"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Muiden joukkueiden OETC-listat

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Prkl

Re: Muiden joukkueiden OETC-listat

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Joo eli huomenna nähdään kertsillä n. klo 13-14. Itse ehdin tuohon heti kirkon jälkeen. Mulla on teille printit valmiina. Pelaillaan la-su sen kun ehditään ilman aikataulua. Puhutaan paskaa ja haukutaan toistemme peliä siinä välissä. Lauantai-iltana jossain vaiheessa siirrytään Jaakolle.

Muut kuin ETC-tiimiläiset saa tulla tarjoamaan kovatasoisia pelejä tiimiläisille. Auttaa jos bongaatte suoraan jonkun kivan ETC-listan, johon saadaan sitten pelin kautta tuntumaa.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Celebdae

Viesti Kirjoittaja Celebdae »

petskules kirjoitti:Joo eli huomenna nähdään kertsillä n. klo 13-14. Itse ehdin tuohon heti kirkon jälkeen. Mulla on teille printit valmiina. Pelaillaan la-su sen kun ehditään ilman aikataulua. Puhutaan paskaa ja haukutaan toistemme peliä siinä välissä. Lauantai-iltana jossain vaiheessa siirrytään Jaakolle.

Muut kuin ETC-tiimiläiset saa tulla tarjoamaan kovatasoisia pelejä tiimiläisille. Auttaa jos bongaatte suoraan jonkun kivan ETC-listan, johon saadaan sitten pelin kautta tuntumaa.
Oleellisin boldattu. Nyt kattomaan futista - huomiseen!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.

Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Jees, eiköhän tosta selvitä. Tähdätään varmaan että oltais yhden paikkeilla siellä päässä mutta soitellaan varmaan matkalta vielä tarkemmasta aikataulusta jollekin.

Kauheen pro ois jos saatais joku ihan viiden hengen tiimi kasaan meitä vastaan, että näkis käytännössä tuo toimii, mutta toki kaikki metailu+pelaaminen on kotiinpäin...
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

No niin, tiukat pelailut takana, varmaan sen 20 peliä viikonlopun aikana saatu kasaan, valtaosa joukkueelle omilla listoilla.
Pahoja matchuppeja vaan löytyy, ja pahoja aivopieruja ei ihan hirveesti todistettu. Kyl meillä on pelaavia pelaajia mestoilla, vielä jonkin verran hiomista pikkuasioissa, eikä vähiten meikäläisellä. Mut aika hyvältä näytti, ennen kaikkea kaikilla pelitahti oli melkosen kiva, punanen lanka oli kaikis peleissä suunnilleen, ja oli selkeesti suunnitelmaa mitä haettiin ja toteutettiin.

Tosiaan 5-7 2h grindausmatsia söi aika hyvin energiaa, ja kaikissa hakattiin kaverin kello alle 10 minuutin. Vähän pitäis omaa pysyvyyttä parantaa jotenkin, niin aika hyvällä prosentilla voisi kellottaa kaverin ulos pelistä.
Ja yllättävän hyvin joku stormwallikin totteli damagea, kunhan vaan AS pääsee eroon. Taidat olla Teemu vähän samaa mieltä, että kyl ne mekaanikot on vaan the shit siel takana lojumassa, ihan selkeesti.
Aliquando Insanire Iucundum Est
TheEmu

Tosi auttavainen viikonloppu; itelle tais tulla kuus peliä yhteensä, kaikki aika hermojaraastavia grindejä (paitsi se harppypeli Henryä vastaan); lisäks käytännössä 24/7 metailua tohon vielä päälle. Omat listat tuntuu hyvältä; aina välillä on fiilis että osaan iteki jotain mutta aina välillä unohtuu taikoa Arcane Shield Stormwalliin. Suunnilleen kaikki matchupit pitäis olla (ainakin halelle) ihan pelattavia ettei tuu ihan autolosseja ja on siellä muutama mitä vastaan pelaan oikein mielelläänkin. Mutta helkkarin tyytyväinen ja luottavainen oon omiin listoihin tällä hetkellä; enää tyhmät mokailut pois niin ollaan jo aika hyvissä asemissa mun puolesta.

Yks mitä oon omasta pelistä huomannut viime aikoina, että samalla kun peliskilzzit/silmä on noussu yllättävän paljonkin, on kellon kanssa tullu vähän ongelmia. Joku puol vuotta sitten turnauksessa ei ollut mitään stressiä kellosta vaan aina omassa shakkikellossa tuppasi olemaan vähintään 10min enemmän aikaa kuin vastustajalla. Nyt sit taas huomaa hinkata gunmagejen/seinän/nyssien tms paikkaa paljon tarkemmin, mutta samalla aikaa kuluu ja varsinkin Strykerin lojumislistalla siihen ei oikein oo varaa jos peli venyy ja venyy. Sitten pelissä tulee ärsyttäviä hetkiä kun pitäis pelaa hirveellä kiireellä että säästyis aikaa loppupeliin, mutta toisaalta pitäis pelaa hirveen tarkkaa peliä ettei vaan mokaa mitään.

