"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Swordmasters (Valmis)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Matti
Valvoja

Re: Swordmasters (Valmis)

Viesti Kirjoittaja Matti »

minisaarnaaja kirjoitti: Noista miekoista vielä - arvasin että tässä oli tuollaista sävytystä haettu, ja se toimiikin ihan hyvin. Siitä huolimatta osa metalleista näyttää todella tummilta, eli jos joskus tulevaisuudessa jaksat ottaa pari kuvaa eri kuvakulmista niin kiva, saisin uteliaisuuteni tyydytettyä:)
Suoraan edestä

Kuva
Accu kirjoitti:Komeita nappeja, erityisesti plussat ruohikon maalaamisesta (pitää kokeilla itsekin) ja sinisen blendeistä, ovat suurimmaksi osaksi todella pehmeitä. Sävykin on kohdallaan, mitä maaleja olet käyttänyt siinä? On kyllä hatunnoston arvoinen suoritus jos jaksat samaan tasoon pistää noita armeijallisen :)
Kiitos kehuista. Sininen on perusväliltään Vallejen Model Color "Dark Sea Blue", jota on lähdetty blendaamaan Vallejon Game Color "Wolf Grey"n suuntaan (ts. spacewolf grey). Joissakin kohdissa olen lopettanut ennen kuin olen päässyt puhtaaseen wolf greyhyn, joissakin kohdissa jatkanut wolf greyn jälkeen puhtaaseen valkoiseen asti. Töyhdöissä myös varjoja olen syventänyt devlan mudilla (en vetänyt koko pintaa, vaan vain syvimmät kohdat).

Laitetaan loppuun vielä yksi kuva, jossa näkyy osittain koottu Reaperin "Giant eagle". Olen aikanaan hankkinut sen, kun maksoi jotain 25€ (nykyisin hinta on jo 50$, mikä on ylihintaa jo nähdäkseni). Tuolle ajattelin tehdä sitten samanlaista alustaa, kuin oli alunperin sculptissa (mutta tuo alusta olisi varmaan tuonut hintaa liikaa lisää). EDIT: Toinen nurkissa pyörivä kotka on GW:n "Great eagle", joka maksaa GW:n nettisivujen mukaan 22,5e. Reaperin nappi painaa (ilman alustaa) 265g, GW:n 115g. Molemmista kuitenkin ajattelin lähteä vääntämään korkeatonttujen suuria kotkia...

Kuva
“When you aim for perfection, you discover it’s a moving target.” – George Fischer
Gorkiporki
Sotavasaran Maalaajamestari 2008

Viesti Kirjoittaja Gorkiporki »

Hieno yksikkö ja toivottavasti näkyisi kivasti myös pelipöydällä. Kun ei noihin nyt oikein minusta tarvitsisi mitään erikoisempaa. Murretut värit ja hieman realistisempi ote toimii kyllä hyvin, ilman että ne näyttäisivät liian "tympeiltä". Vähän samalla periaatteella lähtisin itsekin toteuttamaan peliarmeijaa. Tai se oma haaveni olisi ikäänkuin showcase/pelattava armeija. Varmaan fabaan se olisi Empire kelta/purppura +turkoosi teemalla, jonka olen varastanut netistä :D 40k:n puolella olisin varmaan tylsä ja tekisin marineista, kun ig:lle ei ole loppujen lopuksi niin mielekkäitä vaihtoehtoja tarjolla. Maalasin jo yhden ns. pelifigun tässä taannoin (ig kessu), mutta sitä voi käydä vilkaisemassa jos jaksaa. Siinäkin käytin paljon murrettuja sävyjä ja toki sotilaiden asut nyt harvoin ovat mitään räikeitä muutenkaan. Tosin marineissakin voisi kokeilla jotain vähän muuta, kuin juuri sitä puhtaan keltaista, punaista, sinistä tai vihreää.

Mutta ihan riittävän "synkeitä" nuo ovat ja muutoinkin ihan hyvää jälkeä. Siis parempaahan tuo on kuin keskiverto eavy metallin tuotanto. Onhan sielläkin jotain GD-voittajia töissä, mutta kuiteskin. Heillä nyt tietty on työtahti aika kova ja valmista pitää saada tietyssä ajassa.
Modern cars - they all look like electric shavers.
Veijo

Viesti Kirjoittaja Veijo »

Tää mennee jo taiteen puolelle helposti. Hemmetin komea rykmentti ja värimaailma on yllättävällä tavalla erilainen ja kaunis kuin mikä. Toiset on semmossii heppuja että ne jaksaa koko rykmentin maalata valmiiks asti, ja nepä vasta on kovia jätkiä!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”