"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

PORI WHFB 3.LIIGA

Porin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runt

Re: PORI WHFB 3.LIIGA

Viesti Kirjoittaja Runt »

Juu, ensinmäisessä Tomppari pelistä opin nopeasti virheet, joten oli sinällään helppo lähteä uuteen koitokseen koska tiesi mitä pitää vältää ja mihin haluan iskeä. Hierophanttia halusin lähteä ensiksi metsästämään mutta tilaisuutta siihe ei tarjoutunut joten keskityin Cobriin ja Tompguardiin jotka olivat vastustajan selkäranka. Tiukkaa vääntöä odotin myös itse mutta Henkan tekemät virheet depotuksessa ja magiassa antoivat etulyöntiaseman minulle. Toivotaan että Henkka otti opikseen yhden nopan magia heitoista ja jatkossa kohtaamme taas hieman kokeneemman Henkan.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Lets rock at teatime.

Kuva

Jos jotakuta kiinnostaa, niin voi tulla katsomaan. Miun tykönä pelaillaan.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
syrja

Viesti Kirjoittaja syrja »

Kuva
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
syrja

Finaali pelattu!!! En kuitenkaan kerro miten kävi :) Lupasin Antonille et en kerro, kun tekee Antonmaisen rapsan. Ja kuvien kanssa. Sanotaan sen verran, et erittäin hyvä peli ja dweller ei lentänyt kertaakaan.........
Runt

Vahva veikkaus finaalille jo ennen tätä iltaa on ollut että Lizarmenit vetävät pidemmän korren. Tämän teoria perustan siihen että Anton voitti ensinmäisen pelin 20-0 joka osoitti että pelillisesti taidot riittävät Delffien kukistamiseen. Toisena ajatuksena oli että ei Jarkon voittoputki Porin liigassa voi kestää loputtomiin, 3 liiga voittoa putkeen alkaisi olemaan jo todella huima saavutus.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

viestin perusteella antton voitti =)
syrja

:) kuumottaa kuumottaa saada tietää. No ehkä kohta saatte...

Muuten Anton (ja Ville) tarkistin sitä stomp asiaa. Ei saa stompata skinkkejä jossa on krokseja. Koska unit type on silloin unique. Samoin ei voi stompata cauldronia koska ei ole infantry/warbeast yksikkö. Liskojen FAQ selvensi mitä ajattelinkin. No eipä sillä merkitystä, kun samoin pelattiin...
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Dodiih, se oli sitten sellainen peli. Joskus tuossa ennen viittä Jarkko saapui paikalle vihan täyttämään taloon. Oli sellainen päivä töissä, että huh heijakkaa. Ei toista samallaista saa kyllä tulla nyt hetkeen. On muuten kanssa sitten viimeinen kerta kun otan kolme päivää yhtämittaan. Ihan tyhmää vetää sellaisia 12h päiviä kolme putkeen. Siinä saa mitään aikaiseksi sitten. Puoli tuntia kun depotettiin, niin sitten alkoikin peli, joka kestikin pitkän ajan. 4h oikein. Ooh, hirveen eeppistä.

Kuvia otettiin, mutta koska nykykännykän moitteeton toimivuustakuu on vain kuukausi, ei tuo minun koneeni tunnista tuota rokkinetta ja kuvat jäävät laittamatta. Jos ette saa tämän illan aikana tietää miten meni finaalissa, niin hirvee mellakkahan tuonne keskustaan tulee silloin. Kansan pitää saada tietää!

Nyt on muuten sitten asia kanssa silleesti, että yki kisu ei riitä. Nyt tarvitaan kokonainen klaani. Kokonainen metsä. Myrsky-, Joki-, Tuuli- ja Varjoklaani. Minä kutsun teidät mukaan taisteluun urheaan! Kukistetaan yhdessä paha! Leijonklaaniksi muodostukaamme! Taivasklaani, sekaan vain. Mul o ikävä teit. Erakot, Korppitassu ja kumppanit, saapukaa! Perhana, Tähtiklaanikin marssikoon Hopeahännältä keskuuteemme. Valkomyrsky, Sinitähti, Punahäntä, Leijonamieli ja kaikki muut. Yhdessä olemme vahvoja ja metsästysmailtamme meitä ei karkoteta!

Mraur!

Hirveen juustoinen ja imb4, pakko kieltää lailla ja kirkon panna pannaan Dweller vs Porin pelätty minotaurikeisari

Nää maastosäännöt on huonot. Jarkko laittaa pöydän ihan tukkoon. Mie laitan kukkulaa kivasti kaikkialle, Jarkko laittaa mettän ihan siihen naaman eteen. Mikä nelonen me tästä pöydästä oikein tehdään? Mites mites, mitenhän nämä neljä muuta voisikaan mennä tänne? Joo, laitetaan tästä sellainen vitonen. Rajaanpas vähän tuota keskustaa, että kaksi hordea ei ihan pääse kylki kyljessä liikkumaan. Hmm.. toisella laidalla meni mettä keskelle, tiheä vielä. Se on ihan tukossa. Perhana kun joku on tyhmä. Estää toisella puolen pelaamisen täysin.

Lame.

Pittimies sai ekan vuoron ja hanat auki kohti keskustaa. Kun ovelana miehenä tein kikka kutosen, lähdin tulemaan itse keskeltä rohkeasti kohti, Jarkko tuli voimakkaasti mitään säästelemättä kohti. Ritarit kiertää hieman ja kolmosvuoron poikittainen kylkicharge uhkaa vakavana vaarana. Nyt pitää olla tarkkana Anton. Tosi tarkkana. Mieti mitä tuon kaljun päässä liikkuu? Varmaankin kuolaa hieman minun nuoruuteni ja kauniin fledani perään, mutta mitä muuta siellä liikkuu?

Onneksi minunkin päässäni liikkuu kaikenlaista ja hienot sotasuunnitelmat on jo mielessä. Syöttää nyt minulle 55p helposti harpyistään. Pitäisiköhän minun chargeta? Saataisiin sitten vastapallona kaksi hydraa päälle. Joo-o, joo-o. Kuullostaa hyvältä. Kuullostaa ihan pirun hyvältä. Vai mitäs, jos mie poisonia pistäisin nassuun? Ja vähän magic missileä? Ja vähän sellaista hidasta etenemistä? Josko vaikka menisin parempiin asemiin ja toisin vähän joukkojani parempiin paikkoihin itsekin? Silleesti ihan vähän vain. Ei saa päästää mitään kovaa chargeamaan mihinkään minne en halua. Yksin toi hydra voi kyllä tulla, jos haluaa. Tappaahan se vähän kaikkien iskujensa kanssa, mutta kuolee sitten minun vuorollani kun tuon hätiin väkeä. Joo, siinä olisi suunnitelma.

Vanhus harmaaparran silmät ja korvat alkoivat osoittamaan kohti maata kun oma höttörintamani juoksi karkuun harpyjen chargea. Ei pääse hydra mukaan klosikseen. Luulekko nää, että tohon jään ja annan sulle lisää vauhtia? Ehen, ehen. Mää olen Anton. Mää osaan pelata. Sie tulit minun metsääni ja minun metsässäni asutaan minun sääntöjeni mukaan. Sie et saa toivomaasi. Ainakaan vielä. Sekin oli siistii, että 12" hydracharge ei onnistunut. Haha, laiskimus. Kelpaa mulle näinkin.

Mites mites, minunko vuoroni jälleen? Pelottavan näköisesti ne ritarit ja kärry hakee yhdessä minun skinkkejäni. Kyllähän noi kroxit pieksee jomman kumman kerta laakista kumoon, mutta mites me kestetäänkään skinkkien puolesta? Jooh, emmää taia molempia haluta päästä kurmottamaan samaan aikaan. Mites menikään muuten Frenzyn säännöt? Jarkko oli aika luottavainen taas poikiensa kanssa. Mitäs. Kun toi hydra ei tullutkaan tänne, mitäs jos mie menisin sen luokse. Joo, nyt ollaan hyvän suunnitelman ääressä. Skinkit vai stega? Hmm... Skinkit. Joo, nyt on hyvä suunnitelma. Skinkit hydraan, stega + saurukset + toiset skinkit sitten corsaireihin. Joo, nyt on tosi hyvä suunnitelma. Hirvee megaepicremixklosis meillä nyt koossa. +3CR pelkästään chargeista. Nyt kuule, nyt kuule iso mies itkee kun tästä mennään läpi. Takana tietenkin kattila. Kenu + Bsb siinä sitten kerralla pois pöydältä.

