Jasekr:n figuja (4.3.2014. WIP Venom)
Re: Jasekr:n figuja (15.8.2012 WIP Raider)
Its turning out cool! I like the lightning.
chek out my 40k chanel! https://www.youtube.com/user/darmamu
Re: Jasekr:n figuja (15.8.2012 WIP Raider)
Thanks! I really try to do my best on this one :Dsteamius kirjoitti:Its turning out cool! I like the lightning.
Kipu on sitä kun heikkous poistuu kehosta.
Jasekr:n figuja (16.8.2012 Valmiit Kabalite Warriorit)
Lisäsin warrioreihin vielä yhden highlightin. Kyllä kannatti, sillä ero on huomattava!
Koko joukko:

Lähempiä kuvia:

Ja yksi heebo lähempää:

Koko joukko:

Lähempiä kuvia:

Ja yksi heebo lähempää:

Re: Jasekr:n figuja (1.9.2012 WIP Raider)
Jeps. Hitaasti etenee tämäkin projekti, mutta tässä on hieman kuvia edistyvästä Raiderista:

I really love it ^^
chek out my 40k chanel! https://www.youtube.com/user/darmamu
Thanks! I like it too ;)steamius kirjoitti:I really love it ^^
Re: Jasekr:n figuja (24.11.2012 Vect konversio)
Moro taas. Pitkästä aikaa sain taas tartuttua pensseliin. Tällä kertaa kohteena oli metallinen Dark Eldar Archon. Haluan kuitenkin pelata archonia silloin tällöin Vectinä ja siksi ajattelin käyttää hieman green stuffia, bitsejä ja mielikuvitusta archonin työstämiseen. Tässäpä sitten lopputulos:

- Kdownunder
Paletti on mielestäni erittäin kivan näköinen. Jos saisi udeltua reseptin mitä olet käyttänyt noissa panssareissa, olen nimittäin ajatellut "lähi" tulevaisuudessa alkaa sutimaan Slaaneshin kaaos possea ja sopisi väri maailmansa puolesta niihin erittäin hyvin...
Panssarin pohjaväri on 2:1 GW: Warlock purplea ja chaos blackia. Päälle devlan mud wash ja sen jälkeen eka high light 4:1 warlock purplea ja chaos blackia. Tämän jälkeen seuraava highlight pelkällä warlock purplella ja sen jälkeen n. 1:1 warlock purplea ja Vallejon squid pinkkiä. Lopuksi vielä todella pieni highlight 1:4 warlock purplea ja squid pinkkiä. Suhteet on suurin piirtein tuommoiset. Todellisesti olen vain katsonut milloin väri mielyttää silmään. Kiitokset kommentista!Kdownunder kirjoitti:Paletti on mielestäni erittäin kivan näköinen. Jos saisi udeltua reseptin mitä olet käyttänyt noissa panssareissa, olen nimittäin ajatellut "lähi" tulevaisuudessa alkaa sutimaan Slaaneshin kaaos possea ja sopisi väri maailmansa puolesta niihin erittäin hyvin...
Todella upean näköisiä Deldareita:) Omaan silmään näyttävät aika kummasti ex-figuiltani;) Ja toi väriteema on jotain niin yksinkertaista mutta upeaa:D keep it up!
Kiitoksia! Tosiaan sinun vanhaa armeijaahan tässä pensselöidään :D Hitaaseen tahtiin on vaan saaneet yksiköt väriä pinnalleen. Siitä on kuitenkin melkein vuosi kun nämä vaihtoivat omistajaansa.1tyyppi kirjoitti:Todella upean näköisiä Deldareita:) Omaan silmään näyttävät aika kummasti ex-figuiltani;) Ja toi väriteema on jotain niin yksinkertaista mutta upeaa:D keep it up!
Hiljaa hyvä tulee:D Odotan innolla miltä ex incubini näyttävät:p
Re: Jasekr:n figuja (5.5.2013 DE Raider)
Moro moro,
Pitkän tauon jälkeen otin jälleen kiinni pensselistä ja maalasin nurkassa pölyttyneen Raiderin loppuun. Maalaaminen on jäänyt nyt vähälle koulukiireiden takia, mutta muutaman pelin olen sentään kerennyt pelailla :). Tässä nyt kuitenkin valmis Raider:

Koitetaan nyt saada jotakin maalattua seuraavan kuukauden aikana :D
Pitkän tauon jälkeen otin jälleen kiinni pensselistä ja maalasin nurkassa pölyttyneen Raiderin loppuun. Maalaaminen on jäänyt nyt vähälle koulukiireiden takia, mutta muutaman pelin olen sentään kerennyt pelailla :). Tässä nyt kuitenkin valmis Raider:

Koitetaan nyt saada jotakin maalattua seuraavan kuukauden aikana :D
Re: Jasekr:n figuja (5.5.2013 DE Raider)
Hienoa on :)) En ollutkaan aiemmin näitä nähnyt, maalaa ihmeessä lisää toukokuun mittaan!
Re: Jasekr:n figuja (16.6. WIP Incubi)
Kyllä minä toukokuussa näitä aloittelin, mutta en saanut valmiiksi vaikka yritys oli kova :D. Tässä lupauksia tulevasta:

Tämä modeli on siis basetusta vaille valmis. Muista puuttuu vielä vihreät yksityiskohdat (ja tietenkin baset). Pitää muihin modeleihin parantaa tuon linssin blendiä hieman.

Tämä modeli on siis basetusta vaille valmis. Muista puuttuu vielä vihreät yksityiskohdat (ja tietenkin baset). Pitää muihin modeleihin parantaa tuon linssin blendiä hieman.
Re: Jasekr:n figuja (22.6. Incubi)
Jeps sainpas nämäkin valmiiksi. Tässä muutamia kuvia:

Sellasta tällä kertaa. Saa laittaa kommenttia :)

Sellasta tällä kertaa. Saa laittaa kommenttia :)
Näyttääpä sun miekat suorilta. Mulla ne on ihan kierot
Nämä on metallisia figuja, joten ne eivät taitu niin helposti kuin hartsiset.Eduboy94 kirjoitti:Näyttääpä sun miekat suorilta. Mulla ne on ihan kierot
No se selittää paljon. Näyttää kyl hiton hienolta. Hieno keksintö laittaa noi kypäräpäät niille.
Kiitos :). Ostin nämä incubit (vai pitäisikö se sanoa incubukset) käytettynä ja tuolloin niillä ei ollut niitä varsinaisia incubi-kypäriä. Nämä modelit ovat varmaan siis jotain uusien incubien ja vanhojen incubien välimuotoja (?!) tai sitten vanha omistaja on käyttänyt ne kypärät johonkin muuhun :D. Jokatapauksessa päätin sitten vaihtaa nuo wychejen ja reaver jetbikejen kypärät incubeille päähän ja ihan toimivilta nuo näyttävät :)Eduboy94 kirjoitti:No se selittää paljon. Näyttää kyl hiton hienolta. Hieno keksintö laittaa noi kypäräpäät niille.