"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

1000 pisteen matsi dark elves vs high elves

Voit lähettää oman kertomuksesi omista sotakokemuksistasi. Kuvat taistoista ovat raporteissa aina ehdottoman suotavia.
WightKing

1000 pisteen matsi dark elves vs high elves

Viesti Kirjoittaja WightKing »

juu elikkä pelasimme pienen matsin high elfit vastaan dark elfit
ja tässä ois high elfien armeija

Heroes
Commander
Hand weapon, lance, heavy armor, shield, elven steed with ithilmar barding,Pure of Heart.=97

Mage
Hand weapon, upgrade to level 2, Seer, Jewel of the Dusk=175

Core
16 Archers
Hand weapon, longbow=192

16 Spearmen
Hand weapon, spear, light armor, shield, standard bearer, Champion (+1 A)=200

8 Silver Helms (heavy armor)
Hand weapon, lance, heavy armor, shield, standard bearer, Champion (+1 A), War Banner=232

Rare
Repeater Bolt Thrower=100

total points:996

tässä on sit mun armeija
Heroes
Noble
Hand weapon, great weapon, Blood Armor=94

Sorceress
Hand weapon, upgrade to level 2, Seal of Ghrond, Darkstar Cloak=175

Core
10 Warriors (with repeater crossbows)
Hand weapon, repeater crossbow, light armor=130

20 Corsairs
Two hand weapons, light armor, sea dragon cloak, standard bearer, Reaver (+1 A)=220

5 Dark Riders
Hand weapon, spear, light armor, repeater crossbow=120

Cpecial
Cold One Chariot
Hand weapon, chariot (S5 T5 W5), scythed wheels, spear(noble täällä)=97

5 Harpies
claws (two hand weapons)=65

Rare
Reaper Bolt Thrower=100

total points:1001

pelikenttä oli 48x48tuuma
mä sain loitsuiks chillwind ja doombolt
high elfit ottivat fury of khaine ja cursed arrow atraction
maasto oli minusta päin katottuna
koillisessa highien puolella oli pieni kukkula ja lännessä oli iso metsä
dark elfien puolella oli pieni kukkula ja pieni talo
Deployment
High elf:kukkulalla oli archerit ja alla oli spear manit ja sliver helmit ja niiden välissä oli reaper commander silver helmien kaa ja maagi oli archereiden kaa kukkulalla
Dark elf: reaper kukkulalla chariot silver helmejä vasta päätä ja harpiet takana corsairit oli spearmanejä vastapäätä dark riderit oli chariotin kaa vieressä crossbowmanit archereita vasta päätä.
sitten pelaamaan

Dark elfit sai ekan vuoron(jes)
dark riderit liikku metän taakse silleen etteivät archerit tai reaper näe ja chariot liikku 7tuuma ja corsairit 10tuuma ja harpiet liiku silleen että ne näkee repeaterin.Crossbowmanit liikkuvat 5 tuuma.
Taijoissa doom bolt dispellattiin mutta chillwind onnistuu joka tappaa 2 archeria eli ne eivät voi ampua niiden vuorolla.Ampumisella sain tapettu reaperilla yhen silver helmin ja 3 archeria

High elfit 1 vuoro
silver helmit rynnäköivät chariottiin mutta se jää vain tuuman päähän ja ne tuli chariotin etteen kaikki muut pysyvät paikoillaan.Taijalla he saivat vaan tehtyä cursed arrowin corsaireihin.Ampumisella he saivat repeaterilla tapettua 4 corsairia.

Dark elfit 2 vuoro
chariot rynnäköi silver helmeihin ja harpiet repeateriin
corsairit liikkuvat 6 tuuma ja dark riderit liiku archereihin sivustaan 8 tuuman päähän crossbowmanit eivät liiku.Taijalla tällä kertaa chillwind dispellattiin mutta doom bolt onnistui tappaen 4 archeria.ampumisella sain tapettua yhteensä huimat 10 archeria dark ridereil ja crosbowmaneilla ja bolt throwerilla .Lähitaistelussa chariot aiheutti 5 impact hittia tappaen 2 ja noble tappoi myös 2 jäljellä 4 silver helmiä ja Commander ne eivät saa mitään aikaa ja minä voitin taistelun ja ne breikkas leadership 7:kalla ja ne juoksi 9 ja mä 8 tuuma :( no sainpahan lipun
ja harpiet tappoivat crevit ja tekivät over runin 8 tuumalla.

high elfit 2 vuoro
silver helmit tuli takas ja spearmanit rynnäköivät corsaireihin ja siinä kaikki high elfin maagilla oli kinkkinen tila hänet näkee harpiet dark riderit ja crossbowmanit eikä hän voi mitenkään liikkua siitä pois :) .
Taijalla he eivät tee oikein mitään kun fury of khaine mut se dispellattiin ja eikä hän tee muuta tee kun ei oo kun yksi archeri.Ampumisella ne ei saanut mitään aikaan.Lähi taistelussa spearmanit tappoivat 3 corsairia ja corsairit tappavat 2 elfiä hävisin taistelu tuloksen mutta en breakannu.

