FB Ranking turnaus #15 Tammikuu (update 16.1.2013)
Valvoja: Peliporukkavalvojat
Re: FB Ranking turnaus #10 Kesäkuu (update 30.5.2012)
Itse voin pelata kaksi 2400 pisteen peliä. Ollaan pelattu joskus myös 1200 pelejä sillein että kaikki pelaa kaksi kertaa siis jos kaikki haluaa.
Re: FB Ranking turnaus #11 Heinäkuu (update 11.6.2012)
Minä ilmottaudun 21.7 pelattavaan peliin ainaskin alustavasti. Eli ETC high-elffit
Re: FB Ranking turnaus #11 Heinäkuu (update 11.6.2012)
jos sitä nyt oikeesti pääsis sinne asti eikä hajoilis krapulaan. 2,4k peliin, liskoilla
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Re: FB Ranking turnaus #11 Heinäkuu (update 2.7.2012)
Saas nähdä pääsenkö huomenna pelaamaan. Iski kesä flunssa tuossa keskiviikkona ja vielä jumittaa kunnolla. Pistelen infoa huomen aamulla vielä mikä on olo.
Re: FB Ranking turnaus #11 Heinäkuu (update 20.7.2012)
Mukana ollaan taas 2400pts listalla Goblineita ainakin!
Voisin taas lainailla sitä toista kotkaa... Ellet käytä listassassi.
edit: No okei, voisin lukea, noita aiemmpia kommentteja...
Edit 2 (huoh): jos joku omistaa kotkan, niin voisin lainata sitä :P
edit: No okei, voisin lukea, noita aiemmpia kommentteja...
Edit 2 (huoh): jos joku omistaa kotkan, niin voisin lainata sitä :P
Täytyy skipata tälläkin kertaa. Löytyiskö btw ens viikolle ( ma, ti) vastustajaa fabaan? Etc kompit, pitää testata listaa ropeconiin
Jara- kirjoitti:Se, että pärjäät pelimestan turnauksissa johtuu siitä, että ne ovat pelimestan turnauksiaamis kirjoitti:... Onko se sitten "taidoistani" (vai nopistani) vai aivan jostain muusta kiinni?.
![]()
Minä voisin ilmottautua pelaamaan tiistaina.Juhaaha kirjoitti:Täytyy skipata tälläkin kertaa. Löytyiskö btw ens viikolle ( ma, ti) vastustajaa fabaan? Etc kompit, pitää testata listaa ropeconiin
Mahtaakos tälle kuulleolla minkään muotoista FaBa mähistelyä?
Soitan ja kysyn onko vapaita lauantaita enään.
Tervehdys taasen. Kiireinen kesä ollut niin ei ole päässyt muovimiehiä komentelemaan. Nyt pikkuhiljaa helpottaa niin polttelisi taas pedot kaapissa. Jos varailet viikonloppua tälle kuulle, niin itselleni kävisi tuo 25. päivä.
The oldes and strongest emotion of mankind is fear. And the oldest and the strongest kind of fear is the fear on unknown.
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
-H.P. Lovecraft
http://www.takomoalkutuli.fi/
Minulle käy sama.Creeser kirjoitti:Tervehdys taasen. Kiireinen kesä ollut niin ei ole päässyt muovimiehiä komentelemaan. Nyt pikkuhiljaa helpottaa niin polttelisi taas pedot kaapissa. Jos varailet viikonloppua tälle kuulle, niin itselleni kävisi tuo 25. päivä.
Jos varaatte pöydän niin voitte pelata, koska siellä on magic turnaus, mutta yhden pöydän voipi tehdä. Itse en pääse paikalle silloin 25. päivä.
Voin käydä varaamassa pöydän tänään sille 25. päivälle.
Joo, eli varasin pöydän tuolle 25. päivälle. Silloin on sitten se MTG turnaus tai joku, mutta sanottiin että päästään pelaa 90% varmuudella sinne.
Onko ketään tulossa pelaa lauantain?
Itse voin tulla pitkästä aikaa pelaamaan hiukan FaBaa 2400 pisteellä.
Re: FB Ranking turnaus #12 Elokuu (update 24.8.2012)
Jeps pääskö kukaan pelaamaan launtaina jos pääsi niin miten matsi meni?
Koitan pistellä ensi viikon jälkeen seuraavaa kertaa, jos saisi enempi pelaajia kun kesäkin rupeaa olemaan ohitse pikku hiljaa.
Koitan pistellä ensi viikon jälkeen seuraavaa kertaa, jos saisi enempi pelaajia kun kesäkin rupeaa olemaan ohitse pikku hiljaa.
Re: FB Ranking turnaus #12 Elokuu (update 24.8.2012)
Päästiin pelaamaan 2400 pisteen peli Orcs & Goblins vs High Elves joka päätty High Elvesien voittoon
Re: FB Ranking turnaus #13 Lokakuu (update 27.9.2012)
Juu nyt kun alkaa kesä todellakin olla ohi niin voidaan taas koittaa hieman nopan pyöritystä. Eli seuraava vapaa lauantai lokakuussa olisi 13 päivä.