"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB 3.LIIGA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: PORI WHFB 3.LIIGA

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Saatte odottaa pleijareiden alkua vielä tovin. Täällä on meno vähän eksoottista, että ei kiinnosta nyt. Ei tolle Henkalle luovutusvoittokaan kelvannut.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

El Capitan kirjoitti:Saatte odottaa pleijareiden alkua vielä tovin. Täällä on meno vähän eksoottista, että ei kiinnosta nyt. Ei tolle Henkalle luovutusvoittokaan kelvannut.
No no no, mitäs peliä tämmöinen on?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Voitto ei tunnu voitolta jos ei peliä oo pelattu !!!! =)
syrja

Joo ja ennenkaikkea en halua, et Antonille annetaan siten tekosyy jossitteluun...."oisin voittanut mut annoin sillo luovarin"...jne :)
Hapid

Viesti Kirjoittaja Hapid »

älä oo samanmoinen nynny ku veljes, sä oot mies etkä mikää helvetin mikki hiiri
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kyllähän sitä nyt jossitteluun AINA löytyy joku porsaanreikä. Sen verta hauskaa puuhaa se sellainen. Mie kanssa sitä vähän tuumasin, että ehkä se Henkka exorcismin takia on vähäsen helpompi vastus kuin Dweller-späm nihteihin. Oltaisiin taas nähty finaalissa ja saatu tilastot 3-1:een.

Kyllä se peli tämän viikon aikana saadaan pelattua. Kuhan vain eka saan koulusta lukkarin käsiini, niin tietää mitä tuleman pitää.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Jokos poijaat on pelipäivän päättäneet?
Pitäisikö Antonin kommentista päätellä että anton lähtee tavoittelemaan 3-17 tappiota ja yrittää olla paljastamatta armeijan kikkojaan. Pudotusteleissä sitten Anton paljastaa kikkakolmonsen ja nöyryyttää Henkkaa ja kohtaa finaalissa Delffit ja sen myötä voittaa liigan?

Jokatapauksessa meillä taitaa olla yhteinen operaatio nimeltä: EI liiga voittoa Jarkolle!
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Su olisi peli sovittuna yhdeksitoista. Kyllä se peli tulee pelattua.

Liigavoitto Jarkolle on kyllä aikamoinen saavutus estää. Ensin pitäisi saada ne 4p Henkasta ja sitten jonkun pitää voittaa hänet pudotuspeleissä. Olisi se kyllä päheetä, jos se tippuisi kokonaan pois heti ekalla kiekalla. Sitä pelleili nuo muut liigat ja voitti ne. Kun ryhtyi pelaamaan kovaa ja hyvin niin kappas vain, sinne Yyteriin sai bussilipun alta aikayksikön. Ohan meillä toi Tomi joo Yyterissä jo, mutta se on Tomi. Ei sitä lasketa.
- Sinitähti
syrja

Oi oi. Vai oikein yhteistä missiota meikää vastaan :) No siitä vaan, mul on varaa ja kaikki käy. Jos haluatte niin mun vastustaja(t) pleijareissa saa ottaa vaikka Tomin ja bretit liittolaisiksi. Ja pelata sitten kahdella porukalla aina mua vastaan. Ehkä sitten teillä ois saumoja......

No joo lopetan uhot, koska harvoin ne tietää mitään hyvää. Pleijareissa kuitenkin aina sen pelin lopputulos ratkaisee ja se on kerrasta poikki. Et tässä noppapelissä kaikilla on yhtä hyvät saumat voittoon.
Runt