Peli on mun. Peli on mun. Tää on niin hyvä suunnitelma, että ei voi epäonnistua. Hei, se on meikäläisen suunnitelma. Ei sen tarvi olla edes hyvä, että se onnistuu. With the strength of the raging fire lalla laa.

Pwned. 11 haavaa corsairit aiheutti. Lifeslanniini 4. Oi voi. Oi voi indeed. Mites, mites nyt näin pääsi käymään? Se on kyllä hienoa, että haavat tuli minne sattuu. Kaikkialle niitä ilmestyi, mutta että noin pahasti slannille kävi? Mikä ihmeen hinku sillä on taas kuolla? Ei se saa kuolla. Iso paha juustoinen hirveen paska sääntöbugi aivopieru iso kova Allun vihaama Dweller ei ole pelin aikana tehnyt vielä mitään. En ole edes yrittänyt sitä heittää ja nyt on jo toinen vuoro. Toinen vuoro ja niin mahdottoman kova ihan epäreilu mitenkään en voi välttyä 4+:lla häviin pelin kun iso maagi otti ja kuoli pelinvoittaja hirvee itkupotku raivari ei ole tehnyt vielä mitään pelissä. Huijaakohan toi Jarkko jollain tapaa kun välttyi jopa kaksi vuoroa tuolta taialta? Jaa-a, ole tarkkana Anton nyt. Tosi tarkkana. Poju... ukkeli tekee vielä virheen ja sitten huomaan sen ja voin todistaakin hänen huijanneen. Voitan pelin siten sitten, jos en Dwellerin voimin.

Perkele muuten kanssa mää vihaan tätä peliä! Miten monta kertaa mie olenkaan saanut sen chargen sillä stegallani aikaiseksi tässä liigassa? Miksi helvetissä mulla ei ole Warspearia matkassa kun tuli hurjat 1 impactii. Ei juma kun olisi voinut vähän enemmän tulla hei. Noh, on mulla thunderstomp. 1. Jee. saakuli!

Lasketaas. Hei, oho. Kappas vaan. Joo, täähän näyttää hyvältä. Mites mites noin pahasti otit takkiin? Heitäppäs sitten. 3:n. Joo, sitten se toinen. 3:n myös. Hyväksyvää muminaa ja mitäs tosta tuleekaan yhteensä. Kuusi. Kuusi. Tiiks mitä Jarkko. Mää... Mää tota, joo. Kaikki perään vaan, tai ei. Stega ei tuu. 7 karkuun. Aha, okei okei. Joo. 9 ja 11. Kelpaa mulle. Hei hei horde. Hei hei kenu. Oli kiva nähdä taas.

Hmm... Kun toi toinenkin hydra kuoli nyt kun sitä vähän lyötiin S6:lla pari kertaa liikaa, niin mitäs mää näillä skinkuilla tekisin? Hei, tuolla on ritarit. Joo. Näytäkees persettä toiselle hydralle ja menkää sin. Stega menee kattomaan sitä toista. Hmm.. vai, että 8 pitäisi heittää, että ritareihin kolahdetaan. Kivaa. Jeei. Jeei uudestaankin. Stega teki taas chargen. Misä on mun Warspear? Stega teki yhden impactin. Misä ***** on mun Warspear!

Siitä se sitten lähti. Emmää tii mitä Jarkko tuumasi, mutta mie tuumasin sellaista, että kunhan Miscasteja ei tule, tää peli on mun. Jotain todella ovelaa nyt pitäisi tehdä kun on Stega Hydran kanssa tukkimassa tien keihäiltä. Voit sää niiden vierestä mennä jonossa, mutta mitä sää kerkeet silloin tehdä? Toinen linja on ihan rikki kun pelaan tuon sun kärrys koko ajan pois pelistä. Tykitä vain niillä 4:llä kudilla. It tickels. Hahaha.

Cauldroni heitti itseensä killarin, mutta poisoniin se kerkesi ennen sitä tippua. Huvin vuoksi heitin vielä yhden wardin killarille, mutta ei. Slannilla ei ollut mitään syytä elää. Sillä taisi olla punainen paita tänään. Iso paha ja juustoinen, you know the drill. Pr0-tip englantia osaamattomille. Toi oli pora.

