Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Re: Pienet kysymykset jotka eivät tarvitse omaa topiccia
Maalarin valkoinen ei kai ole puhtaan valkoinen? Kiiltoakin kai löytyy. Himmeällä maalaisin figuureja, jos noista kahdesta pitäisi valita.
Heps.
Mulle ei ole nyt muutamaan päivään tullut YV:stä ilmoitusta spostiin. Tarkistin kaikki asetukset vaikka muutoksia niihinkään ei ole tullut. Oisko tietoo mistä johtuu? Tai onko muilla ollu samaa ongelmaa?
Mulle ei ole nyt muutamaan päivään tullut YV:stä ilmoitusta spostiin. Tarkistin kaikki asetukset vaikka muutoksia niihinkään ei ole tullut. Oisko tietoo mistä johtuu? Tai onko muilla ollu samaa ongelmaa?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
- The Captain
- Valvoja
Lauantaina on minulle tullut viimeinen spostimuistutus, sen jälkeen on tullut neljä YV:tä, ei spostia. Ei sillä, että noita erikseen kaipaisin, mutta et näköjään ole ainoa.syrja kirjoitti:Heps.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Ok. Koskettaa siis muitakin. Lähinnä nyt hyvä huomioida varsinkin jos on kauppoja tms hieromassa.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Mastonin sprayvalikoimassa on ihan pohjamaalejakin. Käytä figuilla niitä. Muut on kalusteille.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Mistä saisi tilattua jotain pieniä kallokasoja tai yksittäisiä kalloja. Tarvisin Pain Tokeneihin. Mielellään Suomesta.
Tabletop art Saksasta ainakin valmistaa muun hyvän ohessa kalloja: pieniä kalloja, isoja kalloja, eläinten kalloja...
http://www.tabletop-art.de/Skulls
http://www.tabletop-art.de/Skulls
Onko toi 15e siis toimituskulut vai toi 6e?
Jos tilaat kilon edestä tavaraa, ovat tilauskulut 15e Suomeen, jos alle 400 g, 6e. Kallopaketit painavat sivuston mukaan n. 30g, niin aika paljon saisit kalloja tilata, että joutuisit maksamaan enemmän, oikeastaan niin isolle tilaukselle saisi postikulut jo ilmaiseksi kaupan päälle.
- Hammerheart
Toinen mahdollisuus on nämä:
http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... kl_201_000
http://www.maelstromgames.co.uk/index.p ... kl_201_000
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Mitä eroa on noilla kahdella Skaven pataljoonalla mitä saa fantsusta?
- Half-breed
Toinen taitaa olla vanhempi paketti edellisen kirjan ajoilta. Sisällössä ei tainnu niissä olla muuta eroa kuin että uudemmassa on tietty uudet figut, kun vanhassa on ne vanhanmalliset.Eduboy94 kirjoitti:Mitä eroa on noilla kahdella Skaven pataljoonalla mitä saa fantsusta?
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Mistä saisi selkäreppuja 40k örkkipojille? Yksittäisten big shootien osto on aika hidasta, niin mietin jos joku valmistaisi selkäreppuja tai jotain vastaavia.
1500pt 2/1/2
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
Kan Wall 0/0/3
Greentide 0/0/0
- The Captain
- Valvoja
Tässä yksi vaihtoehto.Sivious kirjoitti:Mistä saisi selkäreppuja 40k örkkipojille? Yksittäisten big shootien osto on aika hidasta, niin mietin jos joku valmistaisi selkäreppuja tai jotain vastaavia.
- The Captain
- Valvoja
Yksi vaihtoehto lisää.Eduboy94 kirjoitti:Mistä saisi tilattua jotain pieniä kallokasoja tai yksittäisiä kalloja. Tarvisin Pain Tokeneihin. Mielellään Suomesta.
Mitä CSM ukkeleiden selkärepuissa oleva alaspäin näyttävä nuoli symboloi? Osoittaa kohti moottoria tjsp.
Dolmot kirjoitti:Tällä kertaa se on Bloodthirstor, Lordor of Mordor.
Nuoli oli ainakin joskus Troops-valintojen ikonina Force organisation Chartissa: http://redelf.narod.ru/p/w40k_n_nf.gif
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Mistä saisi 20mm skaalan figuille sopivia baseja, sekä pienempiä yhden figun baseja että isompia joille mahtuisi muutama ukkeli? GW:n baseja en ajatellut käyttää..
edit: nevermind, kyllähän näitä näköjään löytyy jos etsii oikeilla hakusanoilla..
edit: nevermind, kyllähän näitä näköjään löytyy jos etsii oikeilla hakusanoilla..
Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa.
- Hammerheart
Tactical marinea. Assault marineilla on nuolet ristissä ja devastatoreilla ylösalainen V.Jopotzuki kirjoitti:Mitä CSM ukkeleiden selkärepuissa oleva alaspäin näyttävä nuoli symboloi? Osoittaa kohti moottoria tjsp.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Onko Ropeconin 2013 päivämäärä lyöty jo lukkoon?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "