Meitin LOTR:it (next generation)
-
Oberon
Meitin LOTR:it (next generation)
galleria vasta tekeillä(-->vähän kuvia) mutta lisää tulee joka kerta kun käyn koneella ja muistan lisäillä.
kuvat otettu huonolla APS kameralla ja liian kirkkaassa valossa.
http://www.pbase.com/petriph/oberon
kuvat otettu huonolla APS kameralla ja liian kirkkaassa valossa.
http://www.pbase.com/petriph/oberon
Viimeksi muokannut Oberon, Pe 13.06.2003 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Juuh, pikkaisen liikaa valoa... :? ... ja ehkä tulevaisuudessa otat jonkun kuvan vähän lähempääkin figuja?
Tuota jäi pari asiaa häiritsemään... eikai niillä urukeilla ollut pinkkejä hiuksia? :? Ja tuo goblienien väritys... kirkkaan punaiset paidat päällä?
Tulee EHKÄ liikaa mieleen FB... mutta hey, en syyllistä mistään, kun en omiani ole näyttänyt... :?
Tuota jäi pari asiaa häiritsemään... eikai niillä urukeilla ollut pinkkejä hiuksia? :? Ja tuo goblienien väritys... kirkkaan punaiset paidat päällä?
"Did you trust and elf??!!"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
"No I didn't, Uncle-Divor!"
"Then tell me, lad, where is your beard?"
-
Skavengeneral
Juuh, kuvat ovat aika huonoja niin valaisun kuin etäisyydenkin puolesta mutta ei voi mitään. Tosiaan olisit voinut kuvata yksittäisiä ukkoja eikä koko lössiä, mutta ainakin näkyi että paljon on ukkoja valmiina. Tarvii varmaan jäädä odottelemaan uusia kuvia.
P.S Niitten urukkien pinkit hiukset kyllä pistää silmään
P.S Niitten urukkien pinkit hiukset kyllä pistää silmään
Olen lomalla, eikä minua näy eikä kuulu. Siksi myöskään en saa viestejäsi, joten minua on turha yrittää saada mitenkään kiinni. HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!!!!!
-
Oberon
ne hiukset on valk+rusk-yhdistelmä, ei pinkki!
uusia kuvia en ota lisdää enää aikoihin(maksoivat yks rulla 24.85E!)
mutta lisää tulee koko ajan edelliseltä rullalta
kamerassa ei zoomia ja sillee.... eli kuvien laatua paha seurataennenkuin ne tulee kaupasta...
gobboja tehdessä ei ollu mustaa-->punaiset paidat.
HER-nyt on-line!
uusia kuvia en ota lisdää enää aikoihin(maksoivat yks rulla 24.85E!)
mutta lisää tulee koko ajan edelliseltä rullalta
kamerassa ei zoomia ja sillee.... eli kuvien laatua paha seurataennenkuin ne tulee kaupasta...
gobboja tehdessä ei ollu mustaa-->punaiset paidat.
HER-nyt on-line!
-
Oberon
Jos haluatte huippukuvia, HANKKIKAA digi-kamera! nää kuvat on otettu 2 viikkoo sitten ja sain nää vasta eilen takas-->pitkä odotus/epävarmuus kuvien onnistumisesta.
lisää kuvia tulee sitten kesällä(niiden lisäksi mitä tässä rullassa oli)
HER-kuva on sitten vaan suurennos siitä elvesonly-kuvasta-->huono kuva. oikeat lähikuvat siitä oli oikein hienoja loisteputki kuvaelmia :oops:
lisää kuvia tulee sitten kesällä(niiden lisäksi mitä tässä rullassa oli)
HER-kuva on sitten vaan suurennos siitä elvesonly-kuvasta-->huono kuva. oikeat lähikuvat siitä oli oikein hienoja loisteputki kuvaelmia :oops:
-
Asavarkull
No obe ainaki yritettii ja mä voisin kesällä ostaa digikameran ni sais hyvii kuvii ja kesällä sit mätetää oikee urakalla ja muuten kaikilla goboilla ei ollu punasta paitaa tai siis oli mutte obella ei mustaa jolloin panssari punaseks eili gobolla on panssari paidan päällä!
"Life is pain, pain is illusion, life is an illusion."
-
Oberon
no joo, maali(suuret määrät) ja liima puttuu-->en saanu valmiiksi asti
mutta ei se mitään! kyllä niillä pelata pystyy ja kivempi on kuin lattia!
ja Lande: Asavarkulilla on kesätyöt samaan aikaan kuin se turnaus-->yrittää pyytää/kysyä kys. päivän vapaaksi. jos(kun?)jollakulla muulla on kameraa, niin voi(pitää!) tuoda sen tietty mukanaan. Asavarin kameran ostohan ei ollut "varma"
ja Lande: Asavarkulilla on kesätyöt samaan aikaan kuin se turnaus-->yrittää pyytää/kysyä kys. päivän vapaaksi. jos(kun?)jollakulla muulla on kameraa, niin voi(pitää!) tuoda sen tietty mukanaan. Asavarin kameran ostohan ei ollut "varma"
-
Oberon
Lisää apuja figujen tunnistuksessa:
mun figujen tuntomerkit:
Base maalattu(kaikissa)
kaikki haltiat(paitsi haldir)on mun
loput: Tontoni, mikan ja Asavarkulin("jarno") omia
ei maalattua basea
valtaosa urukeista(40) ja ROR:it(paitsi vihr.baset)
kaikki mun figut maalattu sitten alotus maaliboxin väreillä-->ei paljon valinnanvaraa maalauksessa/maasto maalaamatonta
mun figujen tuntomerkit:
Base maalattu(kaikissa)
kaikki haltiat(paitsi haldir)on mun
loput: Tontoni, mikan ja Asavarkulin("jarno") omia
ei maalattua basea
valtaosa urukeista(40) ja ROR:it(paitsi vihr.baset)
kaikki mun figut maalattu sitten alotus maaliboxin väreillä-->ei paljon valinnanvaraa maalauksessa/maasto maalaamatonta
-
Asavarkull
-
Oberon
-
factordunk
-
Oberon
-
LedByReaper