Mekaanikot on rokannu Strykerin listassa itseasiassa tosi hyvin. Ottaisin mä silti vieläki sen Arlanin ehkä ennemmin, mutta kyllä noikin mukavia on.

Regards, Scissors. "
TheEmu

Jes, testipeli tänään pSkarrea vastaan. eStryker fiitillä ulos killboxista ja eka kerta ku kuolin killboxiin. Iha vähän hävettää :(

Muuten toi tuntu ihan siedettävältä, ehkä jopa suotuisalta match-upilta. Helldivereihin en keksinyt vieläkään mitään, mutta niitä ei onneksi hirveästi ollutkaan OETCssä.

Regards, Scissors. "
Prkl

PP:n foorumeille on tullut pari metaketjua, lukaiskaa läpi:

Yleistä:

http://privateerpressforums.com/showthr ... oming-OETC

Ja circlestä OETC:ssä Michalin ketju:

http://privateerpressforums.com/showthr ... le-at-OETC

Tuskin niistä massiivista hyötyä on, mutta onpahan keskustelun aiheeksi sitten ginipöydässä..
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Prkl

Andrew Galea käy läpi oman listansa:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sBw0tGBOtg

Janissan ominaisuuksien selittämiseen menee 2,5 minuuttia.. :)

Olkaa tarkkana kohdasta 8:58 eteenpäin.. Ja täysi hajoaminen ainakin itsellä kohdassa 10:05 ! Onko törkee tieri vai ei?

Prkl

Der Dexter

anna mulle toi matchuppi, jooko pliis?

melkein ilman skenuakin, doomyt vie ton, siel ei oo edes bomberia grimmillä.

mut joo, oikeissa peleissä ilman täyttä retardivaihdetta on kyl potentiaalisia settejä molemmat.
toisaalta olen kyllä ollut viime aikoina myös melko vakuuttunut Janin epätavallisista röllilistoista, kuten 2 BE:tä tai Jarlin meleelista. Sillai rölleistä sais varmaan oikeesti enemmänkin irti, kuin nuo perinteiset allrounderit mitä tuolla tuppaa olemaan.
Prkl

Huomasin just et pari kolme viikkoa enää aikaa kisoihin ja mä oon metannu n. 50 listaa läpi sen suhteen mitä pelaan niitä vastaan ja vaan parikymmentä rankannu plus/miinus -systeemillä. Toivottavasti muut on ollut ahkerampia. Tässä meinaa tulla kiire kohta vaikka noita onkin kaiken luppoaikansa tuijotellut noita listoja.

Enkä siis pääse ensi viikonloppuna mukaan meininkiin kun oon Tampereella. Siellä tosin voisin pelailla ensi sunnuntaina läpi jotain vähemmän tuttuja matchuppeja kuten eri merccejä (jos joku sattuu näitä lukemaan)..

Der Dexter

Aloin tässä miettiä, että perinteisen hyvä Doomyt vs circle on tänä vuonna vähän hankalampi, kun nuo retardit on tykästynyt pKruegeriin. Kuka meidän tiimissä tykkää napsia noita ruugereitä urakalla, sillä se ei ole mikään kauhean hyvä setuppi mulla, mikä normaalisti pitäisi olla.

Voinhan kyllä niitä pelailla, ja kuten ollaan todettu, ei se helppoa naapurillekaan ole, mutta ei ole mikään ihan kauhean varma ja selkeä matchuppi mitä meidän pitäisi hakea...
TheEmu

Der Dexter kirjoitti:Aloin tässä miettiä, että perinteisen hyvä Doomyt vs circle on tänä vuonna vähän hankalampi, kun nuo retardit on tykästynyt pKruegeriin. Kuka meidän tiimissä tykkää napsia noita ruugereitä urakalla, sillä se ei ole mikään kauhean hyvä setuppi mulla, mikä normaalisti pitäisi olla.

Voinhan kyllä niitä pelailla, ja kuten ollaan todettu, ei se helppoa naapurillekaan ole, mutta ei ole mikään ihan kauhean varma ja selkeä matchuppi mitä meidän pitäisi hakea...
Mun Strykerlista ei haluu ainakaan pKruugereita vastaan (ihan liikaa low-arm jalkaväkeä mulla). Precursorit voi kestää vähän juttuja Shield Wallilla mutta mielellään en kyllä ottais Halellekaan noita.

Tietty halen fiitti auttaa aina kivasti, mutta kuiteski...

