Der Dexter kirjoitti:tuli Conquestit tänään hyppysiin, ja ois nyt eka pöydällä menossa kasaan...
Stormwalliin verrattuna on tällä kyllä enemmän bulkkia, ja jotenkin tykkään conquestin ulkomuodosta hitusen enempi, ja onhan se astetta miehekkäämpi. Base myös täyttyy melkoisen tehokkaasti, on käynyt poika salilla.
Osiakin on melko kivasti, joten kun ihmiset miettivät näitä lärpäkkeitä jatkossa hommaavansa, niin voin sanoa että kandee varaa ihan kunnolla aikaa. 3h työpanoksella olen nyt trimmannut valujäljet pois kaikesta sekä liimannut torson kasaan.
Tietysti kaikki ei jälä yhtä tarkasti poista, mutta suosittelen, kyllä ne yllättävän paljon eri paikoista paistaa muuten.
Odotan kauhulla maalausta...
Oman Konquestin palaset kävin eilen läpi tsekatakseni, puuttuuko mitään tai tarvitseeko mitään pyytää vaihtamaan. Onneksi ei mitään, mistä ei itse viilalla ja puukolla selviäisi, mutta luulen, että kolme tuntia on silti optimistinen arvio noiden kaikkien siivoamista varten.
Ei tosiaan kuvista oikein hahmottanut, kuinka massiivinen kaveri oikeasti on - pelkkä ylätorso ilman olkapäitä on lähes pyssyvaunun kokoinen. Tukevat kontaktipinnat onneksi helpottavat osissa maalaamista.
Isoin miinus minusta tulee savupiippuhässäkän laiskasta toteutuksesta, on jotenkin kaksiulotteinen ylhäältä katsottuna. Pitänee kehittää jonkin sortin savuefekti sinne. Muuten on kyllä kivasti detaljia, ja silti tarpeeksi tasaista pintaa, jotta sisäinen freehandaajani pyrkii ulos. Pitää katsoa, kuinka pahasti hajoan jo basecoattaamiseen, ennen kuin lupaan itselleni toteuttaa mitään hianoa.