"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

27.-28.7. Ropecon 2012 40,000 Turnaus

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Tömplar

Re: 27.-28.7. Ropecon 2012 40,000 Turnaus

Viesti Kirjoittaja Tömplar »

Jos tossa on 4kieroksen paritukset niin mulle tuli voitto 16-4.

Voin pistää mun pisteet jotka sain joka kieroksesta 3+13+7+16=39 maalaus pisteitä sain 3 jos muistan oikein.

-Jiska Laaksovirta
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Karri kirjoitti:Muutamia kuvia armeijakokonaisuuksista:
http://sdrv.ms/R0hQzY
Toka vika death korps / marine armeija näyttää siistiltä eikä osunut omiin silmiin lauantaina conissa pyörähtäessä. Onko kellään lähempiä kuvia?
Navdi

Viesti Kirjoittaja Navdi »

jamovoima kirjoitti:Toka vika death korps / marine armeija näyttää siistiltä eikä osunut omiin silmiin lauantaina conissa pyörähtäessä. Onko kellään lähempiä kuvia?
Kysy suoraan armeijan omistajalta. Käsittääkseni nimimerkki Rosgakori.
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Navdi kirjoitti:
jamovoima kirjoitti:Toka vika death korps / marine armeija näyttää siistiltä eikä osunut omiin silmiin lauantaina conissa pyörähtäessä. Onko kellään lähempiä kuvia?
Kysy suoraan armeijan omistajalta. Käsittääkseni nimimerkki Rosgakori.
Ei ku Nurron ne oli.
Navdi

Nurro pelas ton listan mukaan Black Templareita. Atte Timosen tiedän pelaavan Death Guard -armeijalla.
Rosgakori kirjoitti:Hauskaahan se oli, vaikka turpaan tais tulla. Opinpahan vihaamaan Mephistonia. Kolme tappiota, yksi voitto. Kiitos kuitenkin peleistä kaikille vastustajille! Death Guard-jalkaväkiarmeijan pelaaminen oli hyvää vaihtelua Iron Warriorsien taksiruuhkalle.
EDIT: Joo, sekoilen jotain. Tossahan kyseltiin jonkun ihme Death KORPSIN perään, ei Death Guardin. ;)
Slooten
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Slooten »

Halonen kirjoitti:Antti Halonen sija 5. Pelipisteitä 19+10+20+16=65 Maalaus 7 yhteensä 72 pistettä.
Natune kuudes yks piste vähemmän.
Teemu Valve neljäs.
Voitiks sie oikeesti kolmannen pelin 20-0? jostain syystä nimittäin siulle on laitettu siitä 10 (kolmannen kierroksen jälkeen 39 pojoa, eikä 49, tosin 3. vastustajalla (Jere Jukka?) 29 pistettä, eli joo voitit 20-0) Siun ois pitäny pelata Jesseä vastaan ja Hellgrenin Joonaa vikassa pelissä varmanakin sit...

Nimittäin turnauksen voittajallahan oli vaan 71 pojoa...
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
Haizelhoff
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Haizelhoff »

Slooten kirjoitti:
Halonen kirjoitti:Antti Halonen sija 5. Pelipisteitä 19+10+20+16=65 Maalaus 7 yhteensä 72 pistettä.
Natune kuudes yks piste vähemmän.
Teemu Valve neljäs.
Voitiks sie oikeesti kolmannen pelin 20-0? jostain syystä nimittäin siulle on laitettu siitä 10 (kolmannen kierroksen jälkeen 39 pojoa, eikä 49, tosin 3. vastustajalla (Jere Jukka?) 29 pistettä, eli joo voitit 20-0) Siun ois pitäny pelata Jesseä vastaan ja Hellgrenin Joonaa vikassa pelissä varmanakin sit...

Nimittäin turnauksen voittajallahan oli vaan 71 pojoa...
This just keeps getting better and better.
Navdi

Slooten kirjoitti: Voitiks sie oikeesti kolmannen pelin 20-0? jostain syystä nimittäin siulle on laitettu siitä 10 (kolmannen kierroksen jälkeen 39 pojoa, eikä 49, tosin 3. vastustajalla (Jere Jukka?) 29 pistettä, eli joo voitit 20-0) Siun ois pitäny pelata Jesseä vastaan ja Hellgrenin Joonaa vikassa pelissä varmanakin sit...
LOL Epic fubar.

