Mid-war Lauttasaaressa
Re: Mid-war Lauttasaaressa
Selkee, tuun kerholle klo 11:00.
Mä treenautan toisen lajin etc-tiimiä nyt viikonloppuna, et en tähän ehdi mukaan vielä, mut muuten peukku ylös ohjelmalle. Jos et Jussi saa noita kerhon kalenteriin survottua, niin mä voin hoitaa ne sinne.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Tämä kuulostaa erittäin hyvältäJussiV kirjoitti: Aloitetaan Firestorm Stalingrad sunnuntaina 23.9. eli vähän aikataulusta myöhässä. Saksalaisethan oli Volgalla jo elokuun lopulla.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
En pääse nyt sunnuntaina paikalle, mutta laittakaa infoa tänne miten saatiin kampanja alkuun. Tämän kautta voi varmaan sopia pelejä samaan tapaan kuin Marget Garden touhussa?
Nopat ja Taktiikka Ry
Voisin itsekin tulla huomenna sunnuntaina pitkästä aikaa pelailemaan, viime pelistä onkin jo vierähtänyt vähän aikaa. Eli huomenna siis on vielä normaali pelipäivä? (Ei firestorm/aces kampanjoita)
Joo, mukaan vaan, ihan normipelipäivä.Säkki kirjoitti:Voisin itsekin tulla huomenna sunnuntaina pitkästä aikaa pelailemaan, viime pelistä onkin jo vierähtänyt vähän aikaa. Eli huomenna siis on vielä normaali pelipäivä? (Ei firestorm/aces kampanjoita)
Ja tarkoitus olisi ettei tuo Stalingrad kamppaniakaan veisi kaikkea huomiota vaan sitä tulisi pelailtua siinä sivussa.
Nopat ja Taktiikka Ry