dark elfit vuoro 3
harpiet rynnäköivät maagiin ja chariot rynnäköi taas silver helmeihin ja crosbow manit rynnäköivät spearmanien sivustaan ja dark riderit yhen archerin kimppuun.taijalla en tehnyt mitään koska ei ollut mitään kohetta,enkä myös ampumisella ampunu mitään.Lähitaistelussa commander haasta riita noblen kaa ja siitä hyvästä hän sain surman ja chariot tappaa taas 2 silver helmia tällä ne breikkas automaattisesti ja juoksivat ulos ja harpiet tappaa maagin ja darkit tappa sen yhe archerin ja crossbowmanit tappa 2 spearmania ja sain hakata eka cosraireilla ja tapoin kaksi lisää ja multa kuoli myös 2 corsairia mutta sillä ei ollut väliä koska ne breikkas ihan kevyeen (heitti 11).tässä vaiheessa mä sain joka ikisen high elfin teurastettua :)

lasketaan nyt victory pointit
mä sain 996+100 pure of heartista+200 silverien ja spearmanien bannerit+3 table quarter 300 pts+100 kun kuoli kenraali eli yhteensä=huimat 1694
ja high elfit ei saa mitään niiden ois pitäny tappaa ees yks corsairi niin ne ois saanu puolet pisteistä. tämä peli oli paras voitto mitä olen koskaan saanu se voi vähän tuntua no joo minäkin uskon mut ihan oikeesti niin siinä kävi kunnian sanalla.
No tämä oli mun eka raportti joten älkää tuomitko sitä kovin pahasti pahoittelen jos löydätte kirjoitus virheitä.
Mutta sanokaa mielipiteenne rapotista jos oli hyvä niin vois tänne vähän myöhemminkin kirjoitella. :) :)
Sleep

Viesti Kirjoittaja Sleep »

Ihan kiva raportti vaikka roimasti kirjoitus virheitä kuten yhdys sanoja.... kirjoittele ihmeessä, näitä ei ole koskaan liikaa ja oikea voittaja oli pelissä.
Huumorilla, huumorilla.
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ihan mukavaa luettavaa jos korjaa noita virheitä tuolta.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Amazing Slug

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

Samaa, samaa. Eli virheitä pitäisi vähentää (vaikeuttavat lukemista, vaikkei kirjoittaessa siltä tunnukaan :), mutta kirjoittele toki, näitä raportteja tulee aika harvaan. Tämä oli mukavaa luettavaa, ja onneksi symppikset voittivat.
WightKing

Viesti Kirjoittaja WightKing »

ok yritän seuraavalla kerralla paremmin :)
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Kirjoitusvirheistä huolimatta hyvä juttu. Eikä taisteluraportteja koskaan ole liikaa.
Piiras

Viesti Kirjoittaja Piiras »

???
Olen vasta aloittanu pelaamaan Helffeillä, ja kaveri pelaa Delffeillä. En ole ehtinyt pelata vielä yhtään peliä.
Sain tuosta raportista sellaisen kuvan, että Helffeillä ei ole mitään saumaa Delffejä vastaan? Vai oliko vain huono noppatuuri/joku muu taktiikka Helffipelaajalla?
Tähän jotain nasevaa
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

mun mielestä huono unitti valinta eli archerit pois ne ei tee mitään tuhoa (tilalle vaikka silver helmejä). ja jos otat helffeille mageja, niin kannattaa ottaa vähintään kaksi. sama bolttisten kanssa, mutta tässä tulee vastaan toi pistemäärä, mutta ainakin noi ekaks mainitut
im the new kid in town so dont pick on me
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Piiras kirjoitti:???
Olen vasta aloittanu pelaamaan Helffeillä, ja kaveri pelaa Delffeillä. En ole ehtinyt pelata vielä yhtään peliä.
Sain tuosta raportista sellaisen kuvan, että Helffeillä ei ole mitään saumaa Delffejä vastaan? Vai oliko vain huono noppatuuri/joku muu taktiikka Helffipelaajalla?
Olen pelannut kahdesti kaverin Dark Elffejä vastaan High Elffeillä. Molemmilla kerroilla voitin.

Kaveri on tosin vielä vähän aloittelija, eikä osaa sääntöjä kunnolla :wink:
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
Temenius

Viesti Kirjoittaja Temenius »

HAh! kerrankin helffit hävis! :)
Moukku

Viesti Kirjoittaja Moukku »

jaa-a, jaksaisko ees kirjottaa mitään järkevää tähän, mutta unit valinnat ei todellakaan olleet mitään maailmanluokkaa ainakaan high elveillä ja olen myös samaa mieltä piiraan kanssa siitä, että high elffit vähän niinku olis hävinny ennen kuin peliä oltais ees alotettu, noh, näitä sattuu niitä huonoja noppa-tuureja.. mutta hyvä raportti muuten, paitsi kirjoitusvirheet oli kyllä aika kamalia. NO RUSH!
Siis käytä KUUKELIA äläkä kysele tyhmiä kysymyksiä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Taisteluraportit”