Sori ku en ilmoitellu aikasemmin, tulin kipeeks vasta torstaina, mutta tiesin että Petri on varana niin turnaus tulee oli pelaajia parilinen määrä tai ei.
Mut edellisenä päivänä on mun mielestä parempi, kuin pelkästään tulematta jättäminen.
ps. koetappa fabaa järjestää nii tuun vaikka kipeenä.
18.8 1000pts 40k turnaus Porvoon Pelikaupassa
Re: 18.8 1000pts 40k turnaus Porvoon Pelikaupassa
Juu, ehottomasti ilmottaminen on parempi hiljaa oleminen, tässäkin asiassa. Koita ny tervehtyä maanantaiksi, pääsee töihinkin sitten :)nikxa kirjoitti:Sori ku en ilmoitellu aikasemmin, tulin kipeeks vasta torstaina, mutta tiesin että Petri on varana niin turnaus tulee oli pelaajia parilinen määrä tai ei.
Mut edellisenä päivänä on mun mielestä parempi, kuin pelkästään tulematta jättäminen.
ps. koetappa fabaa järjestää nii tuun vaikka kipeenä.
Katellaan sitä fabaa, en lupaa yhtikäs mittään.
Re: 18.8 1000pts 40k turnaus Porvoon Pelikaupassa
Oberon kirjoitti: Kiitoksia osallistuneille, seuraavaksi kaipaan kommenttia aikataulusta, armeijoiden koosta, pisteskaalasta ynnämuusta?
Kiitos Oberonille ja Pelikaupalle turnauksesta, ja toki kaikille muillekin osallistuneille. Erittäin hyvää settiä, tässä hieman muuta palautetta:
Aikataulu oli hyvä ja siitä saatiin pidettyä kiinni. Ekan pelin jälkeen tuntui, että kierrokseen olisi voinut varata vähemmän aikaa, mutta tokassa pelissä tuo aika riitti juuri ja juuri. Varmasti oma pelaaminen myös nopeutuu, kun säännöt tulevat tutuiksi. Tonnin pelit oli hyvä koko, että saatiin turnaus päivässä hoidettua. Ehkä siitä voisi hieman nostaa, mutta se varmasti näkyisi vaadittavassa ajassa. Itseä hieman pohditutti, että olisiko listoja pitänyt jotenkin kompata, mutta se usein rajoittaa toisia armeijoita enemmän kuin mitä olisi tarkoitus, eikä mitään suuria ylilyöntejä ainakaan omaan silmään listoissa osunut. Lennokit vaan tuntuvat olevan kuuminta hottia, ja niiden tiputtamiseen voisi itse listaa tehdessä paremmin varautua.
Itse ulkoilutin tuota kaaosmariiniarmeijaa, ja yhtä demopeliä lukuunottamatta oli kyseessä ekat tämän edikan pelit. Siihen nähden pelit menivät yli odotusten (vaikka mukana olikin kaksi prinssiä, joista tosin vain toinen oli lashi), 20-0, 17-3 ja 0-20. Ensimmäisessä ja toisessa pelissä noppa pyöri todella suotuisasti itselle, kun taas viimeisessä ei ollenkaan. Ei sillä, Miikan lista ja hyvä pelaaminen ansaitsivat taatusti voiton vaikka noppa ei olisikaan kääntynyt vastaan. Kaikki vastapelaajat (Petri, Juho ja Miika) olivat todella hyvällä asenteella mukana, ja itselle jäi erityisesti siitä hyvä fiilis. Etenkin Juhon Blood Pactia vastaan pelattu peli (vaikka päättyikin 17-3) olisi voinut mennä kummin tahansa ja oli varmasti mieleenpainuvimpia turnauspelejä omassa turnaushistoriassa.
Toiveena on, että vastaavia yhden päivän turnauksia tulisi myös tulevaisuudessa, kiinnostusta näille löytyy!
t.mika