Pyörittiin ympyrää Death velhon kanssa kun tämä pakeni missileitä ja itse yritti irtopisteitä saada. Horde sai netistä, joka vei sitten niiltä tekemiset muualle ja kärry sai lopulta perseeseen skinkit tuhoutuen Kroxarien toimesti. Viimeinen vuoroni 10 magianoppaa pisti raksuttamaan hieman, mutta ei voi riskeerata. Emmää ole nyt ahne. Voisinhan mää koittaa heittää missileitä tohon peksuvelhoon, mutta emmää jaksa. Irkku, kosahdus ja warppimatka, niin peli on ihan uudenlainen. Nyt mie olen voittanut jo. Hyvä näin. Kiitos kiitos.

Peli oli, tiukka ja tasainen. Ekat vuorot olivat sellaisia, että mitähän siinä magiassakin tulee käymään. Ihan jeessisti noppia koko ajan ja kun toinen niitä generoi ja leikkaa kurkkuja auki, niin ihan alkoi hirvittämään. Aurinko kun kuitenkin puuttui, niin vähän sai huokahtaa. Hydra ei päässyt tuomaan palloa minun puolelleni, joten sain oikein kivan chargen sinne toiselle puolelle ja kivastihan siinä pisteitä saatiin haalittua kun läpi mentiin. Hydrat ottivat molemmat tasaisesti osumaa ja kroxit ne sitten kumoon iski. Tai stega kun on kuitenkin kovempi vonkale kuin joku monipäinen lisko. Se on ihan niinkuin Power Rangereissa se lintu. Yksi pää on parempi kuin kaksi, koska ne kaksi on kuitenkin n0b0ja molemmat. Parempi olla yksi kunnon pää.

Vähän oli magia sellainen, että se antoi pelille uutta potkua. Ei oikein kumpikaan päässyt kunnolla vauhtiin kun mie heitin 5-6 + 1. Eipä siinä mitään kivaa saanut tehtyä kun osaava pelaaja tietää mitkä dispelloida. Sekään ei yhtään auttanut, että mie en osannut aina heittää 4+:aa kahdella nopalla. Jarkko kärsi noppien puutteesta ja oikeastaan myös kohteidenkin. Vaikka niitä generoitiin, niin kaikki kiva dispelloitiin pois.

Eipä tässä oikein muuta ole minulta sanomatta. Monesti siinä pelin aikana tokaisin, että muutamia sellaisia pieniä omituisuuksia tehtiin. Miksi mie yritän liikkua kahden vuoron aikana horden edestä sivuttain? Meinaakko oikeesti päästä ulos niiden LOSista? Mee tohon toiseen suuntaan, elä niiden edestä toiselle puolelle. Dorka. Sekin oli siistii kun oli semitärkee vuoro menossa, sain da cunnin' plan. Hei, ennen kuin taion, heitäkee skinkit javelinit tohon kärryyn. Niin siis hetkinen? Mitä just tapahtui? Mulla oli kaksi noppaa magian tuulia varten kädessä ja sitten yhtäkkiä alan viskomaan keihäitä? Saanks mää vielä taikoa? Juuhan? Pliis. Joukilla edes.

Liigan paras peli. Ylivoimaisesti. Sori Tomi. Mie tykkään susta kuitenkin edelleen.

Minotaurikeisari: 1200p
Juustoinen D: 1900p

15-5.

I'm awsm. Ja Kisut. Kisutkin on ihan helvetin awsm. The best of the best.

Kuva

Ja se Kuunnousu kauppoihin jo! Haluun qotiin!
- Sinitähti
El Capitan
Peliporukkavalvoja

syrja kirjoitti:.... kun tekee Antonmaisen rapsan.
I lolled.
- Sinitähti
Henkka1986

Viesti Kirjoittaja Henkka1986 »

Onnea voittajalle!!! liskot kunniaan =)
Runt

On se Anton vain kova, varsinkin kun pelataan pelkästä voitosta eikä pisteistä. Hieno nähdä uusi mestari Porin kentillä, vaikka Jarkkokin varmasti olisi mestarin tittelin ansainnut. No nyt Jarkonkaan ei tarvitse harkita jättävänsä 4.Liigaa väliin koska voittoputki katkesi.

