"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

steam tankki

Jos sinua askarruttaa, kuinka pärjätä ystäväsi voittamattomalle porukalle, täältä voit saada vinkkejä armeijasi kokoonpanoon sekä vastalääkkeitä erilaisten vihollisyksiköiden kohtaamiseen.
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

pMi kirjoitti:elffeillä (kellään, tietääkseni) ei ole oikeastaan mitään, mikä toimisi kovin hyvin tankkia vastaan... paras mitä yleensä voi toivoa, on että saa tankin sidottua johonkin unittiin pöydän toisella laidalla ja itse pääsee riehumaan pääjoukoilla toisella laidalla.
Ja joo, kannattaa kysyä vastustajalta onko ok käyttää sitä tankkia :)
ainoastaan treeman ja forest dragon voi tehä jotain
Mets^

Viesti Kirjoittaja Mets^ »

Ja sehän ei pääse liikkumaan metsässä? Tällöin welffien se loitsu jolla siirrellään metsiä tulee aika käteväksi. Miksi tuhota se kun sen voi yhtä hyvin pitää poissa?
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

mun serkku kerää Empiree! jos se ostais ton(ellei sil oo jo sitä?) niin pääsis ottaa matsii tommosen tappokonenn kanssa! Onko Archaonilla tai Bloodthirsterilla mitään mahollisuuksia sitä vastaan?
minä olen swamphead
HLLT

Viesti Kirjoittaja HLLT »

jos saa chardgen kyllä mutta ei ehkä yksinään ehkä archanonilla eteen seuraavalla vuorolla marauderit freileillä flankkiin
Nikodent

Viesti Kirjoittaja Nikodent »

blodiksel on kyl hyvätkin mahikset. archonilla on hiukkasen kehno strena, mutta hyvällä pullalla blodis voi pilkkoa yhessä vuorossa tankin (siis tosi huväl munkil) ja kahessa vuorossa aikavarmasti. kysymys onkin sitten se, että elääkö se blodis tarpeeks kauan.
Pahoittelen huono kieliasua ja painovirhe paholaisia.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Sen voi tuhota tykillä. Se kyllä kuulostaa aika pahalta kun unbreakable ja mahdollisuus esim. hellblasteriin jne.
High Elffi

Viesti Kirjoittaja High Elffi »

tai ilkeällä kääpä miikälie boltterilla varustettuna ilkeällä mikälie riimulla joka tuo ilkeää mikälie lisää sen ilkeään mikälie strenaan
Ylä puolella oleva teksti ei ole välttämättä paikkansa pitävää. Tulkitkaa sitä miten haluatte, mutta lainaaminen omalla vastuulla.
Engineer

Steam tank

Viesti Kirjoittaja Engineer »

Steam tank ei ole erityisen hyvä yksiköitä vastaan joilla kova strength. Pelasin kaverin kanssa DE vs. Empire: Chargetti cold oneilla. chariotilla ja varmaan corsaireilla: kaks vuoroo ja tankki p###ana :x
Steam tank ei oo niin hyvä ku miltä vaikuttaa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Taktiikat”