Peli-illat Lauttasaaressa
Re: Peli-illat Lauttasaaressa
Jees, tuun sit joskus vähän yhen jälkeen.
Mua kiinnostais sipoon kyyti.petskules kirjoitti:Mä tuun joskus illasta. Ehkä päivällä pokaan ton H-P:n sinne jos kiinnostaa. Mä laitan Sipoon kamat kuntoon, että Sampo voi noutaa ne sieltä perjantaina. Jos joku haluaa Sampolta kyydin Sipooseen niin voi ilmota itsestään ja tulla samalla perjantaina kantamaan ne kamat Sampon kanssa (Henry, joku muu?).
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Huomenna muuten mennään taas. Meikäläinen mestoilla viimeistään viideltä.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Kolmelta. eKayaa treenataan hyviä ja huonoja matchuppeja vastaan ja finalisoidaan lista. Tulkaas pistämään jauhot suuhun!
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Joo, tulossa ollaan.
Koitetaan, en lupaa kolmeks mut jos nyt vaihteeks ennen kuutta.petskules kirjoitti:Kolmelta. eKayaa treenataan hyviä ja huonoja matchuppeja vastaan ja finalisoidaan lista. Tulkaas pistämään jauhot suuhun!
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Trolleilla tulossa, saa antaa ehdotuksia mitä pelaan.
Tulossa leikkimään 17/17.30->
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
Pelaa Janissaa.JArrow kirjoitti:Trolleilla tulossa, saa antaa ehdotuksia mitä pelaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Mutta ei voi kun toisessa listassa...Pelaa Janissaa.
No mikä ongelma. Pelaat vaan yhtä listaa, jos parasta casteria saa vain yhteen. eJanissaa odotellessa.JArrow kirjoitti:Mutta ei voi kun toisessa listassa...Pelaa Janissaa.
-
Der Dexter
Turskaa.
Ehdin mestoille sen verta myöhään vasta tänään, että jätän väliin kun on aamukuudelta herätys. livemeta on kuitenkin kovaa shittiä, mutta nyt jää väliin. omat listat mulla on ok, mutta ainakin teron kanssa ois voinu metaa sitä eKayaa tonne 2. casteriks...
voin kyl ehtii puhelinkonferenssii jossain kuuden jälkeen, jos on tarvetta.
Ehdin mestoille sen verta myöhään vasta tänään, että jätän väliin kun on aamukuudelta herätys. livemeta on kuitenkin kovaa shittiä, mutta nyt jää väliin. omat listat mulla on ok, mutta ainakin teron kanssa ois voinu metaa sitä eKayaa tonne 2. casteriks...
voin kyl ehtii puhelinkonferenssii jossain kuuden jälkeen, jos on tarvetta.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Puhumattakaan siitä, et oisit voinu tuoda mulle koko listan figut.. Kauaskatseisena olisin tietysti pitänyt ne itse jo Sipoosta.
Huomenna puoli neljästä eteenpäin ihmettelemässä eKayaa.
Mä tuun viideltä. Saattaa tosin luonne pettää ja ilmestyn aiemminkin.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Tulossa, varmaan joskus tossa puol neljän-neljän aikaan.
Jospa määkin tulisin. Neljältä loppuu koulu, sitten alan valua...
edit: Eäh, pakko feidata. Ensi viikolla parempi onni.
edit: Eäh, pakko feidata. Ensi viikolla parempi onni.
Viimeksi muokannut Lassek, To 06.09.2012 16:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mulla jää kyllä tämä viikko ja seuraavakin väliin.
17.30->
“Common sense is not so common.” -Voltaire
Hello Hello täältä Kehä 3 ulkopuolelta.
Oisko mitenkään mahdollista ottaa noppiksen tiloissa masiina mättöä Maanantaina vai tiistaina 10/11.9.2012?
Oisin Riksussa kurssilla ni ehkä pystyis siitä jopa käymään vähän pelailemassa? Alunperin oli tarkoitus tulla Torstain peli iltaan yllättämään, mutta nokan pitää olla jo kohti pohjoista torstai iltapäivällä.
Oisko mitenkään mahdollista ottaa noppiksen tiloissa masiina mättöä Maanantaina vai tiistaina 10/11.9.2012?
Oisin Riksussa kurssilla ni ehkä pystyis siitä jopa käymään vähän pelailemassa? Alunperin oli tarkoitus tulla Torstain peli iltaan yllättämään, mutta nokan pitää olla jo kohti pohjoista torstai iltapäivällä.
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience