Chaos Dwarffit
-
TranssiApina
Chaos Dwarffit
Näille on varmaan joku lista olemassa? Mistäs semmosen sais, myydäänkö fantsussa? Jos joku tietäis ois hyvä.. =)
-
Agathokles
Ravening hordessa on niiden lista ja geeween sivuilla sen pdf (en linkkiä jaksa laittaa, mut siel se on!). Se ravening horesin lista on yhä paikkansa pitävä sillä cd:lle ei ole tullut tietääkseni muita korjauksia kun että orcs&gobbo ukoilla on samat statsit kun o&g army bookissa.
Älä riko minun ympyröitäni: Arkhimedeksen viimeiset sanat
-
TranssiApina
-
Agathokles
Noh, siinä ravening hordessa, mikä mulla on, niin siinä empire saa warwagonin, kislevistejä, outriderejä yms. Ja o&g sai goblin spider riderejä ja big unit oli 0-1 choice. Noin ei ole tietääkseni enää army bookien ilmestyttyä. Ei mitään ihmeempiä mutta toi 0-1 big uns on melko tärkeä.
Chaos dwarffeille löytyy netistä myös melko hyviä house ruleja kannattaa käydä katsomassa.
Chaos dwarffeille löytyy netistä myös melko hyviä house ruleja kannattaa käydä katsomassa.
Luetaan sitä armybookkia vähän tarkemmin.Agathokles kirjoitti: Ja o&g sai goblin spider riderejä ja big unit oli 0-1 choice. Noin ei ole tietääkseni enää army bookien ilmestyttyä. Ei mitään ihmeempiä mutta toi 0-1 big uns on melko tärkeä.
"Choose up to one unite allowed in the army to upgrade to Big'Uns", eli eipä saa vieläkään useampaa kuin yhden.
mambo @ saaripirtti
-
Agathokles
[quote="force"][quote="Agathokles"] Ja o&g sai goblin spider riderejä ja big unit oli 0-1 choice. Noin ei ole tietääkseni enää army bookien ilmestyttyä. Ei mitään ihmeempiä mutta toi 0-1 big uns on melko tärkeä.[/quote]
Luetaan sitä armybookkia vähän tarkemmin.
"Choose up to one unite allowed in the army to upgrade to Big'Uns", eli eipä saa vieläkään useampaa kuin yhden.[/quote]
Terävä havainto. Mutta kaipa mun pointti huomattiin. Ja vielä vähän tarkemmin. " whichever type of unit you choose to upgrade you must have at least that many normal models" ei saa yhtäkään ellei ole saman verran, eli 0-1 meinaa yksinään että pystys olemaan esim 1unitti big uneja, mutta ei taval boyzzejä. Voit korjata, ja laittaa jonkun "lainauksen"
Luetaan sitä armybookkia vähän tarkemmin.
"Choose up to one unite allowed in the army to upgrade to Big'Uns", eli eipä saa vieläkään useampaa kuin yhden.[/quote]
Terävä havainto. Mutta kaipa mun pointti huomattiin. Ja vielä vähän tarkemmin. " whichever type of unit you choose to upgrade you must have at least that many normal models" ei saa yhtäkään ellei ole saman verran, eli 0-1 meinaa yksinään että pystys olemaan esim 1unitti big uneja, mutta ei taval boyzzejä. Voit korjata, ja laittaa jonkun "lainauksen"
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Spiderridereitäkin saa, 0-1 Savage orc ameijassa. Löytyy sieltä lopun appendixista...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Andromedus
Spider ratsastajat ovat todella hienoja. Kaaos dwarffeja ei varmaan enää myydä' kun ne kaikki varmaan kuoli kun niitten orjia oli monia miljoonia kertoja enemmän kuin niitä ja syntyi varmaan sitten "pikku" kapina.
Tuo monta miljoonaa kertaa enemmän orjia on otettu vanhasta Warhammer battle bookista.
Tuo monta miljoonaa kertaa enemmän orjia on otettu vanhasta Warhammer battle bookista.
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
-
Agathokles
[quote="Andromedus"]Spider ratsastajat ovat todella hienoja. Kaaos dwarffeja ei varmaan enää myydä' kun ne kaikki varmaan kuoli kun niitten orjia oli monia miljoonia kertoja enemmän kuin niitä ja syntyi varmaan sitten "pikku" kapina.
Tuo monta miljoonaa kertaa enemmän orjia on otettu vanhasta Warhammer battle bookista.[/quote]
Ai meinaatko että kaikki CD:t on kuollut sukupuuttoon? Kyllä niitä muuten web storesta pitäis saada.
Ja eikös se ollut 1cdwarffi vs 1000 ryss... siis orjaa. Se kapina tosin tuli mutta chaos dwarffit ja hobgoblinit (puolen vaihto) löi black orcit ja muut kapinoijat, mutta orjat ikävä kyllä kerkes niittää liikaa cdwarffeja.
Chaos Dwarffien fluffi on melko kyseenalaista, mutta ei ne ole kaikki kuolleet!
Tuo monta miljoonaa kertaa enemmän orjia on otettu vanhasta Warhammer battle bookista.[/quote]
Ai meinaatko että kaikki CD:t on kuollut sukupuuttoon? Kyllä niitä muuten web storesta pitäis saada.
Ja eikös se ollut 1cdwarffi vs 1000 ryss... siis orjaa. Se kapina tosin tuli mutta chaos dwarffit ja hobgoblinit (puolen vaihto) löi black orcit ja muut kapinoijat, mutta orjat ikävä kyllä kerkes niittää liikaa cdwarffeja.
Chaos Dwarffien fluffi on melko kyseenalaista, mutta ei ne ole kaikki kuolleet!