"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hienoin voittosi?

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Baharroth

Hienoin voittosi?

Viesti Kirjoittaja Baharroth »

No nii nyt on tilaisuus kerrankin kerskailla voitolla, joten kertokaapa ylivoimaisin ja ehkä myös taitavin taktiikaltaan voittonne.
Ei ole väliä oliko pelissä 500 vai ehkä jopa 5000 pistettä, sillä voitto voi silti olla hyvin ylivoimainen. Kertokaa joukoistanne, pisterajanne, vastustajastanne ja tietysti pelin kulusta! :D
Andromedus

Viesti Kirjoittaja Andromedus »

Meillä oli eldarit vastaan taut. muistaakseni 1000pts.
Tein niin että menetin joukostani vain devifishin, kaksi stealttia ja kolme kroottia. Eli noin kymmenes osa armeijastani. Krooteilla tein niin paljon tuhoa lähitaistelussa että ei kestä kukaan.

Tai sitten se kun pelattiin 850pts taistelu igtä vastaan.
Mulle jäi vielä kaikki incubit ja lordi ja kaksi warrior squadia. Ainoastaan wychit tuhoutuivat kokonaan mutta tuhosivat kaksi infranty squadia ja command squadin. Viimeinen frenzy wychi lähti karkuun mutta voitto oli minun!
On se kumma että sain potkut työstäni vaikken mitään tehnyt.
Asmodeus

Viesti Kirjoittaja Asmodeus »

400pts patrol Night Lords vs Flesh Tearers mult ei kuollu ainuttakaan Night Lordia!
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

3000pts Darkelf vs Khorne. minä pelasin Delfeillä ja j-p khornella. Khornelle ei jäänyt ainuttakaan figua pöydälle ja ainuttakaan Delfiä ei kuollut :) Se olis uskomattomin voitto minkä olen koskaan saanut tai edes kenenkään kuullut saavan.
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Argonath kirjoitti:3000pts Darkelf vs Khorne. minä pelasin Delfeillä ja j-p khornella. Khornelle ei jäänyt ainuttakaan figua pöydälle ja ainuttakaan Delfiä ei kuollut :) Se olis uskomattomin voitto minkä olen koskaan saanut tai edes kenenkään kuullut saavan.
Millä konstin? Olisi kiva kuulla, että millä yksiköillä sä niitä niin ylivoimasesti pieksit. Vai oliko vastustajan täys kämmäys, tjms?
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
Ruutiukko

Viesti Kirjoittaja Ruutiukko »

Pelasin 1000pts Empirella Vampyyreja vastaan ja en menettanyt kuin 5 free companyn miesta ja 3 handgunneria. Vastustajan armeijaa komentanut necromancer tipahti tykinkuulaan ja vastustajalta jai viimeisen vuoron lopussa poydalle banshee ja 1lv necromancer.
"Istun kivellä ja nauran makeasti, veihän naapurinkin viljan halla."
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

1500p eldarini vastaan 1500p necronit. Yhtä ainoaa eldar guardianiakaan ei kaatunut ja necronit phase outtas. Ei nyt "hienoin" voitto, mutta murskaavin.
Oikeasti hienoimmat voitot ovat ne, joissa voitat, vaikka menetitkin ensimmäisellä 3 vuorolla 80% armeijastasi :wink:
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Argonath

Viesti Kirjoittaja Argonath »

zakug_the:insane kirjoitti:
Argonath kirjoitti:3000pts Darkelf vs Khorne. minä pelasin Delfeillä ja j-p khornella. Khornelle ei jäänyt ainuttakaan figua pöydälle ja ainuttakaan Delfiä ei kuollut :) Se olis uskomattomin voitto minkä olen koskaan saanut tai edes kenenkään kuullut saavan.
Millä konstin? Olisi kiva kuulla, että millä yksiköillä sä niitä niin ylivoimasesti pieksit. Vai oliko vastustajan täys kämmäys, tjms?
6 bolttista jotka osuivat joka vuoro ja tappoivat melkein max määrän porukkaa paitsi yhdellä kun jokainen bolttis meni huti kun heitin kaikkiin 1! siinä oli maagista. coldone ryhmällä loput kävin siivoamassa. :D
Mikä tahansa väri on hyvä väri kunhan se on musta*
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Se, kun pääsin pelaamaan Tau:ta vastaan Frontal Assaultin Blood Angeleilla. Ekalla vuorolla ukot lähikseen, ja pelin loppupuolella "kiltti ufo tulee pelastamaan kaikki" kun ei mies jaksanut enää pelata...
zqmfgb
Ahneman

