"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muiden joukkueiden OETC-listat

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Prkl

Muiden joukkueiden OETC-listat

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Kaikkien joukkueiden OETC-listat siis julkaistaan lähipäivinä oheisella foorumilla:

http://www.taurusiuvavi.at/phpBB3/viewf ... 6634da1895

Julkaistuna nyt siis kaikki joukkueet. Tässä ketjussa voi itse kukin ottaa kantaa tai muuten vain keskustella niistä. Tein erillisen ketjun lähinnä sen takia, että tuo toinen säästyy Suomen listojen metaukseen.

Tästä voi myös saada vähän osviittaa, millaisia listoja maailmalla pelataan. Ei silti kannata kaikkea kopioida suoraan, koska ainakin menneinä vuosina osa listoista on ollut ihan rehellisiä tunkkeja (Baldurin tier 4 viidellä woldwyrdillä?).
Viimeksi muokannut Prkl, Ma 03.09.2012 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Prkl

Re: Muiden joukkueiden OETC-listat

Andrew Galean trollilistat (pitäisi olla aika priimaa):

Grim Angus (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Dire Troll Mauler (9pts)
Cylena Raefyll & Nyss Hunters (Cylena and 9 Grunts) (10pts)
Pyg Burrowers (Leader and 9 Grunts) (6pts)
Sons of Bragg (6pts)
Swamp Gobber Bellows Crew (Leader and 1 Grunt) (1pts)
Trollkin Long Riders (Leader and 2 Grunts) (7pts)
Fell Caller Hero (3pts)
Trollkin Champion Hero (3pts)

Tier 4 Theme List
Hoarluk Doomshaper (*7pts)
* Troll Axer (6pts)
* Dire Troll Mauler (9pts)
* Earthborn Dire Troll (10pts)
* Mulg the Ancient (12pts)
Krielstone Bearer and 5 Stone Scribes (4pts)
* Krielstone Stone Scribe Elder (1pts)
Trollkin Runeshapers (Leader and 2 Crew) (3pts)
Janissa Stonetide (3pts)

Muuten se on ainakin huomioitavaa, että 20 ensimmäisestä pelaajasta kolmella oli kolossaaleja listoissa. Yhdellä oli molemmissa. Vain yksi stormwall bongattu tähän asti, mikä taitaa olla hyvä uutinen ainakin Terminukselle ja eButcherille.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Prkl

Mikset sä Tatu keksinyt tämmöstä listaa:

Kommander Harkevich, the Iron Wolf (*5pts)
* Behemoth (13pts)
* Black Ivan (10pts)
* Conquest (19pts)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (2pts)
Battle Mechaniks (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Battle Mechaniks (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Greylord Ternion (Leader and 2 Grunts) (4pts)
Koldun Lord (2pts)

Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

petskules kirjoitti:Mikset sä Tatu keksinyt tämmöstä listaa:

Kommander Harkevich, the Iron Wolf (*5pts)
* Behemoth (13pts)
* Black Ivan (10pts)
* Conquest (19pts)
* Sylys Wyshnalyrr, the Seeker (2pts)
Battle Mechaniks (Leader and 3 Grunts) (2pts)
Battle Mechaniks (Leader and 5 Grunts) (3pts)
Greylord Ternion (Leader and 2 Grunts) (4pts)
Koldun Lord (2pts)
Koska...
Riippu minkä listan kanssa tuo on paritettu, toi voi olla muuten aika massiivisen hyvä matchuppi mulle, tai sitten vaan kakka. Ette vaan uskoneet uutta metausta, sanoinhan että tuossa setupissa on järkeä.
Edit: joo, tää ois aika hyvä setuppi doomyille, vaikka se saisi oman skenunsa valita, oon nopeampi ja kauniimpi...
Aliquando Insanire Iucundum Est
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Ainakin kolme muuta doomy-listaa näkyi mukana, joten kai nyt suomen tiimi sentään osaa pelata niitä vastaan?

Meniiteillä oli selvästi havaittavissa parhaat casterit: Harby+eFeora ja muutama p/eSeve mukana.

Samoin trolleilla eDoomy, Grim ja eMadrak selvästi suosituimmat, mutta muuten kyllä hajontaa paljon enemmän. Mutta jos trolleja on mukana, niin melkeen pitää varautua, että siellä on kaksi tai kolme arm 24 beastiä seinän takana löllymässä kohti.
Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Puolan joukkueessa Cygnarilla on molemmissa listoissa Squire. Se on vissiin character.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Merimetsä kirjoitti:Puolan joukkueessa Cygnarilla on molemmissa listoissa Squire. Se on vissiin character.
Mulla on Squire kaikissa listoissa. Ei se vissiin oo character...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Elylyy näkyy olevan liikentees aika mones tiimis.

Ihan jännii listoi näkyy olevan. Aika crazy toi pdenny 30 mäkkärii, satyxit ja nyssit.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

saaks joku abusoituu työpaikan yms tulostinta et sais noi paperil vaikka jopa useana kappaleena viikonloppuu varten?
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Prkl

Ihme_apina kirjoitti:saaks joku abusoituu työpaikan yms tulostinta et sais noi paperil vaikka jopa useana kappaleena viikonloppuu varten?
Mä kokoan ne teille tän viikonlopun treenileiriä varten. Laitan tällä viikolla s-postia, mutta tuon tulostetut versiot teille myös.

