pyh. Sie loukkaat minnuu. Kyllä minulla niitä kirjojakin löytyy muutamalle armeijalle.

Eikä niitä kalavelkoja Delffejä kohtaan ole oikeastaan. Minun ja Jarkon all time record on 2-1 minulle. Hauskaa kyllä, silloin seiskan aikoina Jarkko pesi lattiaa minulla, mutta nyt 8h:ssa mie hakkaankin meidän liigakunkkuamme kuin mitäkin hernesäkkiä.

Mutta mutta, nähdään vain ihmiset pleijareissa. Annan siellä teidän vaikka voittaa. Kuhan mie voitan runkosarjan, niin teen saman kuin ekankin liigamme kanssa ja pidän itseäni moraalisena voittajana.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Heh hei! Ei kai me moraalivoittoja enään jaeta, vai oliko sellainen optio jossain?
Jeps innolla odottelen itse pudotuspelejä etenkin liskoja ja tomppareita vastaan mikäli sinne asti vain suinkin pääsen. Pitkälti tulee olemaan kiinni siitä miten Bretit suoriutuu kahdesta viimeisestä pelistään, onneksi kumpikaan niistä ei pitäisi olla Breteille mikään läpihuuto peli vaan enemmänkin Bretit lähtee altavastaajana näihin kahteen. Itselläni ei Delffejä vastaan paljoakaan aseita tunnu olevan ainakaan harjoitus pelin perusteella, mutta katsotaan jos muutamat pisteet saataisiin kalastettua.
Tosin muutama piste Delffeistä ei itselleni riitä jos joku haluaa taktikoida minut ulos pudotuspeleistä. Taktikoinnin hyväksyn koska se on osa nykyistä liigaa enkä nosta sotakirvestäni henkilöä vastaan joka näin toimii. Monta muuttujaa viellä mahtuu toki tähänkin liigaan joten ei viellä mitään lopullisia mietteitä pysty jakamaan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mutta mitä muuta mie voin tehdä? Ensin pelaan näin hyvin runkosarjassa ja sitten kun tipun heti ensimmäisellä kierroksella pleijareissa, minun egoni kokee suuren kolhun! Haluatko sinä, että egoni kokee kolhun? Sitä pudotusta pitää keventää ja pienentää liirun laarumilla.
- Sinitähti
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

18-2 haltijoille. Peli heittelehti puolin ja toisin, alkuun bretit tuli vahvasti murtamalla keihäshorden chargesta, mutta kb:lla varustetut corsairit käänsivät pelin haltijoiden eduksi.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Runt

Mikäli egon kariseminen pelottaa suosittelen moraalivoitoista yms. höpöttämisen lopettamista. Ei sitten tipu niin korkealta jalustalta jos pudotuspeleissä tappio napsahtaa. Mutta tosiaan on nuo liskot tehneet vakuuttavaa jälkeä, jos pudotuspelejä ei liigassamme olisi niin liskojen loppusijoitus olisi ollut todella hyvä suuremmallakin osallistujamäärällä.

Tjaa, nyt oltaisiin miltein tasoissa Delffien kanssa piseissä sitten, eli 9.p jos saan delffi pelistä johdan delffejä edelleen. Hienoa kuitenkin että Bretit tuosta pelistä pisteitä saivat edes tuon 2 kerättyä, delffi lista kun näyttää siltä että joko 20-0 toiselle tai sitten pelataan tasuri.

Sarjataulukko
Lizardmen 3/54
Tomb Kings 1/20
Empire 3/20
Dark Elf 2/18
Bretonnia 3/8
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Jaaha liskot ja delfit voittoihin meni vähän sillai kun ounastelinkin , sitten innolla odottamaan tombbareiden pelejä =)
Runt

Katos pentele, meitillä oli oikea voittorivi Bretit VS Delffit pelissä! Mikähän mahtoi olla voittokerroin? Tosin taisin unohtaa asettaa panoksen...
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Joo hyvin olitte veikkaillu. Ei silti ei kaukana ollut, et tulos olis ollu toisin päin. Ei taas oikeen magia pyöriny halutulla tavalla ja kaiken kruunas, kun pikku maagi veti itteittensä aurinkoon. Ei hyvä. Onneks Tomi päätti yrittää kokeilla cauldronin kestävyyttä. Piti ittensä riittävän monta kierrosta tappelussa, et sain jaettua tärkeetä kb:ta corsaireille. Keihäs horde meni turhan helposti, kun en saanut 5 nopalla okkamia läpi. Ja yksi tappoliikaa 2 ritarijyrältä, et en ollu steadfast. No sellaista se on. Lopputulos kuitenkin hyvä.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
syrja