Ei pelannu Halonen Jere Jukkaa vastaan vaan Pete Immosta, ja joo, voitti Peten 20-0. Mä pelasin Jereä vastaan, koska olin jo pelannut Peteä vastaan. Halosen olis kuulunut pelata vika matsinsa kakkospöydässä joko Jessee tai Hellgreniä vastaan ja jos siinä olisi voittanut 20-0 niinkuin Hellgren, olisi voittanut turnauksen.
Halonen

Viesti Kirjoittaja Halonen »

Kaiken se Natunen koittaa voittaakseen miut. :)
Teemu sai muuten 9 maalauspistettä jos oikein muistan.
Halonen

Karri kirjoitti:Muutamia kuvia armeijakokonaisuuksista:
http://sdrv.ms/R0hQzY
Arvasin oikein, se on Neva-Mepha mikä miul on.
Slooten
Peliporukkavalvoja

Navdi kirjoitti:
Slooten kirjoitti: Voitiks sie oikeesti kolmannen pelin 20-0? jostain syystä nimittäin siulle on laitettu siitä 10 (kolmannen kierroksen jälkeen 39 pojoa, eikä 49, tosin 3. vastustajalla (Jere Jukka?) 29 pistettä, eli joo voitit 20-0) Siun ois pitäny pelata Jesseä vastaan ja Hellgrenin Joonaa vikassa pelissä varmanakin sit...
LOL Epic fubar.

Ei pelannu Halonen Jere Jukkaa vastaan vaan Pete Immosta, ja joo, voitti Peten 20-0. Mä pelasin Jereä vastaan, koska olin jo pelannut Peteä vastaan. Halosen olis kuulunut pelata vika matsinsa kakkospöydässä joko Jessee tai Hellgreniä vastaan ja jos siinä olisi voittanut 20-0 niinkuin Hellgren, olisi voittanut turnauksen.
Joo Jesseä vastaan ois pelannu, koska oli jo pelannu Hellgreniä vastaan. Ja 16-4 ois riittäny toki siitäkin pelistä saamaan 72 pojoa kuten nyt 16 pojoa Roni Landgrenista.

Emmie Halonen yritä mitää tässä, kuha varmistelen :) miten siulle ei tullu mieleen, että "hei oon 1 pisteen päässä kärjestä ja oon pöydässä 4, mitä ihmettä"... Tai ois pitäny olla yhden pisteen päässä.

Ja siis joo, maalauspisteet on kaikki tiedossa. Puuttuu vielä 4 matsia jotka on mainuttuna tossa edellisellä sivulla. + ehkä jotain selvittelyy...
Navdi

Slooten kirjoitti: Emmie Halonen yritä mitää tässä, kuha varmistelen :) miten siulle ei tullu mieleen, että "hei oon 1 pisteen päässä kärjestä ja oon pöydässä 4, mitä ihmettä"... Tai ois pitäny olla yhden pisteen päässä.
Mietin ihan samaa. Kyllä mä ainakin olisin saattanut hieman ihmetellä vastaavassa tilanteessa. Tosin Halosella taitaa olla enemmän tommonen Laissez-faire -asenne turnauspelaamiseen. ;)

Eiköhän tää oo ton Hellgrenin voiton osalta jo ihan taputeltu, kuitenkin. Paha tässä vaiheessa mennä säätämään sijoituksia uusiksi. Järjestelytoimikunta varmaankin sitten ottaa opikseen ja mahdollisella ensikerralla skarppaa hieman näissä logistiikadetaljeissa? Vai mitä Eetu? ;)
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Jussi Nurro voitti vikan pelinsä 19-1, en muista vastustajan nimeä, maalauspojoja tuli Death Korpseille ja Doom Legion -marineilleni 8. Marsuista tulee topikki Bolter and Chainswordiin tulevina viikkoina, voin linkittää myös sotun galleria-osioon kunhan valmistuu. Korpseista ei ole kuvia vielä missään, katsotaan minne laitan kun aika on kypsä.

Niin, kiitti turneesta ja peleistä pelipareille ja Atelle! Ensvuonna uusiks.

