Oletko mielestäsi keskitasoa parempi maalaaja?
Army standardin mukaan luulisin olevani hieman keskitasoa parempi. Näyttely kappaleissa en yllä lähellekkään keskitasoa!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
-
Black scars
Armeijan maalaus on kunnioitettavampaa, kuka vaan maalaa yksittäisen hienon ukon.
*heittää flamepommin jota Ninnu ja VJ lähestyy varovaisesti korvat pystyssä ja kuono väristen*
Mjoo, unohtakaa.
Teoilla maalaustaso osoitetaan, ei puheilla. Mutta Ninnun linja on hyvä, se ja sama millä tasolla itseäsi pidät, kunhan pidät sitä riittämättömänä.
*heittää flamepommin jota Ninnu ja VJ lähestyy varovaisesti korvat pystyssä ja kuono väristen*
Mjoo, unohtakaa.
Teoilla maalaustaso osoitetaan, ei puheilla. Mutta Ninnun linja on hyvä, se ja sama millä tasolla itseäsi pidät, kunhan pidät sitä riittämättömänä.
*Hu*
Osaan kuvitelle kuinka hirvittävä urakka armeijan, etenkin FB:seen on. Yhden armeijan olen kerran maalannut ja siitäkin puolet napeista oli sellaisia joilla harjoittelin maalauksen alkeita (ja ukot valittu kokonaan sen mukaan että mitkä on nättejä :-))
Mutta yksittäisiä hienoja ukkoja kuka vaavn tietyn teknisen tason saavutettuaan voi maalata, kellä vaan ei riitä kärsivällisyys siihen. Kaitpa se on jossain määrin kiinni arvostuksista, osalle tulokset ovat tärkeitä, osalle taas itse prosessi.
Mutta yksittäisiä hienoja ukkoja kuka vaavn tietyn teknisen tason saavutettuaan voi maalata, kellä vaan ei riitä kärsivällisyys siihen. Kaitpa se on jossain määrin kiinni arvostuksista, osalle tulokset ovat tärkeitä, osalle taas itse prosessi.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
Andromedus
-
Link
mä oon kurko, kukaan ei oo mua parempi maalaamaan, toi oli sitten IMO ja se nostatti itsetuntoani >:D
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=44320
myydään kaikkea!
myydään kaikkea!
-
Dean Andersson
Hmm,
tuntuu täällä olevan porukkaa joka osaa maalata. Lähes kaikki ovat sanoneet olevansa keskitasoa parempia maalareita, mutta jos kaikki(lähes) ovat yli keskitason niin missä on niitä "huonompia" jotka laskevat tuota keskitasoa? Mutta tässähän kysyttiin omaa Mielipidettä: En ole.
Lyhyenä yhteenvetona tästä topicista voinen sanoa että monet ovat omasta mielestään keskitasoa parempia maalaajia, joka taas monesti tarkoittaa sitä että he ovat tyytyväisiä tuloksiinsa.
Eli jos joku kysyy osaatko maalata, niin totta vie osaat jos nappeihisi olet tyytyväinen.
tuntuu täällä olevan porukkaa joka osaa maalata. Lähes kaikki ovat sanoneet olevansa keskitasoa parempia maalareita, mutta jos kaikki(lähes) ovat yli keskitason niin missä on niitä "huonompia" jotka laskevat tuota keskitasoa? Mutta tässähän kysyttiin omaa Mielipidettä: En ole.
Lyhyenä yhteenvetona tästä topicista voinen sanoa että monet ovat omasta mielestään keskitasoa parempia maalaajia, joka taas monesti tarkoittaa sitä että he ovat tyytyväisiä tuloksiinsa.
Eli jos joku kysyy osaatko maalata, niin totta vie osaat jos nappeihisi olet tyytyväinen.
Minähän olen reilusti yli keskitason maalari. Mielestäni keskitaso saavutetaan silloin kun on perustekiikat handussa kuten drybrushaus , inkkaus , tarkka maalaus , maalien ohentaminen sopivasti ja tietysti se että jaksaa käyttää aikaa figujen maalaamiseen. Plus vielä se että värit menee oikeille paikoilleen figussa.
Nuo ovat minun keskitason kriteerit ja olen itse ne jo ylittänyt (Jiihaa! Osaan blendata juuri ja juuri
...). Sitten kun aletaan puhua Dayn , Ninnun ja VJ:n kaltaisista maalaajista (eipäs unohdeta Chrophaugea
), jotka käyttävät aikaa maalaamiseen ja tuottavat jokaisella maalauskerralla taideteosta lähenteleviä tuotoksia , jotka miellyttävät silmää ja rauhoittavat mieltä.
Jokainen , joka maalaa yli keskitason olevia figuureita toimii inpiraationa vielä kaskitason saavuttamattomille antaa inspiraatiota ja ideoita heille , jos lähettää kuviaan sotavasaraan.
Itsekin saavutin keskitason vasta, kun tulin ja näin sotavasaran. Silloin tein ensimmäiset blendausyritykset juuri täällä olevien hienojen figujen inspiroimana ja innoittamana.
Siinä on minun 15 minuutin hengellinen tuotos... Ja ohhoh sisältää pari lausetta OT:tä...
Joten kiitos kaikille jotka lähettivät kuviaan sotuun ja auttoivat meitä "alle keskitason" maalareita
(hups taas tuli OT...).
-Jazka , lopettaa nyt kirjoittamisen OT vaaran takia
-
Nuo ovat minun keskitason kriteerit ja olen itse ne jo ylittänyt (Jiihaa! Osaan blendata juuri ja juuri
Jokainen , joka maalaa yli keskitason olevia figuureita toimii inpiraationa vielä kaskitason saavuttamattomille antaa inspiraatiota ja ideoita heille , jos lähettää kuviaan sotavasaraan.
Itsekin saavutin keskitason vasta, kun tulin ja näin sotavasaran. Silloin tein ensimmäiset blendausyritykset juuri täällä olevien hienojen figujen inspiroimana ja innoittamana.
Siinä on minun 15 minuutin hengellinen tuotos... Ja ohhoh sisältää pari lausetta OT:tä...
Joten kiitos kaikille jotka lähettivät kuviaan sotuun ja auttoivat meitä "alle keskitason" maalareita
-Jazka , lopettaa nyt kirjoittamisen OT vaaran takia
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
-
Stenvall
-
Skavengeneral
Taidanpa olla keskitasoa paljon alempana, mutta ei voi mitään. Tiedän kyllä yhden joka on minuakin huonompi, eli en ole aivan kuilun pohjalla.
Toiset on hyviä maalaan ja toiset ei oo. (Huonojen maalareiden negatiivinen maalausenergia siirtyy hyviin maalareihin jolloin siitä muodostuu positiivista maalausenergiaa jakaen maailman todella huonoihin ja todella hyviin maalareihin. Jos olet keskitasoa sinulla on itselläsi nämä energiat yhtä korkeina määrinä. <-- huomaa että olen väsynyt kun alan kirjoittelemaan tuollaisia)
Toiset on hyviä maalaan ja toiset ei oo. (Huonojen maalareiden negatiivinen maalausenergia siirtyy hyviin maalareihin jolloin siitä muodostuu positiivista maalausenergiaa jakaen maailman todella huonoihin ja todella hyviin maalareihin. Jos olet keskitasoa sinulla on itselläsi nämä energiat yhtä korkeina määrinä. <-- huomaa että olen väsynyt kun alan kirjoittelemaan tuollaisia)
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!