No niin Empirekin on sitten kohdattu. 20-0 delffeille. Villelle jäi pöydälle puolikas crossari porukka. Aikapaljon huoletti, kun kahden ampuma kierroksen jälkeen lähes puolet keihäistä ja toistakymmentä corsairia oli ammuttu pois. Ja toinen hydra keikkui 2 w varassa. Tietyllä tavalla ratkaisu tuli, kun empiren ritarit+bsb+priest ei päässyt toisesta hydrasta chargella läpi. Ld4 heitto onnistui rerollinkanssa. Jolloin pääsin chargeamaan omilla ritareillani ja kärryillä avuksi. Tuo tappelu sitten kestikin viimeiseen vuoroon asti. Silloin pääsin loordin johtamilla corsaireilla viimeistelemään senkin porukan. Sitä ennen lord ja corsairit nahistelivat toisten ritarien+lordin+velhon+priestin kanssa 7 tappelukierrosta. ws10 -1to hit ja 1+ armori ritarit on ilkeitä vastuksia. Ja monta kierrosta saivat molemmat ritarit noista buusteista nauttia. Onneksi cauldronin antama kb tiputteli aina riittävästi. Että pitkästä aikaa kaksi pitkää tappelua toinen kesti kakkoskiesistä viidenteen asti ja toinen 2 loppuun asti. Eli Anton olisi varmaan tuosta näystä ollut haltioissaan :) Toisaalla rampa hydra, parit harpyt, keihäät ja velhot keskittyi tuhoamaan ampujia. Onnistunut pitti ja pari kertaa purple sun teki kivasti lämää. Noppia ei vain tullut magiassa oikein kunnolla. Olisi tarvinnut vielä saada okkamia corsaireille tueksi. Mutta kaikkea ei voi saada. Ja itseni kannalta pääasia on, et lopputulos meni noin.

Jaahas sitten ois vielä lurkkeja vastassa. Mikäs mahtaa tompparien aikataulu olla?
Henkka1986

Oho yllättävä tulos taas jälleen kerran !!! eli tombbarit on valmiita taisteluihin tämän viikon sunnuntaista seuraavan viikon perjantaihin asti =) eli sunnuntaina ja maanantaina meen yö vuoroon klo.23 ETEENPÄIN . mut sopii silti pelailla , (tombbarit janoaa jatko paikkaa =) )

HYVÄ JUTTU ON SE ET PERIAATTEESSA JATKO PAIKKA ALKAA OLLA AIKAS VARMA TÄYTYY REPII VAA LOPUT PISTEET 3 PELISTÄ =)

Ja taitaa olla musta kiinni kummat pääsee jatko peleihin bretonia vai empire =) (tomb king vs bretonia peli ratkaisee)
syrja

No yhdellä pisteellä olet varmistanut jatkopaikan. Mä kattelen hieman kalenteria ja heittelen jossain kohtaa ehdotusta peleistä.
Henkka1986

ok teeppä näin !
Runt

Kyllä ne tompparit jo jatkossa ovat, tasapisteissä kun olemme niin keskenäinen peli ratkaisee jonka tompparit veivät puhtaahti 20-0. Juu ei menneet ihan pelit putkeen, siinä kohtaa kun jotain sain breikkaamaan niin oli jo liian myöhäistä.
Niin mitä nyt taktikointiin tulee tomppareiden osalta niin niin. Tompparit toki päättää kumpi tippuu mutta samalla tompking VS bretit peli saattaa vaikuttaa siihen mikä armeija tomppareille tulee pudotuspelien ensinmäisellä kierroksella vastaan. Tomppareilla on nyt kuitenkin hyvä sauma voittaa alkusarja, jos siis tompparit voittavat liskot, muutoin liskot taitaa viedä alkusarjan.

