"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB 3.LIIGA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Hapid

Re: PORI WHFB 3.LIIGA

Viesti Kirjoittaja Hapid »

metroidi on kovin zeldan jälkeen ikinä!! suosittelen kokeilemaan tuota uudempaa metroid primea nintendo gamecubella, itse pelasin sitä eilen jokusen tunnin. eikä se wiinkään versio huono ole. myös game boy versiot on hyvää ajantappoa.

zelda on kans kovaa kamaa aina. tällä hetkellä pelaan samaan aikaan twilight princessiä wiillä ja 3ds:llä ocarina of time 3d:tä. voi tätä pelaamisen riemua.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Mikä on Fabailijoilla tekosyy, että ei ole tullut turneeraportteja vielä? Me halutaan tietää miten Poria edustettiin!

Vai pitää se Hapidi Metroidistakin? Mie olen vähän yllättynyt sinun pelimakuusi. Primet ovat vielä itsellä korkkaamatta, mutta niitä hetkiä odotellessa nautin alkuperäisestä Google-kartan kanssa. Oikeasti, miten ihmeessä tämän pelin kykeni joku läpäisemään ennen vanhaan? Seinissä on näkymättömiä koloja, laava ei olekkaan vaarallinen vaan hämäystä välissä, kaikki on ihan miten sattuu. Zeldassa sentään oli joku logiikka, yleensä. Jos kohta ei meno muutu, niin mie otan Youtuben avuksi.

Other M on myös tosi kova. Jostain helmikuusta saakka kuolannut sen perään kun kaverin tykönä pelasin alkua ja nyt voin itsekin nauttia siitä oikein olan takaa. Mie en hiffaa miksi yleinen mielipide ei siitä oikein diggaa. Varsin mainio peli niin pelimekaniikaltaan, miten oikeasti voi nuolinäppäimillä pelata tälläistä peliä?, kuin tarinaltaankin. Tarinan T-kirjain sitten isolla. Mahtava.

Mutta hei, Ville. Sano vielä, että Sonic > Mario niin alotetaan homosuhde.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Runt

Viesti Kirjoittaja Runt »

Juuri palailin kotiin Orivedeltä ja raporttin ajattelin reissusta vääntää teidän iloksenne. Antti älä vain mene kertomaan sitten miten turneessa kävin ennen kuin saan raportin valmiiksi.
Hapidi olisi hyvin voinut lähteä kyllä mukaan pelailemaan gameboylla vaikka pokemonia, oli siellä turneessa sen verran luppo aikaakin ;)
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Hapid

vedä myllyne kätee pokemonillas sullahan se peli aikoinaan oli eikä mulla :D

joo mä en oo koskaan ollu oikeen segan mies. yksi tuttu vuosien takaa oli oikeen sonic fanaatikko.
Hapid

joko sä kapu myyt mulle ne zeldan kultaiset pelikasetit nessille? sullon varmaan se snessinkin zelda. annan vaihdossa turtles II:n ja rahaa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Kuva

Ei mulla ole vielä Linkin seikkailuja. Vain alkuperäinen, Link to the Past ja Skyward löytyy.

El edit: Ja se Ville pistää vauhtia niiden lukkareiden katselemiseen ja jättää ne Pokemonit tyttärelleen. Mää haluun pelaamaan jo! Kai, emmää tii.
- Sinitähti
Hapid

noi myllysen lukkarit on vaan joku typerä tekosyy
Runt

Täydeltä näyttää kun oletan ettei Anton pääse puolilta päivin viellä pelaamaan?
Mutta toisaalta niin väliä sitten koska peliallaan, keskiviikko olisi ehkäpä se paras päivä. Itselleni sopisi aloittaa siinä kahden maissa.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Henkka, mites sun aikataulut tulevaisuudessa menee?
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

El Capitan kirjoitti:Other M on myös tosi kova. Jostain helmikuusta saakka kuolannut sen perään kun kaverin tykönä pelasin alkua ja nyt voin itsekin nauttia siitä oikein olan takaa. Mie en hiffaa miksi yleinen mielipide ei siitä oikein diggaa. Varsin mainio peli niin pelimekaniikaltaan, miten oikeasti voi nuolinäppäimillä pelata tälläistä peliä?, kuin tarinaltaankin. Tarinan T-kirjain sitten isolla. Mahtava.
Other M on kylläkin ehkä pahinta paskaa mitä on julkaistu Metroidin nimellä. Tarina on täyttä paskaa, sillä siinä ei ole logiikkaa, hahmot on typeriä ja Samuksesta on tehty rasittava itkuliisa. Pelattavuuskin on abaut paskin ikinä, kun jonkun valopään mielestä nuntsan ja rannevyön poistaminen aina välissä ja kaukosäätimen kääntäminen 90 astetta on hyvä pelitsydeemi.

Joten ei ihme, että sä tykkäät siitä, kun kukaan muu ei siitä tykkää.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Jooh, ohan se noin. Mitähän muuta Yatsee sanoikaan kun sitä peliä arvosteli.

