Hei! Olen tässä uuden edition myötä miettinyt, että pitäiskö ottaa lentävä menopeli listaan vai ei.
Toisaalta uudet säännöt tekevät Valkyriasta/Vendettasta kestävämmän kuin aikaisemmin ja yksinäinen härpäke voisi teoriassa kestää kohtuu kauankin kentällä. Toisaalta se pieni sisäinen ääni sanoo että: "NEIN! NEIN! NEIN! Lisää lemania ja jalkaväkeä kentälle! Se ei ole mikään kaarti armeija jos ei ole sitä 100+ ukkoa kentällä!" Pelaan siis Imperial Guardilla. Auttakaa nyt miestä hädässä ja kertokaa onko lentokone pisteidensä arvoinen ostos kaartilistaan?
Lentävät härpäkkeet
- Henkinen Johtaja
Lentävät härpäkkeet
Tuosta...
- Half-breed
Re: Lentävät härpäkkeet
Todellakin on. Ihan parikin riittää jo, kun pelissä on kokonaista yksi vekotin joka ampuu ilmaan linnoitteiden lisäksi, eli kyllä ne parikin lentsikkaa kestää siellä ilmassa aivan liikaa.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Re: Lentävät härpäkkeet
Ehkä vähän liioiteltua kun kyllä ne kaikki muut lentokoneet ihan kiltisti ampuu myös taivaalle, tämä ei toki vähennä sitä faktaa että kyllä niitä kannattaa ostaa.Half-breed kirjoitti:Todellakin on. Ihan parikin riittää jo, kun pelissä on kokonaista yksi vekotin joka ampuu ilmaan linnoitteiden lisäksi, eli kyllä ne parikin lentsikkaa kestää siellä ilmassa aivan liikaa.
<Weekender> äsh, huomenna vasta saan kamat
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään
<Weekender> nooh, ehkä mä pärjään