Sitte spekuloidaan lisää:
Mikäli Delffit vs Tomp Kings peli päättyy vähintään 17-3 Delffeille on delffeillä mahdollisuus voittaa runkosarja, tämä vaatii kuitenkin etteivät Lizardmenit saa pistettäkään tomp king pelistä.
Jos näin käy niin Tomp kingit voisivat taktisesti hävitä pelin breteille, jolloin vastaan asettuisi Lizardmenit mikäli taas Tompparit voittaisivat bretit niin että kärkisijalle pääsisivät niin vastaan asettuisi empire.
Mielenkiintoista mutta toisaalta aivan liian aikaista spekuloida, tosin minun ja Tomin tilannetta tässä varmaankin enään jännätään. Muut odottelevat tietoa siitä kenet kohtaavat pudotupelien ensinmäisellä kierroksella.

Lizardmen 3/54
Dark Elf 3/38
Tomb Kings 1/20
Empire 4/20
Bretonnia 3/8
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Hei, ihan tyhmää.

Ensiksi huomaan, että voitin Villen kaikista huonoiten. Sitten huomaankin puhetta siitä, että en voittaisi runkosarjaa. Nyt ei mee oikein putkeen päivä minulla. Ei sitten yhtään putkeen.
- Sinitähti
Runt

Kyllä minä mainitsin liskojenkin option liigan voittoon, en vain tuonut asiaa niin selkeästi esille. Jos tompparit ja liskot pelit menee 10-10 kieppeille niin liskot ovat vahvoilla.

Omia toiveita jos tähän nyt laittelisi niin mikäli seraavalle kierrokselle mukaan viellä pääsen niin toivon mukaan vastaan astelee joko liskot tai tomp kingit. Tomp kingit kohtaisin varmaan kaikkein mieluiten, en sillä että se olisi "helpoin" vaan lähinnä sillä että muutamat seikat pelissä jäivät jälkikäteen harmittamaan suht reippaasti. Liskoja vastaan näen taas itselleni paremmin mahdollisuudet kuin delffejä vastaan, vaikka onhan ne delffitkin ihan voitettavissa oleva armeija. Lähinnä Delffien kanssa itselleni tulee ongelmia lukuisten atakcien määrän kanssa yhdistettynä killing blowiin, sekä unittien määrä tekee tepposet kun ei aina osaa valita minne pitäisi kohdistaa hyökkäykset. Toisin sanoen aivan liikaa kohteita mitä pitäisi ampua 2 tykillä. Liskojen kanssa näkisin itselläni olevan hyvät saumat, tosin cold blooded sääntö tekee liskoista ilkeitä vielläpä kahdella slannilla boostattuna.
syrja

Runkosarja suoritettu. En taktikoinut vaan jätin jännitystä. Delf vs TK 20-0. Kingeiltä pois kaikki 5 kiesissä, iteltä pois 5 ritaria, 2 harpya, 10 spearia, 29 corsairia. Peli ratkesi toisen kierroksen alussa, kun death maagi tiputti hieron pois (pehmensi hieman ekalla vuorolla). Sen jälkeen magia dominointi ja tk:n sulamiset hoiti loput. Kyllä tuuli magian tuulet kerrankin kunnolla ja neljä onnistunutta aurinkoa ini 1/2 lurkeista läpi edes auttoi, että yhdellä magia vuorollani oli tavallaan aina 2 vuoroa. Eli magia ratkaisi pelin. Henkalla ei taas kulkenut vaikka sai välillä paljonkin noppia. yritti loppumetreillä heittää casketin boundia 6 nopalla, tuloksena 12. Ei ollut vaikeaa dispellata +4 maagilla. Ainoat lähiksetkin hoidin corsairien rippeillä. 8 voiman frenzyttäjät pyyhki necrot, kärryt ja yhdet ampujat. Hydrat hoiteli toiset ampujat. Ja guardit jäivät siis auringon alle x4 ja kerran saivat pitistä päähän.
Että semmoista.
Henkka1986

Tiivistettynä magia , huono noppa tuuri, jarkon taktikointi ja dark elffien aloitus käänsivät lukemat selviksi delfeille.
Runt

Tjaahas, tiukkaa vääntöä on ja jännitys säilyy. Viellä on liian aikaista sanoa kuka voittaa runkosarjan ja kuka putoaa ensinmäiseltä kierrokselta.

Sarjataulukko
Dark Elf 4/58
Lizardmen 3/54
Tomb Kings 2/20
Empire 4/20
Bretonnia 3/8
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”