Yhteinen ja yhteinen, lähinnä jokaisella on se oma tavoite voittaa liiga josta päästäänkin siihen että kaikki haluaa estää sinun liiga voittosi. Eli ei sen suurempia liittoutumisia tai muutakaan.
Jos nyt tältä osalta taktikoi niin näkisin että Anton on vahvilla Delffejä vastaan sitten Empire ja kolmantena Tomp Kings. Tosin tomppareiden kohdalla on todella suuri merkitys nopalla kun on kaksi catapulttia heittelemässä isoa lättyä paniikin kera, jolloin yksi tärkeä panic testin mokaaminen voi kääntää pelin todella nopeasti tomppareiden eduksi. Eikä toki sovi unohtaa casketteja jotka ovat myös sangen ikäviä hyvin onnistuessaan.
Jahas taas tuli puhuttua siihen sävyyn että Empire on tuolla teorialla täysi väliin putoaja vain =D
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

El Capitan kirjoitti:Su olisi peli sovittuna yhdeksitoista. Kyllä se peli tulee pelattua.
Vieläkö väännätte vai pidättekö taas hulluja jännityksessä?
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Aah, miten sinua kaipasinkaan. Siitähän on pitkä aika kun olen viimeksi pelannut. Miksiköhän mie annoin näinkin kauan aikaa kulua ennen kuin palasin luoksesi? Oothan sie kuitenkin niin södee.

Tauko tekee kuitenkin temppujaan ja se näkyi. Mitään mie enää osaa, kaikelta saan turpaan kun sähellän omiani. Onneksi tämä peli on kuitenkin yllätyksiä täynnä. Jos jossain kohtaa menee vähän huonommin, niin pieni hetki taidokasta peliä ja son siinä sitten. Mie olen jälleen voimissani ja valmis rokkaamaan. Jotain kuitenkin pitäisi saada aikaankin. Jotain pitäisi tehdä. Eteenpäin olisi kiva päässä tämän päivän aikana. Mihin mie voisinkaan mennä? Tuolla ei ole mitään kivaa minulle annettavaksi, tuolla on vain ällöjä otuksia, en pärjää.

Tyhmä peli. En tykkää yhtään. Onneksi on kone kuitenkin vieressä ja saa vähän piristystä. Kun ei peli itse anna minulle mitään soundeja, pitää ulkoistaa.

Ai, saapui se Henkkakin paikalle? Onko kello jo oikeasti 11? Perkele, emmää halua lopettaa! Motherbrain ei ole vielä kukistettu! Argh! Mää luovutan. Mee kotiis! Ai, ei kelpaa vai? Noh, kai mää sitten voin tulla pelaamaan sun kaa.

Sormia naksutettiin, da cunnin' plan tiedossa ja maasto mitä otollisin. Eka vuoro Henkalle, 3 kuollutta skinkkiä. Ihanaa sanon minä. Ai, että kun olen hyvä pelaaja. Mitäs sitä mie kekkaisinkaan? Jooh, jooh, näyttää hyvältä. Oi juma miten hyvä eka vuoro. Ai ai ai, mää tarvin ihan pyyhkeen leukani alle kun on niin vesi kielellä. Mää vedin niin hyvän depon, Henkka veti niin paskan depon, mää pelaan ihan niin jumalattoman hyvin, että voi voi. 20-0 mulle. 20-0 mulle!

Magiasirkus saa luvan nousta ilmaan! 8 noppaa, jee. Heitän Thronen kahdella nopalla. Irkku. Kelpaa, kelpaa oikein hyvin. *****! Nooh, mitä sattuu? *****! No niin, heitä saakuli sitä noppaa nyt. Joo, kiva. Boksissa on enää kuusi saurusta. Oliko vielä jotain muuta? Ai niin, voi *****! saakuli, jos tulee alle 4:n, niin juma! Huh huh, mutta voi *****. Tän piti olla hyvä peli. Tän piti olla niin maan loistava peli ja eka loitsu meni tälleesti. Jee.

Tämä oli kyllä omituinen peli. Henkan tapa depottaa arsut eteen ja muu sinne taakse mahdollisimman kauas pois Dwellestä oli yllättävän hyvä juttu kun itse depotin joukkoni oman takareunani luokse. Sitä pelattiin kakkosvuoroa ja missään ei ollut vielä oikein mitään vaaraa kenellekkään. Hordet eivät olleet kykeneväisiä tulemaan mistään ja kaunis tiheä metsä suojaa joukkoni toista kylkeä kun toisella kyljellä on joko toinen yksikköni tai pöydän reuna. Ei voi elämä olla tämän maukkaampaa kyllä.