- Jussi Nurro
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
Slooten
Peliporukkavalvoja

Navdi kirjoitti:
Slooten kirjoitti: Emmie Halonen yritä mitää tässä, kuha varmistelen :) miten siulle ei tullu mieleen, että "hei oon 1 pisteen päässä kärjestä ja oon pöydässä 4, mitä ihmettä"... Tai ois pitäny olla yhden pisteen päässä.
Mietin ihan samaa. Kyllä mä ainakin olisin saattanut hieman ihmetellä vastaavassa tilanteessa. Tosin Halosella taitaa olla enemmän tommonen Laissez-faire -asenne turnauspelaamiseen. ;)

Eiköhän tää oo ton Hellgrenin voiton osalta jo ihan taputeltu, kuitenkin. Paha tässä vaiheessa mennä säätämään sijoituksia uusiksi. Järjestelytoimikunta varmaankin sitten ottaa opikseen ja mahdollisella ensikerralla skarppaa hieman näissä logistiikadetaljeissa? Vai mitä Eetu? ;)
Jos samaisella porukalla vielä väännetään turneeta, niin tää kone/tulostus/tulos homma tulee olemaan paljon tarkemmin mietitty loppuun & varmistettu että kaikki toimii ennen kun päästään mestoille.
Joo ei tota voittoa, eikä tuloksia voi oikein muuten muuttaa, kun ei voi tietää miten peli oikeaa vastustajaa vastaan ois sujunut... Hankala ja harmillinen homma, mutta onnittelen silti Halosta hyvistä peleistä ja pisteistä!
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Slooten kirjoitti:
Navdi kirjoitti:

Jos samaisella porukalla vielä väännetään turneeta, niin tää kone/tulostus/tulos homma tulee olemaan paljon tarkemmin mietitty loppuun & varmistettu että kaikki toimii ennen kun päästään mestoille.
Joo ei tota voittoa, eikä tuloksia voi oikein muuten muuttaa, kun ei voi tietää miten peli oikeaa vastustajaa vastaan ois sujunut... Hankala ja harmillinen homma, mutta onnittelen silti Halosta hyvistä peleistä ja pisteistä!
Koko kärkihän tossa ois menny uusiks, jos/kun lopputulosten 1. Ja 3. Ois pelannu vastakkain vikalla kiekalla. Mut kyl se Halosen grey hunter horde näemmä tosiaan oli sit yhtä hyvä kun miltä se tuntui testipelissä.
Navdi

jamovoima kirjoitti: Koko kärkihän tossa ois menny uusiks, jos/kun lopputulosten 1. Ja 3. Ois pelannu vastakkain vikalla kiekalla.
Joo niin olisi, mutta kuten tossa just sanottiin, niin ei tota voi enää jälkikäteen korjata muuta kuin pelaamalla kärjen matsit kaikki uusiksi, eikä se olis kovin kätevää millään mittarilla. :)
oni-da

Viesti Kirjoittaja oni-da »

Slooten kirjoitti:Löysin maalauspistelapun, eli niitä ei tartte myöskään kertoa enää, eli puuttuvat pelit ovat:

7 Henri Lipponen
7 Juho Pusa

8 Anton Patrikainen
8 Petri Immonen

14 Jussi Nurro
14 Akseli Kantola

17 Miika Pihkola
17 Alfons Mikkanen

Eli näihin jos saadaan tulokset niin meillä on taas täydelliset tulokset olemassa.
*edit, yks pari taas löyty
Pöytä 7 Henri Lipponen - Juho Pusa päättyi 20-0 Lipposen hyväksi. Nämähän siis oli neljännen erän pelit?
My cargo-8 smells of rich mahogany
Slooten
Peliporukkavalvoja

oni-da kirjoitti:
Slooten kirjoitti:Löysin maalauspistelapun, eli niitä ei tartte myöskään kertoa enää, eli puuttuvat pelit ovat:

7 Henri Lipponen
7 Juho Pusa

8 Anton Patrikainen
8 Petri Immonen

14 Jussi Nurro
14 Akseli Kantola

17 Miika Pihkola
17 Alfons Mikkanen

Eli näihin jos saadaan tulokset niin meillä on taas täydelliset tulokset olemassa.
*edit, yks pari taas löyty
Pöytä 7 Henri Lipponen - Juho Pusa päättyi 20-0 Lipposen hyväksi. Nämähän siis oli neljännen erän pelit?
Joo 4. kierroksen peleistä tässä kyse. Enää siis parin matsin tulokset uupuu, sitten ois kaikki kasassa, vaikkei tää nyt siltikään hyvältä tunnu :)
Halonen

Slooten kirjoitti:
Navdi kirjoitti:

Johan mie voitin ne tärkeimmät eli keulimisoikeudet. :)
Navdi

Joko ne nyt ois kasattavissa ne kokonaispisteet ja sijoitukset? ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”