Mie en pyge oikein kunnolla tulevalla viikolla pelaamaan. Tai se on pikemminkin sellainen kysymysmerkki. Tiistaina nähdään todellisuudessaan mitä viikko tulee sisältämään. Su olisi ainoa varma päivä pelille. Muutoin sitten joskus neljän jälkeen kun minut pakotetaan pulpettiin kello kolmeen asti.
- Sinitähti
Runt

Kyllä ne pelit neljän jälkeenkin itselleni passaa, tosin tiistai on ainoa päivä milloin ei varmasti sovi. Pitänee katsoa mitä tuleva viikko tuo tullessaan.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Tuun reissulta tiistai illalla joten eiköhän tulevalla viikolla ehditä Ottaa peli.
Half-breed

El Capitan kirjoitti:Jooh, ohan se noin. Mitähän muuta Yatsee sanoikaan kun sitä peliä arvosteli.
Niin sillä kukaan muu ei tietystikään tuollaisista gamebreakkereistä ja 180 asteen hahmomuutoksista valittanut. Eihän kukaan Nintendon fani ala siitä itkemään, miten yksi Nintendon tunnetuimmista ja parhaimmista hahmoista muuttuu yhtäkkiä rasittavaksi itkuliisaksi ja kaikeksi sellaiseksi mitä se ei ole koskaan ollut. Sinäkään et alkaisi missään nimessä itkemään, jos Tähtigååtti alkaa uudestaan ja mäkkäri muutetaankin Lee Adamaksi. Tai että aika ajoin joudut vaihtamaan katseluasentoa järkevästä päällä seisomiseksi.

Ei eihän kukaan muu kuin Yahtzee valittaisi tollaisista pienistä asioista.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Ai mä kun luulin että Other M:n tarkoitus oli antaa se oikea persoonallisuus aiemmin hiljaiselle hissukalle nimeltä Samus :D

Mutta asiaan, millois loppu kisat starttaa? Ja hakatkaa ne liskot, ainoa 20-0 tappio tässä liigassa. Mä voin tuoda muutaman peitsen kebab tangoiksi :D
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Su 10.30 liskoja hakataan. Tai liskot hakkaa. Pitkäveto pystyun pojat.

Other M on kyllä jännä peli. Vähän kuin uuden sukupolven ensimmäinen Persian Prinssi, Hämis 3 ja mitä näitä kaikkia nyt onkaan. Ei kaikki diggaa, mutta voi pojat kun on syyt heillä. Jos siinä on oikeasti yksi vika, niin se on ikimuistoisten repliikkien puute. Paljon oli hienoja kohtauksia, juttuja, tilanteita ja tykytykyä, mutta onelinerit puuttuvat. Ei minun mieleeni jäänyt asumaan mikään muu kuin prinsessa ja neidin vastalauseet. Niin lähellä oli saada uusi "Halo 2".

Seuraavaksi varmaankin sitten alkuperäinen joko Google-kartan tai mitä todennäköisemmin Juubbarin avulla läpi. Loikatakko sitten emulaattorille, heretic!, Super M:n pariin vai katsoa miten räiskintä sujuu yhdellä tatilla? Ihanat teemat Primeissä ainakin on. Corruptionissa on paras, mutta ei ole alkuperäisen voittanutta.

The last Metroid is held captivity. The Galaxy is now at peace. Tykkytykyy!

Me tarvitaan pelitopikki tänne. Eikä sitä Cuben ohjaintakaan saa unohtaa.
- Sinitähti
Half-breed

El Capitan kirjoitti:Other M on kyllä jännä peli. Vähän kuin uuden sukupolven ensimmäinen Persian Prinssi, Hämis 3 ja mitä näitä kaikkia nyt onkaan. Ei kaikki diggaa, mutta voi pojat kun on syyt heillä. Jos siinä on oikeasti yksi vika, niin se on ikimuistoisten repliikkien puute. Paljon oli hienoja kohtauksia, juttuja, tilanteita ja tykytykyä, mutta onelinerit puuttuvat. Ei minun mieleeni jäänyt asumaan mikään muu kuin prinsessa ja neidin vastalauseet. Niin lähellä oli saada uusi "Halo 2".
Eli peli jossa on selvät puutteet joista kaikki on kommentoinu on se uusin paras peli ikinä? Ja tietty kaikki ne kommentit joita tuosta on heitettey on sun mielestä jotain ihan sekoilua, kun eihän siinä ole mitään typerää, että kesken pelaamisen pitää asettua seisomaan päällään ja tasapainotella kalkkunaa (Hankittava itse.) varpaallaan. Eikä O'Neillin muuttuminen Adamaksi ole mikään huono juttu näköjään susta.

Ja samaan aikaan, kun noin kyseenalainen peli keikkuu sun "best games evah"-listalla, niin iso kasa oikeasti hyviä pelejä on sulta vielä aivan tyystin pelaamatta.

Ja oikeasti. Ihan sama kuka voittaa ton liigan, mutta älkää antako Antonin voittaa. Kestä kuunella sitä paskanjauhantaa kun se muka osaa pelata.
ManAtArm

Viesti Kirjoittaja ManAtArm »

Half-breed kirjoitti: iso kasa oikeasti hyviä pelejä
Tuen vain ensimmäistä ehdotusta. Toistaiseksi yksikään Biowaren peli ei ole iskenyt(en tykännyt edes ekasta Mass Defectistä, joten sain makoisat naurut kun fanit rupes itkemään kolmosesta) joten pelon sekaisella kauhulla odotan sen firman näkemystä Command&Conquerista(onneks sentään Generals eikä kumpaakaan pää tarinaa). Batman... meh, hieman ylikäytettyä materiaalia ;). BF3 no jaa en ole kyllä pelannut, periaate syystä. En koske modern-shootereihin ennen kuin saavat yhden äärimmäisen kriittisen moan korjattua :P

Pitkä vetona sanoisin että Empire ja haltijat voittaa pleiarit.
Hullu selvänä, tervejärkinen humalassa.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

liskot ja dark elffit nähdään finaalissa , ainoo jännitys on et saanko pelin tiukaksi =)
Runt

Henkka *******!!! Tuolla asenteella et lähde Delffejä vastaan pelaamaan, minä haluan Tomp kingit finaalissa vastaan enkä Delffejä. Jos ei muuten niin laitetaan taktiikka palaveri pystyyn ennen teidän peliänne niin saadaan Jarkolle kunnon vastus tomp kingeistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”