Irkkuja heiteltiin molemmat, minä neljä, joista Thone pelasti 2. Aattele, kahdesti heitin sen ***** ykkösen siihen! Onneksi seuraavalla kerralla meni vain 2 leveliä pois, dweller ja henkiinherätys, mutta kyllä vitutti. Henkan omistaessa enemmän populaa leveissä yksiköissä koitui hänen turmiokseen. LOSista oli pulaa ja tilaa liikkua ei ollut nimeksikään kun puolestaan minun skinkkini pomppivat pitkin maita ja mäntyjä antaen turpaan kaikille, jotka uskalsivat tulla eteen.

Saurukset olivat ihan paskoja tässä pelissä. Ne oli vain matkaseuraa Slanneille kun skinkit teki työn. Stega oli myös kovis äijä kun otti yhteensä 4 osumaa katapulteista saaden vain 3W sisään. Ihan mahtavaa.

Pelin viimeisellä vuorolla kun kaikki näytti olevan perseestä, skinkit gang bangäsivät Tomppelit ja sulamislasku oli mitä mahtavin. 24 ukkoa sulaa. Aattele, 24. On varmaan maailmanennätys.

Bsb:ni oli ihan helvetin kova äijä kyllä. Pieksi ensin Tomppeli champan kumoon ja sen jälkeen pomppi Prinssin silmille hakkaen siltäkin hengen pois. Valitettavasti tämän vihainen henki sitten koitui söpöläisenkin kohtaloksi.

Skinkit ja Anton FTW. Mie nappasin jotain 2700p kun Henkka sai tyytyä vain 650p. 20-0, mutta pakko kyllä sanoa, että teki mieli itkeä ekan vuoron aikana. 15 Saurusta sanoivat vain puff ja täysikokoinen kärryryhmä istuu tuossa edessä valmiina chargaamaan. Luojalle kiitos 36 Poison kutia + 6 lähisiskua riittivät niiden tuhoamiseen. Kerran heitin Dwellerin ja sepäs puolitti yhden arsulootan ja tappoi Papin. Jee. Magiasirkus oli tosi heikkoa kun oli jotain 6 noppaa koko ajan. Viimeisellä vuorolla sain 9. Jes, nyt kun sillä ei ole enää väliä.

There are no more worlds to conquere. Ai, niin. Oli meillä pleijarit.

Mutta nyt pahoitteluni kaikille faneilleni, jotka haluavat nimmarini. Minulla on menolippu Zebekselle.
- Sinitähti
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Anton josko selostaisit kunnolla mitä tapahtuu, etkä kommentoisi peliä livenä. Tuo "wuu vähäx ziiztii"-huutelu ei kerro mitään ellei itse näe mitä tapahtuu.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
syrja

oolsprait. Siis jos oikein tuon Antonin...hmm...tarinan tulkitsin niin pleijari parit ovat siis seuraavat. Runkosarja voittaja Liskot (onneksi olkoon) vs Empire. Ja Delffini kohtaa siis Hauta kunkut.
Oikein kivat parit kyllä. Pitäiskös nyt oikeen veikata. Mä veikkaan, et minä kohtaan Empiren finaalissa. Mulla on sellanen fiilis, et ratsuväki yllättää sankarilliset skinkit. No veikkaukset on aina veikkauksia ja kyllä itsellänikin on noissa lurkeissa tekemistä. Viimeksi magian tuulet olivat suotuisia. Katsotaan miten nyt käy. Ja lisäksi nyt, kun Henkkakin tietää paremmin mitä on vastassa.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Juu niin tiedän täytyy keksiä jotainn pientä kivaa millä saisi pelin käännettyä tomb kingien eduksi =)

Ja pelistä sen verran , että oma maagi kun taas 3kerran peräkkäin tippu oli sulaminen valmis ja sen yleensä tietää mihin se johtaa =) täys tuhoon !

