Yleinen keskustelu
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Kardinaali
- Viesti:
Re: Yleinen keskustelu
Bar Passionissa on Hot wingssejä ja Bar Havannassa saa muistaakseni ainakin nachoja ja jotain grilled cheese -leipiä tms. Ei nälkä välttämättä lähde, mutta varmaankin tässä oli päällimmäisenä ideana se sosiaalinen puoli. Bar Somassa on ns. perus finger food -listaa, eli mozzarella tikkuja, jotain perunoita ja jne. :)
Isommalla porukalla ollaan joskus Amarilloon kokoonnuttu, olisikonhan meitä olut joku ~15:hlö. Pöytävarauksen kun vain suorittaa niin pitäisi onnistua, tosin eiköhän tuollaisen järjestelyn luulisi onnistuvan muissakin ravintoloissa kunhan tiedetään etukäteen osallistujamäärä. Amarillon ruuista sitten voidaankin olla montaa mieltä mutta alaikäiset pääsisivät ainakin ulko-ovesta sisälle asti. Toisaalta tällä värikirjolla on melkeimpä sama minkä paikan valitsemme, jos Annis kelpasi miittiin niin kelpaa mikä tahansa paikka juominkeihin.
EDIT:Niin ihan kunnon ruokaa meinasin mutta jos olen ainoa joka olisi syömään lähdössä niin ei minun takiani kannata paikkaa sen perusteella valita. Mukaan lähdetään juomaankin, jos vain aika on sopiva.
EDIT:Niin ihan kunnon ruokaa meinasin mutta jos olen ainoa joka olisi syömään lähdössä niin ei minun takiani kannata paikkaa sen perusteella valita. Mukaan lähdetään juomaankin, jos vain aika on sopiva.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Amarillossa saa mun tietääkseni keskiviikkoisin fingerfoodit yms muut alkupalat 2,5€ setti (norm n. 7€) ja hanaoluenkin tais saada tohon hintaan. Kannatan siis Amarilloa.
Soi viulu
Tykkään ite kyl amarillosta, mutta mä veikkaan, että kaikki ei arvosta 5-7e oluen vaihtamista 20-30-40e ateriointiin. Bar Outoon esim saamme koko porukan mahtumaan ilman pöytäkikkailuja, joten melkein tukisin kokoontumista ainakin tällä kertaa ensiksi vaikka sinne ja siitä voivat halukkaat sitten jatkaa amarilloon tms, jos mieli tekee.
- Ookami_Tez
Olen kyllä Furinjin puolella tässä hommassa. Että mielummin mennään juuri yksille johonkin baariin, kuin kustannetaan joku isompi ruokailu vaikka Amarillo nyt kalliimmasta päästä olekkaan. + Epäilen että ne jotka eivät pääse baariin sisälle eivät välttämättä halua heittää sitä ~20-30 euroa yhteen ruokailuun myöskään että ei se väkeä varmaan enempää paikalle tuo.
Great Teacher Ookami_Tez
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Blogi miniatyyreistä ja milloin mistäkin nörttihenkisestä.
Pitää paikkansa, tosin sellaisella tarkennuksella että vasta klo:20.00 jälkeen.Jeijo kirjoitti:Amarillossa saa mun tietääkseni keskiviikkoisin fingerfoodit yms muut alkupalat 2,5€ setti (norm n. 7€) ja hanaoluenkin tais saada tohon hintaan. Kannatan siis Amarilloa.
Lähinnä tuon Amarillon heitin sillä että sieltä saa myös olutta jos ruoka ei innosta, halukkaat saisivat sitten syödä ja loput lipitellä nesteitä.Furinji kirjoitti:Tykkään ite kyl amarillosta, mutta mä veikkaan, että kaikki ei arvosta 5-7e oluen vaihtamista 20-30-40e ateriointiin. Bar Outoon esim saamme koko porukan mahtumaan ilman pöytäkikkailuja, joten melkein tukisin kokoontumista ainakin tällä kertaa ensiksi vaikka sinne ja siitä voivat halukkaat sitten jatkaa amarilloon tms, jos mieli tekee.
Bar Outo on itselleni tuntematon paikka mutta onkos tämä nyt siinä omenahotellin kyljessä sitten? Oliko kyseisellä paikalla jonkin näköisiä kotisivuja, itse kun en nopealla googlettamalla ainakaan löytänyt, mahtaako olla K18 paikka. Tottahan tuo on että moni ei ole tuota olutta halukas ruokaan vaihtamaan koska kustannukset nousevat, eikä syömään ole järkevää lähteä jos 1/4 on vain syömässä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Kyllä "kaljottelun" oletus nyt on, että "tapahtuma" on K18.
- Kardinaali
- Viesti:
Osittain totta. Caliente-tarjous on voimassa vasta 20.00-03.30 välillä keskiviikkoisin ja muutaman kerran tuolla käyneenä voi sanoa, että pöytäpaikan, erityisesti tämän kokoiselle porukalle, saaminen on vaikeaa keskiviikkoisin tuona välisenä aikana. Mutta tietysti varaamalla keskiviikollekin mahd. onnistuisi. Lisäksi voluumit ovat ko. päivänä jo heti alkutunneista iltaisin suht korkeella, joten aivan turha kuvitella puhuvansa mitään henkevää siellä keskiviikkoisin 8 jälkeen. Ajankohta lienee muutenkin liian myöhäinen. :)Jeijo kirjoitti:Amarillossa saa mun tietääkseni keskiviikkoisin fingerfoodit yms muut alkupalat 2,5€ setti (norm n. 7€) ja hanaoluenkin tais saada tohon hintaan. Kannatan siis Amarilloa.
Bar Outoa kannatan itse myöskin, mutta tietääkseni valitettavasti siellä ei mitään ruokaa tarjolla. Kahvia tosin ja jotain jäätelöäkin muistaakseni.
Ja Runt, ei täällä varmaan hirveästi noita alaikäisiä ole kuin Gerazu? Gerazulla on muutenkin jo valmiiksi sellaisen asteen maksakirroosi, että ihan hyvä vaan että jää tapahtuman ulkopuolelle. ;)
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Olenko minä ainoa, jota epäilyttää kun animepoika kutsuu ystäviään K18 hommiin? Oikein pisteenä I:n päällä, pitäisi vielä dokatakin siinä samassa pää täyteen.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Vielä ei pysty lupaamaan varmaks. Mutta ilmoittakaa sitten vaan aikaa ja paikkaa. Katsotaan miten onnistuu jos saadaan elää. Mikä tuo Outo muuten on ja missä?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Elikkäs Bar Outo on Omenahotellin vieressä. Vanhaa anttilaa vastapäätä.
Hah et ole nähnyt vielä mitään. Kaljottelut on K18 ne lonkeroillat on K21 ;)El Capitan kirjoitti:Olenko minä ainoa, jota epäilyttää kun animepoika kutsuu ystäviään K18 hommiin? Oikein pisteenä I:n päällä, pitäisi vielä dokatakin siinä samassa pää täyteen.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Siistii painaa viimeisintä viestiä vain ja nähdä pelkästään tuo Jeijon viesti kun tuo kaupan banneri on niin iso. Mitä ihmettä me ollaan täällä höpötetty?
Enivei, mie tuumasin tämän olevan kaikista paras paikka. Kauppaan ei liity mitenkään ja BmoPpia ei olla nähtykkään. Sen verta höyhentason juttu. Mutta mutta, heille taas jotain jännää tietoa, jotka eivät Facessa ole. Maalauskilpailua Porin maaperällä jälleen tarjolla.
Porin pelikauppa:
"Maalauskilpailu !