Jaahas, koskas startataan 4.liiga?
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Monestikko pitää sanoa, että kirjoitetaan järkeviä raportteja, eikä tajunnanvirtaa. Kukaan jaksa lukea mitään "Ottiatuota hömhöm juu ei ehkä jaa no tuota hmmm joo ehkä noin tai sitten ei mutta jos nyt kuitenkin vaikka jossain välissä tai ehkei sitten kuitenkaan hmm joo ei joo ei joo ei joo ei, tai no kai mä voin rynnäköidä tuonne. Mutta mites sitten ton toisen yksikön kanssa? Hmm jaa no tuotanoin ehkä kenties ottiatuota jne."-ennen jokaista tapahtumaa.

Lisäksi jos lukisit kunnon kirjallisuutta, niin sun ei tarvisi summonoida kaikkia kirjan hahmoja, että saisit kasaan yhden siedettävän persoonallisuuden jonka kanssa voisit "pwnata". Hyvästä kirjallisuudesta riittää jo kaksi hahmoa oikeasti pwnaamaan sun kisut vaikka kolmesti ilman mitään ongelmia.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
syrja

Jeps näin kävi. Onnea vielä kerran Antonille. Joo nyt varmistui et viitsii lähteä seuraavaankin mukaan. Ja lisäksi nyt myös Antonin on pakko osallistua! Eli tahallani hävisin, et saadaan kissaherrakin mukaan :)
No joo. Anton tuossa jo tyhjentävästi kertoikin pelin kulun. Mutta mihin pelini kaatui. Ensinnäkin liskojen lista on oikeasti ihan hyvä. Sanokoot muut mitä sanoo. Joo eihän ne skinkit mitään ihmeellisiä ole. Mutta kun takana lymyää kaksi kovaa sammakkia niin skinkitkin alkaa näyttää kovilta. Varsinkin light sammakki ja kaikkiin vaikuttavat loitsut. Vaikka itsellänikin olikova magia niin liskoilla oli kovempi. Helpot castingvaluet ja lisä noppa tarkoittaa että turvallisesti voi heittää lähes aina kokoloren läpi. Eli magiassa tietyllä tavalla alakynnessä.

Mutta mihin kaaduin. Ensinnäkin en saanut aurinkoa! Ainoastaa kaksi peliä tässä liigassa missä en saanut aurinkoa. Ja molemmat Antonia vastaan...
Mutta pelilähti ihan hyvissä asetelmissa. Onnistuin voittamaan aloituksen ja pääsin lähtemään kohti tappeluja. Suunnitelmatkin oli melko selkeitä. Harpyt ovat syöttinä/estämässä vastustajaa. Hydrat lähtevät rintarinnan kohti ensimmäistä yksikköä. Tarkoituksena aloittaa kimppagängbäng. Corsairit tulivat hieman perässä vierellä. Keihäät jättäytyi taaemmas loitsimaan shadowia ja jotta voisivat sitten tarvittaessa tulla hydrien toiselta puolelta mukaan. ehkä jopa sivustaan. Ritarit ja kärryt lähtivät siis hieman kertämään ja viemään hotekkia lähemmäs life sammakkia. Jäivät sitten hieman liian kauas sammakista. n 12½ tuuman päässä life sammakko heitteli merkityksettömiä loitsujaan ja aina olisi ollut tuplia mukana. Mutta kaukana liian kaukana.
Tietyllä tavalla ratkaisevaa oli, että 2 kiesin alussa hydran 12" charge ei onnistunut. Olisin saanut sillä pidettyä lifesammakon yksikön paikoillaan. Ja kolmos kierroksella mukana olisi ollut sitten corsairit+kärryt ja ritarit kyljessä. Mutta koska helpohko charge epäonnistui niin vastineeksi sitten sain Antonin tasoittavalla stegan+lifesaurukset+skinkki yksikön kenraalini kimppuun. Ja tiesin, että tulisin häviämään sen tappelun. Pohjalla kuitenkin +4 Antonille ennen iskuja. Huikan kyllä Antonin naama venähti kun iskin melkoisesti haavoja tuohon rykelmään (-1 to hitistä huolimatta). Hävisin sen siten kuitenkin "vain" 5:llä. No ld 5 testi on hiukka hankala vaikka bsb on takana. eli karkuun ja se siitä.
Onnistumalla hydran chargessa olisin tuon siis estänyt. Ja todennäköisesti jopa voittanut tappelun sauruksia vastaan. Breikkaamaan en niitä olisi saanut riviensä ansiosta. Mutta pitämään paikoillaan. Okei Anton olisi siihen saanut sitten stegan hydran kylkeen. Ja ehkä saanut sen tapettua omalla vuorollaan. Mutta olisivat sitten joutuneet ottamaan minun yhteischargen vastaansa. Eli nuo corsairit+kärryt+ritarit ja toinen hydra.
Samoin stegan+bsb:n metsästys ei onnistunut suunnitelmien mukaan. Laniphia ja spirittiä olisin siihen niin mielelläni pommittanut. Mutta piru oli läheskokoajan tappelussa kiinni. Enkä siis voinut siihen loitsia. Samoin powernoppa määrät eivät oikein suosineet minua. Magian tuulet jäivät jonnekin tompparipelin muistojuhliin.
Eli en onnistunut viemään hydria yhdessä tappeluun ja yhden heittomokan vuoksi sainkin sitten ryhmää päälleni. Ei Aurinkoa ja muutenkin heikot tuulet magiassa. Noihin kaatui vaikka loppuun asti yritettiin ja tapeltiin. Ja vastaavasti anton kyllä heitteli hyvin niin chargematkoja kuin loitsujakin. Mutta pelasi myös viisaasti!
Runt kirjoitti: No nyt Jarkonkaan ei tarvitse harkita jättävänsä 4.Liigaa väliin koska voittoputki katkesi.