Regards, Scissors. "
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Mä oon mieetiny noi vähän vähäpetosemmat pKrueget ittelleni hyviks, tiä sit onko iha kuvitelmii vaa. Voi ol et esim noi druidi UAt o isompi ongelma ku mitä miettii, pitäis saada peli pari alle ni näkee kaatuuko ne Lylyllä
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Prkl

Druidit UA:lla kaatuu stridereihin, mutta hyvä pKrueger pelaaja antaa semmosta salamia noille stridereille heti kun pystyy ju lollottelee sitten ton UAn kanssa. Mutta tosiasiassa feattivuorolla kampeat UA:ta bolt thowerilla nassuun (tarvittaessa kahteen kertaan) niin peli muuttuu helpommaksi. Ei pitäisi olla sulle mikään superhaastava.

Tosin KAIKKI sun supportti ja striderit on semmosta herkkua tolle Kruegerille, että ne kyllä lähtee tosi lujaa vaihtoon. Pidät kaiken yli 4" päässä toisistaan tai vähintään etulinjasta niin sinne on paljon vaikeampi saada niitä salamia. Ja muutenkin pidät ne supportit eri puolilla armeijaa, ettei niihin osu samat chain lightningit. Toinen hyvä on mennä pedoista tehdyllä etulinjalla, laittaa päädyn pedot edemmäs, jotta ne ottaisi kaikki chain lightningit vastaan, ja muut pedot jonoon niiden väliin, että ne hyppii sitten niihin ne kaikki POW 10:t. Stealthin kanssa suhun on kyllä vaikea ampua niitä, mutta kyllä ne sieltä jollain tempulla tulee (omaa shiftaria tai blackladia selkään). Ai niin. Tapa KAIKKI Gallows grovesit pois heti kun pystyt niin pKruegerin temput loppuu, koska ei varmaan uskalla tulla eteen pelaamaan sun assasinaatiolistaa vastaan.

Pelaat ekat vuorot siis safetya sun supportilla. feattivuorolla tapat GG:t, druidi-UAn (striderit ampuu muita druideja kunnes väistämättä kuolevat), ja kaikki woldwardenit ja Megalithin. Chain lightningien ampuminen on tämän jälkeen vaikeampaa ja oma pelisi helpottuu.

Voisin jossain vaiheessa pelata sua vastaan pKruegerilla, niin tiedät sitten mitä tehdä.

Mun mielestä sulla on etu tossa matchupissa JOS pelaat oikein. Jos pKrueger pussittaa kakkosvuorolla kaikki striderit ja supportin (mikä on todennäköistä ja tää on haasteena sulle estää) niin peli on vähän hävitty.

Prkl

Ai niin. Mulla on ainakin ihan tasaisia taisteluja noi pKruegerit. Voi olla jopa lievä + eKayalla. Eli mä voin kyllä kopata niitä. Riippuen vähän mitä shittiä sieltä tulee.

Kun listoja katso niin harmittaa ettei ottanut druidi UA:ta. Sillä olisi voinut lollotella noi kaikki salamamatchupit.

Der Dexter

Satuin just kattoseen ton Nagan kortin läpi ajatuksella.
Toihan on kiva bonari legioonalle jo pelkän animuksen takia, mutta toihan on ihan tajuton paketti!

siis se tekee kaikkee hyvää talossa ja puutarhassa, ja on luikerrellut jonoon ajoissa kun sääntöjä haettiin. ainoo ongelma on että se on suht heikko, mutta mitä tollaselta kastemadolta nyt voi odottaakaan...
TheEmu

Der Dexter kirjoitti:toihan on ihan tajuton paketti!
Joo, peto otetaan jo pelkästään koska animus on niin loistokas ja sitten siellä sääntökortissa on vielä kaikkea muuta voittoa; on se aika paketti.

Onko meillä tulevana vkloppuna jotain treenijuttuja? Vai ootteko töissä/Tampereella/tms?

Regards, Scissors. "
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Mullakin yks asunnon tyhjennys vie osan la-päivää..

Yhen pKrueger matsin otin eilen Teppoa vastaan ja fiilikset jäi että matsi on täysin voitettavissa mut ei mikään auto-win, Teppo vaan uumaili et vastustaja ottaa varmaan joka kerta vaan sen toisen listan mua vastaan :P
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Prkl

TheEmu kirjoitti: Onko meillä tulevana vkloppuna jotain treenijuttuja? Vai ootteko töissä/Tampereella/tms?
Joo siis mä oon lauantain Tampereelle. Sunnuntaiaamuna jos herää Tampereelta, vie koko perheen Espooseen ja tulee sitten Turkuun niin kello on jo viisi, eli siinäkään ei ole oikein järkeä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Armeijalistat”