TheEmu

petskules kirjoitti:
Ihme_apina kirjoitti:saaks joku abusoituu työpaikan yms tulostinta et sais noi paperil vaikka jopa useana kappaleena viikonloppuu varten?
Mä kokoan ne teille tän viikonlopun treenileiriä varten. Laitan tällä viikolla s-postia, mutta tuon tulostetut versiot teille myös.
Ollaan kyllä Hermannin kanssa tulossa. Ollaanko me siellä pelitilassa vai jonkun luona vai missä? Varmaan joku kolo meille kahdelle löytyy mihin voidaan nukahtaa toksi yöksi ettei tarvii mitään random hostellia arpoa?

Regards, Scissors. "
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

Joukkueen manageri hoitaa. No fear.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Der Dexter

Joo, ei onnaa mulla ton sunnuntain työvjuoron poisvaihtaminen, ainoo semi-optio on sitten sen turun vkl:n päälle, ja sekään ei ole edes hyvä vaihtoehto.

eli oon mukana vaan lauantain, pääsen töistä 12.00 jonka jälkeen oon melko nopeesti valmis vähän metaileens sitten koko illan.
TheEmu

Celebdae kirjoitti:Joukkueen manageri hoitaa. No fear.
Mihin aikaan suotaisi saapua sinne päähän ja mihin aikaan vois kuvitella pääsevän pois sunnuntaina, mr manager?

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Kuviot menee nyt sillee, että jossain siinä iltapäivällä kun saavutte, pääsette noutamaan avaimet eli mut ja managerin leppävaarasta, jotta päästään pelitilaan metaamaan. mut voi hakee sellolta, jaakosta en tiiä, mutta puhelimet toimii.
Sitten pelaillaan jonkin verran siel, ja metataan lisää illemmalla jossai.

Aikataulut jonki verran varmaan fiilispohjalla, ite en oo kuitenkaa sunnuntaina enää mestoilla. Älkää herätkö aikaseen lauantaina, oon kuitenki 12 asti töissä, ja mielellään käyn himassa suihkussa siinä välis kans.
Celebdae

TheEmu kirjoitti:
Celebdae kirjoitti:Joukkueen manageri hoitaa. No fear.
Mihin aikaan suotaisi saapua sinne päähän ja mihin aikaan vois kuvitella pääsevän pois sunnuntaina, mr manager?
Nää pienet käytännön asiat mä jätän Teron ratkaistavaksi =)

Mut joo mä ite oon valmis pelaamaan lauantaina viimeistään klo 13. Nyt viimeisin suunnitelma kai oli ainakin aloitella kunnon pelisessiolla Lauttasaaressa heti kun te mestoille ehditte. Sunnuntaina varmaan pelataan niin pitkään kuin intoa riittää ja ehkä teidän matkan takaa tulevien mielipide lopettamisajasta vois olla aika isossa roolissa.

Niin ja lisättäköön, että manageri on vielä ainakin tän hetken tiedoilla siinä klo 13 Otaniemessä.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
TheEmu

Aikataulu kuulostaa ihan hyvältä; ei tarvii herätä sika-aikasin mutta ehditään metaa-pelaa kuitenkin ihan kivasti.

Vähän pelottaa seikkailla ympäri pääkaupunkiseutua Hermanni kartanlukijana, mutta ehkä me selvitään. Ainakin siitä eteenpäin kun saadaan joku paikallinen kyytiin...

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Chill, ette poistu minkään valtaväylän varrelta missään vaiheessa, joten no hätä.

Aika hyvin taitaa mennä sillee, että noukitte mut hieman ennen yhtä Sellolta (siis leppävaaran ydin), ja haetaan siitä sitten managoiva osasti niemestä, ja mennään metaamaan ja pelaileens. En oo pelannu doomyilla tarpeeks, joten otan neki mukaan (pari testipeliä pitää koittaa tiettyjä skenuja ajatellelen)

Mut saa kiinni numerosta 040 747 3929 jos ei sitä vielä ollu, ennen 12 en välttämättä pysty kuitenkaan vastaamaan.
Celebdae

Sen verran päivitystä, että en oo menossa Otaniemeen...

Turun autokunta vois tulla tänne mun luo ekana, kun se ei ainakaan ole vaikeeta:
1. Turun motarilta otatte Kehä I:n liittymän itään. Siinä samassa myös opastus "Leppävaara".
2. Tämän jälkeen heti eka liittymä pois Kehä I:ltä. Taulussa lukee "Perkkaa".
3. Liikennevaloista vasemmalle.
4. Heti eka risteys vasemmalle ja ootte perillä. Tässä kohtaa tie katkaistu tolpilla.

Mun puolesta saa tulla millon vaan ehitte. Kännyhän oli 050-3739211 jos ei teillä numeroa jo oo.

Der Dexter

pikkasen päivitystä, on nuo liikennejärjestelyt muuttunu, eli:

eli kun nousee poies Turun motarilta, niin ei tosiaan enää tarvii kaistoja vaihdella sinällää, sillä tuo liittymä nykyään kulkee kehä 1 vierellä, eli ajaa vain oikeata kaistaa, ja sitten kun kaarre loppuu, niin otta vielä pykälän oikealle, joka tosiaan kääntyy perkkaalle. tämän jälkeen saattekin Jaakon kyytiin, niin voi sitten kattosta mistä mut noukitaan kyytiin. Aikataulullisesti varmaan sellainen 12.30-13 välillä tämä ois hyvä, niin ehin käydä kotona ajoissa, ja kaapata töistä eväitä illaksi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”