Mut ittestä tuntuu et finaali pari olis dark elffit ja liskot , kyl se taikominen on vaan sen varran kovaa noilla .
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Half-breed kirjoitti:Anton josko selostaisit kunnolla mitä tapahtuu, etkä kommentoisi peliä livenä. Tuo "wuu vähäx ziiztii"-huutelu ei kerro mitään ellei itse näe mitä tapahtuu.
Josko ensiksi vähän tuumaisit, onko sen osan tarinasta, joka on kirjoitettu huonolla äidinkielellä, tarkoitus edes kertoa mitään. Kyllä tuolla on tietoa ihan tarpeeksi verrattuna muiden juttuihin miten tuo peli kävi. Molemmat pelit mitä tänään täällä pelattiin.

Onko sussa salapoliisin vikaa, että löytäisit ja vielä kun seuraat pelimaailmaa niin ahkerasti ja tarkkaavaisin silmin, voisitpa jopa tunnistaa sen toisenkin pelin?

Jarkko provosoi!
- Sinitähti
syrja

El Capitan kirjoitti:Jarkko provosoi!
Minä mittää koskaa kettää missää...:)
Runt

Odotettu lopputulos, tai no odotettu ja odotettu. Lähinnä siltä osin odotettu että liskot saivat sen +4.pts mikä tarkoittaa että Empirelläni kohtaan Liskot.
Mieluisampi vastus siis minulle luvassa, tosin pelillisesti näen että 50/50 mahdollisuudet kummallakin napata paikka finaaliin.

Delf vs TK pelin puolestaan pistän Delffeille, mutten yllättyisi ollenkaan jos henkka tuosta voiton nappaisikin. Paniikki heitot kun ovat monesti ratkaisevia jos kohde on vain oikea ja nyt henkka tietää pitää maginsa suojassa jottei sulattele koko armeijaansa.

Mainittakoon tässä kohtaa jo etten tulevalla viikolla luultavamminkaan ehdi tuota peliä liskoja vastaan pelaamaan, painaa koulu ja oriveden turnee sen verran pahasti päälle. Mutta katsotaan jos sitä aikaa jostain saisi revittyä...
syrja

Runt kirjoitti:Delf vs TK pelin puolestaan pistän Delffeille, mutten yllättyisi ollenkaan jos henkka tuosta voiton nappaisikin. Paniikki heitot kun ovat monesti ratkaisevia jos kohde on vain oikea
No tärkeimmät yksiköt on yleensä ld 10 ja bösbin suojissa. Tietty on sitä ennenkin heitetty kaksikertaa >10.
Runt kirjoitti: ja nyt henkka tietää pitää maginsa suojassa jottei sulattele koko armeijaansa.
Lentävältä kuolemalta ei pääse piiloon...:) Viimeksi tavoite oli saada tompparit sulamaan jo ekalla kierroksella. Siihen ei ihan päästy, nyt uusi yritys....
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jooh, passaa mullekin, että peli venähtää pitemmälle. Henkallakin kun on niin paljon suunnitelmia nyt pitkäksi aikaa, että päähän siinä räjähtää, jos huomenna pitäisi jo alkaa jännittämään, kuka sieltä pääseekään finaaliin.

Jos ei tuo riitä syyksi, niin miullakin on tulossa sellainen ihana iltaseitsemään saakka kestävät päivät, että ei oikein nappaa sen jälkeen pelailla. Kattoo vielä tuleeko huomenissa maalattavaakin ja tiedä mitä tuolla Metroidissakin tapahtuu. Mie mihinkään Fabaan pysty keskittymään kun mielessä on vain Dyddydydyy dy dy dyddydyy.

Ps. En enää koskaan marmata Zeldan "salaisuuksista". Linkillä on kävelyreissu puistossa verrattuna Samuksen seikkailuun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”