Aihe : Chaos
Alkaa HETI ja loppuu Joulukuun perjantai 14 pv klo 14
Osallistumismaksu : meiltä ostettu Figu
Palkinto : voittaja saa figunsa Porin Pelikaupan taustakuvaksi 1 viikon ajaksi sekä 2 ja 3 sijalle päässet pienen lahjakortin.
Kaikki osallistujat tuotava figunsa kaupan vitriiniin näytille.
kaikki osallistujat sekä muut asiakkaat saavat lapulla äänestää Voittajan."
Enivei, mie tuumasin tämän olevan kaikista paras paikka. Kauppaan ei liity mitenkään ja BmoPpia ei olla nähtykkään. Sen verta höyhentason juttu. Mutta mutta, heille taas jotain jännää tietoa, jotka eivät Facessa ole. Maalauskilpailua Porin maaperällä jälleen tarjolla.
Porin pelikauppa:
"Maalauskilpailu !
Aihe : Chaos
Alkaa HETI ja loppuu Joulukuun perjantai 14 pv klo 14
Osallistumismaksu : meiltä ostettu Figu
Palkinto : voittaja saa figunsa Porin Pelikaupan taustakuvaksi 1 viikon ajaksi sekä 2 ja 3 sijalle päässet pienen lahjakortin.
Kaikki osallistujat tuotava figunsa kaupan vitriiniin näytille.
kaikki osallistujat sekä muut asiakkaat saavat lapulla äänestää Voittajan."
- Sinitähti
- Sinitähti
Aika hauska kisa ja ehdot :) Et pitäis ostaa joku kaaosboxi et vois osallistua. Hmm oli siellä kyl jossain vaiheessa yks petomiesten centigor figu jäljel. Kai sellanen kaaokseen lasketaan? Katotaas ehtiikö tollaseen osallistua. Mut hienoa et alkavat järjestellä juttuja.
Nyt kun anton otit tuon bmop:n esille. Niin mahtaiskos tuo liike toimia seuraavassa näyttelypaikkana? Ehkä jopa sponssina? Ei sit tarvis kenenkään kirota kameroita tai kuvia.
Nyt kun anton otit tuon bmop:n esille. Niin mahtaiskos tuo liike toimia seuraavassa näyttelypaikkana? Ehkä jopa sponssina? Ei sit tarvis kenenkään kirota kameroita tai kuvia.
Kisafigu hankittu \o/
Viimeksi muokannut Furinji, To 01.11.2012 18:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Diih, kenties kenties.
Jos joku on oikein vitsikäs, voi selittää noudattaneensa teemaa omaperäisemmällä tavalla kuin Kaaostyypin ostamisella. Kyllä sitä nyt sellaisen kaaoksen ja sekasotkun siihen ukkoon saa maalien ja kokoamisen avulla tehtyä, että voila.
Jos joku on oikein vitsikäs, voi selittää noudattaneensa teemaa omaperäisemmällä tavalla kuin Kaaostyypin ostamisella. Kyllä sitä nyt sellaisen kaaoksen ja sekasotkun siihen ukkoon saa maalien ja kokoamisen avulla tehtyä, että voila.
- Sinitähti
- Sinitähti
Minähän en mitään saastaista Chaos-figua hanki. Kyllä pääsen teemaan mukaan ihan muutenkin ;)
Vaativatko et pitää esittää kuitti figusta kun tuo näytille :)
Itse taidan kipasta huomenna aamupäivällä hakemassa. Katsotaan mitä sieltä löytyy. Saapi nähdä, että meneekö konvaushommiksi, vai viitsisikö sitä vaan ihan maalaamalla maalata figun, siten kuin se on tarkoitettu. Olisipa sekin vaihtelua.
Kalat meni kotio...
Haastavaksi meni. Kävinpä komppaamassa huolella tuon aleblisterilaatikonkin. Eipä oikein viisari värähtänyt. Saa nähdä jääkä osallistumatta, kun en kuitenkaan vaan osallistumisen takia viitsi mitään rumaa hankkia.
Kalat meni kotio...