Jaahas, koskas startataan 4.liiga?
Joo eikä tarvi suunnitella välttämättä mitään gobbojengiä! Ei silti ilkeä nurkka lista olisi niillä tullut!
Hmm. Kai nyt vois pienen tauon pitää. Ja toivottavasti seuraavaan tulee enemmän osallistujia. Mutta sitten kun 4.liiga tulee ajankohtaiseksi niin heitä tylysti vaan sääntöpaketti tiskiin. Säästytään ehkä turhilta vääntelyiltä. Se osallistuu ketä haluaa ja hyväksyy ehdot. Muuten turha rutista.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Mikä vika minun rapsoissani on? Tuollaista se pelaaminen on pelikentällä. Mie haluan luoda sen immersion hyväksi. Et sää ole tyynen rauhallinen kun pitää heittää se juusto D irkkuna läpi, koska olosuhteet vaativat sen onnistumista. Ei silloin voi kirjoittaa, että nyt päätin heittää Dwellerin, koska on pakko. Siihen pitää kirjoittaa niin kuin Angry German kid.

Jos sää olisit yhtä pr0 kuin mää, niin voisit sitten ehkä ymmärtää. Mutta mitä tollanen 4:n tietää mitalipeleistä?

Se, onko noi hauskoja, jokainen päättäkööt itse. Musta eivät ole. Jos ei kelpaa, niin odota pelikaverin raporttia. Ne kirjoittaa Allustyle sitten. Tai ainakin Allustylemmin. Onko toi oikea sana edes?

Kisuista en keskustele kanssasi. Senkin koiraihminen!

4:s liigalle ei ole mitään kiirettä. Pidetään tauko ja odotetaan 9th:iä. Kuitenkin parempi paketti pelattavaksi ja voidaan aloittaa uusi komppikeskustelu uusien sääntöjen kanssa. Ei minnuu ainakaan nyt huvittaisi ainakaan heti jonkun kuukauden jälkeen alkaa taas murehtimaan liigapeleistä. Joulun tienoilla, joskus sen jälkeen kenties. Tehkää se WM/H liiga seuraavaksi. Tai ainnetaan spot light 40k:n nukkuville pojille. Niidenkin Sotu-post counttia pitää nostaa.

El edit: Perhana, en viitsi mennä pelleilemään tuonne pelleilyalueelle. Levitetään se tännekin! Joo, toi kuullostaa hyvältä.

Me vähän muuten tuossa Jarkon kanssa pelin aikana mietittiin, että miksei Hydralla ole impacteja? Aattele, stegalla on ollut jo miljoona vuotta. Abollakin on sellaiset ja kaikilla kärryillä. Hydra liikkuu kärrybasella, joten sitä voi sen perusteella kärrynä pitää. Jalkaväki liikkuu jalkaväkibasella ja ne on jalkaväkeä. Ihan selvää kuin porkkana. Ihan tyhmä kapistus. Perhana mikä aivopieru GW:ltä. Hydrahan on ihan paska.