Viesti Kirjoittaja Ahneman »

Se kun voitan edes pisteellä se on hieno voitto!
Pahoittelen kirjoitusvirheitäni.
elector count

Viesti Kirjoittaja elector count »

Kerran otettiin veljen kanssa minä empirellä ja veli high elffeillä semmonen 1500pts peli ja minä sain siinä sitten aloituksen ja ammuin hellblasterilla 25xspearman rykmenttiin ja siitä lähti neljäsosa eivätkä läpäisseet ld testiä ja siinä oli niin mukavasti toinen rykmentti archereita jotka oli 6 tuuman päässä ja lähti karkuun ja näin jatkui eteenpäin ja ainoat rykmentit jotka jäi oli whitelionit ja swordmasterit ja ne putos handgunnereilla ja tykeillä multa tais toinen tykki räjähtää ja kuolikohan multa 2x free company
Eerie

Viesti Kirjoittaja Eerie »

Olen samaa mieltä että on hienompaa voittaa kun on armottomasti häviöllä kuin että jyrää vastustajan ylivoimaisesti.
minä olen swamphead
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

Tau vs. Csm 800pts. Menetin vaivaiset 2 dronea ja 2 fireW:tä.
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

No, ehdottomasti noin vuosi sitten voitin yhdellä (1) pisteellä yli rajan minorvictoryn korkeatontuillani 4k pelissä kaaosta vastaan. Siinä oli kyllä tunnelma katossa kun ruvettiin tarkistelemaan armeijalistoja ja muutenkin.

Peli oli todella tasainen ja ratkesi vasta viimoisessa closecombatissa. Juuri tällaista hammerin pitäisi olla aina.

-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Ropetus
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Ropetus »

Mulla on ehkä kun mä pelasin empirellä 2000pisteen matsin vampyyreja vastaan. Sain pari täysosumaa mortarilla lurkkien päälle ja sitten cannonilla mustien nihtien kylkeen (viis kuoli) ja loput moppasin closiksessa. Niille ei jääny kun musta valmentaja (sitä ei millään saanu tapettua kun sillä on niitä woundeja :x )
Puolijohdediodi

Viesti Kirjoittaja Puolijohdediodi »

en muista koskaan voittaneeni...
eiku joo!
fb:ssa
1500p orkit vastaan 1500p orkit
multa kuoli vaan nightgobot (20) ja puolet big'uneista
zakug_the_insane

Viesti Kirjoittaja zakug_the_insane »

Ei oikeestaan koskaan tullu mitään super voittoo. Yleensä ollu aika tasasia pelejä. Se on hienoo, kun kummallakin on enää kenraalien rykmentit jäljellä, tai osa niistä. Aitoa jännitystä...
Ostan Tomb Kingejä ja necroneita! Lähetä YV.
tuhannen taalan mies

Viesti Kirjoittaja tuhannen taalan mies »

s2pid kirjoitti:1500p eldarini vastaan 1500p necronit. Yhtä ainoaa eldar guardianiakaan ei kaatunut ja necronit phase outtas. Ei nyt "hienoin" voitto, mutta murskaavin.
Oikeasti hienoimmat voitot ovat ne, joissa voitat, vaikka menetitkin ensimmäisellä 3 vuorolla 80% armeijastasi :wink:
Nii se oli siit ku mä oon niin paska pelaamaan :wink:
sarathain
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sarathain »

Onhan niitä hienoja voittoja tullut kuten omassa turnauksessa haemonculus scissorhandilla hakkas täyshenkisen wraithlordin ja ihan duelissa! Mutta näin selkeestä muistista voitin yhen pelin Chaos vs dark eldar 1500. Rushaaminen jäi sikseen ja istuin omassa päädyssäni ja ammuin yhellä missile launcherilla ja parilla lascannonilla sekä defilerillä ja voitin! Vaikka kyseisellä henkilöllä oli noin 12 dark lancee ja kolme disintegratoria ja kenttäkin oli suhkot pieni.
Kaikki mielipiteet ovat hyviä, toiset ovat vaan parempia.
Teräratas
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Teräratas »

Hienoin moraalinen voitto oli, kun minulta oli tuhottu kaikki, paitsi Lordi ja terminaattori retinue. Örkit _vetäytyivät_ näiden tieltä turvallisiin ampuma-asemiin :) (Aika kummallisia örkkejä sinä päivänä.)

Voittajasta tuossa pelissä ei tainnut jäädä epäilystä, örkkejä kun oli vielä lopussa n. 70% jäljellä... Minulle taisi jäädä lordi, ja kolme terminaattoria.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”