We need komps.
- Sinitähti
syrja

No eiköhän se 4 pyöräytetä kuitenkin ennen 9 edikkaa liikkeelle. Siitä kuitenkaan tiedä koska se tulee. Mutta juu pikku breikki vois olla jees. Loppuvuodesta sitten jossain kohtaa?
Kyllä kuten Anton sanoikin niin hydralle ehdottomasti impactit. Vähintään D6+1. Ja rerolli myös tuohon heittoon koska sillä on hate. Haten saa tietysti myös normaalisti lähis iskuihinkin. Niin ja tietty sit kans thunderstomppi määränkin saa tarvitaessa rerollata....

No joo. Mutta teehän Ville tuonne etusivulle vielä "pleijarikaavio" ja lopullinen järjestys. Saa niitä sit joskus 10vuoden päästä joku kattella et miten ennen on menny.

Mietein/pohdiskelin hieman tuota listaani. Pääasiassa olen siihen tyytyväinen. Jos jotain muutoksia lähtisin tekemään niin nuo jo alunperin kysymysmerkit jättäisin pois. Eli ritarit ja kärryt heivaisin pois. Hotek ei toiminut missään pelissä ja pääasiassa ritarit kuoli aina turhan helposti. Tilalle olisi kannattanut ottaa hordellinen witch elffejä. Samoin pikkumaagin kamat nyt oli hieman?? Lähinnä tuo suojan puute. Toisaalta koska oli sen verran vikkelälentäjä niin välttyi kyllä kivasti kaikennäköiseltä ampumiselta. Ja toisaalta lifetaker napsi myös satunnaisia haavoja sieltä täältä. Myös lore valintaa mietein. Death on kuitenkin "vaikea"lore koska harvoin pääsee lyhyelle kantamalle taikoja viskomaan. Ja +2 castingiin on vain +2. No en tiedä halusin deathin ja kyllähän se toimi hyvin noin kokonaisuutena. Darkmagic olisi ollut myös kiva vaihtoehto. Shadow on myös hieman hiinä ja hiinä. Loitsut on myös "vaikeita". Toisaalta halusin saada okkamia kentälle. No en tiiä tällästä nyt tällä kertaa.
Half-breed

El Capitan kirjoitti:Mikä vika minun rapsoissani on? Tuollaista se pelaaminen on pelikentällä. Mie haluan luoda sen immersion hyväksi. Et sää ole tyynen rauhallinen kun pitää heittää se juusto D irkkuna läpi, koska olosuhteet vaativat sen onnistumista. Ei silloin voi kirjoittaa, että nyt päätin heittää Dwellerin, koska on pakko. Siihen pitää kirjoittaa niin kuin Angry German kid.
Eli siis Commandossa olisi pitänyt näyttää ihan leikkaamattomana se Arskan lentomatka jenkeistä sille saarelle missä se pistää haisemaan? Sellaista se olisi tosipaikassa ja se luo immersiota, että nyt ollaankin kaukana kotoa.

Turha paska leikataan pois.
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Half-breed kirjoitti:Turha paska leikataan pois.
- Sinitähti
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Tommosiiko mun viestit pitäisi olla sitten?

Pic one. Ja sitten imagine it in ur head.
- Sinitähti
Half-breed

El Capitan kirjoitti:Tommosiiko mun viestit pitäisi olla sitten?

Pic one. Ja sitten imagine it in ur head.
Ei näin: Ottiatuota hömm hmm jos nyt kuitenkin tai ehkei jaa no totanoin mitenkäs näin tai noin tai näin tai noin jaajaa no ehkä kuitenkin hmm mitäs tänään on ruokana ja totanoinjoo jaajaa hmm no ehkä kuitenkin ei se olisi tyhmää tai ehkei sittenkään ööööööööö tai no miksei mutta onko siinä järkeä? Rynnäköin kuitenkin lopulta sinne.

Näin: Pitkän mietinnän jälkeen päätin rynnäköidä sinne.

Vissi ero. Ihan samalla lailla kuin sun kissojen ja hyvän kirjallisuuden kanssa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Pori”